Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Codul pentru senzorul fata stinga : 1J0 927 803

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate am intrat si eu in clubul celor la care ABS-ul se comporta ciudat :scratch:. Am observat luni ca mi s-a aprins becul de la ABS. M-am uitat la vasul cu lichid de frana si am vazut ca nivelul e la minim. Am pus inapoi capacul si stupoare :shock: , mi s-a aprins si becul de la frane. Am completat nivelul lichidului (am pus DOT4) si nu s-au mai aprins. Bucuros ca am rezolvat am zis sa dau o tura prin oras, dar dupa vreo 20m s-a aprins iar ABS-ul. Asta se intampla de fiecare data cand plecam de pe loc. Dupa ce am ajuns acasa si am parcat am apasat frana mai tare (cu masina oprita) si iar mi s-a aprins becul de la frane (bineinteles si ABS-ul). Am procedat gresit cand am completat nivelul? Trebuia sa-l schimb? In carte zice de curatarea filtrului inainte de turnarea lichidului, insa filtrul acela de plastic n-am reusit sa-l scot.

Eu stau in Zalau, e cineva pe aproape de mine care sa aiba un VAG-COM?

Orice sugestie sau recomandare e binevenita. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Becul de la frane s-a aprins galben? Foarte probabil sa ai 2 probleme de fapt : 1. senzorul de la placutele de frana indica o uzura avansata a placutelor . 2. O problema pe sistemul ABS ( posibil un senzor de la o roata :scratch: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, becul de la frane e rosu (nici nu stiam ca are doua culori, rosu si galben), e acelasi bec care se aprinde cand tragi frana de mana, insa acum clipeste intermitent si face trei beep-uri. Daca sunt placutele de ce s-a aprins numai dupa ce am umblat la capacul rezevorului cu lichid de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ bladerunner: Daca vii pana in Cluj te ajut cu o scanare. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok in weekend e bine? Spune-mi cand ai timp si o sa vad si eu cum am program. ok? Trimite-mi un pm cu nr tau de telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine o singura data s-a aprins becul de la ESP la un semafor. am oprit motorul si l-am pornit iar. s-a stins si nu am mai avut probleme.

sa fie o prevestire sau o intamplare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat vineri si ieri sa il dau jos(mecanicii). Nu vrea in ruptul capului sa iasa de acolo, zici ca e sudat. O solutie ar fi daca as da jos discul si fuzeta si sa il bat cu ciocanul.

Din motive cauzate de un mecanic la schimbarea placutelor de frana a distrus filetul de la un surub, imi e cam groza sa dau jos fuzeta.

Aveti vreo sugetie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit sa rup surubul cu care e prins senzorul capatand o si mai mare bataie de cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca mai intai ar trebui sa scanezi sa vezi care este problema de fapt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca mai intai ar trebui sa scanezi sa vezi care este problema de fapt!

Postat in pagina 2 rezultatul scanarii:

1 Fault Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Scuze , abia acum am vazut postul ala :bounce: . Banuiesc ca ai incercat cu antigripant. Singura solutie ar fi un ciocan mai mare ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2-3 zile cand pornesc masina dimineata se intampla urmatoarea chestie: pun contactul, astept sa se stinga becurile, dau la cheie, porneste si pentru o secunda/fractiune de secunda clipeste becul de ESP.

Mi s-a intamplat numai la prima pornire, daca merg cu masina, opresc, pornesc iar nu face, deci practic mi-a facut asta de 2-3 ori maxim.

Sa fie vreun semn? Masina merge normal, n-am sesizat nici o problema, TCS-ul isi face treaba daca patineaza rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2-3 zile cand pornesc masina dimineata se intampla urmatoarea chestie: pun contactul, astept sa se stinga becurile, dau la cheie, porneste si pentru o secunda/fractiune de secunda clipeste becul de ESP.

Mi s-a intamplat numai la prima pornire, daca merg cu masina, opresc, pornesc iar nu face, deci practic mi-a facut asta de 2-3 ori maxim.

Sa fie vreun semn? Masina merge normal, n-am sesizat nici o problema, TCS-ul isi face treaba daca patineaza rotile.

Mai este un topic dar despre martorul de ABS. Scaneaza cu VAG-COM. Daca n-ai nici o eroare eu cred ca nu are suficient curent bateria si decupleaza consumatorii la prima pornire.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi eroare aparea si la mine. Am suflat senzorul cu compresorul (s-a adunat pilitura de la placuta/disc de frana si alte mizerii) si de atunci nu mai face probleme (de o saptamana).

Operatia asta am facut-o si eu, si intradevar martorii se aprindeau mai rar., dar tot se aprind. Problema ramane ca nu pot sa il dau jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema doar ca sa ma fac de rusine pt ca nu am rezolvat-o. :down: cu mine.

Partea interesanta e ca uneori abs-ul functioneaza (il simt la pedala), e drept ca aiurea dupa parerea mea. Mi-a intrat cand parcam cu spatele si nu am intrat deloc tare, de vreo 2 ori la semafor, si azi iar l-a apucat cand am tras pe dreapta.

sa inteleg ca am sanse sa isi revina daca il curat, sau ca a dat strechea in el, si ma chinui eu degeba sa il dau jos frumos ca tot o sa il arunc?

Numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul asta am patit si eu inainte sa mi se duca definitiv senzorul. Incepusem sa am emotii la fiecare stop ca nu ma mai tin franele. Deveneam mai linistit cand mi se aprindea martorul si scapam de ABS.

P.S. S_c mi-a spus ca asa s-a manifestat si la el inaintea decesului senzorului. Asa ca fii pregatit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. S_c mi-a spus ca asa s-a manifestat si la el inaintea decesului senzorului. Asa ca fii pregatit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry. Mi-am amintit gresit. Nu stiu de ce ramasesm cu impresia ca ti-ai schimbat senzorul in urma acestor neplaceri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o problema asemanatoare. Am cumparat de curand un Passat din 2001 si in mers mi s-au aprins becurile de ABS si ESP cam dupa 50 de km. Am oprit masina, am oprit motorul si cand am pornit iar nu s-au mai aprins. Am si LED-ul de la frane aprins si imi scrie cand poernesc ca trebuie schimbate placutele de frana. Pot avea placutele de frana legatura cu aceste LED-uri?

Modificat de BCB80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomdarea mea este sa iti schimbi prima data placutele de frana(oricum trebuie sa o faci), iar apoi sa faci o scanare sa vezi ce erori iti apar la abs.

Completeaza in profil de unde esti, ca sa stim cine te poate ajuta cu o scanare de erori.

numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Craiova dar lucrez in Pitesti asa ca de luni pana vineri sunt in Pitesti

Nu exista nimeni care sa ma poata ajuta cu o scanare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acum vreo 2 luni s-a intamplat o data sau de 2 ori sa mi se aprinda numai martorul ESP pentru cateva minute. La acel moment nu a fost stocata nici o eroare in modulul ABS/ESP (address 03).

De doua zile insa, martorii ABS si ESP raman aprinsi si la mine. Am pus azi dimineata vag-com pe masina si iata eroarea:

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0104

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 00028

1 Fault Found:

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

012 - Electrical Fault in Circuit

Acelasi senzor este de vina si in cazul meu (G47), insa mesajul de eroare difera.

Spuneti-mi va rog unde este localizat acest senzor (roata fata-stanga), pt. ca vreau sa verific contactele (sper sa se rezolve fara inlocuire...)

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata un senzor, (i-am taiat capsula, pentru a vedea interiorul)

Mufa neagra este cea care se ocupa de senzor. Masoara cu aparatul, ar trebui sa aibe o oarecare rezistenta.

Vezi sa nu fie si firul intrerupt. Senzorul este la roata, dupa ce o dai jos, il reperezi usor.Il scoti afara tragand de el. Dupa ce-l bagi la loc, il tragi afara vreo 0.5-1mm, ca sa nu frece de coroana planetarei.

Modificat de Rudolf Fraitag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!