Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Nu se pune problema de viteza ci de turatia motorului. Turbina si tot mecanismul de admisie-evacuare functioneaza in parametrii optimi la turatii mai mari.

Vei gasi pe forum mai multe topic-uri in care se explica in ce mod se conduce corect un diesel pentru a avea o viata cat mai lunga.

Nu iti recomand sa te apuci de desfacut turbina si admisia din mai multe motive:posibil sa nu ai uneltele, experienta necesare și pot apărea altele neprevăzute (șuruburile pot fi gripate pe acolo mai ales dacă nu s-a umblat de mult sau chiar deloc).

Ceea ce poți face este să verifici EGR-ul dacă ai depuneri, prin demontarea colierului și furtunului de pe admisie.Pe acolo se poate vedea clapeta EGR, iar dacă ai depuneri cu siguranță îți vei da seama.

Numai bine și sute de mii de km fără probleme!

Un Paști Fericit dvs. și tuturor colegilor de pe forum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar acum! Daca la primul drum am alimentat cu motorina de 55 de la Rompetrol+PS gri si mi s-a parut ca masina rupe asflatul, raspundea mult mai bine motorul mai ales in pante, acum la al doilea drum am bagat de la Mol+PS gri. Am reusit sa scot 3.9 la un drum de 500 de km, mers 110-120. Nu am mai scos demult asa consum, e clar de la PS Gri, doar ca motorul a fost mai lenes fata de cand am bagat Rompetrol de 55.

Deci e clar ca PS Gri scade consumul, mareste puterea dar nu asa sesizabil fata de motorina aditivata deja. O sa incerc sa bag motorina normala si sa bag mai mult PS Gri sa vedem atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditivii astia au la baza butoxietanol si hidrocarburi aromatice,derivate din benzine usoare oare este indicat sa le folosim mereu sau odata la cateva mii de km cand mai trebuie curatat sistemul de alimentare si injectoarele.Ma gandesc ca folosirea lui tot timpul sa nu aiba efecte negative asupra garniturilor din sistem,de la pompa tandem,pompa de motorina,oringuri.Este cum ai pune un anumit procent de benzina la fiecare alimentare,(doar ca aditivul este mult mai concentrat) ceea ce nu este O,K cred ca afecteaza pe termen lung ungerea sistemului si a injectoarelor,motorina de azi este mai putin unsuroasa.Constructorul este total impotriva folosirii aditivilor de combustibil si de ulei .Cred totusi ca ar fi benefic folosirea lor de 2-3 ori pe an la drumuri lungi pentru curatare dar nu permanent.

 

Voi ce parere aveti?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi asa, atunci nu ar mai trebui sa existe motorina aditivata direct la pompa, nu? Motorul meu e euro3 si acum motorina e euro5, mult mai uscata, cum asigur ungerea de euro3..daca nu prin aditiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul nu se poate considera aditiv, altfel ar pune la statie direct ulei si nu s-ar mai complica cu pachete de aditivi.

s scris cineva catre vw germania in legatura cu uleiul? sa spuna exact de ce nu, ce se risca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi asa, atunci nu ar mai trebui sa existe motorina aditivata direct la pompa, nu? Motorul meu e euro3 si acum motorina e euro5, mult mai uscata, cum asigur ungerea de euro3..daca nu prin aditiv?

 

una e aditivare controlata si alta e sa bagi tot ce te taie capu in rezervor

 

din cate stiu s-a redus procentu de sulf din motorina, asta era aditivul de ungere al ei nu uleiul 2T, pentru a nu distruge catalizatoarele euro5, ceea ce nimeni nu a demonstrat ca nu face uleiul 2T, adica sa accelereze acest proces incepand cu orice catalizator sau dpf

 

eu personal m-as gandi (daca as fi in situatie) mai degraba cum sa aduc motorina euro5 la stadiul euro3 mai degraba, prin aditivarea suplimentara cu exact ceea ce sa scos, dar mi-e teama ca e prea complicat si tot 2T-ul ramane mai comod pana se va demonstra real daca ajuta sau nu arderea sa fie mai curata

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit Cepsa Scooter 2T FC la primele doua plinuri. Impresia a fost ca urca mai bine in ture si ca motorul este mai silentios. Consumul a ramas acelasi. Mergeam cu 2600 rpm.

La al treilea plin am folosit Cepsa Competicion 2T FC+ si cu acest ulei am certitudinea ca se tureaza mai usor, motorul este clar mai silentios, "mesteca" mai rotund si tehnic vorbind, consumul a scazut. Azi am mers de la buzau la bucuresti cu 3000rpm -144km/h- si am consum de 5.8 l/100km (6.2 cu vant lateral), cu doua persoane si bagajele lor in masina. Clima a fos pornita doar jumatate din drum. Daca minte computerul, mint si eu. Acelasi consum il aveam si cand mergeam cu 110km/h dar fara ulei adaugat! In oras ramane la 6.8-7.8 l/100km la timpul acesta si cu clima pornita.

Poate ca primele doua plinuri cu Scooter si-au facut treaba sau Competicion e mai bun (FC+), sau ambele variante. Nu conteaza ce rezultate am eu, poate e doar o intamplare, dar daca doriti sa incercati, sfatul meu este ca trebuie sa aveti rabdare 2000 km, sa mergeti turat si apoi sa trageti o concluzie vis-a-vis de motorul vostru. Ideal ar fi sa incercati pe autostrada. Revin dupa inca 2-3 plinuri. Am sa comand la Iasi cateva bidoane de Cepsa Competicion (s-a scumpit la 22 ron/l. eu il luasem cu 20 ron/l.) Daca mai doreste cineva sa imi spuna. Cu transportul Iasi-Bucuresti o rezolv eu.

PS am termostatul blocat pe deschis. alimentez doar de la lukoil. cantitatea de ulei adaugata este de 200-250 ml la 65 de litri de motorina. as pune si mai mult dar e de 4 x mai scump decat motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit topicul asta.am gasit la mol ulei 2T cu norma JasoFD, nu avea FC, intrebarea mea- pot sa pun acest ulei in motorina fara probleme? am masina din decembrie 2012 si nu am pus nimic pana acum in rezervor decat motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul JASO FD este mai scump si nu cred ca ai filtru de particule pentru a folosi FD (mai putina cenusa). Din cate imi amintesc, FD are si mai mult "detergent".  Pana gasesti FC, foloseste FD.

Cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit topicul asta.am gasit la mol ulei 2T cu norma JasoFD, nu avea FC, intrebarea mea- pot sa pun acest ulei in motorina fara probleme? am masina din decembrie 2012 si nu am pus nimic pana acum in rezervor decat motorina.

 

La Mol in Cluj (pe Calea Turzii) am gasit si eu doar Jaso FD, bidon verde sau galben, nu am gasit niciodata FC la ei. In Turda la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius si ai simtit ceva + sau - de cand folosesti ulei in motorina, te intreb ca eu nu am pus nimic in motorina de cand am luat masina Dec.2012 si avem acelasi motor AXR.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge mai rotund si e mai silentios (mai ales la rece se simte mai tare diferenta (asta include atat motor rece cat si temperaturi exterioare scazute)), consum putin scazut. Eu voi continua sa-l folosesc... Daca citesti topicul vezi si alte pareri, majoritatea bune, una sau doua negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi voi face un experiment : am pus 400 ml in 15 litri de motorina sa vad cat de "benefic" si ce diferente vor fi dupa ce am consumat un plin fara am mai pune uleiul minune.

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mare greseala, aia e cantitate pentru cca 90 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi voi face un experiment : am pus 400 ml in 15 litri de motorina sa vad cat de "benefic" si ce diferente vor fi dupa ce am consumat un plin fara am mai pune uleiul minune.

 

dupa 300 km nu sesizezi mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai ce sa simti la cativa litrii de motorina, poate iarna cand motoarele diesel sunt mai zgomotoase. Uleiul il pui pentru protectie pe termen lung, nu ca sa faci un drum pana la mare si sa ajungi mai repede :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi voi face un experiment : am pus 400 ml in 15 litri de motorina sa vad cat de "benefic" si ce diferente vor fi dupa ce am consumat un plin fara am mai pune uleiul minune.

ai pus prea multa minune.

dupa ce consumi cei 15 l nu vei simti niciun "beneficiu", zero diferente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refer la diferenta dintre mers fara ulei o perioada si boost-ul de acum...voi reveni cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu aceeasi parere ca si data trecuta dupa mixul de 15 litri motorina (alto 55) + 400 ml ulei 2t kaufland

 

Minusuri : - putere sesizabil redusa

 

Plusuri : - senzatie de elasticitate, liniaritate in ture

              - motor mai putin zgomotos

              - fum aproape deloc , ridica mai mult praful la acceleratie puternica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cam întrecut măsura cu ăia 400 ml.

Pune cât trebuie cu motorină Efix 51 sau dacă vrei 55 (cu asta din urmă este puţin mai zgomotos dar mai vioi) şi o să vezi ce frumos merge fără fum şi fără să ai reduceri de putere (adică plusurile de care ai pomenit :icon_thumleft: ). Ştii cum este: ce este bun cu măsură poate dăuna dacă este prea mult.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu strica cu nimic sa pui o supradoza, dar nici nu ajuta. Ma mir daca doza aia asa mica poate sa ridice gradul de ungere la atatia litri de motorina, ceea ce nu prea cred. As pune cam un paharel de plastic, d-ala de cafea, la 20 de litri, ca sa se simta ceva. Gresesc in ceea ce zic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 ml la 20L de motorina,merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi încearcă şi vezi. Numai că trebuie calculat la cât va fi în rezervor, cantitatea totală, nu raportat numai la cantitatea cu care alimentezi. După ce ai pus o dată într-adevăr calculezi raportat la cantitatea cu care alimentezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cam întrecut măsura cu ăia 400 ml.

Pune cât trebuie cu motorină Efix 51 sau dacă vrei 55 (cu asta din urmă este puţin mai zgomotos dar mai vioi) şi o să vezi ce frumos merge fără fum şi fără să ai reduceri de putere (adică plusurile de care ai pomenit :icon_thumleft: ). Ştii cum este: ce este bun cu măsură poate dăuna dacă este prea mult.

Am incercat diferite combinatii , diferite cantitati si nu vorbesc din auzite. Eu zic sa incerci acest eperiment si ai sa te convingi inainte sa ma sfatuiesti  ce si cum. La o cantitate de 200 ml si 40 litri abia se simte , poate e chiar placebo acel feeling motiv pt care am zis sa fac exceptie o perioada de la ulei. Am revenit apoi cu doza shock din curiozitate. Rau nu ii face , dar nici nu vad efecte "wow, ce consum, ce trage, etc". Parerea mea este ca acest ulei , 2t ,este pt linistea voastra sufleteasca de a avea o lubrifiere mai mare a sistemului de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu, cam asta ziceam si eu mai sus, desi nu trebuie sa confundam ungerea sistemului de injectie la masinile noastre cu ungerea motoarelor in 2T. Cantitatile necesare pentru motoarele in 2T cred ca sunt mai mari decat am avea noi nevoie.

La o motocoasa 2T ii pun cam 33ml la 1litru de benzina si-si face ungerea bine,iar la noi ungerea e asigurata de ulei, noi punand doar pentru a unge niste componente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!