Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Ok, mai studiez problema, compensaţiile sunt acceptabile, sub 0,5.

Oricum continui cu uleiul, în general am mers pe Mobil 2t şi am băgat şi un bidon de OMV Bixxol motor bike. În afară că a fost aproape dublu la preţ decât Mobil, nu am observat alte diferenţe.

Şi am observat ceva pe eticheta de motorină de iarnă de la Rompetrol: CONŢINUT DE SULF 0%

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ulei 2T nu trebuie sa crezi ca daca e mai scumpe si mai bun,  un FC  e ideal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie mineral.

norma Jaso FC/FD

in rest difera ambalaj, culoare,etc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am pus doar FD de la mol. Presteaza bine motorisca, cred ca-i place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune - dupa 15.000 km si vreo 7 litri de ulei 2T am facut testul de a compara cu consumul fara ulei. Motorul meu are 450.000 km si totul este original pe el, mai putin turbine ca incepuse sa piarda ulei la lagar, si stiu de povestea cu ungerea si motorina uscata Euro5.

Modificat de Oxigen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus si am observat urmatoarele:

- parca trage in mici hopuri - viteza 1 si cateodata a 2-a cand accelerez constant nici domol nici agresiv.

- parca corectia pe injectoare e mai mare ca inainte de la max +0,45 la un max +0,56 pe cyl 3.

- in mod sportiv trage la fel de bine

- parca e la fel de zgomotoasa (dar am racordul flexibil rupt)

Am pus MOL 2T bidon auriu, cam 300 ml la un rezervor care indica 2 liniute peste mijloc.(poate un pic cam mult?)

By the way care e capacitatea rezervorului incluzand rezerva (adica cand e plin)?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In general capacitatea e de 55 de litri.

Am inceput si eu de putin timp sa folosesc Arol 2T de la MOL, primul bidon de ulei 2T pe care l-am vazut. Acum am citit pe aici ca exista si altele insa nu am gasit inca. La OMV de langa mine n-am vazut nici urma de ulei 2T, iar la Mol asta era singurul. Acum... ca o fi pentru drujbe... nu are de ce sa dauneze.  E 9.3 lei  jumatate de litru. La 40 de litri cat aveam in rezervor am pus 200mL de ulei. Prima impresie,acum imi dau seama a fost ca e mai uns motorul,mai putin zgomotos,dar e posibil sa fie Placebo. Oricum, voi urmari comportamentul motorului de acum inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1, 9 TDI ALH, aprox 300k km.

Am pus in ultimele 12 luni ulei 2 t de la KAUFLAND, cel in bidon galben. A fost relativ OK. 

Acuma, de vreo 2 plinuri, pun Mobil. Ambele sunt norma  FC/FD dar mobilul mi se pare mai bun calitativ. Nu stiu daca isi face treaba mai bine, dar motorul e mai silentios. Nu cred ca e placebo, au remarcat si altii.

Pana una alta o sa continui cu Mobil 2t

Pun ulei 2 t in motorina, 200-300 ml la un plin, de vreo 80k 

O sa pun in continuare pt ca, in afara de partea de ungere, mai reduce din zgomotul "tractorului"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 116cp Ajm. Am incercat cu ulei 2t FC de la Mol. La primul plin de combustibil cu ulei am folosit motorina de la Rompetrol de 51. Primele impresii au fost peste asteptari: motorul tragea super, pornirea la rece era mult mai silentioasa ( se redusese zgomotul de tractor)... si cam atat. Motorul soctea fum la pornire la fel ca si fara ulei... nu exagerat. Dupa cel de al doilea plin cu ulei 2t si motorina de 51 au venit surprizele: motorul nu mai tragea, la ralanti cand cand eram oprit la semafor, apa la 90 grade aveam un tacanit  din motor ce disparea dupa 1800 de turatii. La fel dupa si cel de al treilea plin cu ulei 2t.

Am renuntat de aprox un an de zile la a mai pune ulei si am trecut la motorina de 55. Tacanitul a disparut de mult, motorul trage super, pornirea la rece (ma refer doar iarna) este mult mai usoara..

Acum fiecare trage ce concluzii vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorima de 55 de la Rompetrol are tot ce trebuie e f.buna ,nu are nevoie de uleiuri si alti aditivi suplimentari,are chiar aditivi de curatare a sistemului de injectie ,nu da fum decat f.putin cand bagi piciorul in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul 2T il pui pentru ungere suplimentara care nu mai e asigurata de ultimile motorine eco. Nu ai cum sa bagi 2 plinuri si sa te astepti sa ai alt motor sau ca un ulei sa iti curete injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin folosirea uleiului 2T in motorina.Folosesc de vreo 2 ani amestecul (cca 40k)si e OK.

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se foloseste motorina aditivata de 55 este singurul produs care are in ea pana la 10 % biodiesel exact pentru ungerea suplimentara a componentelor sistemului de injectie ,da valoare scazuta de noxe,fum.Asa ca de banii care-i dati pe ulei mai bine platiti diferenta la o motorina superioara fara pic de stres.Rezultatul este net superior la toate capitolele.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu numai motorină ”scumpă” (cum se spune) folosesc. OMV și Petrom și pot să spun la fel de bine că sunt mulțumit. Nu scoate fum nici la talpă nici la deal, iar motorul merge cât se poate de rotund. 

Acum fiecare după cum s-a obișnuit. E bine așa cum știi tu că e bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este mult mai ieftin sa pui 2T decit sa cumperi "motorina superioara" Am testat de mai multe ori motorina superoara si citeodata tragea mai bine alte dati tragea la fel cu cea "clasica"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai invatat tu cu ea asa ,dar orice carburant cu cifra cetanica mai mare face motorul mai vioi si consumul este sensibil mai mic ,totusi este diferenta de la 51 la 55 cifra cetanica si se simte.Cum si la TSI are mersul mai frumos cu cea de 99 fata de 95.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca am facut o mica prostioara si am pus JASO FD de la MOL -Dynamic pentru motorete...

Am vaga impresie ca ataca cauciucul...

Am verificat dupa primul rezervor si am gasit o mazga neagra in filtru...

Al doilea rezervor e pe jumate golit... Ceva idei, trebuie sa golesc instalatia sa o curat sau doar sa bag un plin de motorina si gata? Sau e mai grav?

 

Merci, Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are nici o treaba cifra cetanica cu mersul motorului si consumul mai mic. Cifra cetanică reprezinta ușurința la autoaprindere a combustibilului pentru motoare cu aprindere prin comprimareMai degraba e buna pentru motoare cu raport de compresie mai scazut si scaderea noxelor. Pentru TDI uri e doar marketing.  Cand puneam ulei 2T in motorina se simtea in ceea ce priveste mersul masinii, vibratiile si mersul la rece, nu e placebo.

Nu are nimic uleiul acela, nu ataca nimic mai puternic cauciucul ca motorina. Nu trebuie sa faci nimic.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ceva la praktiker;care ar fi mai bun la masina din semnatura?

post-39181-0-58489100-1388942751_thumb.j

post-39181-0-60024900-1388942759_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat sa folosesc orice ulei care are norma JASO FC, nu cu FD, ultimul fiind mai putin miscibil in carburant, fiind full sintetic. Am folosit ulei Hexol, Mobil, ambele semi-sintetice, desi cred ca si cel mineral nu i-ar da greturi masinii mele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Mol Sprint 2t jaso—fD nu e ok pentr tdi 1,9 euro 3 si 4? Ca eu asa am inteles pe aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, cel pt motoare in 2 timpi trebuie sa pui dar citeste si spatele etichetei sa vezi ce norma JASO are.

Lucian, de ce sa nu fie bun? Am pus vreo 4l din acel ulei in masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai zic unii pe aici ca norma FD nu e ok. Eu sunt la al patrulea bidon, daca nu al cincilea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se dizolva mai greu ca FC. daca vrei neaparat poti pune intr-o sticla de Nestea (gatul larg) si pui 1l de motorina peste, amesteci si torni in rezervor.

oricum el se amesteca si de la jetul de motorina din pistol cand alimentezi, de la miscarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!