Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Muale pune te rgo o poza sa vad si eu uleiul pe care sal cumpar mie frica sa nu iau ceva rau..ms mult

ma gindeam la o combinatie.am un vecin care aduce motorina de la rusi daka as cumpara motorina de la el si as adauga acest ulei cred ca nu ar fi nici o problema.ce ziceti???

dupa atatea pagini pe care le-ai citit nu ai inteles ce si cum?

da, stiu... nu ai citit. citeste macar aici: pe bidon sa scrie 2T si Jaso FC sau Jaso FD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit citeva pagini aseara sincer.dar poate sunt eu mai greu de cerebel scz.cu respect pentru toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre cel din petrom norma API-TC Bike 2T nu scrie nimic , e ok pt PD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

am folisit si eu acum ceva timp de la petrom..am impresia ca este mineral si nu prea ar fi recomandat ca arde cu mai multa cenusa...eu folosesc pe cel de la mol...de vro 50.000 de km si nu  s.a intamplat nimic rau pana acum...la pret este  apropiat cel de la mol  cu cel de la petrom si cel de la mol e  semi-sintetic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.astazi am pus si ulei 2T in motorina si am mers vreo 10 km.prima impresie este ca sa mai redus zgomotul si merge mai bn.oricum o sa mai vad cum se comporta.numai bine la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt darin. Cred ca API-TC este echivalentul lui JASO-FC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pimlico: uleiul motul 510 pe care il folosesti tu are baza esterica. Nu ti-a devenit mai zgomotos motorul dupa ce l-ai pus? Adica sa se auda mai puternic zgomotul exploziilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.am o intrebare uleiul 2T nu ataca garniturile din cauciuc??asa mia spus un mecanic cu care am vorbit astazi.mia zis ca am facut o greseala prin punerea uleiului in motorina.numai bine

Modificat de vasyshoro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste  topic-ul si vezi cati dintre utilizatorii acestui "aditiv" s-au plans de asa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit topicul pagina cu pagina de doua ori,sa nu fac vreo greseala adaugind acest ulei.si nu am vazut pe nimeni sa se plinga.eu doar am intrebat si am zis ce mia spus acest mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai fost satisfacut de acel raspuns mai intreaba si alti mecanici. Sunt mecanici  care recomanda asa ceva.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.am o intrebare uleiul 2T nu ataca garniturile din cauciuc??asa mia spus un mecanic cu care am vorbit astazi.mia zis ca am facut o greseala prin punerea uleiului in motorina.numai bine

Bull shit!

Asemenea raspunsuri primesti cand mergi la cizmar sa iti repari masina.

 

Daca citeai  asa cum ai spus aceai deja o parere formata si nu mai era necesar sa intrebi pe nimeni.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca depinde de tipul uleiului 2T, daca are PAO sau esteri este foarte probabil sa "lucreze" asupra simering-urilor.

PAO le strange, esterii le dilata.

 

Pana la urma s-a lamurit Al Bundy de ce i-a cedat pompa tandem la km putini si dintr-o data?

El folosea 2T, dar nu mai stiu de care.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JASO FC is a performance quality classification for two stroke engine oil, for engines of Japanese origin.

 

JASO - Japanese Automotive Standards Organization

 

JASO FA – original spec established regulating lubricity, detergency, initial torque, exhaust smoke and exhaust system blocking.

JASO FB – increased lubricity, detergency, exhaust smoke and exhaust system blocking requirements over FA.

JASO FC – lubricity and initial torque requirements same as FB, however far higher detergency, exhaust smoke and exhaust system blocking requirements over FB.

JASO FD - same as FC with far higher detergency requirement.

 

American Petroleum Institute (API API-TC)

 

NU STIU CE E JASCO.

Modificat de bah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva negru in motorina cand am purjat filtrul dupa 1 rezervor (filtrul era nou).

Aveti vreo idee cum pot determina ce este?

Am sa pun poze desi nu cred ca ajuta ,s-a adunat pe fundul borcanului.

Merci, Floirn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva...cum arata? De unde alimentezi?

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentez de la OMV motorina aia mai ieftina - aditivata de iarna

Am adaugat JASO FD de la MOL bidonul de super - motociceta - am vazut ca si alti colegi de forum au adaugat, dar am citit pe unele forumuri straine ca NU este recomandat JASO FD (din pacate dupa ce am pus).

La inceput am crezut ca este ulei din motor ramanand un pic "legat" si in suspensie.

Dar acum mi se pare ca s-a lipit de fundul borcanului. Dar voi pune poze. Am gasit si pe tevile care vin la filtru un pic.

Maine am mai mult timp sa ma uit si sa fac poze.

Stima, Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer nu m-am uitat pe forumurile straine, asa ca am pus, la recomandarea lui DragosR ulei Sprint 2t cu norma FD. Intr-adevar, cand am desfacut filtrul, era oarecum negru (destul de negru) pe acolo. Nu am stat sa fac investigatii, ce e drept. Uneori am scapat mai mult de 250 ml (cred ca undeva pe la 300 ml) in rezervor, dar am observat ca nu sughite motorul, porneste in continuare foarte usor la rece. Bine, nici nu a fost frig tara iarna asta, ca din februarie anul trecut (de cand o am) pana prin iunie nu a vazut ulei 2t si a pornit la fel de usor.

Pun ulei ca e motor cu PD si cica lungeste viata sistemului de injectie si are arderea mai buna, ca motorina e euro 5, iar motorul meu doar euro 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin nu trebuie sa iti faci ganduri ca e de la ulei deoarece e FD in loc de FC , diferenta intre aceste 2 uleiuri e de pret si  pachet de aditivi, si de aceea FC  este indeajuns, FD  arunci bani.

 

Un tip Cornel din Galati acum catva timp a avut o problema asemanatoare, schimba filtru si si dupa cateva zile/km  devenea negru la interior, tipul  a rezolvat problema prin a schimba garnitura dintre pompa de vacuum si cea de motorina, garnituri poti gasi aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu FC nu am gasit si nici cautat, am luat direct Sprint, care e undeva la 20 lei litrul. Pentru 4 plinuri e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie un ulei de amestec ieftin un semisintetic FC isi face treaba mai mult  dacat trebuie, restul  FD, sintetic, scump sunt mofturi  si e pacat de bani  deoarece rezultatul nu este mai speectaculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un litru la 4 plinuri? eu folosesc jumatate de litru la un plin. nu am tinut cont de FC sau FD . .toarce foarte frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu pun tot 1 litru la 4 plinuri

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!