Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

buna.vreau sa spun ca uleiul 2T de la agip este mult mai bun ca prista.numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si mai scump ,eu am dat pe Prista 16roni l..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am dat pe agip 19 roni pe litru.nu este mare diferenta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Piatra nu am gasit ulei 2t la kaufland...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

de unde ai luat agipul, din benzinarie agip 2T? la noi e peste 20ron si ala de kaufland, mi se pare ca 24..atata e si in alte orase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am luat de la un oil shop din suceava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot citesc pe-aici sa vad feedback-uri. Eu n-am indraznit inca sa bag ulei in motorina, dar un coleg a comis-o. :D

Din spusele lui... nu e nici mai bine nici mai rau. Cel putin nimic sesizabil.

Motorul e AVB 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru trebuie sa iti fie clar Cosmin de stricat nu se strica absolut nimic! este la fel ca Homeopathia adica poate avea un efect dar niciodata un efect secundar.

 

Cat despre  ceea ce simti/sesizezi este cam asa  cand incepi efectul nu este de la  km 3  la km 4 , nu  totul se petrece incet, incet si de aceea pare aprope insesizabil, dar daca dupa ce ai mers un timp mai indelungat si nu mai adaugi, atunci vei sesiza schimbarea rapid.

 

Acum trebuie sa iti fie foarte clar  ca si  starea in care se afla un motor este foarte importanta.

 

Detalii despre cum se comporta un E5  nu am, dar am citit precum ca nu dauneaza DPF ului, normal motoarele E5 sunt  adaptate acestei reduceri de sulf in diesel, de aceea personal vad acest tric necesar motoarelor E3  mai departe nu vreau sa ma pronunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul colegului are sub 200.000 km, e destul de ingrijit deci oricum nu e galagios motorul. E chiar printre cele mai silentioase PD-uri ce le-am ascultat vreodata. Poate de-asta nu se simte vreun efect.

De cand a bagat uleiul, a facut cateva sute de km. Dar poate inca nu destul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu folosesc uleiul 2T pe motiv  de consum, reducere zgomot ori fiabilitate, deoarece aceste chestii le indeplineste un motor bine ingrijit fara nici o problema.

Eu folosesc  2T datorita  reducerii sulfului in motorina  actuala, si iti pot spune ca la 270000 am inca injectoarele originale cu O-Ringurile originale, ca acest lucru se datoreaza intretinerii corecte ori ca se datoreaza uleiului 2T  este imposibil de spus, dar avand in vedere ca nu este un efort atat de mare voi continua.

Urmatoare masina sigur v-a fi un TDI CR daca voi continua acest adaos de ulei.....greu de spus.

Daca nu ai incredere in 2T iti pot recomanda  acest aditiv  eu alternez intre 2T si TDA.

 

Poate e bine sa mai asteapti cativa km  si apoi sa nu mai foloseti sa observi dasa simti  ceva diferenta daca nu mai pui.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune eu am un volvo common rail cu euro 3 in care bag ulei 2T si despre asta pot sa spun ca merge in continuare fara probleme:).Motorul fiind de la Reno 1.9 dci.

 

@Cosmin  abia dupa 2 - 3 plinuri se simte un efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puii mei, prin kaufland nu am gasit ulei 2t. Alternative pe la benzinariile normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la magazinele de piese auto.... ? nu ai depozit de Autonet prin zona?  Augsburg? etc?  de exemplu daca vrei ceva bun, Autonet are Motul de la 45 lei / litru, Elit are Repsol de la 35 lei / litru, Castrol de la 30 lei/ litru... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzinarie MOL - 20lei/l,  AGIP,... Sa fie cu norma FC

 

p.s.   Autonet parca vinde doar la persoane juridice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mol nu e decat FD, ce am folosit pana acum. Agip nu este la mine in zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bidonul verde de la MOL e FC, FD.  FB (mineral) sa nu fie

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar FD ala, din cate stiu si am cumparat pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la fisa tehnica acum pe net si am vazut ca e doar FD.  Eu am 2 bidoane de 1 an si ceva si pe ele scrie JASO FC, FD, API TC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu pun tot de cca 1 an si NU e la mol decat cu norma FD la 1 litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam din vara bag in a mea Euro 5 2.0 TDI Jaso FC de la Kaufland si DPF-ul nu comenteaza inca desi masina are 160.000 km. La mine rontaitul de diesel e mai putin sesizabil cu ulei, asta e garantat. Se intampla cate-o data sa bag aceeasi motorina dar doar bon de 150 de lei pentru decontare si atunci nu mai pun ulei. Zgomotul mototului se schimba. Daca pe langa asta mai prelungeste un pic viata pompei de inalte, deja si-a scos banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lucian  vezi si la Dedeman sau BauMax.acolo ar trebui sa gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

In aprilie se implinesc 3 ani si 17000 km de adaug in rezervor ulei 2T de la MOL (JASO FC)  1:200 ,plus Power Service.

Impresii obtinute de-a lungul timpului:

- motorul nu fumega excesiv ( acel negru dens care de multe ori lasa si dare pe asfalt-cum am vazut la unele masini cand se accelereza  WOT) ; totusi,daca merg mult in traficul din Bucuresti ( unde mai mult stai pe loc :banghead:) la prima accelerare tip WOT pana la 3500-4000 rot/min esapamentul se curata de depuneri- un fum gri-maroniu,dar nu negru

- plusul de putere am observat ca vine de la Power Service- scrie pe el ca mareste cifra cetanica

- doar cu adaos de ulei 2T motorul este mai silentios - cand adaugi Power Service parca incepe sa sune din nou a diesel :)

Nu s-au stricat injectoare,turbine sau ce am mai citit pe aici :)), nu am gasit depuneri in carcasa filtrului de motorina sau pe filtru,ba din contra,am schimbat unui prieten filtrul de motorina la o Octavie si acesta era negru,in conditiiile in care el alimenteaza numai cu motorina(fara ulei sau aditiv) de la statii de renume( OMV,Petrom,Rompetrol)

In concluzie - eu voi folosi in continuare uleiul 2T in amestec pentru a lubrefia injectoarele si a le lungi durata de functionare  si ,asa cum spuneam pe la inceputul topicului,pentru o ardere cat mai completa a motorinei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.si eu am marit doza de ulei la 55 kg motorina am pus 450 ml de ulei.si sincer se simnte la motor toarce foarte frumos zici ca e benzinar :lol:  chiar daca are peste 350 mii km. :(  :(  :( :tuktuk:

Modificat de vasyshoro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasy,

 

daca crezi ori daca nu crezi ptr mine este indiferent, dar eu iti garantez si daca ai timp iti demonstrez ca 1.9 tdi pd merge cu ulei 2T pur !! fara a scoate un gram de fum,  cu conditia ca motorul sa fie preancalzit.

 

ideea este alta nu sa faci plinul cu 2T in speranta ca de ce pui mai mult  merge mai bine, si o sa sune ca un motor electric.

 

Idea este ca 2T (FC) intr-o concentratie de 1:250  este mai mult ca perfect!!!  si orice alte experiente, concentratii, etc nu sunt decat bani aruncati , iar sensul utilizarii acestui ulei este de a imbunatati ungerea injectoarelor, datorita reducerii sulfului, la un pret minimal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:salut: buna Rune.

 

sincer eu nu am nevoie de demonstratii.dar am scris aici ca am marit doza de ulei mai mult ca,poate un coleg o sa ami zica ca nu am facut bine si sa nu mai pun asa mult sau orice chestie referitor la asta,pentru ca,pentru mine orice sfat sau parere este bine venita.eu am citit tot topicul asta din cap in coada si alte topic-uri,si stiu pentru ce se utilizeaza sau sensul acestui ulei in motoarele diesel.numai bine la toata lumea :salut:  :salut:

Modificat de vasyshoro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!