Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Salut!

 

Cred ca am gasit niste preturi bune pt uleiul 2T. inca nu am vorbit cu ei.

Ma gandesc sa incerc uleiul sintetic cepsa 2T cu specificatia FC+, adica ultimul din lista de mai jos.

 

http://www.rondcom.ro/Uleiuri-motociclete/Agip/ulei-moto-agip-city-2t-1l  16 RON/L

 

http://www.cepsa.com/stfls/CepsaCom/Lubricantes/ficheros/ficheros/pdf/ht_cepsa_moto_2t_scooter.pdf de aici :

http://www.polmot.ro/cepsa/387-cepsa-moto-2t-sint-scooter-2tmix.html 15 RON/L sau 9 RON/L

 

http://www.cepsa.com/stfls/CepsaCom/Lubricantes/ficheros/ficheros/pdf/ht_cepsa_moto_2t_competicion.pdf de aici:

http://www.polmot.ro/cepsa/386-cepsa-moto-2t-sint-competicion-1-l.html 20 RON/L

 

A folosit cineva asa ceva?

 

Oare cum se pune o ancora in text ca sa nu mai postez tot lik-ul? :question:

Modificat de pascal67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc acum Cepsa FC+. Nu sunt probleme, sunt multumit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Scuze pentru raspunsul intarziat....

Beneficii majore - probabil in timp o sa apara (adica fara injectoare defecte,blocate, galerie admisie plina de depuneri etc)

Pe moment am observat ca motorul rece nu mai este la fel de galagios iar "codita de fum" la wot s-a diminuat.....

In rest - toate bune :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus 200 ml la 40 l si intradevar motorul este mai silentios, parca mai elastic. Uleiul este cel galben din kaufland

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Se folosește o bilă care se mișcă pe o suprafață metalică la o frecvență foarte mare timp de 90 de minute. Apoi la microscop se măsoară uzura (crăpăturile în microni de pe suprafața bilei). Se fac câte 2 măsurători, și se ia în considerare media. Indicele rezultat se numește HFRR și cu cât e mai mic cu atât fluidul testat oferă o lubrefiere mai bună.

Motorina cu conținut scăzut de sulf (ULSD) avea un factor HFRR de 636. Standardul impus de legile americane, era 520 (deci nici la ei nu se prea respectă). Și asociația constructorilor de motoare au cerut un standard 460 (cât avea motorina classică). E probabil lesne de înțeles, că producătorii preferă să economisească banii din aditivarea combustibilului, care și-așa bănuiesc că e mai greu de produs ca să aibă cantitatea aceea scăzută de sulf pentru necesară pentru a respecta normele de emisie.

Astfel, motorina cu HFRR 636 a fost testată împreună cu alți aditivi, printre care și cei neconvenționali, ca și uleiul pentru mașinile în 2 timpi (raport 1:200). Clasamentul arată cam așa:

  • 2% REG SoyPower biodiesel
    • HFRR 221, 415 micron improvement.
    • 50:1 ratio of baseline fuel to 100% biodiesel
  • Opti-Lube XPD
    • HFRR 317, 319 micron improvement.
    • 256:1 ratio
    • Multi-purpose + anti-gel, cetane improver, demulsifier
  • FPPF RV, Bus, SUV Diesel/Gas fuel treatment
    • HFRR 439, 197 micron improvement
    • 640:1 ratio
    • Gas and Diesel, cetane improver, emulsifier
  • Opti-Lube Summer Blend
    • HFRR 447, 189 micron improvement
    • Multi-purpose, demulsifier
  • Opti-Lube Winter Blend
    • HFRR 461, 175 micron improvement
    • 512:1 ratio
    • Muti-purpose + anti-gel, cetane improver
  • Schaeffer Diesel Treat 2000
    • HFRR 470, 166 micron improvement
    • 1000:1 ratio
    • Multi-purpose + anti-gel, cetane improver, emulsifier, bio-diesel compatible
  • Super Tech Outboard 2-cycle TC-W3 engine oil - ulei pentru motoarele în 2 timpi
    • HFRR 474, 162 micron improvement
    • 200:1 ratio
    • Unconventional (Not ULSD compliant, may damage 2007 or newer systems)
  • Stanadyne Lubricity Formula
    • HFRR 479, 157 micron improvement
    • 1000:1 ratio
    • Lubricity Only, demulsifier, 5% bio-diesel compatible, alcohol free
  • Amsoil Diesel Concentrate
    • HFRR 488, 148 micron improvement
    • 640:1 ratio
    • Multi-purpose, demulsifier, bio-diesel compatible, alcohol free
  • Power Service Diesel Kleen + Cetane Boost
    • HFRR 575, 61 micron improvement
    • 400:1 ratio
    • Multi-purpose, Cetane improver, bio-diesel compatible, alcohol free
  • Howe’s Meaner Power Kleaner
    • HFRR 586, 50 micron improvement
    • 1000:1 ratio
    • Multi-purpose, Alcohol free
  • Stanadyne Performance Formula
    • HFRR 603, 33 micron improvement
    • 480:1 ratio
    • Multi-purpose + anti-gel, cetane improver, demulsifier, 5% bio-diesel compatible, alcohol free
  • Used Motor Oil, Shell Rotella T 15w40, 5,000 miles used. - ulei de motor folosit
    • HFRR 634, 2 micron improvement (statistic nesemnificativ)
    • 200:1 ratio
    • Unconventional (Not ULSD compliant, may damage systems)
  • Lucas Upper Cylinder Lubricant
    • HFRR 641, cu 5 microni mai rău decât motorina standard (statistic nesemnificativ)
    • 427:1 ratio
    • Gas or diesel
  • B1000 Diesel Fuel Conditioner by Milligan Biotech
    • HFRR 644, cu 8 microni mai rău decât motorina standard (statistic nesemnificativ)
    • 1000:1 ratio
    • Multi-purpose, canola oil based additive
  • FPPF Lubricity Plus Fuel Power
    • HFRR 675, cu 39 microni mai rău decât motorina standard
    • 1000:1 ratio
    • Multi-purpose + anti-gel, Emulsifier, alcohol free
  • Marvel Mystery Oil
    • HFRR 678, cu 42 microni mai rău decât motorina standard
    • 320:1 ratio
    • Gas, oil and Diesel fuel additive (NOT ULSD compliant, may damage 2007 and newer systems)
  • ValvTect Diesel Guard Heavy Duty/Marine Diesel Fuel Additive
    • HFRR 696, cu 60 microni mai rău decât motorina standard
    • 1000:1 ratio
    • Multi-purpose, Cetane improver, emulsifier, alcohol free
  • Primrose Power Blend 2003
    • HFRR 711, cu 75 microni mai rău decât motorina standard
    • 1066:1 ratio
    • Multi-purpose, Cetane boost, bio-diesel compatible, emulsifier

Concluziile:

  • Dacă punem ulei pentru motoarele de 2 timpi în motorină, nu se întâmplă nimic rău, ba din contră, ajutăm la lubrefierea sistemul de injecție. Aș face aici o recomandare în privința uleiului, care zic eu ar trebui să fie "ashless", să ardă fără producă reziduri / depuneri. Din câte am citit cele care au standardul JASO-FC, ar fi cele mai recomandate, rămâne de văzut unde găsim așa ceva.
  • Deși punem ulei de la motoarele în 2 timpi, e posibil să nu obținem factorul de ungere al motorinei cu conținut bogat de sulf (cum era pe vremuri). Cel mai bine e tot cu aditivi, din păcate, cei testați aici nu știu dacă se regăsesc la noi. Dacă mai vrea cineva, ne putem aduna mai mulți să facem o comandă în USA smile.gif
  • Uleiul ars de motor nu face mare lucru, și având în vedere riscul mare de a introduce mizerii în rezervor și în sistemul de injecție, mai bine fără zic eu.
  • Aveți grijă ce aditivi puneți, că e posibil să faceți mai mult rău motorului decât bine."

Mi-a luat ceva sa citesc threadul :).

Am un 1.6 TDCI, Euro5 du DPF. Si sunt cam reticent la ulei in motorina si de aceea m-am interesat mai mult despre statistica data de golf3ale.

 

Deci Opti Lube nu se aduce in EU. 

Ulet 2T, 162 microni mai bine, costa cam 25 ron litru (sa zicem de dragul statistici) si se pune 1:200 - 0.125 RON in plus la litru de motorina

PS Diesel Kleen are doar 61 microni imbunatatire si costa 50 RON/473 ml si se pune 1:400 - 0.264 RON in plus la litru de motorina

Amsoil Diesel Concentrate are 148 microni imbunatatire si costa 55 RON/473 ml sau 135 RON/1.9L si se pune 1:640  - 0.181 RON in plus la litru motorina (daca se foloseste flacon de 473ml) si 0.110 RON (daca se foloseste bidon de 1.9L)

 

In concluzie, este mai ieftin sa iei Amsoil Diesel Concentrate la bidon de 1.9L (ajunge pentru 1200 litri motorina, 20 de plinuri de 60) decat un ulei 2T care costa 25 RON/litru. 

Eu unul nu am folosit nici 2T, nici Amsoil, nici PS. Momentan am cumparat un PS de 473 ml dar voi trece la amsoil diesel (pe perioada verii pentru rezultatele in teste mai bune decat PS) si iarna pe PS alb (de iarna, pentru plusul de cifra cetanica)

Dezavantaj la amsoil - nu creste cifra cetanica, dar (teoretic) e mai bun in curatare. 

 

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am sa bag si eu ulei 2t la tractor (1,9 tdi BJB, euro 3). Vad ca proportia ar fi 275 ml la un plin de 55 litri. Nu stiu cat intra full in rezervor, dar azi intrasem de vreo 10 km pe rezerva si au intrat aproape 50 litri de motorina de la petrom, am scos cand a sarit pistolul. Deci cifrele date de producator par a fi reale, in concluzie proportia calculata de 1:200 este ok.

Mi s-a recomandat ulei Huskwarna http://www.interforstromania.ro/ulei-amestec-husqvarna-2t-low-smoke-49918.html . O sa iau cand merg in oras, pun in rezervor, apoi fac iarasi plinul. Sper sa fie in regula, parerile par a fi impartite pe aici.

 

Va tin la curent dupa ce fac miscarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eklipse : raportat  strict la  pret amsoil1,9 L pare best  buy , dar  ca  orice produs  all in  one  va  face  din  fiecare  cate  putin  si  nimic  foarte  bine.

 

Personal  am  testat pe  parcusrul a  15 k km ( pe  un  crdi non VAG dar  CR -non DPF) MOL 2T , KFL 2TAKT , PS Diesel Kleen , si  2  x LM ( Diesel Schmier 8386 parca  si  5122 ). Aportul in  cetane  al  PS este  pur  marketing . Daca pe  partea  de  consum  diferentele  au  fost  nesemnificative  ca sa nu  spun  0 , strict pe partea de  zgomot  cel  mai  multumit  am  fost  de 5122 si  la  distanta  foarte  mica  in  urma  de  MOL 2T si  KFL 2TAKT (  in  ordinea asta ,  cel de la  MOL  un  micron de idee  mai  bun   parca ). Insa cele  mai  multe  "aditivari"  le-am  facut cu  2T  si  nici  un  efect  advers , deci  nu ezita . Stiu , si  mie-mi  era  oarecum sa pun  ulei  de  drujba intr-un CR , dar  acum  sunt  dependent  de  asta :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS Diesel Kleen si mie mi s-a parut a fi cam frectie... Efecte vizibile vad doar la PS Diesel Fuel Supplement (flaconul alb)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

De aceea ala se numeste kleen, pretinde ca doar curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus ulei 2t de la Mol, diferenta e ca nu-mi mai merge bine la relati (ralanti), parca tremura motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS Diesel Kleen si mie mi s-a parut a fi cam frectie... Efecte vizibile vad doar la PS Diesel Fuel Supplement (flaconul alb)...

tin sa te contrazic  cu privire la PS kleen;  incepand cu luna octombir 2012 am inceput sa bag la fiecare alimentare PS disel kleen pt. ca aveam corectia pe 1 injector + 1,7 iar acum a scazut la +0,35 ;+0,4.......la mine sia facut efectul  si folosesc in continuare PS disel kleen.........+  mareste cifra cetanica cu 6 puncte........

Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce ar fi mai bun: ulei Huskwarna 2t low smoke sau aditivul de care spuneti aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu bag si ulei 2T si Diesel Kleen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aceea ala se numeste kleen, pretinde ca doar curata.

 

Ambele pretind ca mentin injectoarele curate..si flaconul gri si cel alb + marire de cifra cetanica la ambele. La cel gri teoretic ar trebui sa simti ceva in plus fata de cel alb avand in vedere ca pretinde o cifra cetanica mai mare cu 6 puncte in comparatie cu cel alb care spune doar 4 puncte...Practic insa, cel putin in cazul meu, efecte clare am observat cu cel alb..la cel gri nu prea vad cine stie ce diferente notabile. Oricum, cel alb poate fi folosit pe parcursul intregului an, pe cand cel gri iarna nu are nici un fel de proprietati antigeluire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt deja la al 7-lea plin cu adaos de 2T. Prima data am bagat din ala de Kaufland (Jaso FC), apoi Mol Dynamic Moto 2T (Jaso FD). Mai am pentru un plin. Am achizitionat si al 3-lea bidon. Mol Dynamic Sprint 2T (Jaso FD). Uleiul de la Mol mi s-a parut mai OK.

A inceput sa-mi scada consumul, intre 0.2 si 0.5 %

Dupa cum am promis ca voi posta periodic loguri la injectoare... ma tin de cuvant, asa ca aveti in atasament...

Schimbati extensia din .txt in .csv. Nu m-a lasat sa uploadez csv.

Nota: logurile anterioare le gasiti in topicul Injectoare PD de sub TDI forum

LOG-01-013-011-015.txt

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut baieti!eu sunt la al 3-lea bidon de ulei mol 2t si sunt multumit poate prea multumit.eu aveam probleme cu geometria era murdara(asa am cumparat masina) fara nici o alta interventie decat cea a uleiului(cred) acum masina intra mult mai rar in limp mode.o sa folosesc in continuare ulei 2t si vreau sa  bag si un aditiv ceva mai bun..am mai folosit ps dar efectele nu au fost chiar extraordinare.o sa incerc  metabond sau duralube bineinteles in combinatie cu ilei 2t.vva salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut azi revizia de 180k km si baietii nu mi-au recomandat sa pun ulei 2t in motorina. Acuma- poa' sa fie chestia ca vor ei sa aiba de lucru pe viitor, insa ma cunosc inclusiv cu directorul de la Cybernet Piatra Neamt si aia nu vorbesc degeaba pe acolo.

O sa fac o incercare la urmatorul pplin, sa vad ce iese. Daca nu imi place cum se prezinta lucrurile, uleiul il las pentru drujba (am un Dolmar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tie n-o sa-ti placa, dar masinii Da. :))

Baga ulei linistit,  rau  n-are  ce sa-i faca, eu folosesc de vreo 8 ani ulei 2T. :icon_thumright:

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun de la Mol, a scris un coleg mai in urma tipul/norma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian, ti-au dat si un motiv pentru care sa nu folosesti 2T?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc de vreo 20k amestecul de ulei 2T de la MOL. Motorul merge mult mai silentios si are si "nerv' mai mult. Nu as mai renunta la acest amestec. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian, ti-au dat si un motiv pentru care sa nu folosesti 2T?

Nu, nimic. Doar au zis ca nu recomanda si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva pe motoare CR?!

Ma gandesc sa folosesc pe un 2.0 CR TDI 680 copite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele 40 de pagini este scris pentru ce motoare folosim ulei 2t si de ce. Motorina care o cumparam in 2013, respecta standardul euro5. Daca motorul tau este euro5, poti uita de discutiile de aici. Uleiul 2t ii ofera motorinei proprietatile asemanatoare de acum 10-15 ani. Un coleg cu caracteristici tehnice ma poate completa sa fim pe intelesul celor ce vor mai citi aceasta pagina. Cu cateva pagini in urma, este un coleg care foloseste la CR. Drumuri bune, tuturor va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti raspunde e ok, am cautat chiar cateva pagini si nu am gasit, daca gaseam cu siguranta nu inrebam in veci! Da, e nevoie si de cineva cu mot "mai citit"

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!