Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Nu e o problema, daca ai da mai repede la automat nu s-ar mai aprinde. Se intampla deoarece se face o noua initializare a ABS. Deci nu e nici o priblema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei carora li se spune "aaaaa, trebuie sa schimbi centrala ABS/ESP cu totul":

S-au rezolvat erorile mele (esp + abs aprins, frana mana intermitent) prin inlocuirea unui (banal) fir de magistrala can-bus (care conecta senzorul de rotatie a volanului G85 la restul electronicii).

Multumesc celor de la service Enduro Rm. Valcea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am patit si eu belea cu martorul ABS.am mers pe un drum mai nasol si m-am trezit cu el aprins.se stinge cand o pornesc si dupa 30 de km la ora se aprinde si nici nu mai functioneaza se duce masina sanie daca pun frana.ce sa verific?daca il las asa isi revine singur?codul motorului este AKQ si nu are esp are decat ABS.orice sugestie este binevenita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Birba: primul pas, o diagnoza cu VAG-com... apoi revii cu copy-paste si cu siguranta te va ajuta cineva :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o varianta mai simpla acuma ca stau cam prost cu banii si trebuie sa dau si vreo 3 mil pe 2 brate de stergator:(Se poate sa fie ceva grav?sau vreun senzor ce trebuie curatat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta mai simpla nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O varianta mai ieftina ar fi sa pandesti o intalnire a colegilor de forum si sa rogi pe cineva sa te ajute cu o scanare :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire!La mine,mai tot timpu cand pornesc masina mi se aprind martorii de ABS si ESP si dupa ce masina a pornit imediat se stang.E o problema sau nu?Multumesc

e posibil sa ai bateria prea slaba.mie asa imi facea cand era pe moarte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate ca toate dar unde gasesc si eu senzorii de abs pe rotile din fata ca m-am uitat si nu am vazut nimica:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pozitia senzorului este marcata cu sageata rosie.

n450116.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc acuma vin de la masina si i-am depistat acuma mai ramane sa vad cum se dau jos ca sa-l curat pe cel care face probleme.are cineva un DY?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stiik care e defect? Si nu prea ai ce curata acolo ca nu sunt contacte electrice, acolo e efect HALL, magnetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am observat ca nu s-a mai aprins si am facut proba daca mai merge abs si a mers dar dupa iar s-a aprins:( la senzori are vreo mufa care se poate curata contactele ca tind sa cred ca e ceva oxidat pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are o mufa cu 2 pini, incearca sa dai cu spray de contacte la mufa de la senzor, presupun ca ai aflat de la care senzor apare eroarea...

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dau pe toti ca sa fiu sigur ca nu stiu care e ca n-am ajuns pe tester cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

012 - Electrical Fault in Circuit

chiar nu are nimeni o poza ca sa se vada unde si cum e pus?

stie cineva daca se poate schimba sau curata si fara sa dai discul de frana jos ? ms ms

la mine e aprins esp si abs, iar masina franeaza ca dacia....avantajul e ca daca accelerez in curbe acu fuge curu :vaidecapulmeu: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vezi 6 posturi mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se scoate mufa de la senzorul abs? am gasit senzorul dar nu pot scoate mufa..... :icon_thumright:

stie cineva unde este acea centrala sau cum so numi ,,,,? ca vreau sa verific daca e senzorul busit sau doar intrerup cablul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pusttiu: Mufa de la senzorul ABS se scoate apasand pe piedica de plastic de pe mufa si tragand, in acelasi timp

Cat despre "centrala" ABS/ESP ea se afla in corpul ABS-ului, usor de identificat dupa cele patru tzevi metalice de 5mm care duc catre fiecare roata. Pe acel modul cu tevi se afla electronica ABS-ului, care este conectata cu restul masinii (senzori, computer motor, instrument cluster, etc.) printr-o mufa mare (numarul de pini e irelevant, e in functie de model)

Ca unul care a scos mufa de la centrala ABS/ESP si nu a rezolvat nimic astfel pot sa-ti spun ca decat sa faci asta mai bine faci in felul urmator:

-Scoti ambele roti fata

-Scoti ambii senzori ABS fata (mare atentie sa nu spargi carcasele, ca-s de plastic, dai cu spray de ungere si tragi de ei rotind stanga-dreapta cu duhul blandetii)

-Masori rezistenta ambilor senzori ABS fata - la mine toti patru aveau 1kohm

-Daca amandoi au rezistenta de 1kohm, inseamna ca e o problema cu firele - ca sa masori firele, e mai simplu sa pui contactul si sa masori voltajul de pe mufa - la mine aveau la mufa tensiunea de 2.38Vcc

-Da cu spray de contacte in mufa si pe contactele de la senzori.

IMPORTANT! Nu uita sa verifici ca ambii senzori sa aiba aceeasi distanta fata de discul cu fante si pe cat posibil curata si pilitura de fier adunata acolo...

Dupa aia va trebui sa stergi erorile (o sa-ti dea erori in draci ca nu o sa mai gaseasca senzorii, dar una in plus ce mai conteaza? :) Eu zic ca e mai simplu decat sa scoti tot filtrul de aer si sa ai grija la toate mufulitzele si firele de pe langa el doar ca sa scoti o mufa cu vreo 30-50 de pini si sa te uiti crucis la ei... :)

@birba: de cand te tot vaiti mai bine veneai la Ploiesti si puneam vag-com-ul pe ea, vedeam cat de cat ce dreaq are si iti faceai o idee de unde s-o apuci... fara diagnoza nu poti decat sa bajbai si sa-ti dai cu presupusul (de multe ori gresit), crede-ma ca am trecut prin asta!

Modificat de RaduVoicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.

Eu de vreo 2 luni am folosit masina numai la drum lung cu martorul ESP aprins de mine, manual din buton, pentru k am dorit sa simt mai bine masina cum se stabilizeaza in curbe.

Problema e ca de vreo 3 zile, daca merg mai tare, sau iau vreo curba mai repede, cateodata cu scartaituri, observ ca este aprins martorul ESP si nu se mai stinge manual din butonul ESP. Practic ramane blocat. Niciodata nu am vazut cand se aprinde, doar il observam ca e aprins cand ma uitam in bord si vreau sa va mai spun ca se simte cum masina e putin infranata. De fiecare data eram nevoit sa opresc motorul si sa-l repornesc, numai atunci martorul se stingea. Totodata daca merg frumos cu ea, nu se aprinde.

Mai precizez ca mie nu mi se mai aprinde luma galbena la butonul ESP atunci cand apas pe el. Are numai luma aceea rosie cand sunt pe pozitii, faza scurta sau lunga.

Credeti ca tot de la vreun senzor sa fie problema sau de la butonul ESP ?

Multumesc.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaduVoicu ms de oferta dar m-am programat la reprezentata pentru o diagnosticare ca tot e gratuit acuma;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Birba: sa le spui sa-ti dea si tie logurile... si sa postezi si aici erorile, poate vei avea surpriza sa ti se spuna in service cum mi s-a spus mie "a, e centrala de ESP/ABS dusa, costa 20mil" si pana la urma s-a rezolvat gratis, prin inlocuirea unui fir de cablaj.

@Ionut Maruta: de dat cu presupusul ne putem da, ca nu costa nimic, dar o diagnoza cu siguranta te va ajuta mai mult, asa ca fa-o si revino aici cu logurile :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am facut o diagnoza cu VAG-COM si nu am nici o eroare.

Nu imi apare tot timpul martorul aprins.

De exemplu daca merg cu masina frumos nu apare, sau daca dezactivez eu ESP-ul din buton si martorul se aprinde, nu ramane blocat. S-a intamplat de cateva ori cand mergeam mai sportiv. Ieri am fost la un service si am intrebat de aceasta problema minora si le-am spus ca am fost pana la Bucuresti si inapoi in doar 6 ore, dar cu ESP-ul dezactivat de mine.

Mi-au zis ca nu e bine daca l-am tinut dezactivat atat de mult si mai ales ca am mers tare cu masina. E posibil sa fie de la vreun senzor.

Repet: Cand acest martor se aprindea, parca masina e putin mai infranata, sau cel putin asa mi se pare mie, de aceea am cerut si parerea voastra.

O zi buna :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut Maruta: Putem presupune in acest caz ca este/a fost vorba de mizerie la senzor, desi la mine pe Octavia Tour am avut eroare in log "mechanical failure", desi m-am "dat la ea" rau de tot (accelerat si franat brusc la greu, de s-a curatat instantaneu).

La mine se manifesta prin "caraitul" specific ABS pe roata respectiva...

Poate n-ar fi rau sa faci putin sport si sa dai jos senzorii de pe toate rotile si sa ii cureti... cu rabdare si grija, insa, repet, ca au carcasa de plastic! ;)

P.S. Foarte ciudat totusi faptul ca nu ai gasit nimic in loguri... Esti sigur ca ai facut diagnoza full sau ma rog, pe modulul ABS/Brakes??? ^_^ Daca e asa si nu ai NIMIC in loguri, inseamna ca totul se petrece doar in capul tau :D sau nu a fost destul de important pt. computerul de bord sa se oboseasca sa faca log pt. ce s-a intamplat :huh:

Modificat de RaduVoicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari, ]

am un Golf IV la frinare brusca se aprinde ABS, ESP si intermitent frina de mina , daca iau contactul totul revine la normal , mentionez ca la frinare normala nu e nici o problema . La diagnoza cu Vag-com cind am aprinsi martori la bord nu pot face diagnoza la sistemul ABS, daca iau contactul la modulul ABS nici o eroare ,

la modulul motor am:

18057-bus de date tren rulare lipsa semnal de la : modul ABS

P1649-35-10......intermitent

la instrumente bord

01316-modul de control ABS

49-10-nu este comunicare

mentionez ca am verificat firele de can intre ABS - calc motor- Bord

poate are cineva o idee, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!