Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Mi s-au aprins si mie martori de la esp si abs .... am mers vreo 10 km cu ea iar pe langa acesti 2 martori mi-a aparut si eroarea aceea in forma de sarpe galbena care palpaie , maine o bag pe tester ...revin cu detalii

a mai patit`o careva ca si mine pe langa acei 2 martori sa se mai aprinda si sarpele :icon_thumright: acela galben ( motorst

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e nevoie de tester. Vezi ca nu mai ai stopuri de frana sau ai tot timpul stopurile aprinse. Solutia: schimba contactul de frana de la pedala.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut la senzorul de pe roata stg fata Electrical failure. Schimbat senzorul. Pret 50 RON si 30 min de munca + 4 ore cautat imbus de 7. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am problema asta , stiu si cauza mufa de la senzorul de abs de pe dreapta spate e rupta .. \

intrebarea ar fi , gasesc doar mufa fara senzor ? sau doar senzor cu totul ... si ce pret ar fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu astazi o diagnoza iar rezultatele sunt urmatoare:

16955 PILOT AUTOMAT/CONTACT FRANA , circuit defect( si intreadevar al 3-lea stop spate nu-mi functioneaza) - PILOT AUTOMAT NU DETIN

P778 SENZOR UNGHIULAR DIRECTIE --> mi s-a zis ca costa 1780 RON fara tva ..

Din cate am inteles acest senzor distribuie puterea pe rotzi:|

NEED HELP PLS :)

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu va suparati aseara mi sau aprins si mie martorul de la esp si abs in bord dupa ce am luat o curba mai cu viteza dupa ce am oprit masina si am portnito din nou sau stiu care sa fie problema ???? sa fie acel senzor de accelerare laterala?? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa ce ai oprit motorul, la repornire s-a mai aprins ?

Ai posibilitatea sa faci o testare cu Vag Com-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in mers sau aprins apoi am oprit morotul si lam pornit din nou si sau aprins ca de obicei si apoi sau stins :10[1]: as putea sa fac o scanare dar sa vad daca imi mai face probleme :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil una din roti a pierdut aderenta in curba, mai ales daca ai folosit si frana, din aceasta cauza ti s-au aprins. Iti reamintesc faptul ca la punerea contactului martorii din bord se verifica prin simpla aprindere si stingere a lor, iar la orice utilizare a senzorilor in mers acestia se aprind notificandu-te ca isi fac treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci asta e :) eu ma gandeam ca e vreo problema dar lasa ca e bine asa :lol: dar cum ai spus tu ca acestia raman aprinsi daca sunt folositi in mers nu prea cred pt ca abs il folosesc mai meru si nu ramane aprins nici macar nu pulseaza ca in cazul esp cand intra sa ma ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... iar la orice utilizare a senzorilor in mers acestia se aprind notificandu-te ca isi fac treaba.

Nu sunt de acord cu tine. In primul rand doar martorul pentru ESP/ASR (pentru masini fara ESP) pulseaza sa-si notifice interventia, ABS este in acelasi timp "silentios". Dupa interventie martorul ESP se stinge. Pe de alta parte, cand nici ESP-ul si nici ABS-ul nu sunt in functiune (nu intervin), martorii acestora nu trebuie sa fie aprinse.

Modificat de TitvsCaivs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri in 27/09, am hotarat sa plec pe la parintii mei, (Petrosani-Tg-jiu), ma urc in masina si plec, totul este ok, pana intru pe defileul jiului, si incep sa simt ca motorul nu mai trage cum trebuie, se aprine martorul esp (triunghiul acela cu o sageata intoarsa), si simt directia putin mai greoaie, imediat a aparut si indicatorul de baterie si raman fara servo mergand in directia aleasa de masina (adica drept), pana la urma trag pe deapta cu greu si opresc motorul. Dupa vreo 3 min pornesc din nou si incerc sa plec dar motorul nu tragea deloc, mergea in bruscat (in hopuri), opresc si pornesc iar; plec fara probleme, apare si martorul EPC, pe langa ESP, si dupa veo 2 km iar volan blocat franare brusca (mentionez ca e ata asta usile nu se mai inchideau automat dupa ce franam). Ajung in tg jiu cu martorii ESP si EPC aprinsi si intru la reprezentanta SEAT. Dupa ce o pune pe tester ma cheama mecanicu acolo si ma intreaba cine a pus alarma la masina. Ma pune sa citesc erorile de pe calculator (nu mai retin bine dar scria ca din cauza alarmei si ceva cu senzorul de la pedala de frana se imobilizeaza masina si se intrerupe alimentarea cu combustibil plus alte chestii legate de inchiderea centralizata), si imi zice ca electricianul nu este momentan acolo si ca s-ar putea sa fie un scurt sau senzorul de la pedala stricat. Dupa ce ajung acasa constat ca masina mea avea un consum de 12 litri la 100km, si bineinteles motorul nu mai avea acelasi demaraj si parca directia mai greoaie. Si dupa atata poveste intrebarea mea este: Se poate ca erorile sa nu fie sigure si sa ma trezesc cu alte probleme, a mai avut cineva probleme de genul asta, sau asemanator, e aevarat ca din cauza la EPC care este aprins in bord, consuma mai mult?

Masina este un Golf4, 1,4 16v din 2001. Va multumesc si astept un raspuns de la voi cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...nu am probleme cu martorii abs si esp in schimb am o alta mare dilema: ABS-ul are si componente consumabile?adica din cate am fazut eu, abs-ul,fizic vorbind este ca un disc cu niste spite si un pin care intra si iese intre spite astfel blocand si deblocand roata...(asta am vazut eu la mine...poate gresesc)intrebarea mea este daca acel pin este o piesa consumabila...ca mie mi se pare cam tocit...cand pun o frana mai zdravana la mine se duce pedala in podea si se simte un harjait...nicidecum nu te zdruncina pedala...daca am dreptate...asta ar fi cauza unui accident in care pe un drum umed nu am reusit sa ma opresc la o viteza de 5o la ora in 10 m...

multumesc frumos si a nu se lua in cunsiderare replay-ul daca acest topic este exclusiv stingerii si aprinderii marturilor abs si esp

salut

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fizic vorbind este ca un disc cu niste spite si un pin care intra si iese intre spite astfel blocand si deblocand roata...(asta am vazut eu la mine...poate gresesc

Gresesti!! Acel disc si "pin" sunt efectiv parte componenta a senzorului de rotatie a rotii, sau cu alte cuvinte senzor ABS. Acel "pin" nu intra si iese, acela doar citeste viteza cu care se invarte discul "cu spite".

Vorbind de harjait-ul pe care-l auzi, este cel mai probabil din cauza placutelor uzate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am cam dat-o in bara nu?m-am cam inselat eu...pai si atunci...fizic vorbind ce incetineste roata?franele?abs-ul face in locul nostru pedala de frana?

harjaitul nu se pune problema sa fie de la placute pentru ca in aprilie am schimbat placute si discuri...si sunt ATE nu vreo chinezarie

merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles franele incetinesc roata, iar pedala de frana o faci tu cu piciorul, respectiv forta asta este marita de pompa servo(de aici servo-frana?!). ABS-ul inseamna defapt intreruperea acestei forte de franare, adica atunci cand roata ajunge sa se blocheze, ABS intervine si scade pentru o clipa forta cu care sunt actionate franele.

p.s. sa nu mai vorbim OT ca ne priveste Al Bundy, si ne-o incasam :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata sefu...m-am lamurit...merci frumos

cer scuze moderatorilor pentru discutiile OT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am aceeasi problema, de ceva luni de zile, am fost la diagnoza - in locuri diferite, mi le-a scos de cateva ori, apoi masina a ajuns la un VAG com de la Constanta, unde s-a confirmat ca senzorul de ABS de pe roata stanga este dus - asta e motivul pentru care amandoi senzorii (ABS&ESP) raman aprinsi??

Si daca da, atunci inlocuirea senzorului cu unul nou din magazin - care costa de rupe, ar rezolva situatia??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta-i motivul pentru care raman martorii ABS si ESP aprinsi.

... care costa de rupe, ar rezolva situatia??

Nu costa de rupe, daca nu ma-nsel este la 120Ron. Da, s-ar remedia problema inlocuind acest senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte, mergi de cateva mii de km fara a avea ABS si ESP pe masina. Se pare ca nu prea te deranjeaza ca nu-ti functioneaza, pe cand altii si-ar dori sa aibe macar ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, sincer, nu , nu ma deranjeaza :D

Singurul lucru care ma deranjeaza este intensitatea martorilor, si ideea de a avea ceva defect pe masina.

Per ansamblu, din cate am observat, nu deranjeaza nimic altceva asupra masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...de curand am schimbat bucsaraia,pivotii,bieletele si flansele de amortizoare de la masina mea...inca nu am apucat sa ii fac geometria computerizata dar intre timp a aparut in bord martorul esp,care nu vrea sa se mai stinga...am oprit motorul iar la pornire se stinge doar martorul abs,cel esp ramane aprins...ceva sfaturi?are vreo legatura cu shimbarea pieselor acelea?

merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate da, poate nu, fa-i o scanare si revii cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!