Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

@ Para 4motion. Ai bateria slabita, ar trebui schimbata sa scapi de problema, dar nu-ti face griji ca nu-i nu stiu ce, pur si simplu nu are destul curent si nu activeaza functiile ABS ESP decat dupa acele 3-4 secunde cand alternatorul incepe sa produca curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Aprinderea la pornire si stingerea dupa cateva secunde a unor martori luminosi este perfect normala si face parte din ciclul de punere in functiune a masinii. Problema este cand se aprinde si nu se mai stinge. Aceasta indica o defectiune la sisteme (vezi mai sus care si cum, sunt bine detaliate).

Senzori astia se mai pot aprinde si cand mergi prin noroi (experienta proprie). Sau pur si simplu (iarasi experienta proprie, detaliata pe forum).

Problemele cu franele nu sunt singura cauza a aprinderii senzorului. Citeste tot topicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, faptul ca va-ti facut ITP-ul nu

este o garantie ca si ABS-ul functioneaza mai mult sau mai putin corect .

Standul de frana are o viteza periferica intre 5-10 km/h, iar la acea

viteza ABS-ul inca nu functioneaza, dar functioneaza eventual dupa caz ESP, ASR .

De masurat masoara dar nu actioneaza asupra sistemelor de franare.

Nu degeaba masuratorile cu VAG-COM se fac pana la viteza de 20 km/h, dupa care

testerul se decupleaza automat.

Dupa aceea,... la fiecare realimentare cu energie electrica a tuturor modulelor

electronice ( cand se pune contactul ) prima sarcina a aparatelor este de a-si

verifica senzorii aferenti respectiv sistemele incorporate in ele. Instrumentul de bord

este primul care verifica prezenta aparatelor cu care este inzestrata masina + deci se aprind

toate becurile respective= prin acest mod se verifica si faptul ca in caz de avarie are ce sa

se aprinda ( sa semnaleze defectul ). Dupa verificare se stinge becul apoi vine randul

ABS-lui sa-si spuna "cuvantul ", daca semnaleaza o defectiune atunci se aprinde becul martor.

DAR !!! acest lucru nu inseamna ca nu aveti frana ! ci numai faptul ca nu vi se mai corecteaza

franarea dinamica a masinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Para_4motion

@titvuscaivus-multumesc pt raspuns.

@Zorro-se parinde ca martor cand pun contacul, pornesc masina se stinge si se aprinde imediat pt 3-4 secunde dupa care se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 036 906 032 D

Component: ME7.5.10 3398

Coding: 00031

Shop #: WSC 00046

1 Fault Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0001

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xxx-17.LBL

Part No: 1J0 920 805

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01

Coding: 01111

Shop #: WSC 00000

Part No: Ident

Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1805187

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1805187

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.LBL

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-00 - No Communications

------------------------------------------------------------------------------

Nu stiu cum sa rezolv. AM sters erorile de "n ori" .. nu reusesc sa fac sa le sterg definitiv, reapar. Multumesc

Mentionez ca a stat pe pauza cam 3 saptamani, masina.

Martorul ABS ramane aprins si nu fucntioneaza abs-ul !

l.e: si martorul de faran de mana este aprins si palpaie + "urla" ...

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RedFighter am exact ca tine aceleasi simptome la masina doar ca la ABS vag comul imi arata senzorii G45 si G47 ! urmeaza sa merg in service cu ea ! am sters si eu de nenumarate ori erorile dar reapar dupa 100-200 de m ! mai mult ma streseaza martorul de la frana de mana !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Era scoasa mufa de la baterie de la sigurante... am fosts a veriiic sigurantele (multumesc terrabyt pt sfat) si am descoperit ca era scoasa mufa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probl si eu cu ABS -ul . Am 4 motion si prima data o aparut ca nu comunica modulul de ABS cu modul de la diferential. Tractiunea integrala merge numai ca nu primeste vitezele unghiulare ale rotilor.

De ceva timp o aparut o alta problema . Merg cu masina se aprinde brusc becul de la ABS. Nu am ABS deloc cand e aprins(testat pe ud ..si senzatia care o ai nu o doresc la nimeni- masina gandita sa franze cu ABS si sa nu aibe). Opresc motorul repornesc se stinge becul merg 10 km iara se aprinde. De ceva timp nu s-o mai aprins (cam 2 saptamani).

Ma gandeam la senzorii de pe roti sa fie murdari sau sa fi prins ceva pilitura...dar am discuri si placute noi de ceva timp si senzorii or fost curatati.Nu se mai aprinde de 2 saptamani dar urmeaza un drum de vreo 4000 de km in EU. Se duce modulul de ABS de tot sau is numai senzorii?

Un modul de ABS 1000 euro ^_^ ...groaznic cand am auzit!

Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai curatat senzorii, (schimbat placutele si discurile de frana) s-a mai aprins vreodata martorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba cred si eu ca este vorba de careva senzor de viteza de la una din roti. Mai mult nu poti fi ajutat atata timp cat nu-ti faci o scanare cu VagCom. Revino cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salutare,

Ieri am pornit masina si constat ca cei 2 martori nu se sting. Am facut cateva drumiri scurte prin oras si cam dupa a patra pornire s-a stins ESP-ul apoi la a cincea s-a stins si ABS -ul. Am facut apoi un drum de cam 300 km fara sa se mai aprinda nici unul din martori.

Dar azi dimineata au ramas aprinsi din nou, am oprit pornit motorul de cateva ori la intervale de cam 30 sec dar nu s-au mai stins.

Mentionez ca in urma cam cu o luna am schimbat lichidul de frana(la service).

Ce credeti ca ar fi problema si eventual ce teste ar trebui sa fac?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu ABS si sa-u rezolvat cu schimbare lichidului de frana, dar numai duce ce am aerisit eu acasa ambreajul sa-u stis martori de la ABS si ASR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,

Am avut si eu mica problema la masina mai devreme. Am dat sa o pornesc si s-a auzit un click mic si toti martorii din bord au inceput sa palpaie, inclusiv luminile din masina. Masina se comporta lent tare (ca si cand nu ar avea curent), de pornit sub nici o forma, martorii abs si esp stau aprinsi non-stop. Tind sa cred ca e bateria de vina si probabil va trebui sa o schimb. A mai patit cineva asa pana acum, sa ma sperii sau e normal???

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai probleme la baterie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.revin dupa ceva timp. Acum cateva luni s-o dus senzorul de acceleratzie laterala de la tractiunea integrala (cel din modul ABS) dar nu era mare belea functioneaza tot perfect in afara ca nu comunica comp de tractiune integrala cu ABS-ul cand e vb de acceleratzie laterala. Probl cea mai mare o aprut acuma. Daca pornesc masina de mai multe ori la interval scrut de timp se aprinde ABS_Ul din senin si nu se mai stinge. Daca ma duc cu farurile aprinse si si cu casetofonul se aprinde ABS-ul. Am fost in vacantza si avem fridiger de ala de masina mic...si daca lasam sa mearga umpic frigideru fara motor pornit cand porneam masina se apindea ABS_ul. Am facut test nici o eroare nimic . Bateria cand sta nepornita masina are in jur de 12.3 ...12.7 V si cand e pronita peste 14V. Bateria o am de 7 ani...de cand e masina si am alternator mai mare ca am pachet de iarna pe ea.

PLLSSS cine are o idee ce poate fi ...? Mentionez ca daca ma duc cu el aprins o perioada...si repornesc motoru se stinge si nu se mai aprinde numai cand am consumatori multzi.

HELP. TKS

PS: Placutele is schimbate nu de mult timp ...senzorii curati.Pe vag nu apare nimic...ca nu se aprinde la ei ;).Cand e aprins ABS-ul merge sanie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am si eu o problema asemanatoare ca a voastra. Martorii ABS si ESP se reaprind dupa cateva secunde dupa ce pornesc motorul. Azi am facut o verificare cu VagCom-ul si imi arata eroare la senzorul de acceleratie longitudinala ( G251 ). Daca stie cineva unde se afla pozitia acestui senzor si alte detalii ( pret, daca se poate repara, etc v-as ramane dator. :)) Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Sunt nou pe acest forum , doresc sa va salut pe toti.

De curand am cumparat un mk4 2001 , 1.6 16v , problema cu ea este ca dupa ce pornesc martorul ESP ramane aprins , am fost cu ea la tester la Autoworld Cluj, iata rezultatele :

Version : 6.00.230

1001.01 - Ereignisspeicher abfragen - Gesamtsystem

01 - Motorelektronik

036906034BB

Marelli 4LV 3408

Codierung 31

Betriesnummer 31414

0-Fehler erkannt

03- Bremsenelektronikk

1C0907379

ESP 20 CAN V005

Codierung 10241

Betriesnummer 31414

2-Fehler erkannt

01423 057

Sensor fur Querbeschleuningung - G200

elektricher Fehler im Stromkreis

Status : sporadich

Keine Umgebungsbedingungen gespeichert

01423 027

Sensor fur Querbeschleuningung - G200

unplausibles Signal

Status : sporadich

Keine Umgebungsbedingungen gespeichert

15 - Airbag

6Q0909605 F

02 Airbag vw6 0101 0002

Codierung 12338

Betriebsnummer 31414

1-Fehler erkannt

00532 007

Versogungspannung

Signal zu klein

Status : sporadich

Keine Umgebungsbedingungen gespeichert

46 - Zentralmodul Komfortsystem

1J0959799AH

4E Zentral - SG Komf. 0001

Codierung 4097

Betriebsnummer 31414

1-Fehler erkannt

00953 025

Zeitbegrenzung Innenlicht

undefinierter Schalterzustand

Status : sporadich

Keine Umgebungsbedingungen gespeichert

Explicatia primita de la Autoworld a fost ca am un " contact imperfect la un senzor " , nu mi-a zis ce senzor si unde se afla , doar ca ei au mult de lucru si sa-mi fac programare .

Cum eu nu prea stiu germana va rog sa ma ajutati sa inteleg si eu aceste erori si ce pot face cu senzorul ESP , ce problema am pana kla urma la masina?

Daca stiti pe cineva din Cluj care are VAg Com sa ma ajute , sa-mi recomandati un mecanic bun din Cluj ca sincer eu la Autoworld nu prea mai vreau sa ma duc.

Multumesc Anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema asemanatoare ca a voastra. Martorii ABS si ESP se reaprind dupa cateva secunde dupa ce pornesc motorul. Azi am facut o verificare cu VagCom-ul si imi arata eroare la senzorul de acceleratie longitudinala ( G251 ). Daca stie cineva unde se afla pozitia acestui senzor si alte detalii ( pret, daca se poate repara, etc v-as ramane dator. :) Va multumesc anticipat.

codul piesei este 1J1 907 639 (yaw rate senzor) si costa 500ron pt cei ce vor avea de-aface cu aceeasi problema.

Modificat de kgl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, intru si eu pe acest topic ca am si eu probleme cu martorul ESP. Dupa ce am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara, mi se aprinde martorul ESP dupa exact 10 minute de la contact cheie, indiferent ca fac 1 km sau 10 in aceste 10 minute. Am fost la tester si mia aparut eroarea 0522 ceva la computer, dar cel care a facut testul desi a resetat ceva nu a rezolvat nimic.Ma trimis la reprezentanta vw. Mia zis ceva de reinstalarea softului. Are cineva idee cam cit costa lucrul asta la reprezentanta? (sunt din Oradea, si aici reprezentanta este D&C). Sau daca stau asa ce se poate intimpla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu o problema asemanatoare: la prima cheie ramin aprinsi martorii ABS si ESP, la a doua cheie martoru ESP se stinge si ramine aprins martorul ABS. Daca stau pe loc, acesta nu se stinge. Daca plec de pe loc, dupa ce masina isi ia viteza martorul ABS se stinge. Acest lucru se intimpla de cele mai multe ori dimineata si este posibil ca peste zi cind pornesc din nou masina sa nu mai am aceasta manifestare. La o scanare cu vag-comul imi spune semnal electric intermitent senzor ABS stinga. Am dat roata jos si intradevar am gasit mufa ABS sparta si un contact ruginit. Am dat cu spray de contacte , am pus mufa la loc si am crezut fericit ca am rezolvat problema dar nu a fost asa. Credeti ca totusi senzorul este defect? mentionez ca la schimbarea distributiei mecanicul mi-a spus ca a curatat si senzorii ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ce treaba a avut schimbatul distributiei cu senzorii de turatie a rotii, de s-a pus mecanicul sa ti le curete?

Mufa sparta si contactul ruginit sunt de vina pentru problema ta, se stinge dupa ce rulezi un pic, pentru ca se face un autotest si vede ca toate-s bune, probabil intrerupe semnalul doar din cand in cand.

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape aceeasi problema am avuto si eu eu.Mi s-au aprins esp+epc+check..Am pus-o pe tester si mi-a dat eraore la clapeta de acceleratie..bun..o schimb....11 mil :) :P :huh: Dupa care mi-am zis las ca o fac eu:)):)).M-am apucat am dat-o jos am curatato si pana acum nu am mai avut probleme cu ea...

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna TitvsCaivs, am fost eu neclar, pe linga distributie mecanicul a verficat si senzorii ABS pentru ca i-am povestit eu ce mi se intimpla. O sa incerc sa fixez mufa cit mai bine si sa vad daca mai apare eroare. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bela31

Ceau, problema ta este (ca si la mine de altfel) la senzorul de acceleratie laterala G200 (se afla sub volan - este de marimea unui pachet de tzigari, poti ajunge la el daca desshurubezi capacul de protectie de sub coloana volanului). Senzorul asta costa undeva pe la 4,5 milioane + manopera (el trebuie reprogramat- legat la calculator si scrise ceva informatii pe el) - in total ajungi pe la 5,5 milioane.

Am tot cautat pe forumuri din Germania (vorbesc germana) si am gasit niste chestii interesante, si anume: senzorul asta se defecteaza deoarece are in interior niste contacte (facute cu ciocanul de lipit), facute foarte prost (sunt slabe) si de la trepidatii, in timp, ele cedeaza. Nu am incercat, insa acuma mi-am luat de pe un forum intreg procedeul (se demonteaza senzorul - foarte simplu, se desface carcasa si se refac 3 contacte prin relipire). Il demontez maine si il duc la cineva care repara telefoane mobile.

Itzi transmit rezultatul. Posesorilor de Vw din Germania, care au astfel de probleme li se percep intre 400 - 500 eur pentru rezolvarea problemei. Multi dintre ei au resuhit s-o rezolve cum am scris eu mai sus.

Te tzin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!