Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

Fa o diagnoza si ai sa vezi de unde vin problemele. Ce poate fi? Senzor defect, cablaj intrerupt, unitate centrala defecta, siguranta arsa, releu defect etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Saluate. Am si eu o intrebare ... Stie careva cum se desface etrierul de pe spate ca sa pot inlocui garniturile de etansare. (imi scapa lichid la tija pt frana de mana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Dj.

Atasez o poza si detalii extrase din Elsa, poate te ajuta la ceva..

Este pentru un sistem de frane Girling ale unui passat 1Z cu frana spate pe disc. (oare asa ai si tu..? :) )

schemafranespatediscpas.th.jpg

1 - Axle beam, 2 - Hexagon socket head bolt, 10 Nm, 3 - Speed sensor, Only vehicles with ABS.

Insert with lubricating paste -G 000 650-.

4 - Bracket for brake hose, 5 - Hexagon socket head bolt, 65 Nm, 6 - Self-locking hexagon bolt, 35 Nm

Renew.

When loosening and tightening, counterhold on guide pin.

7 - Guide pin, 8 - Protective cap, 9 - Brake pad retaining spring

Always renew when changing pads.

10 - Cover ring

Spacer collar - cover ring to cover plate, 9.5 mm.

11 - Brake carrier with guide pins and protective caps

Replacement carriers are supplied assembled and with sufficient grease on guide pins.

If protective caps or guide pins are damaged, renew using repair kit. Use grease sachet supplied to lubricate guide pins.

12 - Brake pads

Thickness 12 mm.

Checking thickness: → Booklet27.

Wear limit: 7 mm (including backing plate).

Always renew both sides.

Removing and installing → Chapter.

13 - Hexagon bolt, 23 Nm

Only vehicles for USA.

14 - Vibration damper

Only vehicles for USA.

15 - Brake caliper

Repairing → Chapter.

Adjust handbrake cable first after repairing or renewing.

Ensure foot brake is NOT depress beforehand.

Adjust handbrake → Chapter.

16 - Outer wheel bearing, 17 - Hexagon nut

Adjusting wheel bearing play: using a screwdriver it must be possible to move the thrust washer by finger pressure (without leverage) → Fig..

Secure with locking ring and new split pin.

18 - Split pin

Renew.

19 - Grease cap

Removing and installing → Fig..

20 - Locking ring, 21 - Thrust plate, 22 - Wheel bolt, 110 Nm, 23 - Brake disc

Brake disc for vehicles with front-wheel drive: 226 mm Ø.

Removing and installing → Chapter.

Brake disc for vehicles with four-wheel drive: 239 mm Ø.

Removing and installing → Chapter.

Brake disc thickness (both versions): 10 mm.

Wear limit: 8 mm.

When worn, always renew both sides.

Brake disc assembly sequence (brake disc run-in).

Brake caliper

Brake pads

Brake carrier

24 - Inner wheel bearing, 25 - Sealing ring, 26 - Speed sensor rotor

Drive off using a drift through a wheel bolt hole.

Drive on using a suitable sleeve.

27 - Hexagon bolt, 60 Nm, 28 - Dished spring

Larger contact surface faces towards cover plate.

29 - Cover plate, 30 - Stub axle, 31 - Handbrake cable

Adjust handbrake → Chapter.

32 - Spring clip

Modificat de blast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de ajutor. Da la fel ii si puntea mea de pe spate, dar nu ma ajuta prea mult ... Ma intereseaza etrierul ca atare care is pasi de desfacere pt a putea inlocuii garniturile din el ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci -cele doua suruburi (6 pe calalalt nu-l vad in poza aia )

-cablu de frana

-furtunul ( conducta flexibila )....in momentul nasta ai etrierul in mana

- rotesti in sens invers acelor de ceasornic cilindrul pana iese si apoi schimbi garniturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usor de zis ... foarte geru de facut ... ultimul pas din cauza ruginii si a altor piese care sunt in interiorul etrierului, dar mersi de informatii ...

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.Scuze, daca nu sunt pe subiect ,dar caut de 2 saptamani sa ma lamuresc si nu gasesc nicaieri detaliile pe care le caut.Am mare nevoie de ajutor, poate cu ajutorul vostru ii dau de cap.Am un Passat 2.0/115hp/cod motor AGG/1996/ injectie benzina . Am schimbat chiulasa+garnitura+suruburile(prezoane?) si mai mult ca sigur sau miscat pinioanele distributiei, greseala mea ca nu am dat semne sau nu am marcat pozitia lor inainte de a demonta. Era f murdar de ulei.Poate cineva sa ma ajute cu detalii privind pozitionarea semnelor de pe pinioanele distributiei la montajul curelei? Mai exact pozitia arborelui intermediar vs arbore cotit vs delco.Arborele cu came e pozitionat cu semnul O-T in sus,coincide cu semnul de pe capacul chiuloasei / (x) de pe spatele pinionului axului cu came este vizibil in fanta facuta de protectia metalica a curelei si capac ,cu ambele came de la pistonul 1 in sus / semnul de pe fulia arborelui cotit e la semn cu (x) de pe pinionul arborelui intermediar/ dar nu la semnul O-T marcat pe pinion /semnul de pe volant coincide cu cel de pe cacasa c.v.. Am montat distribuitorul, cu rotorul indreptat spre bujia clindrului 1 / pependicular pe blocul motor, cu marcajul de pe corpul delcoului pe mijlocul imaginar al rotorului. Pinionul de antrenare al pompei de ulei , paralel cu oricare din arborii din motor. Dupa ce a intrat in locasul sau, mijlocul imaginar al rotorului nu mai coincide cu semnul de pe carcasa distribuitorului. Unde am gresit? Motorul refuza sa porneasca, se alimenteaza cu benzina,dar nu am scanteie la fise. Am schimbat bobina ,fisele,am verificat capacul delcoului, am facut proba si cu altul de pe alta masina care a functionat, Am verificat senzorul Hall ,am gasit protectia de ebonita sparta si firele dezizolate .Am decis sa-l schimb,costa 25 lire in UK, cu tot cu tva si distributie. Astept sa-l primesc. Pana atunci ceva sfaturi, eventual poze,linkuri,manuale,orice e bine venit. Trebuie sa-l fac sa porneasca ,fac naveta in fiecare zi cca. 140km si nu am cu ce sa merg la munca. Am uitat sa va intreb :noua garnitura de chiulasa era metalica,nu avea nici o alta garnitura de cauciuc sau siliconata sau pasta aderenta. Am strans-o la cuplu , fara a aplica nimic pe ea. Am procedat corect, e vreo diferenta E naspa raau? HELLP ME !!!!! Multumesc anticipat tuturor ptr raspunsuri ,ajutor si timpul acordat. Drumuri bune si multi km fara reparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lume, am si eu 2 intrebari:

1. Cum se numeste componenta AC de forma cilindrica care este situata sub carcasa filtrului de aer?

2. Componenta respectiva are 2 furtune fixate in capac. Pot sa scot furtunele, sa le aranjez un pic, si apoi sa le pun la loc, sau se intampla ceva? (Furtune sub presiune, pline de lichid, etc)

Danke

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uscator aer conditionat. Daca iti functioneaza AC-ul, furtunele sunt sub presiune. Daca umblii pierzi freonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am si eu o intrebare daca ma puteti lamuri . Am gasit un anunt cu un passat intermediar din '96 , pe benzina , mai exact 2.0 8valve ( motor nou "cica" ) de 140 de cp si zice ca la proba ia scos un consum de 9% . Stiti ceva despre acest motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoare de 2.0 litri sunt de 115,150 CP fabricate pana in 5/97. Cel de 136 s-a fabricat pana in 9/93. Vezi care este codul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca versiunea de 150 ii aceea gt 16v , nu ? Masina este din bucuresti parca si ca sa-l sun doar sa-mi zica seria de la motor nu prea cred eu ca merita ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, carligu de remorcare de la passat b3 variant se potriveste la passat b4 variant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe aici.. de curand sunt posesorul unui passat B3.. e din 93 benzinar 1.8...

am urmatoarea problema ... am fost plecat cu masina mergeam pe gpl... dintro data mia dat in nas.. sa auzit o mik pocnitura si nu se mai tura.. am oprito mam uitat la ea, am pornito din nou si nu se mai accelereaza.. motorul sta la 600 rotati... o idee ? fisele, capacul, bujiile sunt noi.. aveam filtru sport pe ea.(daca ajuta)... cineva mia zis de la senzorul de acceleratie sau de la cel de aer.. cum pot depista daca sunt bulite sau o solutie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune si mie va rog , cum se numeste senzorul incercuit din poza si ce rol are??

post-69419-0-46868400-1339417383_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai aflat inca, uita-te pe senzorul cu pricina, si da-mi codul VAG.. iti aflu eu cum se numeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

028-906-081 mersi mult :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este senzorul de temperatura aer admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ma ajuta si pe mine cine cu un cod la suportul de casete ce se afla intre scaunele din fata (in continuarea consolei centrale)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare pe suport nu este trecut nimic care sa te ajute, o serie, un cod, ceva..? cand ajung la masina m'as putea uita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie si pe el scris ce cod are. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dj, m'am uitat, nu sunt multe inscrisuri..

Am vazut asta: 3A0864117 si sub asta era <P P> (probabil de la materialul din care este facuta :)

oare te ajuta cu ceva..?

p.s. Dupa A'ul acela nu stiu sigur daca e litera O sau cifra 0(zero)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de deranj si informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu-Razvan

In ETKA nu apare nimic cu codul ala.... am gasit suportul de casete, dar tot ce spune la el este "see accessories catalogue".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!