Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

După ceva timp petrecut citind cam jumate din topic am decis sa fac și eu o încercare. Am adăugat cam 150 de ml ulei 2t din kaufland (bidonul galben) și am alimentat cu 20 de litri de motorina standard de la omv, având deja în rezervor cam 7-8 litri. Urmează sa fac mâine un drum de 300 km și sa văd dacă observ ceva diferențe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La beetle ALH uleiul 2T ai vine manusa ! Pune cu incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

OT!

 

La beetle ALH uleiul 2T ai vine manusa ! Pune cu incredere.

 

 

No offence dar Academia romana zice ca:

 

â se foloseşte în interiorul cuvintelor, iar î se foloseşte la început şi la sfârşit.
Ca în: cântar, început, a hotărî, hotărât, hotărând, a urî, urât, urând.

 

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si eu la BKD si suprinzator pornirea este foarte curata, ca si cum motorul e preincalzit iar mersul in ture medii este ceva mai linistit. :icon_thumleft:

 

....vinovatul: sticla galbena de la kaufland.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian    Merci!  Am pierdut limba romana....

Si la BKD 2T-ul e  must-have

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, m-am trezit dupa 8 ani :)). E bine totusi ca m-am desteptat pana la urma. O sa urmaresc in continuare comportamentul dar clar nu va mai lipsi 2t-ul din compozitie. 

 

De bagat am bagat 250ml la 40l. Cum vi se pare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 40/50ml la 10L e suficient,nu exagera ,chiar daca nu ai DPF ,ai catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai aveam in rezervor cam 13-15l. Reformulez, 250ml la plin e ok?

 

Ma incanta maxim pornirea la rece, efectiv zici ca e preincalzit motorul. :D

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si noi sa ghicim cat e plinul la tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...55l. Dar nu e asa la majoritatea masinilor construite pe plaforma asta? 

 

Plus ca daca suntem putini atenti am zis ca 40l( alimentatul) plus 13-15 litri cati mai erau in rezervor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ne pune pe noi sa cercetam. Spune clar: ai pus 250ml la 55L de motorina.

Peste tot in topic se specifica a nu se depasi 1:200.

Cu 1:220 mie imi pare ca esti in grafic. Tie cum ti se pare?

Sau ce mai exact voiai sa iti spunem?  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, in paginile pe care le-am citit din topic am aflat ca raportul ideal ar fi undeva la 1:200. Insa au fost cativa colegi pe aici care au folosit un raport mai mare si nu s-a plans nimeni de efectele secundare. Poate ca e prematur si nu au facut inca destul km pentru a aparea vreun simptom.

 

Ideea este urmatoarea: pot sa merg in continuare cu 250ml la 50-55 l sau sa scad la 200? Asta era nelamurirea, daca ii putem spune asa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita de cuvantul raport si foloseste "concentratie".

 

O concentratie mai mare inseamna intre 1:200 si 1:1 sau chiar peste.

O concentratie mai mica e de la 1:200 pana la 1:1000 (cifra pur arbitrara).

Tu ai bagat 1:220, deci concentratie mai mica decat maxim recomandat. Asadar esti ok. Tot in paginile alea s-a recomandat sa nu se depaseasca acel raport 1:200 la motoarele cu cel putin un catalizator.

Acum s-a clarificat? Matematica asta...  :Computer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mintea mea raport mare = mai mult ulei per litru de motorina. Dar matematic ai dreptate. :icon_thumleft:

 

Ms pt raspuns, cateodata prinde bine si putina ironie. :beer:

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa mai alimentez de la Rompetrol.

 

Am alimentat MOL + ulei 2t Dynamic Sprint si am avut o surpriza placuta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa 600 de km efectuati in weekend cu ulei adaugat in motorina. Cea mai mare diferenta a fost la zgomotul motorului care s-a redus considerabil, intensitatea vibratilor in accelerari puternice s-a mai diminuat iar feeling-ul per total a devenit mai de benzinar, in sensul ca puterea este livrata mai liniar, probabil asa cum era in tinerile ei.   :D  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat si eu ulei de la MOL si am incercat formula magica pe un motor ARL.

Ce pot sa zic ca sunetul motorului e mult mai ok, parca nu mai urla asa tare - sunet imbunatatit si la cald si la rece.

 

Problema este ca am pus putin mai mult ulei decat raportul 1:200, cam dublu deci 1:100. Nu-stiu daca are legatura insa mi-am luat de vreo 2 ori limp dupa care am mai completat cu putina motorina. Gasesc putin dificila respectarea acestui raport, mai ales ca bidonul nu e gradat.

 

Pentru ca voi folosi uleiul in cotinuare va rog sa ma ajutati cu raspunsuri pentru cele 2 puncte de mai jos:

1. Voi ce solutie aveti pentru a pune exact cantitatea recomandata de 1:200 ?

2. Mai am jumatate de bidonas(~150ml) cu aditiv pentru motorina. Oare sa le combin sau sa abandonez aditivul respectiv si sa folosesc doar uleiul de amestec ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu folosesti o seringa de 50 ml?este simplu si exact ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eu îmi pregătesc de acasă uleiul, adică am un pahar gradat, mă uit câţi km am parcurs (alimentez întotdeauna de la plin la plin şi resetez kilometrajul). Cunosc destul de bine cât consumă aşa că nu-i greu să calculez cu destulă precizie cam cât o să alimentez şi prin urmare uleiul aferent. Pun uleiul într-un bidon de ulei gol, iar la pompă bag mai întâi motorină în bidon.

2. Am folosit şi adtiv amestecat cu motorină (am pus din ambele ceva mai puţin decât doza recomandată cam 1/2-3/4), a mers foarte bine. Cel mai sigur ar fi să foloseşti ori una ori alta.

 

Despre limp nu ştiu să-ţi zic că a mea nu a luat niciodată :)) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 15 marie sa trecut la motorina de vara,se poate si mai putin ulei 2t pentru ca are destul biodiesel,iarna trebuie insistat cu uleiul deoarece biodieselul este aproape de 0, pentru prevenirea  congelarii se renunta la el.Asta doar ca sa nu dati banii fara rost pe ulei ca rau nu face nicidecum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata la peco (in plina iarna) am turnat in graba 200-300ml de ulei pt un plin, si nu am reusit nici de-a dracului nici eu nici angajatul peco sa facem plinul, din cauza temperaturii scazute uleiul a fost foarte vascos si s-a produs un dop, in loc sa alimentez 45-50L de abia am reusit 30L pt ca dadea pe afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai un buton mic unde e gatul de la rezervor? Elibereaza aerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

A facut cineva o comparatie intre un filtru vechi de motorina cu care nu s-a folosit ulei 2T si unul cu care s-a folosit? Oare se observa ceva pelicula de ulei pe el?

Ori uleiul 2T se dizolva foarte bine in motorina si nu lasa nici o urma pe filtru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi cel putin ciudat sa vezi urme de ulei in filtrul de motorina.  :lol:

Iti spun eu ca se dizolva instant in motorina, ca il amestec de fiecare data intr-un flacon transparent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, ce culoare ar trebui sa aiba fumul scos de masina dupa adaugarea uleiului in motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!