Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Ce ti se pare mult pentru 3-4 km? la vara ajunge la 6,5 destul de ok !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, calin.g said:

Ce ti se pare mult pentru 3-4 km? la vara ajunge la 6,5 destul de ok !

 

Sunt 3.5 km doar dus. Unii zic ca 2T-ul le-ar scadea consumul...

Eu cred ca tine de caldura de afara.

 

On Topic: Nu mi-am format inca o parere despre uleiul 2T, daca e Placebo sau chiar are efecte pozitive.

Trebuie sa am drumuri ceva mai lungi si eventual o concetratie de 1:200 (0.5%)

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesc si eu, se simte la pornire, zgomot mai redus in ralanti, trage liniar de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înfunda injectoarele,spuneau mai mulți pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un link cu postul cuiva care a constatat că i s-au înfundat injectoarele din cauza uleiului 2T!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea celora care au trecut de la ulei 2T la aditivi,din cauza asta au facut-o.Și eu am folosit ulei 2T,momentan folosesc aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca infunda. Eu am corectii mai mici la injectoare fata de cum aveam inainte. Nu cred ca e de la ulei, ci doar de la talpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ma face sa zambesc cum ca se infunda injectoarele la PD din acest amestec, ai idee cata presiune se elibereaza pe duza, crezi ca ar avea sanse de obturare? Mai repede ai surpriza de la acei aditivi amestecati in rezervor sa disloci impuritati de pe traseu, asa da e posibil sa se obtureze vreo duza.

 

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Citind acest topic am decis sa botez si eu motorina cu ulei 2t. Intr-o zi plinbandu-ma prin Kaufland am vazut sticla galbena de ulei 2t, am observat ca indeplineste normele jaso-fc si am cumparat un bidon.( 30 lei ). Am introdus aproximativ 40 de ml  de ulei (diluati) la 15 litri de motorina (Numai Petrom). Am zis sa nu risc. Daca va vine sa credeti, dupa un km masina a devenit benzinar, tragea liniar si nu se mai auzea tacanitul ala (metalic) de injector de sub 1500 de ture  ( ASV cu 280.000 km ). Totul perfect. A doua zi pornirea la 3-4 grade a fost mult mai lina si fara pic de fum ( inainte scotea foarte putin ). Deja eram cel mai fericit om si am plecat sa alimentez 20 litri cu 80 mil de ulei dizolvati. Dupa alimentare il simteam ca inainte de a incepe tratamentul cu ulei 2t. Am zis ca motorina sau ulei prea putin, am mai bagat 20 litrii cu 100 de ml de ulei dizolvati. Dimineata porneste nitel mai lin si fara fum, in rest parca sa zic ca nu simt nicio modificare in sunetul injectiei.  Per total, la primul botez am ramas uimit, dupa nu am sesizat modificari. In legatura cu fumul in sarcina, nu scoate gram nici cu 2t, nici fara. Consumul acelasi. Sa fie oare ulei K-Clasic de vina, sa fie temperatura atmosferica mai ridica, sa fie motorina?  Ce alte marci de ulei imi recomandati sa folosesc si ce norma e potivita raportat la motorul meu ASV de 280000km ?

 Ps. Am dizolvat uleiul intr-o stica de Tedy sa vad cum se manifesta, dar sa stiti ca nu se dizolva instantaneu, trebuie agitata sticla si parca totusi raman asa,bule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

It irecomand Mobil Extra 2t. Are cam acelasi pret cu cel galbea de la K. Arata cel mai bine pe hartie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este FB,  FC sau FD? Eu la norma asta nu sunt inca lamurit,FB-mineral,  FC- semi sintetic, FD- full sintetic? pana la urma care e mai bun ,pe probate, nu pe hartie.?

Vreau pareri de la oamenii care au incercat un anumit tip de ulei pe propria lor masina, nu din auzite de la priteni sau nu mai stiu cine. Pana la urma conteaza cum se descurca in practica uleiul, nu pe hartie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din practica iti zic si eu. Am folosit acest ulei si era cam cel mai bun. Cel de la k nu mi-a placut, nici cel de la socar. Eu avand PD este mai sensibil putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, farasunet1 said:

 Am dizolvat uleiul intr-o stica de Tedy sa vad cum se manifesta, dar sa stiti ca nu se dizolva instantaneu, trebuie agitata sticla si parca totusi raman asa,bule.

    Ar fi interesant ca dupa ce dizolvi uleiul in motorina prin agitare usoara, sa-l lasi o zi sa vezi daca se separa. Daca nu se separa este bine. Daca se separa, inseamna ca la pornire masina merge doar cu ulei, apoi dupa ce se termina acesta, doar cu motorina, si nu ajuta la nimic adaugarea asta. (presupunand ca uleiul este mai greu).Poate este mai usor? Oricum, daca nu are aceeasi densitate ca si motorina este rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, Ebi said:

    Ar fi interesant ca dupa ce dizolvi uleiul in motorina prin agitare usoara, sa-l lasi o zi sa vezi daca se separa. Daca nu se separa este bine. Daca se separa, inseamna ca la pornire masina merge doar cu ulei, apoi dupa ce se termina acesta, doar cu motorina, si nu ajuta la nimic adaugarea asta. (presupunand ca uleiul este mai greu).Poate este mai usor? Oricum, daca nu are aceeasi densitate ca si motorina este rau.

Sa stii ca am lasat 1 sapt si parca putin de tot pe fundul sticlei (insesizabil daca nu te uiti in lumina) ceva mai vascos. Am incercat sa intorc usor de tot sticla sa vad daca ramane acolo pe fund dar se dizolva imedat ( cred ca in revervor 1 km de mers si gata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am mai aruncat un 250 de ML in rezervor (inainte de asta scapasem un 500 de ml la un plin) inainte de alimentare cu vreo 30 de litri, nu dupa

Mol Sprint Dynamic 2T.

Drum Bucuresti-Brasov-retur, motorina de la OMV, plecat la 6 dimineata in zi de lucru, intors in Bucuresti la 11 noaptea.

Pe autostrada 130 Km/h pe tempomant, si cu mici repreize la 150-160 km/h la ducere.

La intoarcere forjata la 150-160 Km/h vreo 5 km pe autostrada, dupa lasata la 120 km/h gandinduma-ma ca in 60 de km la 150 nu castig mai mult de 5 minute fata de 120 km/h.

 

Consum: 4.6% ! Nu mi-a venit sa cred -cu AC pornit pe 23 de grade-afara erau vreo 16-17, ventilatie la 1/4.

Cauciucuri de iarna 205/55/16 pe jante aliaj.

 

Dimineata in Bucuresti cu motorul rece, mi-a tras un 8.0% - asa sa ma calmez.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, cum ti se pare, face treaba buna acest amestec?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul chiar e mai silentios, porneste la prima cheie.

Cand vine vorba de consum se pare ca scade chiar si cu 0.5%-1% (asta chiar tre sa testez -desi consumul ala pe Buc-BV si retur e de neam prost)

Nu am idee daca e stilul meu (fara accelerari si franari inutile, sau chiar are vreun efect)

 

Eu bag in amestec de 1%, nu 0.5%. Un bidon de 1L Mol Sprint Dynamic imi ajunge ptr 100 de litri de motorina.

E foarte important de aruncat uleiul inainte de alimentare, nu dupa ! Eu l-am aruncat prima data dupa, dar tot s-a simtit.

 

Nu stiu cum scot altii consumuri de 6-6.5% la drum lung si ce  fac la masina, ideea e ca eu nu o tin niciodata sub 1500 de ture.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il amestec intr-un bidon de Cappy cu motorina dupa care il torn in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca acum este consumul mai mic si pentru ca a venit căldura:soare: și mai contează și motorină. Cu cea normală de la Omv (comparativ cu ce am testat eu de un an adică OmvMaxxMotion, Moll evo, Rompetrol ambele sortimentele) este mai silențios motorul.

Acum o săptămână am fost pe la ai mei și m-a întrebat frate-meu (total necunoscător în alte mașinilor și fără să deschid eu discuția) ce i-am făcut mașinii pt ca se aude altfel motorul (mai înfundat și mai silențios). Aveam în rezervor Omv normal, ulei Comma mineral și ceva power service. A mai fost surprins și ce bine s-a comportat dintr-o depășire (nu va imaginați cine știe ce, dar pt. 60cp mi s-a părut foarte ok), aici are o contribuție și anularea EGR. 

Compensatiile injectoarele bat spre 0 (nu trece niciunul de 0,4), așa că îi dau înainte cu 2t ;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva saptamani de pauza de la uleiul 2t, am reinceput sa il folosesc. Varianta clasica, bidonul galben din kaufland. Uitasem cat de liniara e livrata puterea si cat de mult se linisteste motorul. Ajung la 3000 rpm fara sa imi dau seama fiind obisnuit cu zgomotul normal. La diferentele de consum nu pot sa ma pronunt deoarece nu am BC. Dupa ce termin bidonul de la kaufland, ma tenteaza sa incerc Mobil extra 2t FC, care e cam la acelasi pret. Le-a incercat cineva pe ambele, e vreo diferenta intre ele?

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa app 2000 km parcursi folosind ulei 2t kaufland( aproximativ. 40 ml de ulei la 10 litri de motorina) pot spune pune urmatoarele:

1. Motorul porneste mai lin si nu mai tacane injectoarele. 

2. In sarcina tind sa cred ca motorul este mai silentios doar cand este rece.

3. Accelereaza putin mai linar, fiind deci si mai elastic. Gen la panta, intra 4 la sub 1500 rmp, nu mai aud acel sunet strident de injector(metalic) specific non.pd. 

4. Nu stiu daca este placebo sau nu dar are un 5-10% mai multa putere. Poate ma insel!

5. La consum nu am sesizat modificari.

6. Fum nu scote absolut delec.

7. Aveam un injector care la corectia de cantitate injectata imi indica -0,5 inainte sa folosesc ulei. Acum sta intre -0.40 si -0.35. 

Per total sunt multumit dar sa nu credeti ca daca folositi ulei 2t motorul tdi va deveni un motor pe benzina in ceea ce priveste sunetul. E drept il reduce putin dar nu e ceva senzatie. Poate ca ulei kclasic kaufland nu e cel mai pricopsit, poate. Am sa incerc varianta cu Mobil dar vreau sa stiu de la cei care l.au utilizat daca se dizolva complet. Intreb asta pentru ca cel de la kaufland dupa o zi se depune un fel de mazga albicioasa pe fundul recipientului. Chiar in rezervor ce se poate intampla daca nu se dizolva complet si se sedimenteaza dupa o perioada?. Eu voi continua sa folosesc ulei 2t si voi incerca si alte sortimente. Mai ales unele care sa nu se mai separe dupa un timp. Daca aveti sugestii, le ascult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut si eu o incercare dupa cateva luni de abstinenta la ulei de 2t. Am bagat un plin de Efix si am completat cu ulei in proportia de 100ml ulei / 20L motorina. Da, in continuare sustin ca porneste mai usor, fum nu da dar in schimb, sustin inca ideea ca cel putin in cazul masinii mele, simt ca dupa 3000 ture nu-mi mai trage la fel. 

Cred ca de acum incolo il voi folosi strict in anotimpul rece. Atunci pare ca se simte cel mai bine contributia uleiului. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele cu DPF e ok amestecul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu citesti matale prin topic? Sunt destul de multe feedback-uri ale celor cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am trecut de circa 1500 km pe Mobil 2t semisintetic si vreau sa spun ca masina merge la fel. Singura diferenta fata de K-clasic Kaufland este ca da fum. Asta imi pune un semn de intrebare. Da fum din cauza ulei 2t mobil sau e vorba sa iti face efectul de curatare?. Mentionez ca inainte de a folosi ulei 2t si cu ulei 2t kaufland nu dadea gram. Astept pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!