Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Ok, sunt deacord ca nu se compara conditiile din cilindru cu cele din garaj, dar daca o pui motorina intr-un recipient si ii dai foc arde complet, pe cand acest ulei nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sunt deacord ca nu se compara conditiile din cilindru cu cele din garaj, dar daca o pui motorina intr-un recipient si ii dai foc arde complet, pe cand acest ulei nu.

Nu il pune simplu sa arda ca de aceea este ulei de amestec,pune combinatia din rezervor ,adica motorina cu ulei amestecata proportional sa vezi ca arde de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am observat ca urmatoarele aprinderi sunt mult mai greoaie, se ingroasa uleiul, pentru inceput arde partea inflamabila, mai apoi ramane mai gelatinos si arde foarte greu!

eu nu am mai postat ce am facut si dupa partea cu placuta!

mie mi-au aparut semne de intrebare in momentul cand am observat ca motorul merge mai greu cu ulei decat fara el!

probleme la motor nu am si tragea bine inainte!

sigur ramane clei care se depune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi incerca o curatare cu liqui moly diesel spulung iar dupa asta opresc botezarea motorinei cu ulei 2t, acum mai am jumate de rezervor!

 

update 2: am scos motorina botezata cu ulei 2t si i-am dat foc - la o cantitate de aproximativ 100 ml si dupa ce a ars toata am inspectat recipientul - un capac de metal de aprox. 10 cm latime si cativa inaltime, perfect curat si spalat in prealabil cu alcool tehnic, apoi sters bine cu carpa curata

concluzia - dupa arderea intregului continut a ramas aprox. 0.5 - 1 ml gelatina, ceva mai cleios care nu a mai ars, lipicios la atingere si partea cea mai interesanta a fost ca dupa ce s-a racit era clei in toata regula - ma intreb ce se intampla in motor cu el dupa ce se raceste motorul ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cleiul ala previne formarea ruginei in motor  :bom:

Modificat de kistler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU sunt aceleasi conditii.Injectorul arunca o cantitare mica in cilindru.Orice abatere(chiar si foarte foarte mica) in plus de la acea cantitate deci un injector cu probleme scoate fum negru pe teava de esapament.Pai voi ardeti sute de ml acolo.Asa ca hai sa ne abtinem de la concluzii pripite.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ce ramane dupa ce arde mixtura de motorina si ulei 2t  - mixul e facut 1 la 200 cum bag si in masina!

tocmai am facut acest experiment !

 

daca nici asta nu ii lamureste pe unii ce si cum... atunci continuati sa puneti!

 

post-137074-0-77025700-1402995095_thumb.post-137074-0-60071200-1402995096_thumb.post-137074-0-48114800-1402995097_thumb.post-137074-0-29634900-1402995098_thumb.post-137074-0-08421200-1402995099_thumb.post-137074-0-70141300-1402995099_thumb.post-137074-0-24864700-1402995101_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa spunem ca arderea intr-o tava la 1 atm si 20 grade ar fi la fel cu cea din motor. sa zicem...

ce cantitate ai ars acolo? sa zicem 1l (motorina+ulei)ca e mai usor de calculat. inseamna ca dupa un rezervor de 50 l ar ramane 500-1000 grame de mazga din aia? in cilindru nu poate sa stea ca o impinge pistonul afara. deci se duce pe evacuare impreuna cu gazele arse (fumul din clipul tau).

unii de aici baga ulei de ani de zile, timp in care cred ca au ars multe rezervoare (in medie un plin pe luna, 12 plinuri pe an, 2 tone de motorina). adica zeci de kile de mazga, s-ar umple toba si ar curge in spate cum curge dintr-un hipopotam deranjat la stomac.

 

alta idee: uleiul se foloseste in amestec cu benzina (pt asta e facut el) si se pune in drujbe, motocoase,generatoare, motociclete. ori arderea cu benzina il arde complet ori...ce se intampla?

ti-am mai zis, arde-l in amestec pulverizat la presiunea injectorului, in presiunea aerului fierbinte din cilindru si vezi ce se intampla sau pune un bidon la evacuare si vezi daca scuipa mazga dupa 1l de amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ok, sunt deacord ca nu se compara conditiile din cilindru cu cele din garaj, dar daca o pui motorina intr-un recipient si ii dai foc arde complet, pe cand acest ulei nu.

Nu il pune simplu sa arda ca de aceea este ulei de amestec,pune combinatia din rezervor ,adica motorina cu ulei amestecata proportional sa vezi ca arde de tot.

 

uita-te la pozele puse de mine mai sus si poate te mai gandesti - mixtura de ulei cu motorina cum pun in rezervor!

si daca ar arunca mazga afara, prin deductie logica - ea tot se formeaza - deci... nu e recomandat sa fac mazga in motor gandindu-ma ca poate o arunca

nu incerc sa conving pe nimeni - doar sa arat ce se poate intampla chiar daca conditiile nu sunt cele din motor concluzia este ca formeaza o mazga si asta e periculos - poate ca o cantitate egala cu cea din cutiuta mea se formeaza doar dupa multa vreme - ideea este ca se formeaza ceva ce nu trebuie si ce nu face bine

apropo - in cutiuta am ars o cantitate de aprox. 100 ml de mixtura si a lasat reziduu muuuult dupa cum se vede!

poate pistoanele imping marea parte afara dar... mai poate ajunge si pe turbo, egr, catalizator, tevi, sau chiar afara!

 

urmatoarea miscare este sa verific egr-ul sa vad cat este de curat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, fara dpf, cu stage 1, cu 2t in motorina, abia daca am 2mm de depuneri pe egr, nefiind curatat vreodata. Depunerile se fac daca mergi ca bunica, nu din alt motiv. Arsul in camera de ardere implica presiune mare, pulverizare fina si omogenizare a amestecului, basca si temperatura mare. Ce ai facut tu acolo e un mod de a aprinde gratarul cu lemne, nu ai reprodus nimic din interiorul motorului. Nu caut flame, nu instig si nu am nimic de impartit, colegu'. Sa nu te superi pe mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac o paralelă cu terebentina ca să vedeţi cât de mult contează condiţiile în care se face transformarea unei materii. Terebentina într-un strat subţire se evaporă destul de repede fără să lase în urmă nici un reziduu. În schimb dacă este o cantitate mai mare se transformă într-o materie lipicioasă care nici nu se mai evaporă nici nu se usucă niciodată complet.

Cel mai bine ar fi să spună cum stau lucrurile cineva care a desfăcut motorul după ce a folosit ulei 2T şi poate spune cum se prezintă injectoarele, camera de ardere, segmenţii, supapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu.

 

arde motorina curata in aceleasi conditii si vezi cat fum scoate.  Probabil dupa asta nu vei mai pune nici motorina in masina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei nu le mai da idei ca deja sunt de pe alta planeta!! dar cum poti sa compari  arderea unei cantitati de motorina intr-o conserva cu arderea motorinei injectata la  90°C si pulverizata la o presiune de 2200 bar.

Este incredibil ce le trece la unii prin cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca idee:

 

orice ulei nu arde in totalitate, ma bazez pe experienta de cand amestecam cam orice cu orice in motoarele 2T, la modelele de esapamente de moto vechi se vedea bine ce era in ele din cauza ca se demontau, eu deja m-am convins demult fara sa stiu de aceasta disputa ca nici uleiul 2T nu arde complet, ca o paranteza atentie ca la diesel temperatura din camera de ardere e mai mica!

 

parerea mea e ca sigur urme lasa orice ulei, deoarece nu e combustibil, prin urmare nu e facut sa arda (complet) ci sa unga

 

dar chiar si carburantii fac fum, nu degeaba se infunda egr-uri sau dpf-uri...

 

DAR la benzinare un lucru e clar daca motorul consuma ulei, se infunda catalizatoarele si se imbacsesc sondele, sa traga fiecare ce concluzie vrea...

 

ACUMA fiecare isi calculeaza riscurile cum vrea daca merita sa bage ulei in diesel sau nu, eu stiu motoare diesel vechi care merg fara probleme cu noua motorina, chiar si in familie am un exemplar in varsta de 25 de ani care merge fara ulei... pe mine nu ma deranjeaza nici o varianta, ma bucur ca nu trebuie sa aleg :)

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si BJB-ul meu merge perfect fara ulei 2t, insa pun acest ulei pentru zgomot si protectia sistemului de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile unei arderi atat de paguboase poti fi sigur ca uleiul asta nu ar fi fost niciodata folosit nici in amestecul cu benzina, asa cum recomanda producatorul nu mai zic de motorina. A mai zis lumea pe aici si repet si eu, nu ai cum sa arzi ulei intr-o tava si sa te miri ca ramane reziduu. Te rog amesteca si cu benzina in proportia specificata pentru scutere, drujbe si vezi ca ramane la fel. Nu stiu de presiunea din cilindru la ardere insa injectorul are orificiul de pulverizare la vreo 0.2 mm la presiunea destul de mare. Practic in injector nu ajunge lichid ci un fel de abur (ceata) asemanator cu cel din atomizoarele pentru aerosoli la copii, care bineinteles ca arde altfel decat uleiul pus intr-o tava. Testul tau este valabil cu zero, nu are nici o relevanta in conditile de folosinta din motor si dupa parerea mea ar trebui editat postul pentru ca google va indexa aceasta aberatie iar la cautare ulei in motorina va rezulta ceva total gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"la modelele de esapamente de moto vechi se vedea bine ce era in ele din cauza ca se demontau"

 

Deoarece

 

"amestecam cam orice cu orice in motoarele 2T".... orice alt cuvant este in plus ptr a ne face o idee despre  maiestria.....

 

 

Voi acestia care nu doriti  sa adaugati 2T in diesel este optiunea voastra, la fel o alta parte  sunt multumiti cu adosul, eu nu inteleg de ce va sfortati asa de va da sangele pe nas sa faceti clar lumiii ca a adauga ulei este cea mai mare catastrofa posibila??

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa de ocupatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa incheiem cu navigatul pe ape intinse...

 

Fiecare face ce vrea.  Cam orice combustibil arde cu fum in conditii normale de temperatura si presiune.

Insa la presiune ridicata, etc e alta treaba.

 

Macar sa vedem pe aici experimente concludente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Demult nu am m ai postat pe forum dar acum citind atatea controverse/experimente(asta e o noutate insa departe de conditiile care sunt intr un motor/cilindru)...pot sa spun doar"of, of".

Seara faina tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ardem ulei intr-o tava, deja e hilar (si kerosen daca arzi ramane ceva). Voi (cei cu experimentele) puneti FOARTE mult ulei; cred ca nu ati inteles procentul corect

NU aveti cum sa reproduceti conditiile dintr-o camera de ardere

Eu nici bidonul nu l-am cumparat, dar o sa-l cumpar cu siguranta

O sa cred doar cand un coleg care pune de minim un an, desface motorul in fata mea

Mi-a placut topicul asta (l-am citit mai mult de jumatate), dar incep sa ma plictisesc. Nu sunt inginer Poli dar cativa dintre voi sunteti cu mecanica ca sinele de tren ( dar tot ar fi bine daca invatam )

Va salut cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Experienta mea cu uleiul 2T in motorina...motor 1.9 tdi 110 asv km 155 000. Motorul e chipuit in 140 cai dar cand pun 2T masina trage mai prost. Nu mai are acel zvac si mi se pare mult mai lenesa, din acest motiv am renuntat sa pun. Pare mai silentioasa cu 2T dar poate e doar placebo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc sincer ca un motor poate sa faca diferenta de putere cu doar cativa ml de ulei.... impuritatile si apa din motorina afecteaza mai mult calitatile carburantului si tot nu se simt

 

in fine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa vad si eu ca andrei, dar fiecare cu experienta lui  si decizia fiecaruia trebuie respectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect adevarat ca ssitemele moderne de injectie sunt mai senzibile. Insa nu trebuie sa uitam faptul ca teoretic motorul deisel ar trebui sa arda orice se aprinde.

Daca acel ceva nu lasa reziduri si nu cred eu ca acel ulei 2t lasa in conditiile de aerde dintr-un cilindru, atunci se poate folosi fara pbme.

Dar, cu atat mai mult e recomandat cu cat masina e mai veche, cele ce au sisteme de injectie clasice deja sunt un best use pt acest ulei.

Eu folosesc la servici pe Caddy si deja unele au peste 50.000 cu ulei 2t si merg perfect, mai silentios decat o fac cu motorina simpla.

 

Dar, pana la urma fiecare face ce vrea, nu e o obligatie in a utiliza acest ulei, e doar o recomandare.

 

De aceea nu au rost atatea contradictii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!