Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Ahaa. Probabil aal doilea e norma FD. Merg si eu pe primul ca aam DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Ravenolul ala scooter se gaseste al naibii de greu. O sa incerc Mobil Extra 2T atunci, ca ala am vazut ca e FC. DAr si asta vine in mai multe etichete, care e cel bun???

attachicon.gif5151 (1).jpgattachicon.giftjihqrju2t.jpg

 

eu il folosec pe primul, are norma FC.

sunt multumit de el, am facut o pauza si la sunetul motorului s-a simtit cel mai mult cand am reluat adaugarea lui in motorina.

dar nu am filtru de particule, daca ai mai rasfoieste topicul si vezi ce mai 'zice' colegii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cumparat tot primul semisintetic, dar scrie FC/FD. e un rosu spre roz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si eu Mobilul. In combinatie cu motorina de la petrom cea scumpa e ca si cum am alimentat in austria. Pana acum din tot ce-am folosit mi se pare cel mai bun.

Modificat de ioio_viola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrat si eu in liga celor care folosesc ulei 2T :)

Am luat azi de la Mol, un Dynamic Sprint 2T. Aproape 20 lei a fost. Apoi fuguta la petrom sa alimentez cu ulei sj apoi cu motorina. Am scapat cam mult ulei (vreo 400 ml) la 27 litri cat am putut sa alimentez azi. Dar nu-i bai. Nu-mi pare rau. Acum, ramane sa vad efectele. Deocamdata doar sunetul imi pare schimbat, si-mi place.

Poza cu spatele inculpatului (sunt in ceata: care e mai bun? FC sau FD?):

post-61162-14234296024888_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am alimentat fara ulei. Evident ca motorul e mai zgomotos, dar consumul tot nu a scazut dupa resetare. Cred ca motorina e din ce in ce mai slaba. Sau de vina e frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frigul, si mie mi-a crescut la 8,2 pe oras, de la 6,3 vara. Plus consumatorii multi pune alternatorul la treaba.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi nu ati experimentat o ametire a Range-ului calculatorului de bord cand alimentati impreuna cu ulei 2T?? Mie mi-a aratat cam cu 200 de km mai putini decat de obicei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6.3 vara in oras? unde stai, la sat?

E si normal ca iarna consuma mai mult, in special in oras, unde consuma mai mult pana se incalzeste motorul. in afara nu e sesizabil foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu prea se pune problema de motor rece pentru ca nu-l pornesc decat preincalzit de sirocou.

Dar in aceleasi conditii, e mai mare cu aproape 1L. Initial am pus pe seama uleiului 2T dar constat ca el n-are nici o vina.

Raman la concentratia 1:200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca zici consumul raportat de BC, nu la pompa. Motorina pt sirocou tot din rezervor vine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cel de pe BC. Ca ala nu masoara si ce consuma sirocoul. Iar sirocoul oricu consuma doar cat ar consuma motorul pana e rece. Dar asta e alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca e si pe BC, ce masina? passatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bmw. Am comparat de mai multe ori BC cu consumul la plin si informatia de pe BC e cat se poate de reala.

Si oricum, comparam aceeasi masina, acelasi BC si acelasi stil de mers.

 

Dar ca sa revin, cu sau fara ulei 2T, consumul e tot cam pe-acolo. Deci nu uleiul e cel care mi-a crescut consumul ci anotimpul rece si/sau calitatea motorinei.

Acum am trecut de la MOL la Rompetrol. Mai testam piata. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt beneficiu care l-am observat de cand folosesc ulei 2T Mobil Sprint e ca nu mai iau limp mode. Inainte sa folosesc uleiul luam limp mode din cauza turbinei. Adica la full throtle si la 4000 rpm in treapta a 4-a luam de fiecare data limp mode.

Acum dupa 3 luni de folosit ulei 2T nu mai iau limp mode , pot urca pana la 5000 rpm in treapta a 4-a si inca trage. Deci uleiul a ajutat la "auto curatarea" turbinei. Probabil a "inmuiat" calamina si a eliminat-o treptat.

Cunosc foarte bine masina mea, senzorii lucreaza foarte bine. Limp mode-ul era din cauza geometriei murdare 100%. Acum nu mai agata deloc, pe probate, nu pe teorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine sa vi cu păreri despre ulei + motorina Rompetrol. Si eu bag MOL cu 2t si sunt curios care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag de la Rompetrol motorina 51 + Mol Dynamic 2T. Cel mai bine se simte in interior cum zgomotul s-a redus si motorul merge mai lin, inchegat. Afara nu pot sa zic pentru ca n-am stat sa-l ascult cu/fara ulei. Iarna n-am avut probleme cu pornirea din cauza uleiului. Consumul de combustibil cred ca este tot pe acolo ca si fara ulei, posibil sa scada 0.1L/100, deci aproape nesesizabil.

Proportia pe care o pun in rezervor este de 1:200-1:250, depinde de ochiometru :D , oricum nu sughita motoarele, dar nici 1L/rezervor(60L).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai mai folosit?

in mare parte am mers cu kaufland. Am incercat si mol o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca mai este necesar  2T cand alimentez numai cu motorina superioara de 55 care este mai aditivata decat cea normala, sau nu are nici o legatura ? Banuiesc ca aditivul asta are si rol de ungere, care il da uleiul 2T.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti zic ca aditivii la rompetrol nu difera la 55 fata de 51. 55-ul are cifra cetanica ridicata dar nu din aditivi. In plus are si 5% biodiesel.

Raspunsul este: da mai trebuie 2T.

Ca sa te convingi mergi un plin de 55 fara 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când alimentez mai citesc etichetele alea puse la fiecare tip de motorină şi într-adevăr am observat că la Rompetrol atât la motorina de 51 cât şi la cea de 55 raţia de aditivare este aceeaşi şi aditivul este acelaşi. Pe timp de vară ambele sortimente conţin biodiesel, iar iarna numai cea de 55. Clasa de filtrabilitate la ambele este -20 grade pe timp de iarnă.

Eu în ultima vreme cam aşa am alimentat Efix S +2T, iar la ultima alimentare am pus şi nişte PowerService alb (după ce am schimbat filtrul de motorină, am băgat  motorina din filtru în congelatorul de la combină şi m-a cam pus pe gânduri aspectul acesteia după o noapte de stat la frig :frigbaitata: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ne mai mirăm că ne cloncăne injectoarele si motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai aici este intrebarea, cu motorina de 55 este mai sprinten motorul si mai elastic, chiar daca nu are 2T, ma gandeam ca are ceva in plus daca aditivul este acelasi la ambele sortimente, unde este diferenta, ca la mers totusi se simte diferenta de putere. Oricare ar fi combustibilul uleiul este pentru altceva, dar ma gandesc sa nu fie prea mult cu acest ulei si cu "aditivul" sau ce o fi  in plus in acest tip de motorina.Sau ne-am obisnuit cu motorina mai slaba de 51 care cere 2T.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!