Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

la mine mai mult ca sigur e de la arc pentru ca pot ridica destul de usor bratu fara a opune prea mare rezistenta.......si faza cu apasatu chiar nu tine pentru ca se ridica, o sa caut un alt brat si o sa-l inlocuiesc pana la urma...mersi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprob spusele lui Passat19tdi ,pompa de injectie nu potriveste,din pacate numai cea de pe AHU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am renuntat la ideea cu pompa de Afn, ca nu e compatibila, azi am trecut pe la un cunoscut la BZ care are un parc de dezmembrari si am vrut sa cumpar o pompa de 1,9 tdi 1z ptr B4 meu si mi-au zis baietii care erau in parc ca trebuie sa ma uit exact pe codul de pe pompa si sa iau acelasi cod, ca altfel nu imi merge pe masina mea(ca nust ce nu comunica cu ecu sau ca trebuie rescris, nu am inteles exact la ce se refereau, si cica ar avea vreo 10 pompe(dar acum nefiind cu passatul am ramas asa in dubii si am zis ca mai bine sa intreb pe vwforum), cineva de aici din Galati mi-a zis ca imi merge orice pompa daca este de 1,9 tdi 1z, fara sa mai verific codul de pe ea, voi ce parere aveti?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru siguranta ta....verifica, din moment ce au mai multe pompe ar trebui sa gasesti si aia a ta nu are rost sa dai cu bata in balta pt ca nu te costa nimica sa arunci o privire pe coduri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La multi ani!!! am patit si eu o nefericire dupa sarbatori, nu e nimica grav dar pacat ca s-a intamplat. Mai precis mi-am pierdut busonu de la vasul de expansiune de la lichidul de racire....nu ma intrebati cum ca nici eu nu stiu, doar ca nu l-am strans( adica nu l-am mai pus deloc dupa ce am completat acum o luna cu antigel) asta ar fi singura varianta explicabila si doar ieri mi-a palpait becul de la apa si am ridicat si eu capota sa vad ce se intampla. Deci intrebarea mea e urmatoarea se mai potriveste busonul acela de la alta masina? sau aveti cumva vreunul pe acasa aruncat prin vreun colt si nu mai aveti nevoie de el? sau o alta varianta cu ce l-as putea inlocui....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o varianta ii sa il inlocuestyi cu unul nou sau din dezmembrari (se potriveste si cel de pe B3). Nu te gandi sa il inlocuesti cu o carma ca nu merge ca are in el o supapa pt presiune foarte mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit deja la dezmembrari.....mersi de raspuns si un an nou fericit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.

Am o intrebare, pe anotimp rece nu imi urca temperatura mai sus de 80 de grade iar vara in cand e cald tare si sunt in trafic sau de exemplu cand urc un deal de vreo 2, 3 km (de ex. dealul Feleac de la iesirea din Cluj) imi urca temperatura si peste 100 de grade. (in trafic mai variaza temperatura, mai scade cu vreo 3, 4 grade, iar urca peste 100, iar scade..)

Ce parere aveti, o fi dus termostatul sau e ceva legat de termocupla, nu porneste ventilatorul cand trebuie sau indica eronat manometrul pe bord sau..ce o fi..? :) A mai patit cineva ceva asemanator..?

p.s. bine masor acolo (poza), 80 sunt ?

L.E. cred ca sunt foarte obosit, nu vad unde sa apas pentru a incarca o imagine..doar prin url se poate ?

Modificat de blast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image0358t.jpg

L.E. am reusit sa incarc si poza.. :)

Modificat de blast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Constantin (te rog da'mi voie sa iti spun pe nume :) ).

Ma gandeam eu ca trebuie sa il schimb dar e bine cand parerea ta coincide cu a altuia care se pricepe cat de cat (ti'am mai urmarit eu posturile..! :) ) atunci te simti mai asigurat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Am si eu o mica-mare problema... Acu vro 1 luna jumate a reusit sa intre unu in mine, si sa imi strambe juma de masina.... si cam de atunci alerg incontinuu, nici pe forum n-am mai prea intrat... oricum am si eu o intrebare: Are cineva p'aici o schema, sau poate stie care este distanta exacta dintre amortizoarele din fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire vis-a-vis de poza incarcata de Blast. Banuiesc ca motorul este pornit si se pare ca are in jur de 600 rpm.

Turometrul meu, la ralenti, sta o idee sub 1000 rpm... :huh:

post-76169-0-41606000-1328961448_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca trebuia sa corectez (completez) atunci..nu cred ca functioneaza bine turometrul, chiar am postat in alt loc, intreband daca ar fi o problema asta..din cate imi amintesc in urma unui test cu VAG-com'ul aveam cam 860 la relanti la o temperatura de 60grC iar pe turometru arata asa cum se vede si in poza, poate ca e un pic prea mica turatia si asa din cate am citit incoace si'ncolo este la limita inferioara a turatiei admise..

(sa ma contrazica cineva daca gresesc, va rog)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tii apasat km zilnici pui contactul si pornesti ,apasand repetat km zilnici ajungi la P7 unde va indica turatia motorului exacta ia trebuie sa fie la TDI 900 rot/min.E valabil la clusterele cu afisaj electronic.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai o bere?

558+558=1116 mm

Frumooooos..... dau dau :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mai deranjez si eu cu o intrebare, ca m-a bagat cineva in ceata, pentru schimbarea pompei de motorina(de injectie) la un B4 1,9 tdi 1z de 90 cai, pompa pe care o montez trebuie sa aiba acelasi cod ca si vechea pompa, sau doar trebuie sa fie de tdi 1z 90 cai? Ca am auzit la cineva cu dezmembrari ca ar trebui acelasi cod, ca altfel nu porneste masina, acum nu era sigur nici asta.

Azi ma duc sa iau o pompa sh si poate maine se apuca de masina mecanicul ca m-am saturat de pornire grea la rece.

Ms si astept raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(incep cu o paranteza si o mica intrebare doar, esti sigur ca din cauza pompei porneste greu la rece...? Adica acum pe temperaturile asta si desigur si in functie de calitatea combustibilului eu cam vad multe masini care pornesc mai greu..)

Eu iti spun cum mi s'a intamplat mie, a trebuit sa schimb si eu pompa de injectie insa din cate imi amintesc la doua detalii am fost atent. Unul ar fi - sa fie pompa de pe un alt 1Z iar celalalt - sa te uiti la piesa aceea neagra de plastic care se monteaza pe pompa, de la care vine un cablu, sa te uiti sa aibe mufa de la capatul cablului exact ca si a ta. Eu atat am stiut si la mine a mers fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. piese de la un motor de 1,8 benzina de pe un passat 35i merg pe un 1,6 benzina de pe un b4? sau daca kitul de ambreiaj se potriveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diddi...la tine din cate vad eu turatia sta in valori normale...asa ar trebui sa fie...

in schimb la colegul blast se pare ca este subturat motorul la relantiu...si ar trebui reglat putin pt ca la turatia respectiva tremura toata masina ;)

cat despre faza cu temperatura care nu este indicata bine pe timp de iarna am ajuns la concluzia ca asta este o alta buba a acestor masini...

vara temperatura urca foarte mult...cam pana la punctul de fierbere al antigelului...iar iarna nu vrea deloc peste 75-80oC...

eu am incercat sa remediez problema prin schimbarea senzorilor de temperatura...termocupla...termostat...si nimic...acelas rezultat...

acuma mai ramane sa incerc adaptarea unei sonde de temperatura de la un VW de generatie mai noua sa vad daca nu cumva sondele ce se gasesc pe masinile noastrea indica prost temperatura...

pana una alta...pe timp de iarna cu parere de rau trebuie folosita vechea metoda cu acoperirea partiala a fantei de aer din bara... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie din cauza sondei de temperatura, eu la a mea c-o fi vara c-o fi iarna termperatura sta la fix 90 de grade (passat b4 an '96)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi spuna cineva unde e situat senzorul de la airbag in fata la un B4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cumva stie cineva de unde pot sa cumpar si eu un set de 4 bandouri pe dreapta? (cele 2 de usi + cele 2 de aripi)

Ma intereseaza modelul grunduit, pt GL benzina... nu cele negre pt CL sau TDI. Alea arata diferit, si nu se pot vopsi prea usor.

De asemenea, daca stiti vreun parc de dezmembrari oriunde in tara care ar avea, un numar de telefon m-ar ajuta foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu si eu daca nu imi functioneaza ABS-ul ce ar putea fi defect la el? Astept pareri. Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!