Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

In concluzie, mai bine ma abtin sa bag Petrom-ul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E misule acum ai inteles perfect!

 

Polosaurus  eu daca imi aduc aminte bine intr-o vacanta nu am mai avut ulei , in timpul ala foloseam castrol, si al luat de la petrom un bidon galben de 1L 2T ( din pacate nu mai retin alte detalii)  si nu am fost nici dezamagit nici incantat.

Si ca sa spun altfel am incercat pana acum mai multe uleiuri 2T si iti pot spuune ca intre ele nu exista mari diferente, singurul lucru la care asi fi atent  daca asi avea o masina cu filtru de particule  asi fi atent la cantitatea de cenusa pe care o lasa, sa fie cat mai scazuta, in rest nu poti sa o dai gres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si eu pt. raspuns, nu am DPF, deci o sa bag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luat azi hexol rosu de la socar, 14,6 lei licrul, intr-o sticla de tip PET. Sotia ma intreba daca am luat iar sirop de zmeura. I-am zis ca asta nu-i de baut :D.

Am pus cam 180-200 ml in motorina de 6,1 lei (200 lei, ca atata am avut in masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Poate uleiul asta isi face efectul si la oameni(devin mai putin zgomotosi)  :censur:

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a vedea. Nu am observat nimic deosebit in comportamentul motorului (nici n-aveam ce, e ulei 2t, nu clor sau tuica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pot spune cu siguranta ca nu este placebo apropo de Hexol 2T ECO(verde), astazi am pus Petrom 2T API TC si diferenta este perceptibila, la fel ca Hexol 2T(rosu) ca si silentiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uitati sa votati, cei care sunteti multumiti de un anumit ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e ok petrom 2T ? sau..un ulei ok la pret decent ( 15 lei / L ) care se gaseste prin benzinarii ? ca deja ma bulversati cu normele astea si tipurile de ulei...:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa termin sticla de hexol rosu, dupa aia mai cumpar doua, sa fie rezerva. Asta daca nu vad efecte negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte ok Petrom 2T, la fel de bun este si Hexol rosu, doar Hexol verde e cam apa de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre acest hexol discutati?

Pt cei din zona Romanului (fara a face reclama) il gasiti ffff ieftin la Petrom Horia (franciza Brilliant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci inteleg ca Hexol verde nu e ok. Am editat poll-ul sa subliniem clar diferentele (daca exista).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ok din punct de vedere al reducerii de zgomot. In schimb intre cel rosu si Petrom 2T nu am sesizat diferente.

La cel verde am adaugat cu seringa prima data, apoi am observat ca a devenit mai zgomotos (tacaneala specifica), apoi am zis sa maresc doza si am turnat cu sticla la ochi mult mai mult si la fel, nici o diferenta la zgomot. Intre timp am consumat bidonul de Hexol verde si aveam prin garaj niste Castrol 5w40 ramas de acum 2 schimburi(un ulei extrem de prost apropo) pe care l-am adaugat(200-250ml) peste 14 litri de motorina, am observat o ameliorare a zgomotului fata de Hexol verde. Ieri am pus Petrom 2T cu seringa, 50 ml la 14 litri, si in 10-15 km a disparut tacanitul de injectoare/pompa. Oricum rau nu cred ca face cel verde, deci cine are chef poate sa ia o sticla si sa faca un test. Am incredere in auzul meu dar nu ar strica inca o parere sau doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel verde e "eco" la noxe, de aceea cred ca are niste aditivi in plus sau in minus fata de cel rosu. Cel verde e gandit sa fie mai "city friendly" decat cel rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe sticla scrie ca e ceva de genul mai "biodegradabil" fata de restul. La noxe nu cred ca are vreo problema fata de restul, dar poate ca la motoarele in 2 timpi pentru care e conceput chiar o fi mai eco la noxe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiurile 2T biodegradabile  sunt un general facute pe baza de ulei vegetal  si sunt recomandate la motoarele de barci in general

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refer ca scuterache scoate mai putin fum cu asta verde. Fumul ala albastrui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici nu vb de scutere....dar asa informativ un scuter foloseste o alta concentratie.

 

  Dar un scuter care cu un ulei modern 2T pus in concentratia recomandata de producatorul uleiului scoate fum albastru, e un scuter bun de dat de perete...

 

Deci te rog nu confunda marfa cu ambielajul ca aici vorbim de motoare diesel, si nu ardem uleiul in tigaie sa vedem daca scoate fum..

 

Si daca vrei sa arzi uleiul fara fum foloseste asa ceva: Werkstattofen.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai, sa nu ratam esenta la ce ziceam: verdele e din categoria celor care vor sa sclipeasca in ochiul clientului ca e mai "city friendly" prin faptul ca e "low smoke & shit", cel rosu fiind normal.

Nu ma refeream la ambielaje si seturi de segmenti de scuter. Incercam sa extrapolez incat sa priceapa lumea de ce e mai "pishu'" cel verde.

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele verzi sunt in general ptr motoarele care se folosesc pe apa, deci motoare de barci, deoarece sunt mai putin poluante fiind bazate pe uleiuri vegetale.

Esenta este ca constructorii de motoare au inteles ca o mare parte din poluare vine de la calitatea uleiului, fie el 4T  sau 2T si de aceea dupa 2003 am trecut prin 3 norme Euro si acest lucru a dus la  aparitia acestor uleiuri 4T  Low Saps ori uleiuri 2T biodegradabile, clar aceste uleiuri sunt  un compromis intre eficienta si poluare dar atat timp cat sunt acceptate pe piata, sigur au fost testate...deci sunt ok.

 

Nu are absolut nimic cu sclipitul deoarece bidonul rosu sta laga cel verde si pretul este identic, deci nu sclipeste absolut nimic, dar intre timp au inceput sa apara oameni pe acesta planeta care chiar sunt interesati sa protejeze natura prin actiunile lor, ca noi nu facem parte dintre acestia ...asta este...nimeni nu este perfect.

 

Acesta este ideea cand multi au in fata lor un scuter care scoate fum cu draci si gandesc ca este ceva normal ca adaugarea uleiului in carburant duce la aparitia fumului.... de aceea orice comparatie adusa ptr a inlesni sau nu folosirea uleiului 2T in amestec la diesel nu isi are sensul, singurul lucru cu care poate fi comparat un motor diesel ce are in amestec 2T este motorina  produsa inante de 2003  care acea sulf in ea...problema este cine mai produce acest tip de motorina??

 

Ai bine cand vezi asa ceva trebuie sa fii sigur ca posesorul acelui scuter nu are poate nici cea mai mica idee ce semnifica 1:25  sau 1:40, ce sa mai spunem despre uleiurile moderne care sunt recomandate intr-o concentratie de 1:70 ( vezi Ravenol 2T) si sunt folosite tor  cu concentratia 1.40  omul nu mai citeste ce scrie pe eticheta bidonului de ulei  deoarece stie deja....,  ori habar nu are ce semnifica 2T si baga ulei demotor ca si ala este tot ulei  sa mai vorbim despre uzura acelui motor nu are sens.

Ceea ce vreau sa spun este ca un motor descuter 2T   daca este instare de functionare bune si se foloseste uleiul corect Nu scoate gram de fum, deci uita-ti acest cliseu ca un motor de scuter  scoate fum, nu este o comparatie utila ptr cineva care vrea sa inceapa sa foloseasca ulei 2T la un diesel.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am bagat Dynamic 2T din curiozitate ca tot e laudat. Voi incepe sa folosesc 2T-ul de la Mol datorita efectelor pozitive de azi dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!