Jump to content

Martorii ABS si ESP nu se sting


adici
 Share

Postare recomandată

Masoara tensiunea bateriei cand dai la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceputul lui septembrie am avut probleme cu senzorul de abs de pe roata stg fata. L-am schimbat (am pus unul TotalAuto sau ceva de genul 50RON/buc). Totul a fost perfect pana acum o saptamana cand , surpriza martori ESP+ABS arins , scanare senzor stg-fata(g47) - electrical faul in circuit. Am verificat mufa si totul e ok. Eroarea apare si dispare si iar apare. Sa se fi dus senzorul asa repede ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a costat 50Ron, nu m-as mira sa se fi dus asa prematur. Eu am dat pe senzor 130Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul asta imi senzatii tari... Am avut azi cateva experiente in care am trait intens. De vreo 2 ori era sa ma saui pe unu... si odata cand am iesit de pe strada laterala mai aveam un pic si ma puneam de-a latul , asta pe asfalt .... :blink:

Ce marca de senzor recomandati ??? Nu ma orientez dupa pret, pt ca nu tot ce-i scump e si bun, plus ca la noi gasesti toate rahaturile la extra preturi....

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara si tu unul pe original de la dealer, chiar daca vei mai intampina probleme, macar vei avea cui sa-ti adresezi nemultumirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine careva cu niste sfaturi:)))) la golfu meu cand merg se aprinde asa din senin martorul de la ESP. si nu se mai stinge pana nu iau cantactu..........dar nu mereu....stie cineva d c ?!

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pot fi multe cauze.

Pt inceput verifica bateria acumulator.

Dar cel mai bine, o diagnoza te lamureste cu siguranta.

Modificat de last
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este musai de la baterie acumulator...

Eu am cam aceiasi problema, din cand in cand ...o data pe luna sa zic,

martorul ESP se aprinde din senin si ramane asa pana iau contactul.

Dupa ce repornesc este OK. In conditiile in care masina porneste la sfert de cheie,

chiar si cand a fost foarte ger afara.

Posibil sa fie si dela contactele oxidate cum mi-au mai spus si altii

posibil si din alte motive.

Masina a fost scanata pe VAG si singura problema o are

cu niste interferente ciudate la casetofon, in rest nimic.

Deci???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comment apropo la martorul ESP,iti facea figuri si la pornire ff rar.......dar iti facea?!k si eu am aceiasi problema cu esp

dar si cu pornirea !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine careva cu niste sfaturi:)))) la golfu meu cand merg se aprinde asa din senin martorul de la ESP. si nu se mai stinge pana nu iau cantactu..........dar nu mereu....stie cineva d c ?!

:icon_thumright:

Salut,

Daca poti fa o diagnoza atunci cand ai martorul de ESP aprins, sau sa te ajute cineva cu o diagnoza, dar trebuie martorul sa fie aprins.

Apropo ai observat ca atunci cand mergi cu viteza constanta (de ex100km/h) pe o portiunea mai lunga de drum sa ti sa aprinda martorul?

Daca se aprinde atunci trebuie schimbat switch-ul la pedala de frana, am mai intalnit o asemenea problema.

Trebuie facuta o diagnoza, eu zic ca nu e grav.

Te salut si asteptam sa elucidezi problema.

L.E:

"comment apropo la martorul ESP,iti facea figuri si la pornire ff rar.......dar iti facea?!k si eu am aceiasi problema cu esp

dar si cu pornirea !! "

Daca atunci cand pornesti masina, calci putin pedala de frana si martorul de ESP se arpinde e clar de la switch-ul de la pedala de frana, trebuie schimbat :icon_thumright:

Modificat de xdx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aprindea martorul esp si incepuse si martorul de bujii. Nu aveam nici stopuri pe frana. Am crezut ca este vreo siguranta dusa dar de fapt trebuia schimbat switch-ul de la pedala de frana. Se schimna foarte usor si costa 38 ron la Midocar. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria cumulatori am schimbao de curand de 70 AMP.si in legatura cu stopul pe frana merge perfect........dar am gasit o alta pb la roata spate stanga era aproape scoasa mufa de la ABS am infipto mai bine si bingo..........3 zile nu sa mai aprin ESP_UL dar a inceput sa apara iar :icon_thumright: ar trebui sa desfac si eu ESP(integratul)cred k o sa ma descurc dar asta sa fie oare ultima solutie....ma ajuta cineva cu niste raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a te baga in calc de ESP fa o scanare a masinii, o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea tarziu azi mi-am bagat nasul in cutia cu cipu si am ramas uimit de ce am gasit acolo...cipul era complet dezlipit de pa circuit si a ramas in solutia aia cu care era acoperit. L-am lipit si gata problema acum sa vad cat ma tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema cu martorul ESP care se aprinde in timpul mersului

si de multe ori ramane asa pana opresc si repornesc motorul.Inca un detaliu

important ar fi ca acum vreo doua saptamani intr-o dimineata ,ger fiind,nu a mai pornit,

bateria era moarta.Am luat curent de la un prieten, am pornit si de atunci bateria nu mai

face figuri,dar martorul ESP continua sa se aprinda.Va rog dati-mi un sfat.

P.S. - E cineva din Brasov care ma poate ajuta cu un VAG COM?

Multumesc.

Modificat de PIZZI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul ESP nu sa mai aprins de cand am refacut lipiturile cipului.In final am esp si sunt foarte fericit mai ales acum cand vine iarna.Merita sa incercati aceasta metoda daca credeti k nu mai stiti ce sa-i faceti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu martorii ESP si ABS am si eu.

Se aprind in mers si raman aprinsi pana opresc motorul.

Am facut 2 scanari cu Vag Com-ul si nu a iesit nici o eroare.

Mentionez ca odata cu aprinderea martorilor nu mai functioneaza nici ABS-ul, nici ESP-ul. Am testat.

De ce nu s-a stocat eroarea si care ar fi cauza aprinderii lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca nu ai nici o eroare pe modulul ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La multi ani! Cum omul nu are ce face cateodata, isi gaseste el de lucru. Asa si eu. De cand am luat masina mi se aprindea martorul de la ABS :D . Dupa indelungi cautari si verificari (inclusiv vizite prin service :lol: ) am ajuns la senzorul G251-Longitudinal Acceleration Sensor . Pentru cei interesati se afla in partea dreapta a bordului sub torpedou. L-am reperat multumita lui ALX care a postat imaginile cu senzorul de acceleratie laterala, senzor care este identic cu cel de acceleratie longitudinala (mai putin integratul care are alt cod). Cum l-am montat la loc s-a stins martorul ABS :D. Asa ca tocmai am facut o MICA economie (la service mi s-a spus ca e 700RON). Semne bune anul are!

http://forums.audiworld.com/tt/msgs/1463950.phtml

post-35420-1230914993_thumb.jpg

Modificat de MIRCE4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am o problema de curand cu ABS/ESP-ul, vag-com zice asa:

00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Am verificat senzorii ABS la lanterna pe roata si par in pozitie, nu dislocati, nu nimic. Unde se afla controler-ul ABS? ma gandesc din moment ce ambii senzori dau aceasi eroare, poate e intr-adevar ceva electric pe traseu. Masina din profil ..

Mersi!

Modificat de last
Te rog sa citesti Reglamentul, in special punctul 9. Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI desfacut mufele sa le cureti cu sprei de contact??

Modificat de hbogdan
sprei=spray
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare la toata lumea. problema cu ABS si ESP o am si eu de ceva vreme. la inceput la aproape fiecare frana, simteam pedala de frana cum trepideaza (simptomele ABS-ului). dupa o perioada nu s-a mai intamplat treaba asta pentru ca pe bord imi ramaneau aprinsi martorii de la ABS si ESP. spre deosebire de alte cazuri pe care le-am vazut prezentate in paginile anterioare, mie nu imi dispar martorii la oprirea motorului, decat dupa vreo 3 opriri dupa care imi reapar.

ma poate ajuta cineva cu pareri sau cu o diagnoza VAG ?

mersi anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu o problema, in urma cu cateva zile am auzit un sunet in bord si mi s-au aprins martorii abs si de la frana de mana,eram in mers. cand am oprit motorul s-a oprit toata electricitatea,adica nu s-a stins tot in bord,km,ceas , usile nu se mai inchideau etc, am deschis capota, am scos o borna si am pus-o la loc, fericire..si-a revenit, a mers vreo 2 zile, apoi tot asa eram pe drum si mi s-au aprins martori de la abs , frana de mana, centura, a inceput sa palpaie clima si casetofonul se aprindeau se inchideau singure, cand am oprit, am deschis capota si deasupra bateriei este o cutie neagra cu sigurante , o desfac si surpriza era ff calda, si s-a topit un fir,cel care vine de pe baterie in cutie,si al 2-lea din dreapta,metalul acela era topit pe mijloc, de acolo era problema, acum as vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva sa-mi spuna... cat costa acea cutie neagra cu sigurante, ca nu se mai poate repara, e arsa rau. Astept un raspuns multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ieri am pornit masina si constat ca cei 2 martori nu se sting. Am facut cateva drumiri scurte prin oras si cam dupa a patra pornire s-a stins ESP-ul apoi la a cincea s-a stins si ABS -ul. Am facut apoi un drum de cam 300 km fara sa se mai aprinda nici unul din martori.

Dar azi dimineata au ramas aprinsi din nou, am oprit pornit motorul de cateva ori la intervale de cam 30 sec dar nu s-au mai stins.

Mentionez ca in urma cam cu o luna am schimbat lichidul de frana(la service).

Ce credeti ca ar fi problema si eventual ce teste ar trebui sa fac?

Mersi

La ABS pot fii mai multe cauze pt care sa se aprinda cum ar fi:placute de frana,senzor de ABS,lichid de frana(dar ala zici ca l-ai schimbat)deci parerea mea e ca una din cele 2 probleme.ESP poate sta aprins si din cauza ca daca ABS este aprins masina nu mai franeaza corect si de asta sa se fii aprins iar ulterior daca mergi la un tester sa il stinga ala fara probleme.In cel mai rau caz tot ceva senzor este dus si de la ESP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o alta intrebare, cutia neagra cu sigurante ( care se afla deasupra de baterie ) care mi s-a ars mie, una noua e 220 lei cu comanda din germania, si am gasit pe cineva care dezmembreaza golf 4 si are asa ceva, intrebarea mea e urmatoarea,daca toate aceste cutii sunt la fel la golf 4, nu difera daca e alt an masina sau alte chestii sa nu fac vreo prostie, astept raspuns urgent de la cunosatori ! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!