Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Sigurantele se verifica prima data, de asta nici nu am mai amintit aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul meu ESP nu e totimpul aprins, se aprinde după o vreme de la pornirea la rece (cu scrâșnet de roți, adică blochează o roată). Daca am viteza, momentul e scurt, dar daca sunt prin oraș, se aude și în bord, blochează și roata, e cam nasol..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauza e G200. am relatat cum face pt. ca nu cred ca e de la sigurante. daca se ard sigurantele sau nu fac bine contact nu se mai screme senzorul in bord dupa 5 minute de rulare, pica si gata. cred..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat .

Fa o diagnoza si vino cu eroarea .

Daca nu , mergi la "ghici"

Ai schimbat rulmenti ceva pe fata inainte de problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merg la ghici, eroarea e ceva cu g200, nu mai știu cum sună ca am diagnosticat mai demult, da nu am găsit senzor. Am schimbat înainte cu putina vreme plăcuțele de pe spate..

o sa mai fac o diagnoza după sărbători sa o rețin și io exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul g200 se repara, nu trebuie unul nou. Si la cat e unul nou, nu ctrd ca vrei sa-l cumperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza si vezi ceviti da intai . Pana atunci sunt doar presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna la toata lumea. Am nevoie de un modul ABS cu ESP pentru un Golf 4 SDI 2001 cod 6x0614517 Daca poate sa ma ajute cineva rog sa ma sune la tel 0740952495 Multumesc anticipat si va doresc UN AN NOU FERICIT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce pornesc masin pot decupla si cupla eps-ul dar daca apas pe frana ramane aprins in bord si nu merge activat. Va rog daca ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , fa o diagnoza si vino cu erorile aici .

Apoi o sa iti spunem si parerea noastra.


Sa nu ai probleme cu switchul de frana - dar asta e doar o presupunere acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asta e eroarea mea, cred ca e noua, pot sa jur ca am avut eroare și cu g200, acuma n-a mai dat-o. Ma rog..

mecanicul a zis ca aproape sigur e vorba de o mufa imperfecta și ca nu va trebui reparat sau schimbat senzorul. Ce părere aveți?

post-25242-0-98011300-1422101475_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G200 se repara, G202 se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufei poti doar sa ii intaresti contactul .

In 99% din cazuri, senzorul e defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

        Salut! Am o Skoda Octavia 1, din 2001, motor 2.0 benzina AZH, 4x4, si am senzorul ESP aprins in bord. Am pus VAG-COM-ul pe ea si da urmatoarea eroate:

01279 - senzor acceleratie longitudinala -G251-

             57-00 - defect circuit electric

 

Stiti cumva care e problema si cum se poate remedia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul este la fel cu cel de acceleratie laterala, se repara, se refac lipiturile in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am cum arata si nici unde este pozitionat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .

Ieri la o pornire a motorului , mi s`au aprins acesti 3 martori: ABS , ESP si ALTE PERICOLE + 3 beepuri consecutive . Acum de fiecare data cand pun contactul se intampla aceeasi poveste si martori raman aprinsi . A mai patit cineva aceasta problema ? Daca da , cum s`a rezolvat ? Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare sa vedem ce erori ai - posibil probleme de comunicatie cu pompa ABS. Daca e asa, verifici sigurantele, alimentarea pompei etc.

 

oricum, intai o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce reusesc sa fac o diagnoza revin cu erorile . Multumesc pt. raspuns 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont de anul tau de fabricatie pare sa fie pompa de ABS pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand program de munca de 24 ore nu am reusit sa verific sigurantele, lichidul de frane , nici sa fac diagnoza(sper sa reusesc in zilele urmatoare) . Tinand cont ca am bateria pe duca , poate sa fie o cauza aprinderii celor trei martori ? Multumesc inca odata si scuzati`mi deranjul ! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar.... asteptam rezultatul verificarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!