Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Asta este cel mai important din acel PDF, incercati sa traduceti.

 

Die Marke des verwendeten 2T-Öls spielt eigentlich  keine Rolle. Sollte halt eins sein, welches möglichst sauber verbrennt. Die vollsynthetischen Hochleistungs-2T-Öle sind zwar erstklassige Öle für eine hoch belastete 2T-Rennmaschine, aber für unseren Zweck nicht die erste Wahl, da diese sehr temperaturstabil sind, und deshalb nicht ganz so sauber verbrennen

(abgesehen davon sind solche auch sehr teuer).

 

Si sigur veti spune  dar cine este acest doktor de stele ei bine tipul a fost, este inginer la LM, si acest PDF este cel mai explicativlucru ptr cineva care vrea sa inceapa cu acest tratament.

 

Lucian  daca nu e sprint nu crapa motorul!!! cateva pagini mai inainte am postat un tabel despre valoarea de cenusa a mai  multor uleiuri, si Ravenol statea cel mai bine din toate, deci lasa mai moale cu sprintul ca faci vanzare la MOL....cand treci prima data prin Bacau oprestete la un Socar  si vei vedea ca si cu Hexol obtii acelasi rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am socar si in Chiatra. Maine sau poimaine iau un bidon de la ei (sau doua, daca oi gasi cu FC).

 

Nu vreau sa le fac vanzare, dar e cel mai usor de gasit. Treeeeecem pe Hexol, nu e bai. Cat e kilu'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Hexol  scrie numai norma API TC  care daca cauzi e ceva intre JASO FC si JASO FD  si la 14.99 ce vrei mai mult, si ce e destept e ca bidonul are gura ca i sticla PET  deci poti turna cu bidonul direct in rezervor fara  alte combinatii.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de-un pachet de tigari (bine, eu nu mai fumez :D ). Pret fain, se adjudeca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare de nebun, daca bagi ulei de motor in amestec cu motorina aceeasi proportie ca la 2T,( tinand cont ca motorul merge si arde acest ulei) este vreo problema ? Am intrebat in sensul ca de la fiecare schimb imi ramane cate 500mi si decat sa-l arunc nu merge botezata motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul de motor are cam 30% aditivi in comparatie cu uleiul de amestec care are intre 2-5% aditivi, mai mult ca uleiul de motor nu se autoamesteca ca cel 2T, deci nu  este cea mai buna solutie dar daca vrei sa scapi de al  sa nu il arunci pot sa il pui  dar e bine sa il diluezi in niste motorina inainte a il pune in rezervor.

A ta are filtru de particule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, am fitru de particule, dar am vazut ca se amesteca destul de repede cu motorina, folosesc  acest cocktail cand aprind gratarul .Am sa il tin pentru gratar.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat si eu din greseala vreo 500 ml la un plin inainte de a pleca in concediu. Cumparasem doua bidoane de ulei, unul de motor si unul 2T, si cum erau aceeasi marca(producator), aveau si ambalaje asemanatoare. Ca si rezultat, pot sa zic ca nu a tusit deloc, a mers chiar bine. Motorina s-a dus dintr-un singur drum, si am completat din cand in cand. In principiu merge si cu ulei de motor, doar ca nu prea e recomandat, pentru catalizator.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu ca 200ml nici nu se simt la un plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati stii voi cat ulei inghite motorul  de la turbo si de la sistemul  de epurarea al gazelor de carter...sa fie primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune, ai observat vreo diferenta intre Hexol rosu si verde ? Am impresia ca cel verde unge un pic mai slab, parca nu este la fel de silentios ca atunci cand am folosit pe cel rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am probat pana acum decat pe cel rosu, in noiembrie cand ajung pe acasa o sa pun si verde.

 

Ceea ce iti pot spune este ca in general uleiurile 2T biodegradabile( cred ca si Hexolul 2T verde este ceva de acest gen)  au la baza uleiuri vegetale si sunt facute special ptr a fi folosite la motoarele de barci ptr a reduce poluarea.

 

Eu am folosit multi in amestec la motoreta ulei de ricin  de la farmacie ( in vremea aia se gasea ptr amestec amaratul ulei M30  care de multe ori era ulei normal de motor)  avea o ungere perfecta si se folosea mai diluat decat uleiul de amestec si nu am avut niciodata probleme de ungere sau uzura prematura de aceea  nu cred ca ar fi rau pentru ungerea instalatiei de alimentare, ca ar avea depuneri mai mici sau mai mari la DPF nu stiu ce sa spun tind sa cred ca depunerile sunt mai mari deoarece uleiurile vegetale au o temperatura mai ridicata de ardere decat uleiuri.

 

Banuiesc ca nu este rau nici Hexolul verde deoarece este produs ca ulei de amestec, eu unul nu asi ezita sa  il pun in rezervor.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am vazut HEXOL 2T la socar, in 3 variante: sticla mica/mare ulei rosu, sticla ulei verde. Nicaieri nu se specifica JASO din pacate....

Cat despre pret, f accesibil, undeva la 15RON...

Nu stiu ce sa zic, parca mai multa incredere imi inspira bidonul de la Mol (fara reclama desigur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit Hexol 2t rosu dar am trecut pe Sprint 2t. Asta dupa ce mi-a povestit un tip cum astea din talcioc baga colorant rosu in ulei de motor ieftin si il vand ca Hexol 2t. Sincer nu am observat nici o diferenta la comportamentul motorului intre cele doua marci. Motorul merge la fel de bine ca inainte de  a pune ulei 2t in motorina  :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misule misule......stai cam greu cu inspiratia

 

Daca iti este lene sa citesti postari mai vechi uite ca o repostez poate te inspira...

 

 Hexol 2T  =  API TC

 

API TC  =  JASO FD / ISO L-EGD

attachicon.gifAPI.png

 

La 14.99 Ron /L  e pomana, eu l-am descoperit la Socar asta vara si nu e nici o diferenta intre el si Castrol Act Evo 2T

 

 

@Kistler,

 

auzi Socarul e firma serioasa chiar daca vine din Azerbaigian, si sunt intrati tare si pe piata Elvetiana....deci e cam trasa de par povestea ta...si sunt sigur ca  ei nu se alimenteaza cu ulei din talcioc sau din piata de la rusi...

Ca ii iubesti mai mult pe cei din spatele Mol ului nici o problema...e decizia ta e banul tau, eu nu ii iubesc si nici nu-mi cumpar uleiu din talcioc....

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca e acelasi JASO FD , pe culoare ROSU ? Daca e asa, why not. Urmeaza HEXOL

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar nu ai inteles...

 

The highest level of certification for two-stroke oil is the "TC+"-series. Equivalent: JASO FD / ISO L-EGD

 

Wiki spune ca cea mai inalta norma API TC+  este echivalenta cu JASO FD, dar Hexol este numai API TC ( fara +)  deci este JASO FC.

Ai fisa de aluminium?

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati stii voi cat ulei inghite motorul  de la turbo si de la sistemul  de epurarea al gazelor de carter...sa fie primit.

Zice bine @Rune. 

De aici si fumul alb sau albastru care la unii nu dispare chiar daca bag ulei 2T. Din cauza turbinei care scapa ulei, sau simeringuri supape, etc. 

Asa cum s-a spus  si s-a discutat pe acest topic, surplusul nu dauneaza, Dar e risipa de bani.

Dupa parerea mea, diferenta de calitate/ pret nu se va regasi in mersul motoarelor noastre. Doar in cele de 2 timpi, drujbe, motocositoare, etc.

Cu acest aditiv doar " ajuti" motorina euro 5 care e prea uscata pentru motoarele euro 3 si astfel prelungesti viata injectoarelor si a pompei de injectie (fie ea VEP sau tandem).

Sa nu va asteptati la minuni de genul care sa va repare pompa de injectie sau vreun motor obosit sau prost reglat, uzat.  Pentru asta sunt alte solutii, nicidecum aditivii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati stii voi cat ulei inghite motorul  de la turbo si de la sistemul  de epurarea al gazelor de carter...sa fie primit.

Una e sa ia motorul, ca n-ai ce-i face, si alta e sa-i dai de buna voie...

Daca iei in calcul ca motorul ar consuma 1ltr intre schimburi (15000 km) si un consum mediu de 5,5 ltr/100km, ar insemna o concentratie de 1:825, respectiv 1:1200 echivalentul unui consum urban (8ltr/100km) care e mult mai mica decat punem noi aici(1:200). 

Dai ii pui din greseala cum am facut eu, asta e... vorba lui Rune "sa fie primit", dar totusi nu recomand folosirea uleului de motor in locul unui 2T.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petrom 2T a incercat cineva (nu avem Socar in Bucuresti)? Vazand ca are norma API TC am cumparat o sticla (16 lei 1 litru), dar nu am apucat sa alimentez de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc si eu vineri Petrom 2T.

@Rune, l-am folosit, e aproape goala sticla(merg cam 400-500km saptamanal) dar pe asta verde l-am bagat fara sa mai tin cont de proportii in special pentru ca am impresia ca unge mai slab :D, vedem la urmatoarea sticla daca este doar placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vedeti ca ala de la Petrom cica ar fi mineral ( asa sustineau colegii cu ceva pagini in urma ).. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa norma, din ce am inteles citind tot aici, ar fi undeva intre FC si FD. Cred ca majoritatea cu norma FC sunt minerale, nu sintetice si sunt mai recomandate decat cele cu FD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FB este mineral, FC semisintetic, FD sintetic   sau cam asa ceva, exceptii exista mereu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!