Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Ai grija ce ulei pui. Am pus odata Prista si incepuse sa fumege si sa miroasa suspect. Mirosul poate proveni si de la epurator(adica de la uleiul aflat in motor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Pai pana sa pun ulei mirosea normal.de cateva zile la rece miroase ca un amestec de motorina si ulei si scoate si parca mau mult fum..bine fumul probabil ca mai e si de la frig.ca ulei am pus ce am avut acasa,respectiv de drujba.e un ulei rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine cumpara ulei de la kaufland cu norma FC. Are cea mai putina cenusa rezultata dupa ardere. Incearca-l la un plin si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ala de la mol se lauda cu cenusa putina. Si zic unii ca e mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

La petrom nu gasesc ca in gaesti nu prea e nici mol nici kaufland..o nelamurire am si eu.la temperaturile care le anunta astia de pana la -20 grade cum o sa se comporte uleiul in motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se va infunfa putin filtrul de motorina. :icon_rendeer:  Iarna trecuta, m-a prins un ger de minus 22 de grade la munte. La intoarcere motorul mi-a facut figuri, mergea numai in suturi, de parca nu se mai putea alimenta. Am ajuns cu greu acasa, i-am schimbat filtrul de motorina si nu i-am mai pus ulei in motorina. Motorina pun numai de la Rompetrol, filtre numai de firma, schimbate la fiecare 10.000km. Singura explicatie pe care am gasit-o a fost ca s-a infundat filtrul de la uleiul 2T. E posibil sa fi prins si niste apa de la pompa care a inghetat, cine stie. Filtrul care mi-a facut probleme avea maxim 2000km.

Modificat de kistler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

explicatia este ca la temp asa scazuta, motorina standard se ingroasa si apar probleme cu alimentarea.

faceti un efort si bagati motorina de iarna (chiar daca e mai scumpa, o folositi macar 1 luna pe an) sau un aditiv pt pornire la rece diesel (gen Power Service, s-a discutat mai in urma de el)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ce ulei pui. Am pus odata Prista si incepuse sa fumege si sa miroasa suspect. Mirosul poate proveni si de la epurator(adica de la uleiul aflat in motor)

Si eu am pus Prista FC si nu mi se pare nimic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai alt tip de motor mai putin sensibil. Poti sa ii pui si ulei de transformator :)) . La pompe duse (cel putin al meu) nu i-a priit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu i-a convenit uleiul 2T la pompe duze? Ce probleme ai avut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a convenit uleiul prista. In rest merg de vreo 2 ani cu ulei 2t fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

O sa incerc si eu cu ulei mai calitativ dar sa treaca vremea rece sa nu am surprize.asta care l.am folosit vad ca da un miros urat la esapament cat e motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.am aproximativ 1000 de km de cind folosesc ulei 2t in motorina.dupa ce am citit pe acest forum.as vrea sa spun ca masina merge foarte bine se accelereaza mai repede si merge mai fin.o sa folosesc uleiul tot timpul in amestec.cu respect pentru toti colegi din acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai alt tip de motor mai putin sensibil. Poti sa ii pui si ulei de transformator :)) . La pompe duse (cel putin al meu) nu i-a priit.

Poate nu era Prista norma FC.. SI uleiul de transformator merge dar contine sacaz..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-130249-0-50328600-1391022610_thumb.post-130249-0-50328600-1391022610_thumb.eu tot prista fc folosesc si nu am,nici o problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut azi un plin de la mol, motorina standard, pus si vreo 250 si ceva ml de sprint 2t de la ei, vad ca merge binisor. Daca tot e sa boicotam un pic petrom si omv pentru magaria de care dau dovada cu gazele de sist, am zis sa cotizez la mol.

 

Motorul merge ok, la un moment dat, cald fiind, puteam sa jur ca e benzinar, asa de finut se auzea in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muale, furtunul de retur trece tot prin filtru iar motorina care se intoarce are o temperatura de cel putin 60 grade. Din aceasta cauza sub masina exista un mic radiator de racire a motorinei din retur.  Nu cred ca in filtru (datorita uleiului 2T) la -20 grade, motorina se "ingroasa" ! Ce spui tu e valabil, cred, doar la prima pornire dar in mers in niciun caz.

Modificat de melin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă scrie pe el JASO-FC este foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor,

Eu cred ca la mine nu e problema de mazga de la uleiul 2T care sa dizolve cauciucul ci de la intrarea uleiului de motor in motorina cum spune Rune mai sus.

Mazga / "soot-ul" / Funinginea s-a adunat pe fundul borcanului si nu se plimba. S-a lipit de borcan.

Am pus cauciuc in motorina (un tampon de dacie) si s-a dizolvat nefiind cauciuc rezistent la motorina, dar acele impuritati dizolvate erau mari si nu s-au lipit de fundul borcanului. Se plimba cand misc motorina prin borcan.

Ueiul 2T NU se aduna pe fundul borcanului in mai bine de 2 saptamani de stat in frig. Mi-e greu sa cred ca el e vinovat de dificultatea de rulare iarna. Mai degraba motorina de vara e cauza.

 

Eu merg pe mana celor care au pus JASO FC de-a lungul timpului si voi pune JASO FC,semi-sintetic

Totusi as evita JASO FD deoarece pe mai mule forumuri am gasit pareri contra:

 

----------------------------------------------------------------

JASO-FC "Low ash burn" used for separate oil injection and most outboard motors. this oil can be mineral or part synthetic

JASO-FD This is fully synthetic 2-stroke oil for racing engines. It is not suitable for mixing with diesel, because a) too expensive and b) not compatible with cats and particle filters.

__________________________

Stima, Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cautam de acum Jaso FC?

Eu nu am DPF, doar catalizator euro 3.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jaso FC  este cel mai bun compromis intre pret si utilitate/eficienta.

 

Imi este absolut clar ca din dorinta de a face mai bine , multi exagereaza si cred ca folosind un FD ungerea v-a fi si mai buna, dar nu este asa....FD sunt cativa bani aruncati deoarece este mai scump decat FC si rezultatul este identic ca la FC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta am tot citit prin urma, insa mie imi e mai la indemana sa iau bidonul de la mol (de unde m-am invatat) decat sa caut prin kaufland bidonul ala (al naibii daca s-au lipit ochii de el pana acum). Ca e 16, ca e 21 lei, tot aceeasi treaba.

 

Hai ca o sa caut la kaufland uleiul ala, mai am un plin facut ieri si inca vreo 250 ml in ultimul bidon luat de la mol (ala o sa il folosesc la urmatorul plin, dupa aia bag FC). Asta ca tot spune lumea ca FD nu e cat-friendly :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca FD are cantitatea de aditiv o idee mai bogata decat FC , de aceea un pic mai scump, si tot de aceea poate puti mai multa cenusa dar datorita dilutiei neinsemnata dupa ardere, in rest cam tot aceasi mancare de peste.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, atunci ma apuc de cautat prin kaufland si pe data de 10-11 incerc ceva FC si fac si economie (imi iau un litru de motorina, ce afacere :D ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!