Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

@northman: scoate cu grija senzorii ABS de pe rotile respective si o sa ai o mare surpriza cand o sa vezi cata pilitura de fier este pe capetele lor (mai ales cei de pe spate). Eu asa am facut, daca vrei iti trimit poze cu ei (trei curati, ala de pe spate stanga inainte de a fi curatat de rugina si pilitura de fier. Pentru detalii despre manopera (ca sa nu ii indoi cu surubelnita, ca-s de plastic carcasele) da-mi un PM. Daca ai aparat de masura, ar fi bine sa si masori senzorii (1kohm fiecare) si tensiunea de pe mufe (2.38Vcc)

@all: problema mea este asemanatoare (pe undeva) cu ce-ati scris voi, cu exceptia faptului ca la mine, desi senzorii ABS, ESP sunt aprinsi si simbolul frana de mana palpaitor este si el prezent + seturi de trei piuituri, FUNCTIONEAZA ABS-ul in orice pozitie si cred ca si ESP (nu am putut verifica ESP decat la demaraj, mi-a fost frica sa fac derapaje controlate)

Scanare cu VAG-com n-am facut, ca n-am avut. Sper sa-mi vina cablul curand, sa vaz cu ochii mei. Pana una alta am facut o diagnosticare primara intr-un service care avea soft de diagnoza BOSCH (bineinteles, in limba romana - primara - cu hardlock si pe un PIII) care zice asa (in afara de erorile cu semnal defectuos la toti senzorii ABS, care, desigur, erau datorate interventiei mele cu aparatul de masura pe mufe fara senzori conectat in ele):

DIESEL EDC 15VM +2V

ESP TEVES MK60

0520 - BUS CAN DEFECTUOS

46?? - AB-CAN-BUS APARAT DE COMANDA MOTOR INFORMATIE NEPLAUZIBILA DE LA AIRBAG

4547 - VERSIUNE SOFT CAN - controlati versiunea

0524 - ABS BLOCAT / FARA TENSIUNE

030A - SENZOR UNGHI DIRECTIE BLOCAT / FARA TENSIUNE

Are cineva cea mai mica idee ce dracu inseamna asta, in conditiile in care eu am pomul de craciun pe bord dar functioneaza in continuare si ABS si (foarte probabil) si ESP? Multumesc anticipat!

Modificat de RaduVoicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce spune aici nu cred ca iti functioneaza ABS, ASR, ESP.

revin cu o alta intrebare, cutia neagra cu sigurante ( care se afla deasupra de baterie ) care mi s-a ars mie, una noua e 220 lei cu comanda din germania, si am gasit pe cineva care dezmembreaza golf 4 si are asa ceva, intrebarea mea e urmatoarea,daca toate aceste cutii sunt la fel la golf 4, nu difera daca e alt an masina sau alte chestii sa nu fac vreo prostie, astept raspuns urgent de la cunosatori ! Multumesc

Din ce vad eu e la fel si e aceeasi cu ce e pe octavia 1 si bora.

Pages_from_28_ESP_System___Functionare.pdf

fuse_holder_golf.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce spune aici nu cred ca iti functioneaza ABS, ASR, ESP.

Daca ce ai scris mai sus e pentru mine, te provoc: pariu pe 500 RON ca imi merge ABS-ul (cel putin), cu conditia sa vii la Ploiesti. Dar inainte sa te repezi sa te urci in masina, permite-mi sa citez din electronistul (specialistul) din service: "in viata mea nu am vazut o masina, nu skoda, orice masina, care sa vina cu becurile astea aprinse in bord si sa ii functioneze ABS-ul" - asta a zis dupa ce a facut o tura cu ea, cu mine in masina, cu becurile in bord aprinse. Ce zici, te mai bagi? :rolleyes:

In alta ordine de idei, ma intereseaza si pe mine toate manualele (genul celui postat de tine) - daca poti sa ma ajuti cu un link ceva pe PM, ti-as fi foarte recunoscator. Multumesc in avans.

Modificat de RaduVoicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci (ca sa incep inteligent), erorile VAG-com zice (multumesc Voinea pentru interfata):

Address 01: Engine

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

Address 03: ABS Brakes

01312 - Powertrain Data Bus

014 - Defective - Intermittent

Dupa clear codes, zice asa:

Address 01 (engine) si address 03 (ABS):

No fault code found.

Sa fi fost de la senzorii pe care i-am curatat in weekend??? Acum (aparent) in 20km, nu s-a mai aprins nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce spune aici nu cred ca iti functioneaza ABS, ASR, ESP.

Din ce vad eu e la fel si e aceeasi cu ce e pe octavia 1 si bora.

deci pot sa iau din dezmembrari, au un golf 4 din 2000 , si au acea cutie cu sigurante, nu voi avea surprize neplacute,merge sigur nu ? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au reaparut erorile de mai sus, cu detalii:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

004 - No Signal/Communication - Intermittent :rolleyes:

Am ucis-o iar si astept urmatoarea aparitie - daca mai apare... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un golf 4 90 cp alh sunt nou pe forum si am si eu o preblema cu martorii abs si esp care imi raman aprinsi pe bord dupa ce pornesc motorul.dar nu de fiecare data.se mai intampla sa se stinga dar sunt putine momentele. am dus-o la tester si mecanicul ,mi-a zis ca imi apar 2 erori la senzori stanga fata si dreapta spate si ca ar trebui schimbati.se poate sa ma ajutati cu alte sfaturi. eu tot sper sa nu trebuiasca inlocuiti. multumesc

am curatat mufele la toate rotile cu spray de contacte.senzorii nu am putut sa-i scot si tot imi apar erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai curatat mufele si erorile apar atunci nu ai alta solutie decat schimbarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand m-a intorceam de la munca mi s-a aprins si mie martorul ESP. am oprit motorul si l-am repornit la o intersectie si pt o perioada scurta nu a mai zis nimic, apoi s-a aprins iar dar nu singur :blah_: s-a mai aprins(intermitent) si martorul de la bujii (spirala aia) si mi-a aparut eroarea "MOTORSTORG WERKSTATT". va rog spunteti-mi si mie ce poate fi ? sa fie doar switch-ul de la pedala de la frana sau ceva mai urat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pt inceput verifica switch-ul de la pedala de la frana. Daca nu acolo e problema (putin probabil), trebuie sa faci o diagnoza.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am zis zi in postul asta din Octavia 1, recomandarea din manualul de service este:

Error: 01312:

Possible cause: Line interruption, short-circuit to positive or earth or loose contact in the Data BUS cable

Rectifying fault: Inspecting Data BUS cable according to Current Flow Diagram for interruption or shortcircuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Mihail

Problema e in felul urmator:

1.ESP aprins din mers fara a apasa frana--> problema vin de la senzorul G200 aflat sub vola...este un senzor al carui contacte se cam deslipesc de la trebidatii,exact asa pateam si eu;se aprindea,opream motorul se stingea....pana am dat senzorul jos..l-am decapsulat..am refacut lipiturile si l-am pus in cu totul alta cutiuta si merge perfect!!!

2.ESP aprins la apasarea franei--> switch pedala frana "puscat"..trebuie curatat,are niste pastile ca la platinile la dacie si trebuie curatate.Poti incerca curatarea inainte de al schimba.La mine a mersfaza cu curatatul.

P.S:noul cod al switchului este : 1C0 945 511 A (RDW)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am si eu o problema..am un golf IV tdi din 1998...pana acuma nici o probelema cu ABS-ul..acuma..bagam cheia in contact..asteptam pana se astingeau toate beculetele si porneam..cand pornea se aprinde martorul de la ABS da se astingea..nu dura nici 2 secunde...deci ABS-ul funciona corect..intro zi iau masina sa dau o tura si nu merg 100 de metri si se aprinde martorul de la ABS.daca masina sta pe loc nu se aprinde de fel.dupa ce pornesc si fac cateva zeci de metri se aprinde..nu stiu ce ar putea fi..mam uitat la lichidu de frana da e la nivel..discurile de frana fatza si pastilele nu leam schimbat de f mult timp si pastilele pe spate sunt noi.am avut probeleme cu swich-ul de frana..nu mi se mai aprindeau becurile pe spate..deci lam schimbat si totul a functionat corect..ca peste o saptamana sa mi se aprinda becu de la ABS..ar putea avea vreo legatura?sau ce ar altceva ar putea fi?vreo sigurantza,senzor...??? ms mult :frigbaitata:

un salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu ceva de genu.intr-o zi am miscat de sigurantele masinii si dupa un drum de 2 km mi s-a aprins abs-ul.i-am schimbat siguranta lui si de atunci nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

golfIVtdiDXN ai incercat sa cureti mufele senzorilor?

Citeste cateva posturi mai sus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nam incercat..nam avut timp...am sa incerc...poate cineva sa puna o poza sa vad unde sunt senzoli localizati? ms :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pentru golfIVtdiDXN

Dupa ce am citit acest topic de 2 ori am vazut ca nicaieri nu apare o poza cu pozitionarea senzorilor ABS, asa ca am pus eu o poza, sper sa fie cat de cat sugestiva.Pentru a ajunge la acele mufe ale senzorilor de la roti trebuie demontata roata si se afla undeva in spatele discurilor de frana, si se vede un cablu intrand in el(a nu se face confuzia cu firul de la senzorul palcutei de frana-pt cei ce au senzor la placute).Din poza pusa, trebuie sa umbli la mufa nr 11.:blah_:

ojovhg.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema...am piscalit pe acolo una alta si totul e ok.ms tututor..bafta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Colegul cj85piv are urmatoarea problema:

------------------------------------------------

Report:

eu am o problema mai complexa si nu prea stie nimeni ce are

cand pun frana mai brusc mi se aprin martori de la ABS,ESP si de la frana de mana intermitent.La tester mio zis ca nu stie ce are si ca io dat o eroare la functia abs

------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Am vorbit si eu azi la telefon cu cj85piv si nu prea am stiut ce sa il sfatuiesc decat sa: verifice sigurantele(sa nu fie oxidate),senzorii de pe la roti de ABS(sa curete mufele daca e cazul),switchul pedala frana(mie mi se aprinde ESP cand pun frana brusca si este de la switch ca am facut probe cu unul bun),dar am mai auzit la cineva ca i se mai aprindea ESP,ABS,martor frana de mana dar si martorul de la placutele de frana(ca ar fi gata).Dupa schimbarea placutelor cica s-ar fi rezolvat problema(asta mi-a spus acea persoana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
MasinaPoporului

Ma poate ajuta cineva?Mentionez ca atunci cand se calca frana brusc,se aprinde ESP,ABS,martor frana de mana.Se ia contactul se porneste si dispare. :rolleyes:

Monday,30,March,2009,21:09:42:26365 VCDS Version: Release 805.0 Data version: 20080625

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75 76

Mileage: 234550km/145742miles

Address 01:

Engine Labels: 038-906-019-AJM.lbl

Part No: 038 906 019 AM Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 0813

Coding: 00002 Shop #: WSC 01317 1

Fault Found: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent R

Address 19:

CAN Gateway Labels: 6N0-909-901.lbl

Part No: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006 Shop #: WSC 01317 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am si eu o problema si caut si tot caut un raspuns pt ea.de curind am schimbat ic clusterul[fara bc] cu unul cu bc.dupa schimbarea ic-ului nou mi-a ramas aprins abs in bord si cand plec de pe loc se aprinde si martor frana de mana si bipuie de 3 ori.am schimbat la loc ic cel vechi si totul e ok pe el.pe cel nou,la punerea contactului nu se aprinde esp ca pe cel vechi.mentionez ce ic inlocuit este de passat [3bo920829]abs si esp functioneaza pe masina dar nu stiu cum sa fac sa dispara martor abs,si cum sa activez martor esp!nu am nici-o eroare pe vag-com.mercy si scuze pt lungimea postului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie un soft.. softul de passat nu se pasuie cu softul de golf... difera multe. Am facut eu aceeasi miscare si am scris o memorie de golf pe Instrument cluster. Instrument clusterul e identic si pe passat si pe golf, ce difera este carcasa si softul scris in memorie. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a aprins sapt trecuta martoul de la ABS si ESP....am facut o diagnoza si mi-a dat o eroare ceva de genu V64 (hidraulic pomp). Meserasul mi-a zis ca e pompa de frana (partea electronica)...completez: la plecarea de pe loc intr-o 100-200 de metri simteam un tremurat (imi frana usor masina) dupa cateva zile mi s-a stans "discoteca din bord" si nici am mai simtit nimic. Am facut un drum BC - BV si cand oprit si pornit motorul mi s-au aprins din nou martorii...Cine ma poate ajuta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua ,am un golf 4 1,6 fsi.si mi sa aprins martorii la bord abs,resperctiv esp...la scanarea mia iesit...sensor abs stinga defect intermitent in circuitu electric...ce trebuie sa fac sa schimb senzoru?sau sa curat contactele multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!