Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Am dat jos roata (fata-stg) si am identificat senzorul. Am desfacut surubul care tine senzorul prins de fuzeta dar... nu am reusit sa-l extrag din locas. Am fortat putin folosind o surubelnita pe post de parghie intre fuzeta si partea latita a senzorului (prin care trece surubul de fixare tip inbus de care am amintit mai sus) dar nu s-a clintit. Nu am fortat in exces intrucat carcasa senzorului este din plastic si riscam sa-l f

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul - problem solved. Mufele, contactele, cablurile si protectiile cauciucate erau in stare excelenta.

@Rudolf Fraitag: senzorul pozat de tine nu este cel de pe fata, cred ca este unul din senzorii de la rotile din spate. Asta de pe fata vine fara cablaraie, probabil din cauza asta este si mult mai ieftin:

Dupa ce senzorul a fost scos din fuzeta si decuplat din mufa, am incercat sa sterg eroarea din modulul 03 (ABS/ESP) dar aparea la loc, culmea, tot "Electrical fault in circuit". Ma asteptam sa primesc ceva de genul "Open or Short to ground/plus", fiindca practic circuitul era deschis.

Multumesc baietilor de la DanDon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut la toata lumea !

De curand mi-am luat un VW Golf 4 2000 90 CP si am si eu ca tot omu o problema :D

Am fost cu ea sa-i fac un test complet si totul era OK. Dupa 2 zile martori de la ABS si ESP au ramas aprinsi. Am desfacut si am curatat senzorii de la roti, dupa care martorul de ESP s-a stins si a ramas numai cel de ABS aprins. Stiu ca ar trebui sa fac din nou un test, dar ma gandeam sa va cer si voua parerea poate careva stiti ce se intampla.

:offtopic:

Este greu sa treci de la Dacia la VW si sa stii cam ce ar trebui sa faci cand apare vreun martor aprins :D

Orice idee ar fi binevenita atata timp cat reparatia nu este pe bani multi :D

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica mufele de legatura,eventual curatat cu spray contact.Pe fata mufa este la roata pe senzor,pe spate este sub bancheta.Dar ar trebui pus testerul sa vezi ce defect indica.

Bafta.

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intriga si distanta dintre senzor si discul perforat de la capul planetarei: la mine este de cca 2-3 mm. Nu stiu cum ati reglat voi distanta aceasta pt. ca senzorul se prinde fix in raport cu fuzeta, intr-o singura pozitie posibila, prin surubul de tip inbus. Va rog sa ma luminati daca nu am inteles eu exact cum sta prins senzorul si cum se face reglarea distantei.

Ai rezolvat problema schimband senzorul ,dar tot nu stim daca se poate regla sau nu distanta fata de discul cu gauri a senzorului.Si la ce pret ai luat senzorul fata ?

Modificat de golfulet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rudolf Fraitag: senzorul pozat de tine nu este cel de pe fata, cred ca este unul din senzorii de la rotile din spate.

Nu. Senzorul e de pe fata, dar e de passat. Observ ca este o diferenta de constructie a senzorilor intre cele 2 masini (golf-passat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema cu martorii de abs si esp ...

toate erau bune si frumoase pana m`am hotarat sa-mi bag sonorizare in masina.

cand mi`au cablat masina mi`au desfacut inclusiv bancheta din spate + bordul + toate ornamentele laterale ...

tind sa cred ca este o problema de contact ... ca au atins ceva mufe senzori ... puteti sa-mi ziceti ce ar putea avea? sau ... puteti sa-mi explicati ce mufe sunt pentru abs+esp sau contacte?

mentionez ca nu tot timpul raman aprinsi martorii ... ocazional ... uneori de cum pornesc masina raman aprinsi ... alteori se aprind (deodata) dupa niste km parcursi ... alteori nu se aprind deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un test Vag-Com... Acesta va aduce informatii foarte utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate momentan nu am la dispozitie vag-com de-aia incerc sa aflu ce mufe sau senzori sunt in interiorul masinii la care sa ma uit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat problema schimband senzorul ,dar tot nu stim daca se poate regla sau nu distanta fata de discul cu gauri a senzorului.Si la ce pret ai luat senzorul fata ?

Distanta dintre senzor si discul perforat nu este reglabila.

Senzorul il gasesti la volksman - intreaba-l pe el de pret. Eu l-am luat cu 110 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am pus contactul, s-au stins toti martotii luminosi din bord (mai putin cel de baterie si ulei), am pornit motorul, si iar s-a aprins cel de ESP pt 1-2 secunde. am repetat pornirea si iar ledul s-a aprins pt 1-2 secunde. asa de 3-4 ori. dupa ce am mers cu masina cateva minute si am repetat operatiunea...nu a mai facut asa. ceva idei? ca nu am pe nimeni cu VAG Com in apropiere.. o avea importanta ca masina a stat parcata toata noaptea intr-o panta cu fata in jos? sa fi ametit senzorul? :D (dar el nu a baut ca noi... :D ) si ca am atins putin scutul cu o bucata de piatra cubica la parcare? nu cred....dar astept idei..pls...

sencs!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria slaba... dupa ce-ai mers n-a mai facut pentru ca s-a mai incarcat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi...si ar fi al doilea semn..dupa ce mai demult ramanea ledul de la airbag pt cateva secunde aprins dupa ce porneam motorul. dar merg zilnic cu masina, si in weekenduri merg mult in afara localitatii... oricum se cere o scanare...!

merci, ghetosule ;).. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! La un Golf III, cand am schimbat rulmentul pe fata, mecanicul mi-a rupt senzorul ABS. Am facut ceva km cu becul aprins, apoi am schimbat senzorul respectiv, dar becul continua sa ramana aprins. E nevoie de o stergere a erorii sau ar trebui sa functioneze normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui stearsa eroarea cu VagCom-ul. Vezi ca aici se discuta despre Golf 4 si nu despre Golf3. Dar problema este similara la ambele modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P gata..m-a ajuns si pe mine aceasta problema. dupa scanare, senzorul de ABS de pe fata stanga e de vina. maine sper sa postez si logul cu eroarea exacta. ma intersez cat mai curand la deler si la magazine pt piese respectiva.

inca o data, multumesc ICE si andREI pt sprijin :P. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa imi face si mie de vreo 2 sapt. nu am avut probleme. esp merge pe testate da... pana la urma ce sa fac??? am postat in aria octaviei da... nu am primit raspuns.

numai bine. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite log-urile de ieri bogdan:

1 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

2 Faults Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

008 - Implausible Signal - Intermittent

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult. :D cel cu G62 nu trebuie luat in seama pe topicul asta. :D

ps: sa stii ca ai avut dretate. ABS nu merge, si nici ESP (cred). dar simt pedala de frana mai dura. ma duc azi sa ma interesez la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am si eu o problema ,dupa ce am schimbat placutele(fata+spate) am urcat la munte pe un drum rupt rau si s-a aprins pe bord ABS si ASR iar la viteza mica incepea sa intre ABS-ul ,an fost la service pt scanare cu VAG-Com si eroare senzor ABS dar eu inclin sa cred ca masina are cablul ABS sectionat ,deoarece a mai fost odata rup si nu a fost schimbat ,doar taiat si pus din nou acum cred ca s-a rup iar ,partea proasta e ca atunci cand se sting martorii de pe bord la viteza mica intra ABS tot timpul CARAIE rau motorasul de la ABS si se simte in pedala de la frana, si in special cand iau stanga dreapta atunci se intinde cablul rup si nu mai face contact , cand sunt aprinsi pe bord nu mai intra ABS ca e dezactivat, a mai patit cineva asa?? o fi senzorul sau cablul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceeasi problema ca si bogdan_wrc cu o singura diferenta. abs si esp merg. insa martorul de esp face exact cum a zis bogdan in postul 61.

rog pe cineva sa ma ajute cu o scanare la intalnire joi. multumesc anticipat. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca merg ABS si ESP? si eu credeam ca merg..pana la o franare mai puternica pe DN1 ..cand ori de la asfalt ca era incins.. un stiu..dar mi-a lasat impresia ca nu merge ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS nu am testat-o. Si nici nu am avut nevoie de o franare puternica demult.

1. M-am temut intai sa nu mearga ASR. Am plecat puternic de pe loc si ASR a intrat. Apoi am dezactivat si am plecat la fel de puternic. S-a auzit "scartz". In schimb martorul din bord nu a mai clipit. Ma gandesc ca fiind vara si cauciucuri bune, asfalt uscat... nu a avut nevoie de o interventie puternica... nu stiu ce sa spun.

2.Testare ESP pe o stradutza... evitarea unui sant. L-am si simtit cum a intrat si am si vazut martorul clipind in bord. Apoi aceasi manevra cu ESP off. Este o diferentza incredibila. Nu credeam sa se simta diferenta asa de mare.

In rest imi face ca tie. Te citez " dupa ce am pus contactul, s-au stins toti martotii luminosi din bord (mai putin cel de baterie si ulei), am pornit motorul, si iar s-a aprins cel de ESP pt 1-2 secunde". La mine cand se aprinde asa... odata cu cel din bord se aprinde si butonul de OFF in culoarea galbena pt 1-2 sec.

Se cere o scanare. :D

OT: cand am scris despre asta in "probleme O2" nu m-a bagat nimeni in seama. Am gasit topicul asta intamplator... end :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@audi_fan daca ti se aprinde doar 1-2sec dupa pornirea motorului nu ai aceeasi problema, la tine poate fi problema bateria descarcata... la bogdan raman aprinse mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_wrc

Este clar ca senzorul de viteza al rotii stanga-fata este terminat sau are circuitul intrerupt. Avand in vedere ceea ce mi-a povestit Ice din timpul scanarii, si anume ca la "Clear codes" disparea si reaparea dupa cativa metri, as exclude varianta a doua.

De fapt, de cand mi-a spus ce se intampla mi-am dat seama de acest lucru, pentru ca imi amintesc ca atunci cand am facut la Golf testul Dyno, unde rotile fata se invarteau cu 200 km/h iar celelalte stateau pe loc, am avut martorul ABS aprins si eroare pe senzorii spate. Pur si simplu modulul ABS sesizeaza o diferenta implauzibila de viteza intre roti si semnaleaza eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!