Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Salut !

Bine v-am gasit dragi colegi din "clubul 2 T" ! Astazi am cumparat Mol Dynamic Moto 2 T - Jaso FD sintetic si o sa pun la urmatorul plin . Colegul Rune spunea la pag 53 - post 1054 , ca norma Jaso FD ar fi mai buna decat Jaso FC , iar eu cum nu am DPF pot sa bag fara probleme .

Colegii au explicat cum e cu filtrul de particule :

- JASO FC semisintetic - FD sintetic - fara DPF

- JASO FD sintetic - cu DPF .

Cu uleiul asta poate scap de pornirea greoiae la prima cheie , nu o ia la "sfert" . Am mai folosit un aditiv de motorina Liqui Moly , dar fara nici un efect dupa 2000 km .

Salut,

Tot acest ulei 2T il folosesc si eu, insa nici eu nu cred ca o sa scapi de pornirea greoaie, in schimb motorul va deveni mai silentios, in special la rece. Un fel de aditiv am folosit de la Liqui Moly si anume Diesel Flush, care se foloseste direct, fara amestec. S-a cunoscut ceva cam o saptamana, dupa care problema a reaparut. Motorul, fie ca era vara sau iarna pornea in 3 pistoane, problema de fapt fiind motorina proasta.

 

http://youtu.be/C_LLIXMMKS0?t=10s

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Tocmai asta e ideea , uleiul 2 T fiind mai gras sa suplineasca motorina proasta sau motorina uscata EURO 5 . Aditiv am folosit si iarna si vara L M fara nici un efect , nici macar "placebo" . Pornirea grea la cald , a 2-a - a 3-a cheie , am rezolvat-o prin schimbarea softului . Pornirea "la sfert" poate o rezolva Jaso FD care are mai multi detergenti decat Jaso FC . Am schimbat soft , am bagat aditiv , urmeaza 2 T sa vedem efectul dupa cateva plinuri !  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu rezolva uleiul pornirea grea. el doar ajuta la ungerea unor componente, avantajul se vede in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am făcut plinul cu 15l Efix normal + 80ml 2T+50ml Power service. Restul din rezervor a fost EfixS+2T. La un moment dat ca să aud motorul a trebuit să închid geamul (mergeam întins cu vreo 2500 rpm). Doar pe la 3000 rpm sunetul motorului acoperea zgomotele de rulare (vânt, cauciucuri). Iar la 3000 rpm chiar dacă sună mai tare sună frumos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Si cu pornirea cum stai , iarna - vara ? Cred ca am citit de vreo 4 ori cele 60 de pagini si nimeni nu spune de pornire ! Toti vorbesc de consum mic si zgomot redus . Eu , unul :icon_thumleft:  , ador tacanitul de diesel ( consum mic - cuplu mare :wub:  ) , fata de "linistea" benzinei ( consum mare - cuplu mic :nono:  ) . 

Astazi la ~ 45 l , am pus 200 ml de aditiv , colegii spuneau ca se pune 40 ml la 10 l de motorina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornea bine si inaninte de a folosi 2T, porneste bine si acum, nu am observat diferente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am observat diferenţe la pornire. Şi înainte şi după ulei porneşte perfect şi la cald şi la rece fie iarnă fie vară. La cald porneşte la sfert, iar la rece, uneori nu tot timpul să zicem că învârte electromotorul o dată sau de două ori mai mult, dar aşa făcea şi înainte, eu zic că este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a mai precizat, uleiul 2t lubrefiaza, nu prea are alt rol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Da , corect , asta am inteles ca are rol de lubrifiere . Daca lubrifiaza injectorul , nu ar trebui la pornire sa bage motorina mai usor ? Logic nu , intreb si eu ? Jaso FD daca are mai multi detergenti decat FC , nu are si rol de curatare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face arderea mai completa si mai putin fum, in cazul meu seara la depasiri sau pedala la maxim nu mai vad nici un nor de fum in farurile celui din spate. Folosesc aceeasi norma Jaso FD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

GTI Mars: Haha, nu, face lubrefiere la nivel de piese metalice in miscare, nu face motorina mai fluida. La 300 bar nu prea conteaza asta asa mult, ca pui 100ml de ulei in 25l motorina. Conteaza softul cand da comanda la injectie, care a fost si in cazul tau, nu?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

1. Motorina mai fluida in sensul de mai "grasa" , fata de motorina EURO 5 care este mai uscata , pt a "fluidiza" curgerea prin injector . Nu ajuta sa improaste injectorul mai bine motorina , fiind mai grasa ?

2. Cu softul am rezolvat pornirea la cald la a 2-a , a 3-a cheie . Acum porneste la prima cheie , dar motorul invarte de 2 ori .

3. 2 T intrebam daca nu ajuta si la curatarea injectoarelor , ca sa nu ajung sa le curat . Am inteles ca detergentii respectivi ajuta la o ardere mai buna , nu la curatare . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am citit si eu despre acest amestec si m-am hotarat si eu sa folosesc ulei 2T.Acum folosesc de la mol cu norma JASO-FD,motorul meu fiind 2.0 tdi bkd intrebarea mea ar fi urmatoarea: care este mai indicat de folosit JASO-FC sau JASO-FD si ce pareri aveti de acest ulei de la mol?

O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti folosi oricare din ele. FD-ul va fi mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Ma gandeam ca daca are mai multi detergenti in compozitie sa numai lubrefieze asa bine cum se spune si de motorina e 5 asta.Dar daca zici ca nu are nimic o sa-l folosesc in continuare pe asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi in Piatra Neamt e invers, FD-ul de la mol e 21 lei, FC-ul de la Kaufland e vreo 25 si ceva. Folosesc ambele tipuri, nu sesizez diferente. O sa ma uit si cu VCDS-ul la valorile injectoarelor, insa. Ce e drept, ultima data cand am pus ulei MOL am alimentat cu motorina standard de la OMV si mi s-a parut o idee mai sprintara masina decat cand foloseam efix sau petrom standard. Poate mi se pare, nu pot sa fiu sigur. Urmatoarea data cand se aprinde galbenul o sa pun minim jumatate de rezervor de motorina mai scumpa de la OMV, sa imi fac o idee cum s-ar misca masina. Cu toate ca nu prea cred sa vad cine stie ce diferente. Voi adauga ulei 2t, ca fara el haraie injectoarele si nu ma dau in vant dupa zgomote in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi spui si mia dupa ce o testezi cu VCDS-ul si daca sunt diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar is curios, aveam valoare cu 0 dupa virgula, dupa spusele colegilor- foarte bune. Compensarea buna, diferente mici intre cilindri (chiar foarte mici. O sa filmez testul dupa ce ajung acasa, cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge pus ulei 2T si la motor CR cu filtru particule,masina merge bine momentan dar pentru preventie ?Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

raspunsul scurt: n-are rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius argumenteaza te rog raspunsul tau. 

Sa enumeram avantajele si dezavantajele folosirii unui ulei 2T cu norma corecta pentru filtru de particule. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce vrei sa pui ulei in CR? Are alt sistem de injectie, nu vei unge componentele de la PD. Preventiv poti pune, nu stiu daca afecteaza DPF, nu ar avea de ce daca este fara cenusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-a referit la o minima protectie a pompei de inalta ,dupa cum am citit cam este persistenta aceasta problema cu spanul in sistemul de injectie,poate asa cu putin ulei previne aceasta defectiune.De undeva se desprinde acest span,ori motorina nu este destul de unsuroasa,ori materialul piesei respective nu este cel potrivit.Pana la urma va rezolva acest defect ,exact ca si cu injectoarele de la BKP,dar pana atunci cautam alternative de preventie.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca mai benefic ar fi pentru motoarele CR si NON-PD decat pentru PD sincer.  Cred ca e destul de cunoscuta problema pompelor de inalta presiune de la CR, care are ca rezultat pilitura metalica din cauza motorinei. La non-pd , capul hidraulic de la pompa si tot asa. Daca stai sa te gandesti, la PD singurul beneficiu e reducerea zgomotului. 

Si eu caut argumente pro si contra, pun intrebari pe unde apuc despre folosirea uleiului 2T in sistemul CR, dar cred ca o sa ma conving doar dupa ce il voi folosi in propriul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gnr & Calin,

 

Logica voastra este foarte corecta! Si raspunsul la intrebarea ta o vei gasi daca vei cauta ceva despre ce probleme a avut Renault cu motoarele diesel dupa ce au redus cantitatea de sulf in motorina.

 

Momentan sunt la PD dar cand voi schimba masina, banuiesc ca v-a fi un CR si nu voi ezita nici macar o fractiune de secunda, eu personal nu mai cumpar cu litru ulei ci 5 litri, ptr mine uleiul 2T este un muss in diesel fie ca e VEP PD sau CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!