Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Mulțumesc @lupo pentru răspuns, întrebarea era strict referitoare la amestec vs aditivii de iarnă din motorină, așa că nu suntem off topic [emoji3]... Sper

Eu alimentez doar de la Peco, standard plus amestecul. Referitor la pornire, simptomele descrise apar doar la temperaturi negative și nu aleatoriu, ci de fiecare dată când sunt minus 4,5 sau mai jos. În rest, brici... Bujiile sunt schimbate, G62 e ok, termovalva schimbată acum 1an, motiv pentru care voi face încercarea cu un plin fără 2T, să văd dacă e vreo diferență la frig (de 40 k km nu am făcut asta pentru că nu am avut motive). Revin cu detalii după.

Modificat de Iob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Există vreo explicație mai concretă (gen datorită aditivilor din motorina de iarnă) pentru fenomenul descris mai sus?

S-ar putea să fie ceva şi cu motorina.

Folosesc de 3 ierni 2TMobil, motorină numai de la Rompetrol şi până în iarna asta nu am păţit să-mi pornească bâlbâit,  la temperaturi negative cu două cifre (nu s-a modificat nimic la motor între timp). Porneşte din prima fără probleme, dar se bâlbâie puţin ca şi când n-ar prea fi hotărâtă să pornească după care merge perfect şi porneşte ok toată ziua. Am alimentat fără ulei şi tot aşa, deci îl cam exclud. Suspectez puţin bujiile (deşi după cum scade tensiunea când pun contactul arse nu sunt) , ceva aer fals pe la termovalva de la filtrul de aer (mai ales că chestiunea este puţin cam aleatoare) şi calitatea motorinei. Zilele următoare schimb filtrul de combustibil şi oringurile de la termovalvă să văd dacă mai face. Motorină o să pun tot de la Rompetrol ca să nu alterez rezultatele cercetării :D .

Ştiu că postarea asta îşi are loc în topicul cu pornire grea la rece, dar am pus-o aici pentru că este şi uleiul băgat în ecuaţie.

 

Sa sti ca si eu am patit aproximativ la fel, tot cu motorina Rompetrol, dar eu nu aveam ulei 2T, nu avusesem timp sa-mi prepar cocktail-ul si am facut plinul fara. La plinul urmator am pus 2T si nu s-a mai balbait deloc la pornire, dar nici nu a mai fost chiar asa rece afara... deci, pana la urmatorul ger, nu stiu daca 2T-ul a avut sau nu un cuvant de spus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o zi inainte de revelion, dimineata, am pornit masina, am stat vreo 5 minute in parcare sa se incalzeasca soba, toate bune si frumoase, am parcurs cam 200m dupa care masina s-a oprit brusc. In rezervor aveam  vreo 40litri « motorina de vara »care teoretic avea punctul de « inghet » pe la vreo -20 grade, in amestec cu ulei 2t.  Noaptea fusese un minus 13 grade. Am tras masina la sufa in parcare, i-am pus contactul de vreo 10 ori dupa care cu greu a pornit din nou. Am parcurs iar o distanta de vreo 100m s-a oprit din nou. Sun cativa mecanici, care mai de care cu tot felul de pareri, dar niciunul dispus de o interventie pe teren. Ma duc cu alta masina la un magazin de piese auto, iau un flacon de 2+2 aditiv fluidizant antigel pentru motorina (era indicat pt amestecul a 300litri de motorina), 2 litri de benzina, opresc pe la Rompetrol si iau o canistra de motorina de iarna, le amestec pe toate si le bag in rezervor. Cam la a zecea cheie porneste motorul, il tin o ora pornit dupa care am mers cu el multe ore. A doua zi am schimbat si filtrul de motorina desi masina mergea ok.

Dupa acest incident am pus motorina de iarna amestecata cu ulei de 2t, nu am mai avut probleme, dar nici afara nu a mai fost temperaturi sub minus 10 grade.

Ciudat este ca si anul trecut si acum doi ani, la motorina in amestec cu ulei 2t am avut intreruperi din mers la combustibil, de fiecare data am cumparat de la peco un aditiv pt motorina si am reusit sa ajung acasa. Dupa aceasta nu am mai folosit la temperaturi sub minus 10grade uleiul 2T in motorina si au disparut toate problemele. Poate a fost pur si simplu o coincidenta, dar parca prea se potriveste ca in fiecare an patesc cam la fel, dar numai la temperaturi scazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, totuși e posibil în cazul tău să fi fost problema datorită exclusiv motorinei de vară și nu amestecului cu 2T...

Eu sunt curios dacă aditivii de iarnă din motorină intră cumva în conflict cu 2T-ul... Vreun chimist, cineva priceput poate aruncă niște lumină?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat doar motorina de vara pana acum + ulei 2T tot in motor 1.9 TDI 116 cai la fel ca si al colegului si nu am avut problemele intampinate de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum se prepara amestecul asta cu motorina si ulei 2T? Un litru de ulei adaugat la 250 litri de motorina? Sau cum mai exxact?Sa inteleg ca cocktail-ul asta se prepara doar pe timp de iarna.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concentratie 1:200 ulei/motorina ; adica pui 100 ml ulei la 20 L motorina -> 200 ml ulei la 40 l motorina -> 300 ml uleia 40L motorina ; se foloseste in orice anotimp ; daca vrei sa protejezi injectia doar iarna, cum vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca cocktail-ul asta se prepara doar pe timp de iarna.

De unde ai inteles asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a inteles ca se observa mai mult pe timp de iarna.. sunetul la pornirea la rece.

 

Am "scapat" azi ~500ml la un plin..64l.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se observa oricand. Rece, cald, vara, iarna, acceleratie, ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se citeste doar ultima postare, asta se intelege, dar daca se "rasfoieste" putin mai mult, se inteleg mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles de ce sariti de fund in sus toti,daca vreti sa faceti o precizare atunci faceti-o daca nu mai lasati tonul asta de superioritate ca nu impresionati pe nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din atatea posturi in 94 pagini nu ai citit nici unul in care s-a adaugat ulei 2T pe timp de vara?asta voiau colegii de mai sus sa transmita.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia ghici care tre sa lase aerele de superioritate si sa aprecieze ca cineva isi pierde timpul sa te lamureasca pe tine atat timp cat topicul asta e plin de informatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu am inteles de ce sariti de fund in sus toti,daca vreti sa faceti o precizare atunci faceti-o daca nu mai lasati tonul asta de superioritate ca nu impresionati pe nimeni.

Ok, musculosule.

Pana te linistesti stai tu pe fundul tau si citeste ca ai de unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea e chiar silentioasa in comparatie cu alte masini cu acelasi motor (skoda octavia/golf 5) si vorbesc de sunetul pe care-l aud afara langa masina, nu de motorul in mers, insa de cand cu uleiul 2t pe care-l pun frecvent la fiecare plin, pot sa zic ca exista o diferenta, si nu e placeboo. Nu va alarmati, nu am capatat nici un cal putere in plus, nu trage altfel (asta simt doar cand alimentez din locuri diferite) ci pur si simplu se aude diferit la anumite turatii. Inainte cand mergeam la 2200 +rpm deja incepea sa se faca remarcat ragetul de motor, acum de abia cand urca peste 2600rpm incepe sa se faca simtit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare ca e mai silention putin de cand bag ulei. (ajm). Am un prieten care are un Golf 4 ASZ si toarce mai frumos decat al meu cu ulei.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ati innebunit cu topicul asta. De ieri, citesc in continuu si in dimineata asta m-am trezit pe la 5 si ceva si stau in continuu si citesc. L-am citit in proportie de 80 % :))

Cum de n-am vazut eu topicul asta mai de mult? hmmm, abia astept sa bag ulei 2T si la Golf si deja l-am "somat" si pe tata sa faca acelasi lucru la Sharan si la T4 :) 

 

Stima si multumiri pentru argumente, exemple, teste pe masinile voastre si timpul comsumat sa incurajati si pe altii! 

O zi super sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy sa revi pe aici cu o parere.. Vad ca si tu ai AJM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am vazut pe topic cel putin 2 colegi cu motor AJM si sunt foarte multumiti :) Revin cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se comporta bine ajm cu ulei 2T. E motor vechi 1999-2000, merge ca ceasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-136115-0-16089100-1423055163_thumb.

 

Asa arata bidonul corect de Mol sprint 2T de care e toata lumea multumita de pe aici (si cel din poll)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acela este bidonul de MOL Dynamic Sprint 2T si cel din poll. Partea cu multumitul pe toata lumea e discutabila, eu neavand filtru de particule sunt foarte multumit de acest ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Ravenolul ala scooter se gaseste al naibii de greu. O sa incerc Mobil Extra 2T atunci, ca ala am vazut ca e FC. DAr si asta vine in mai multe etichete, care e cel bun???

post-136115-0-91509200-1423064222_thumb.post-136115-0-79162300-1423064280_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit primul care este semisintetic, jaso FC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!