Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Salutare !

 

Am reusit sa rezolv problema :D , ieftin , am completat lichidul de frane :)) . Acum sper ca dupa un numar de km sa nu se aprinda din nou acei martori din bord .

Modificat de rafabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Astazi cand am plecat cu masina mi-sau aprins martorii ABS si ESP si nu se mai sting, am verificat sigurantele si sunt in regula.

Care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil un senzor de rotatie la o roata dar cel mai bine faci o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Astazi cand am plecat cu masina mi-sau aprins martorii ABS si ESP si nu se mai sting, am verificat sigurantele si sunt in regula.

Care ar putea fi cauza?

Si cele de pe baterie?

DAca sunt ok, fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 2 luni am patit la fel. Sigurantele de pe baterie nu le-am verificat insa le-am schimbat la plesneala si s-au stins martorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fa treaba "la plesnesla" , mergi cu masina la diagnoza si vezi exact defectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza nu-ti va arata "exact" defectul in cazul expus de mine. Mie pe Vag com imi arata probleme la pompa de ABS. Am schimbat sigurantele de pe baterie si voila! de acolo era. Asa ca mai intai recomand pasul cel mai mic(si ieftin) si anume verificarea sigurantelor de pe baterie. Sau le schimbi pur si simplu. E un leu bucata.Daca nu merge fa o diagnoza. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la reparat "dupa ureche" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sigurantele de la baterie si sunt in regula, o sa fac o diagnoza zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cel mai sigur asa este - e foarte adevarat ca putem vb de probleme la alimentare - sigurante, soclu sigurante, probleme conectica... dar tot asa, putem vb de senzori cu probleme, ABS, etc.

 

cel mai usor si sigur, este sa faci o diagnoza competenta si o vedem clar de unde este problema.

 

altfel, poti avea multe batai de cap... si sa te chinui prea mult - mai mult decat face diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la reparat "dupa ureche" !

chiar nu vreau sa ma contrazic cu tine.

Vroiam doar sa spun ca 2 sigurante sunt mai ieftine decat o diagnoza.

Sunt convins ca nu m-am exprimat bine si ai inteles gresit ce am vrut sa spun.

Am spus doar ce am patit eu si in ce fel diagnoza NU m-a ajutat pe mine in cazul martorilor ABS+ESP. Am platit 30 de lei o diagnoza, mecanicul mi-a spus ca pompa ABS e terminata. Nu am fost de acord sa o schimb si bine am facut. Erau sigurantele.

Insa pana la urma tot la diagnoza va ajunge cel care a initiat problema pentru ca zice el, sigurantele is bune.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este de facut in cazul acestor erori?mentionez ca am schimbat caseta de directie si la montare s-a rotit de volan11281844_888748401192062_1450865017_n.jp11304401_888747934525442_536498842_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la reparat "dupa ureche" !

chiar nu vreau sa ma contrazic cu tine.

Vroiam doar sa spun ca 2 sigurante sunt mai ieftine decat o diagnoza.

Sunt convins ca nu m-am exprimat bine si ai inteles gresit ce am vrut sa spun.

Am spus doar ce am patit eu si in ce fel diagnoza NU m-a ajutat pe mine in cazul martorilor ABS+ESP. Am platit 30 de lei o diagnoza, mecanicul mi-a spus ca pompa ABS e terminata. Nu am fost de acord sa o schimb si bine am facut. Erau sigurantele.

Insa pana la urma tot la diagnoza va ajunge cel care a initiat problema pentru ca zice el, sigurantele is bune.

Am inteles ce ai vrut sa spui , e normal sa te uiti si acolo.

Dar in principiu, mecanicul nu face diagnoza - deci probabil ca cine stie ce ti-a zis "baiatul cu diagnoza".

Mergi la cineva priceput , ca de mecanici cu diagnoze suntem satui in sensul ca te pun sa schimbi toata masina pana la urma.

Cand ai spus pretul diagnozei - ai spus tot !

Sper ca ai inteles ideea , chiar daca nu m-am exprimat nici eu foarte bine .

La multi km fara probleme.

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru erorile legate de Steering Angle Sensor, exista o adaptare. O gasesti pe forum sau pe site-ul celor de la ross-tech. Acel senzor trebuie adus intr-o anuminta pozitie. Vad ca ai si eroarea "Defective". Sa nu fie dus acest sensor. Pentru eroarea legata de airbag, cred ca de la baterie este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu acea adaptare?se face prin vag?


mentionez ca am schimbat caseta de directie si in timpul montarii am rotit de volan,ma gandesc ca am rupt spira

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu G85 - nu ai cum sa faci adaptarea acestuia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ma poate ajuta cineva cu acea adaptare?se face prin vag?

mentionez ca am schimbat caseta de directie si in timpul montarii am rotit de volan,ma gandesc ca am rupt spira

 

cu rotile puse pe drept, sa verifice in blocurile de masura, valoarea unghiului de la G85 - daca nu este aproape de 0 - plus minus 4 grade maxim, nu te lasa sa faci setarea de baza.

 

intai pui g85-ul pe 0 - fizic - dupa care se face setarea de baza.... altfel nu merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aduci volanul in pozitia "zero" cu rotile pe directia inainte. Intri cu vcds pe ABS si verifici unghiul volanului citit de G85 care ar trebui sa fie cat mai aproape de "0". In caz contrar demonezi volanul si carcasa din spatele lui ca sa ajungi la G85. Pe pozitia zero, in coltul din dreapta/sus ar trebui sa vezi un martor galben (o bulina). Daca nu este inseamna ca G85 nu este la 0 grade asa ca il vei roti in sensul necesar, monitorizand permanent valorile pe VCDS. Doar atunci cand ai adus G85 in pozitia corecta poti face adaptarea lui.

Daca banda s-a rupt nu ar trebui sa-ti afecteze calibrarea G85. Din ce vad eu, pe airbag ai numai eroare de B+.

Toata povestea de mai sus este valabila DOAR DACA G85 este functional.

 

 

.... :lol:  Florin a fost mai iute

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

sa traiasca...  :icon_thumleft:  :winter:

 

da, banda a scapat - pana acum... eu cred ca e rotit o tura - daca are noroc asa este si scapa...

 

oricum... din pacate nici mecanicul nici cel cu diagnoza - nu au stiu ce au de facut.... asta este, toti se pricep....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza in legatura cu martorii ABS su ESP si da eroare pe circuit si au zis ca trebuie schimbat cablajul pe stanga spate, a mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea exacta care este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu martorii ABS/ESP aprinsi si martorul de frana de mana aprins intermitent. Nu tot timpul, o patesc cam de 2 ori pe saptamana sa zic. Am observat ca se aprind cand o forjez un pic. Uneori se aprind in mers, alteori dupa ce opresc masina, se aaprind la pornire, chiar si dupa cateva ore cu cheile scoase din contact. Faza e ca am scanat-o dar nu cand era alarma, si nu apare nimic pe scan. E ciudata rau situatia, bine ca nu imi apare des, apare sporadic,  in special vara. Stie cineva vreo cauza? Atasez si ceva poze. Am si un filmulet dar are peste 2 mb.

 

post-12278-0-13423200-1434091704_thumb.j

post-12278-0-39884600-1434091712_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa te uiti la nivelul lichidului de frana. Stiu ca de la el se aprinde intermitent martorul de la frana de mana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de acolo problema.Vara trecuta mi-a aparut alarma. Intre timp am schimbat in iarna discuri de frana, placute, lichid. Oricum, am zis ca am scapat. Dar a venit vara si ...iar alarma.

Modificat de ion_cer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa apara la diagnoza daca era un senzor defect sau un cablu intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!