Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

P o p i c a

Sub capacul transparent sunt 2 sigurante. Cea dinspre bord e de 30A si cealalta e de 7,5A. Si de auzit ventilatorul de la radiator, se invarte. Chiar si dupa ce opresc si inchid masina, ventilatorul mai merge cateva minute.

Multumesc de raspuns!

La mine cel de 30A e in partea cealalta, inspre faruri. Iar inspre bord e gol slotul.

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P o p i c a

Am o problema... defapt mai multe dar sa incepem cu inceputul.

Imi tremura/vibreaza volanul la viteze peste 70 km\h. Cred, repet cred, ca e din cauza rotii din spate stanga, unde, acum ca. 2000km am schimbat rulmentii din cauza aceluiasi simptom (semeringul era varza).

Am observat ca, la strangerea piulitei care tine segmentii in loc se aude un click, un zgomot, insotit de o mic soc (ca si cum ai pune capacul inapoi pe pix). Chestia asta se intampla doar o singura data si in acelasi loc a piulitei pe ax, aceasi presiune pe rulmenti.

La urcare usoara, 80-90km\h, volanul vibreaza foarte putin, iar la coborare cand nu apas pedala de acceleratie sau cand e scoasa din viteza, volanul incepe sa tremure urat de tot.

Mi s-a cam pus pata pe axul ala de pe spate... nu stiu ce sa zic. Poate fi din cauza unor bucse din fata?

Cu respect!

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea sincer ca problema e undeva in fata.....cel putzin la mine cand imi era cva pe spate juca doar spatele....volanul nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P o p i c a

Logic da, undeva in fata. Dar roata aia de pe spate imi sta pe cap.

Am sa verific bucse, brate sa vad daca misca ceva... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si una din jantele de pe fata .Vezi la echilibrat poate iti ''bate'' vreo janta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit o problema la passatul meu.La a treia spalare a motorului in decurs de 6 ani, de cand am masina, NU imi mai pornea la sfert de cheie.Am fost la vw rombat,din Bistrita, dar ei mi-au gasit supapa unisens de dupa filtrul de motorina infundata.mentionez ca acea supapa am pus-o eu dupa alte probleme de pornire mai vechi.A doua zi am fost la un mecanic sa-mi schimb acea supapa si am observat ca furtunasul de vacum de la computer era rupt.Am inlocuit furtunul ,ca era cam copt,si masina mea si-a revenit la pornirea la sfert de cheie.ESTE POSIBIL ASA CEVA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P o p i c a

Poate fi si una din jantele de pe fata .Vezi la echilibrat poate iti ''bate'' vreo janta !

Jantele si cauciucurile sunt noi. Le am de ca. 3 saptamani.

Toata povestea asta a inceput cand am pus rotile de vara sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan.tuta

anvelopele sunt noi sau si jantele?

ca daca doar anvelopele sunt noi eu zic sa fugi la o vulcanizare sa iti echilibreze bine rotile ca ai cu siguranta jantele deformate..

slabe sanse ca vibratia pe care o ai tu in volan sa fie de la puntea spate.

cel mai usor de vreificat este sa ridici masina chiar si pe cric in partea din spate si sa misti de roata...

daca se aude un troncanit e clar ca ori rulmenti sunt praf sau ceva nu e strans cum trebuie...

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P o p i c a

toate sunt noi. anvelope + jante. cele vechi fiind ovale si 3 din 4 aveau opturi. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut.as vrea sa ma intersez care dintre passaturi b4 au computer bord,daca au?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca maneta care actioneaza stergatoarele arata asa atunci ai computer de bord.

b48rkgewkkgrhqiokm8e5em.th.jpg

Nu stiu cum sta la benzina, dar la diesele cele de 90 si 110 hp (1Z si AFN) au BC.

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

veizi ca maneta ce ii in poza ii pt B3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam, nu am asa ceva si e singura poza pe care am gasit-o.

Arata ca si maneta cu cruise control.

Am gasit si un topic in tema, poate te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi, ma uitam si mi-a sarit urmatoarea intrebare,astea BC merg adica functioneaza numai la display digital dupa cite am vazut?

dar ar fi ceva firesc ca bordul analod ce are ?numai numaratoarea de la km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, display-ul tip analog arata doar numarul de km parcursi.

:offtopic: Grija la exprimare, e jale. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,data viitoare o sa fiu mai atent,ori cum ai inteles ceam vrut sa intreb nu-ti mai reformulez propozitia

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o intrebare daca se poate . Cam cat consuma un b4 2.0 benzina 115 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arunca un ochi pe net. dar banuiesc ca unu cu dotari si sa arate bine trece de 2500 eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am si eu o problema. Am un Passat B4 din 1997, 1,6. Cand e umezeala afara sau daca a plouat porneste foarte greu. Trebuie sa incerc sa o pornesc de vreo 10 ori ca sa porneasca, iar atunci cand trec printr-o balta cu viteza se opreste motorul instant (eu nu am patit-o pana acum dar cand conducea tatal meu i s-a oprit la trecerea printr-o balta). As dori sa stiu daca a mai avut cineva problema asta si cum a remediat-o. O problema ar mai fi faptul ca AC-ul nu imi merge, eu cred ca e freonul de vina dar nu stiu cam cat ar costa si unde as putea face aceasta operatiune de reumplere cu freon. Mai am o problema, acul de la kilometraj oscileaza atunci cand circul cu o viteza constanta sub 50km/h, e posibil ca aceasta problema sa fie de la cablul de la kilometraj?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu umplerea freonului o rezolvi la orice service de frigidere, iar restukl nu stiu momentan ce sa iti raspund

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt problema cu apă sau umezeală:

Eu am avut exact problema asta, la mine era bobina crăpată :D

Alte posibile cauze ar fi vreo gaură pe undeva la sistemul electric: capacul de la distribuitor, vreo fişă de la bujii, prin care intră apa când dai în băltoacă, sau intră umezeala când o laşi peste noapte.

La mine fiind bobina un pic crăpată, intra şi aşa, şi scăpa şi scânteia un pic (se vedea că nu merge uniform)... până am cumpărat o bobină nouă (250 ron) am dat cu puţină ojă ca să numai intre nimic.

Edit: si aia cu acul de kilometraj: e de la cablul de kilometraj.

În altă ordine de idei.... rog un coleg cu ETKA să îmi bage şi mie următorul cod pt un passat 1.6 74KW cod motor AEK: 1H0 973 121 C

Respectivul cod l-am găsit pe o mufă lipită în interiorul portierei, şi nu ştiu la ce foloseşte. Ataşez o poză cu mufa cu pricina.

post-21219-0-67152700-1315213221_thumb.j

Modificat de Liviu-Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ce zice wagenstad despre 1H0 973 121 C:

1. flat contact housing connecting piece handle for hand brake lever

2. flat contact housing connecting piece infrared receiver

3. flat contact housing connecting piece harness for anti-theft alarm

4. flat contact housing for vehicles with anti-theft alarm system

Si aici linkul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.as vrea sa ma intersez care dintre passaturi b4 au computer bord,daca au?mersi

După câte ştiu eu, toate au computer de bord. Dar, în caz că mă înşel:

Daca ai mufa în dreapta volanului şi stânga radioului, atunci ai computer de bord.

Sau ai putea să salţi capota, şi te uiţi în stânga spate (sub ştergătorul de la pasager, în spatele compartimentului motor). Acolo ar trebui să ai o chestie de plastic, care are pe o latură o garnitură groasă care merge pe sub capotă, pe toată lăţimea maşinii. Salţi de garnitura aia un pic, tragi afară plasticul, şi ar trebui să găseşti unitatea centrală a calculatorului, şi filtrul de polen.

Modificat de Liviu-Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult DjMc!

@Liviu-Razvan, mie mi- spus cineva ca problema cu pornirea in conditii de umezeala sau oprirea la trecerea prin balta ar putea fi cauzata si de faptul ca as avea capacul de la delcou crapat. Acum nu stiu exact am sa ma uit la cabluri sa vad exact daca sunt probleme acolo intai iar apoi daca are aceeasi problema incerc sa schimb capacul de la delcou. Eu sunt nou in domeniul asta cu automobilele, mai stiu eu ceva mecanica, acum sper ca nu o sa fie nevoie sa apelez neaparat la un mecanic profesionist. Mersi mult de raspuns.

edit: am observat ca am cam multe cabluri expuse pe la motor, ar fi asta vreun motiv pt pornirea grea, adica sa prinda umezeala? mentionez ca nu se vede cuprul ci invelisul lor. ele sunt acoperite de un furtunas pana intr-un punct iar apoi sunt descoperite cam 2-3 cm pana la intrarea in mufele lor.

Modificat de Ronald
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!