Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Am cumparat , din grija pentru masina si, pentru a experimenta lucruri noi( aici trebuie sa recunosc e meritul forumului) un bidon  Motul 510 , pentru adaugare in mototrina. Norma care e trecuta pe bidon e FD., iar bidonul e produs in Franta.

Bag motorina, de regula, de la MOL,motorina EVO.

Intrebarea  pe care o pun: Aceasta norma FD e aceeasi cu FC la care se adauga  alti aditivi ?( din discutiile de aici  nu e clar acest lucru!!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Această normă spune ce standarde minime trebuie să îndeplinească un ulei (vâscozitatea la diferite temperaturi şi altele) nu ce trebuie să conţină uleiul. Acum ca un ulei să îndeplinească un anumit standard are o anumită provenienţă (mineral, semisintetic, sintetic) şi anumite adaosuri de alte substanţe.

De exemplu ce ai cumpărat tu are standardul definit aici

Compoziţia nu am găsit-o la Motul dar uite o fişă tehnică de la Mol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ,,standardului''  dat de tine, e OK. Doar ca pe bidonul cumparat de mine  e trecut doar FD intru-un chenar. Asta era dilema mea dupa cele citite pe aici.  Am sa bag toata vara Motul 510 (asta ca un moft ,masina merge oricum brici!! ) si revin cu pareri mai incolo...

Vacanta placuta tuturor!!

Modificat de Pimlico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput sa pun si eu ulei 2T in rezervor, am scapat cam 300ml la 20 litri de motorina alimentati (in total am 30 litri in rezervor), sper sa nu dauneze. Am folosit ulei de la Mol, bidon verde, norma FD la recomandarea unui prieten. Folosesc motorina standard de la Petrom si OMV, este aceeasi oricum. Deocamdata, dupa 100 si ceva de KM nu vad vreun efect, banuiesc ca dupa mai multi KM o sa-mi dau seama daca e ok sau nu. 

Drumuri bune sa aveti ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea pe care ai pus-o e cam pentru 60 de litri, incearca sa nu mai "scapi" asa mult data viitoare. Si da, efectele nu se observa dupa asa putini km, mai ai de mers un pic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Folosesc motorina standard de la Petrom si OMV, este aceeasi oricum.  

 

Aici te cam inseli...Am mers mereu cu cea extra + cu ulei 2T si fara. Acum am pus din aia simpla si fara ulei, si merge ca dreq, si mai si scoate fum la blana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Folosesc motorina standard de la Petrom si OMV, este aceeasi oricum.  

 

Aici te cam inseli...Am mers mereu cu cea extra + cu ulei 2T si fara. Acum am pus din aia simpla si fara ulei, si merge ca dreq, si mai si scoate fum la blana...

N-ai inteles ce am scris, fara suparare. Vorbim de motorina STANDARD...ori Petrom...ori OMV...e aceeasi ! Si este din sursa sigura informatia ! Cea mai scumpa la fel...aceeasi calitate la preturi diferite..ca deh...OMV suna mai bine ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De circa trei ani am auzit de compozitia ulei 2T in motorina si am tot citit pe zeci de forumuri si m-am documentat chiar si pe forumurile din Germania,parerile sunt pro si contra dar fiecare alege ce crede si ce este mai bine.In februarie anul acesta am cumparat prima masina diesel (cea din semnatura) si deabia asteptam sa fac experimentul pe pielea mea.

Schimbarile cred ca sau vazut dupa vreo 2-3 plinuri,in primu rand motor mai silentios "toarce ca un motanel",demaraj mai bun,niciodata nu scoate fum si cred ca si consumu este mai mic.Dupa 12mii de km sunt foarte multumit de schimbari,am incercat si fara sa adaug ulei 2T,la inceput nu se observa nimic numai dupa cateva sute de km incepe sa "tractoriceasca" si sa fie mai lenes.Folosesc numai Liqui Moly 1052 JASO FC (9,50€ litrul)dupa ce am citit la nemti despre el si il numesc "Sterndocktor" adaug la 50l motorina 250-300ml ulei 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde luai Cepsa,daca nu e cu suparare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultimul plin cred c-am scapat cam mult ulei, mai era un sfert de rezervor si am bagat cam doua degere din bidonul verde de la MOL, cred ca mai bine. Am scos 5% in conditiile in care am venit dinstre Arges-Brasov-Bacau-Neamt. Cu totul s-au facut (adaugand si celalalt plin) cam 1200km, ulei un pic peste cota, insa motorul a mers impecabil. Nu da fum, nu se ineaca, iar la talpa se infige de zici ca are draci in cutie.

 

Zac, ai mai completat peste jumatea aia de rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde luai Cepsa,daca nu e cu suparare?

Cepsa FC+ am comandat la cei din Suceava. Am sa comand saptamana viitoare din nou. Doritorii sa-mi dea de veste.

Modificat de pascal67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Lucian.M. , am mai completat cu motorina...aproape plin...dar n-a patit nimic, cred ca-i si place asa mai unsuros. Prima observatie care merita remarcata dupa ce am pus ulei in rezervor: cand stau la relanti si dau AC pe treapta 3...4...nu mai trepideaza aproape deloc volanul, foarte putin si asta numai daca esti foarte atent. Inainte numai ce dadeam de pe 1 pe 2 si deja se simtea bine tremuratul. Asta e un semn foarte bun zic eu. Urmeaza sa monitorizez in continuare si sa vad alte beneficii, dar asta cu AC mi se pare super tare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca e in regula si ca iti place cum se comporta acum motorasul. Sa auzim de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Azi am cumparat asta dupa ce am consumat vreo 4l de ulei 2T de la Mol.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

post-66542-138581558714_thumb.jpg

post-66542-13858155958697_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali,de diferenta mai bine bagai motorina de 55 din aceea super ,atunci sa vezi pornire si demaraj,fara pic de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am mai gasit Mol Sprint 2T ultima data cand am fost la Mol (acum cateva zile), o sa incerc si la alte statii Mol. Voi il mai gasiti prin benzinariile Mol ? Vali, tu ai trecut la asta pentru ca nu ai gasit Mol, sau doar ca sa incerci altceva ?

Am consumat deja asa:

1 litru 2T de la kaufland

1 litru Mol Moto 2T

3 sau 4 litrii Mol Sprint 2T

... si o sa continui... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit Mol si am luat asta ( pret ok, norma ok) plus ca era in drumul meu.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit cam 15.000 km ulei 2T in principal de Kaufland - apoi am zis sa vad cum e si fara ulei - la 2 plinuri 120 litri consumul a crescut de la 7.5% la 8.1% (aproximativ acelasi traseu ca de obicei) -  cum am pus ulei la urmatorul rezervor brusc consumul a scazut inapoi la 7.7 ... per total cu tot cu costul uleiului fac economie de 0.3 ron pe litru de motorina plus ca motorul parca toarce mai rotund. E adevarat si ca TDI-ul meu este doar Euro3 din 1997, dar pe mine m-a convins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Oxigen,

 

scopul principal al adaugarii uleiului 2T in motorina nu este, eventuala, economie de 0.3 ron/litru, ori mersul silentios , ori reducerea fumului etc.

 

Scopul principal este protejarea, pe cat posibil, a injectoarelor respectiv a pompei, dar pentru a vedea rezultatele trebuie sa astepti si sa faci km multi dar tot nu vei reusi sa compari rezultalele deoarece nu stii cati km ar fi rezistat injectoarele/pompa fara adaosul uleiului 2T.

 

Una peste alta motorul meu a trecut de 270000 si are inca injectoarele originale, prin care au trecut deja cativa litri de ulei 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut de la petrom 51 + sprint 2T la rompetrol 51 + acelasi sprint. Dupa doua rezervoare si ceva am ajuns la concluzia ca a umblat cineva sub capota si mi-a schimbat motorul! Mai silentios si mai sprintar, iar consumul a scazut. Nu mult, estimez tot vreo 0,3% (poate mai mult la acelasi traseu- drum lung + oras). Asta dupa ce am constatat acum ceva vreme ca un idiot de la Cybernet Piatra Neamt mi-a bagat inauntru garnitura de la filtrul de motorina si am mers vreo 10k km cu motorina nefiltrata. Nu stiu cat e litrul de rompetrol 51, insa voi ramane pe acest sortiment, motorul se comporta absolut fenomenal.

Nu am incercat sa pun rompetrol 55, ca nu am decat un amarat de euro 3. Insa voi continua sa folosesc sprint 2t (daca gasesc si bidon mai mare, o sa iau asa, sa-l am prin casa la nevoie).

Deci rompetrol pentru carburant si mol pentru ulei 2t.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Nu am incercat sa pun rompetrol 55, ca nu am decat un amarat de euro 3. ..

Poţi încerca de curiozitate. Eu am încercat şi este mai sprintenă maşina, dar parcă este mai zgomotoasă în special la ralanti. Este un ţăcănit ca de injector (am mai scris pe aici pe undeva despre asta). Presupun că la mine o cauză este şi avansul destul de retardat (nu se vede în grafic :( ).

Oricum combinaţia rompetrol 51 cu ulei 2t mi s-a părut cea mai silenţioasă (cu PS gri este şi mai bine).

La consum nu am observat schimbări, de tras trage cam la fel, fum mai puţin la WOT (dacă accelerez lent cu i-ar sta bine unui SDI indiferent până la ce turaţie nu scoate aproape deloc, dar câteodată mă înfig cam tare în acceleraţie şi văd ceva în farurile celor din spate noaptea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo,

 

tacanitul apare in general cand reglezi inceputul injectiei (avansul) foarte avansat dar daca tu spui ca ai reglat retardat  atunci poate ca e din alta parte.

 

tacanitul persista si daca reglezi altfel avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai umblat la el, aşa a ieşit când s-a făcut distribuţia şi aşa a rămas (sincer mie nu-mi prea vine să-mi bag urechile pe la distribuţie).

A fost o presupunere (oricum avansul este corectat de ECU în limite normale, la ralanti stă în jurul lui 0,9 BTDC), poate fi după cum spui din altă parte numai că nu-mi dau seama de unde. Şi am mai observat că ţăcănitul este mult mai prezent cu EGR anulat.

Posibil să fie un sunet normal pentru un SDI şi să fiu eu paranoic  în privinţa asta (aşa zic prietenii mei, dar vocile din capul meu spun că nu au dreptate :10[1]: ).

Sau poate că se aude mai bine din cauza uleiului din motorină care a făcut motorul mai silenţios (ăsta ar fi un dezavantaj că te face să auzi alte sunete). O fi şi vre-un tachet/culbutor mai zgubilitic pe acolo pt. că am observat de când s-a răcit vremea şi un sunet ca de maşină de cusut la turaţii mai mari de 2500 (nu este foate puternic dar nu-mi scapă).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am cumparat masina, acum cativa ani, avea si motorul meu un tacanit metalic destul de ascutit.

Fiind primul diesel din dotarea personala prima banuiala  s-a indreptat spre tacheti, dar cu timpul am inteles ca de fapt venea de la  injectoare.

Apoi am inceput cu uleiul 2T si impresionant  cand foloseam  uleiul disparea acel zgomot  si daca mai puneam ulei reaparea zgomotul, asta  ma facut sa ajung la concluzia ca e ceva din intrriorul injectoarelor.

Asfel m-am decis sa refac reglajil la injectoare, comandat surub de raglaj nou boltul din capul injectorului nou, vaselina ce se pune intre bolt si surubul de reglaj.

La demontare am controlat distanta  si cele 180 ori 225 de grade  erau de mult depasite.

 

Dupa reglaj sunetul a disparut in intregime, dar folosesc uleiul in continuare.

 

Duminica placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!