Jump to content

Cateva intrebari


ALEKS
 Share

Postare recomandată

@bogdan.tuta pot sa primesc si eu niste manuale pentru modelul meu de masina?

da-mi un add in lista ta de mess si iti trimit tot ce am...

ID: bogdan.tuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scos cineva Acele de la ceasurile de bord? Ar trebui sa execut aceasta delicata operatie pentru a indrepta, foarte fin, tabla unuia din ceasurile de bord. Aceasta tabla s-a strambat din cauza transportului postal.

Vedeti fotografia:

2nh12js.jpg

Acea margine de la ceasul ce masoara viteza, trebuie sa o indrept si nu stiu cum, sa nu deteriorez instrumentul de masura.

Idei?

PS: Daca intereseaza pe cineva, am acest panou de ceasuri, fara computer de bord si cu instrument de masura a KM analogic, de vanzare. Habar n-am ce pret sa pun. 40 RON, transport postal inclus.

Multumesc,

ALEKS

Modificat de ALEKS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am dat eu jos cand mi-am pus plasmele.Tot ce trebuie sa faci e sa dai indicatorul km dupa acul opritor,faci un semn mic pe ceas si pe indicator ,acolo la baza,ca sa sti cum sa-l pui inapoi si cu 2 furculite de-o parte si de alta usor,usor trebuie sa iasa.

Cu indreptatul ceasului,vezi ca se poate scoate afara de pe placa ,ca sa poti sa il manevrezi mai usor cand il indrepti ,

In postul #68 ,se vede cum stau acele inainte sa le dau jos ,in cazul meu ca sa pot lipi plasmele. http://vwforum.ro/topic/52271-vw-passat-35i-19-tdi-110cp/page__st__60

Daca ai nedumeriri am nr de telefon la contact ..zilele urmatoare o sa fiu plecat ,deci doar pe telefon ,te ajut cu mare placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut scuzati-ma dar nu pot deschide topic nou , si as vrea sa stiu care este cuplu maxim la 1.9 TDI AFN

Astept Raspuns

Multumesc Anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca se produc in Romanica rulmenti cu aceleasi dimensiuni ca cei de la rotile de pe fata? Ce dimensiuni au?

Modificat de trompy400
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat motor pana la urma, acum mai am o nelamurire: Cum aflu anul fabricatiei din seria motorului si care e diferenta intre motoarele cu serii sub 250 000 si cele peste(cand cumparam piese, tot timpul vanzatorul ma intreba chestia asta); Motorul vechi era 1z seria 464 xxx, cel "nou" este 189 xxx

Va multumesc

Modificat de danix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

are cineva sa imi dea si mie schema electrica de la instalatia de tempomat pt diesel ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Rulmenti se gasesc si la noi - i-am schimbat eu pe fata acum vreo 2 ani (cel de pe dreapta era aproape blocat, imi tragea dreapta iar eu ii faceam geometria in vreo 3 locuri ca ma gandeam ca e de la geometrie sau unghiuri).

Gasesti mai ieftin pe magazinele on-line gen www.24car.ro sau www.ingaraj.ro sau www.autokarma.ro. Adica poti sa-ti iei "set rulment" cu inelele de siguranata, suruburi si piulite (vezi pozele atasate pt. fata si pt. spate). Sau, daca vrei sa-ti iei doar rulmentii iti recomand sa faci un drum pina la Bucuresti la firma BADI (Baza de Aprovizionare si Desfacere a Industriei - www.badi.ro) unde daca ai codul de pe camasa rulmentului poti sa afli prin telefon daca au pe stoc si cat costa. Iti recomand rulmenti marca SKF pe fata (cei mai buni la rulmenti pe bile) si TIMKEN pe spate (cei mai buni la rulmenti pe role). Atentie! Sa nu pui Ruville! Am avut eu pe spate si n-am mers mai mult de 3000 de Km pina cand au inceput sa huruie... Si vezi ca pe spate ai 2 rulmenti pe o roata (unul pe ax celalalt pe tambur).

Bafta!

G.

post-50430-0-89054400-1298327268_thumb.j

post-50430-0-44485500-1298327285_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Aleks & others

de unde ti-ai comandat ceasurile de bord ca imi trebuie si mie?

Incerc de 4 luni sa dau de niste ceasuri pt diesel si nu gasesc nicaieri :blink:

Help

Modificat de Konfabulator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ceasurile le-am luat dintr-un Passat dezmembrat. Ale mele sunt pentru 1.8 benzina.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex am vazut ca ceasurile tale au afisaj electronic. Eu daca am afisaj mecanic si schimb bordul cu unul electronic, imi mai arata numarul de kilometri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stiu eu bine, cele mecanice functioneaza cu cablu de km, iar cele digitale,nu au cablu de km,e cu sezori!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, este nevoie de senzorul de viteza de pe cutia de viteze. Se monteaza in locul cablului de la fostul vitezometru. De asemenea se face si instalatia electrica a masinii (inca 2 fire aditionale, se gasesc pe vechea instalatie electrica).

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. nu stiu daca fac bine ca adresez aceasta intrebare aici, dar nu mai stiu ce sa fac. In cazul unui passat intermediar din 96, diesel 110 cai, cateodata imi pierde din forta. La turatie de peste 3000 se simte cum trage, dar la un moment dat nu mai trage nici daca duci acceleratia la capat, ca sa traga iar trebuie sa opresc motorul. AM avut momente in care nu o mai recunoasteam, ma refer aici la raportul viteza, forta mergeam cu 170 fara probleme. Acum ajung cu greu la viteza de 130 de km/h, si asta doar daca e vale.Oare sa fie de la EGR, si de la intercooler ? singura eroare pe tester mi.a dat.o MAF-ul. Cica e o piesa din calculatorul de bord. astept raspunsuri. VA rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica tot traseul de admisie de aer de la turbo pana la interculer si retur pana la galeria de admisie, ai sanse sa piarda presiune pe acolo si de acolo o posibila pierdere de putere, la mine asta o fost problema cand m-am lovit de aceasta problema.

P.S. O alta revenire de putere fara sa opresti motoru ii sa lasi acceleratia si sa o apei din nou... daca ii asa atunci asta sa faci, daca nu ai nici o scapare de aer pe acest traseu verifica turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. nu stiu daca fac bine ca adresez aceasta intrebare aici, dar nu mai stiu ce sa fac. In cazul unui passat intermediar din 96, diesel 110 cai, cateodata imi pierde din forta. La turatie de peste 3000 se simte cum trage, dar la un moment dat nu mai trage nici daca duci acceleratia la capat, ca sa traga iar trebuie sa opresc motorul. AM avut momente in care nu o mai recunoasteam, ma refer aici la raportul viteza, forta mergeam cu 170 fara probleme. Acum ajung cu greu la viteza de 130 de km/h, si asta doar daca e vale.Oare sa fie de la EGR, si de la intercooler ? singura eroare pe tester mi.a dat.o MAF-ul. Cica e o piesa din calculatorul de bord. astept raspunsuri. VA rog.

Exact aceiasi problema ,eroare mi-a dat si mie .T-i se plafoneaza brusc ! AFN-ul din cate stiu are geometrie variabila pe turbina ,la mine 1Z ,e fixa ...problema a fost remediata in momentul in care am dat jos turbina si am curatat-o .Avea tija blocata ,la tine fiind variabila paletii din interior sunt blocati sau incarcati cu calamina.La masina mea din log-urile care le-am facut imi dadea presiune prea multa in turbina si debitmetru''obosit''.Nu e acea piesa din calculatorul de bord ,stai linistit.Raspunsuri mai poti gasi in aria asta TDI Forum ,aici ai topicul cu limp mode-ul la turbine http://vwforum.ro/topic/26880-probleme-turbina/ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se intampla acelasi lucru cand trec de 50km/h intr-a 2-a viteza. nu imi functioneaza ceasul turometru asa ca nu stiu RPM.

nu mai trage DELOC, ca si cum ar merge intrun singur piston asa sunet scoate si toata masina vibreaza.

si eu m-am gandit ca e din turbo. ziceti ca cu o simpla curatare a turbo'ului se rezolva problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmareste topicul din aria TDI ...treaba cu vibratul eu nu o aveam...e mai bine sa intrebi acolo,sunt multi cunoscatori ..pot fi si alte cauze !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se defecteaza daca utilizez prezoane mai lungi pentru prinderea jantelor la rotile din fata?

Vreau sa stiu cat de mare e pocinogul pe care l-am facut utilizand prezoane lungi. Cand am plecat de pe loc s-a auzit un zgomot ciudat.

E cumva discul cu fante de la ABS? Masina mergea infranata si becul de la ABS era aprins, asa ca pentru a putea ajunge acasa, am decuplat temporar senzorul de ABS doar pe roata stanga fata. Acum merge in regula dar... nu am ABS.

Si acum intrebarea: ce prezoane trebuie pentru jantele de aliaj?

Prezoanele de pe rotile din tabla nu ajung, sunt scurte, prind doar de 2-3 ori in filet.

Doresc sa-mi remediez problema, sa-mi cumpar 16 prezoane pentru jantele din aliaj si sa-mi schimb ceea ce am avariat cu aceste prezoane lungi.

Dar pt. aceasta am nevoie (inca odata) de ajutorul dvs.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema....azi am fost la o plimbare scurta prin oras si am simtit ca imi cam fuge spatele ceva de genu cum fuge pe gheata doar ca la mine fuge pe gropi si denivelari si la cate is acuma in tm parca eram la patinaj artistic...bine de fapt cam exagerez, am cam avut senzatia ca imi fuge spatele si cand am dat in mansarier s-a auzit un crasnet ceva pe partea stanga....si din cate am citit pe net am vazut ca ar putea fi de la ceva bucse sau de la amortizoare. voi ati patit-o? ce zice-ti ca e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit ceva similar prin 2008. La mine a fost de la amortizoare.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe fata aceleasi prezoane pe jante de aliaj de 4 ani si nu am avut nici o problema.Pe spate la un moment dat mi-au trebuit distantiere si atunci trebuie prezoane mai lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor ,nu stiam unde sa scrii sau sa pun aceasta intrebare(topic nou cum pot deschide? ) dar dupa titlul topicului mam decis.

in ce consta curatarea unui rezervor?si cu ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il dai jos, si cu motorina sau benzina incepi sa-l speli (se poate si cu apa, dar atunci trebuie sa il stergi foatre bie) nu uita sa scoti pompa de benzina afara din rezervor, ai acces mai usor sa il cureti, sau poti sa il stergi foarte bine cu un burete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!