Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

ultima data am facut plinul in decembrie. am bagat ulei 2t si aditiv PS de iarna in 55l.

nu am simtit ceva deosebit. pornirea putin mai rapida dar au fost cazuri (dupa stationare peste noapte) sa invarta1-2 sec si sa dea putin fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut!eu am in jur de 1000 de km cu ulei 2 t in motorina si pot sa zic ca mersul motorului este linistit ,coboara si urca in ture mai bine dar in rest nimic..de consum nu stiu pentru ca nu l-am facut.o sa folosesc in continuare...stiu ca nu postez unde trebuie sar am eraorea asta 17965-Charge Pressure Control:POsitive Deviation

P 1557.35.10...intermintent

precizez ca asta nu a aaprut de cant folosesc ulei 2t este dinainte...am postat si pe alte topic-uri dar nu mi-a raspuns nimeni..dupa ce am citit pe forum aici cred ca este geometria la actuatorul turbinei...ca rog daca puteti sa-mi spuneti care din ele sau se vede doar cand se demonteaza?...ma scuzati ca am pus aceasta problema aici dar vreau sa gasesc o solutie la problema mea si din acest motiv intreb ca sa stiu de cati bani am nevoie...va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna-l pe Cipos iti spune el despre eroare si cit te costa curatarea sau schimbarea geometriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa acel cod de eroare pot fi mai multe cauze, tija actuator blocata,membrana actuator sparta sau geometrie variabila din turbina imbaxita, dar intai de toate verifica toate furtunasele sa fie la locul lor si sa nu fie fisurate. din pacate la actuator si turbina trebuie demontate ca sa ajungi la ele. vad ca esti din ploiesti, cauta-l pe cipos de pe forum e expert la turbine, si tragi o fuga pana la el in bucuresti si te rezolva, in cel mai rau caz te va costa 900 ron o turbina reconditionata. iar actuatorul daca el e vinovat unul nou este pana-n 300 ron. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

am vorbit cu cipos si am aflat preturile.problema mea e ca sunt student si vroiam sa stiu cati bani sa strang.:))am inteles va multumesc o sa o rezolv cu domnul cipos cand voi strange bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un motor nou TDI Euro 5 cu filtru de particule merita tratamentul ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput si eu sa pun de 2 saptamini ulei 2T, am un polo 1,6 tdi cr din 2010 .Clar am citit inainte toate forumurile posibile referitoare la subiect si din tara si din strainatate.Masina are aproximativ 50.000 km facuti cam toti aici in Franta unde sint. Uleiul pe care l-am pus este un Castrol power racing 1 pe care l-am luat cu vreo 12 euro si are norma FD.

Prima senzatie dupa ce am pus uleiul a fost diminuarea zgomotului pe frecventele inalte daca pot spune asa, nu facea nici inainte mare zgomot dar s-a simtit o scadere evidenta. In rest nu am simtit nici o modificare a comportamentului masinii nici in bine nici in rau , poate dupa mai multi km facuti.

Insa sint tare in dubii cu uleiul folosit clar il caut pe cel mai bun indiferent de pretul lui, din tot ce am citit pina acum am inteles ca norma FD nu ar fi cea ideala caci aceste uleiuri au mai multi aditivi fata de restul iar acestia ar duce la formarea de o cantitate mai mare de cenusa fata de cele cu norma FC. Dar chiar si in cazul aceleasi norme ar fi variatii ale calitatii uleiurilor referitor la cenusa lasata. Un ulei de asemeni bun despre care am citit ar fi Motul 710.

Daca ar cunoaste cineva un ulei ,, perfect ,, ash-free as dori sa il propuna si celorlalti. Ma supara ideea sa am probleme cu DPF ul si mai ales aici unde sint si unde orice reparatie te costa de 2 sau 3 ori mai mult ca la noi, daca eram in tara il scoteam dracului de mult timp il anulam si fizic si din soft pt ca intradevar face mai mult rau motorului ducind la uzura lui prin numarul de regenerari si contaminarea astfel a uleiului din motor cu motorina. Aici insa imi e frica de ITP ca au norme mai stricte.

Binenteles ca in teorie motorina de aici ar tb sa fie mai buna ca in tara dar am mai patit sa pun la unele statii si sa aud o tacaneala mai mare cred a injectoarelor dar asta inainte de a pune 2T ul .

Modificat de danvip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat un flacon e PS si am inceput sa pun cam 150 de ml la plin ( ei ziceau cam 125). Ultima oara am bagat doar juma de rezervor si am varsat ce mai era in sticla, cam 100 ml. SI DA! Se simte acum din toate punctele de vedere: porniri rapide, putere mai mare, mai silentios etc

Cred ca trebuie pus mai mult PS decat zic ei...ca sa faci o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus jumatate de flacon la 60 de litri si nu am observat nici o schimbare la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ps-ul se simte cu adevarat la temperaturi negative , probabil dupa -10grade, intradevar se cunoaste, iar ulei 2T in motorina face motorul mai silentios, nu mai spun de pornirile la -10 grade cand saracul rontaie. eu cred ca-i face bine motorului, oricum niciodata n-a sughitat de la el, doar ca uneori uit sa bag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat de atata electronica,senzoristica, filtre dpf si catalizatoare, ca altfel puneam ulei in rezervor si gata povestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am folosit 60000km la fiat doblo 1.9 JTD, nu am avut nici o problema

de 1 an si 10000km folosesc la vw caddy 1.9 tdi DPF cod moor BLS fara nici o problema

eu pun 5ml ulei la 1 litru de motorina adica la 60l(plin) 300ml ulei(nu am pus nicodata mineral)

acum folosesc ca ulei de amestec Valvoline SYNPower 2T full syntetic (30lei/L)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a terminat 2T-ul de Kaufland si am luat Mol Dynamic Moto 2T (bidon galben), doar din asta am gasit. Are norma JASO-FD. E putin mai scump, 28 si ceva...A mai folosit cineva, e OK ? Ar fi bine ca cei ce au folosit mai multe marci de 2T sa ne spuna de care au fost mai multumiti.

In Mol, data trecuta am gasit si la bidon verde, dar era tot JASO-FD. Interesant... la statii diferite si tot nu am gasit decat FD, in conditiile in care Mol e firma din Cluj.

LE: am mai cautat si in alta statie peco "mai de cartier" aveau 2T dar nu indeplinea nici FC nici FD. Sa vedeti ce fata a facut ala cand am zis ca vreau sa-l bag in motorina. D-le, cine v-a spus ? va f.. motorul. Daca vreti sa bagati, bagati ulei de motor sau benzina :tomato:

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe net informatii si cel mai tare m-a ingrijorat ca sulfurile (care asigura ungerea la presiunile extreme) erau acum vreo 10 ani in motorina la 500 ppm si acum la max. 15 ppm. In plus din motorina de iarna (si nu numai) se extrag parafinele ca sa nu gelifice. Pai atunci motoarele noastre TDi proiectate acum minim 20 de ani sunt grav in afara normei actuale... si probabil tare nefericite. Desigur, e vorba de motoare mai vechi de aprox. 2005 si DPF/Euro5 samd.

Asta explica de ce toamna trecuta cand am fost in Grecia si am pus 2 rezervoare de motorina bulgareasca de vara motorul a fost ultra fericit si pe 1000 km a consumat 6.8% iar in tara nu pot scadea sub 7% niciodata.

Eu am pus ulei 2T ieri prima oara. Nu ma astept la modificari radicale, poate cu timpul daca se mai curata injectoarele.

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusAP, eu am folosit si JASO-FC si JASO-FD de la MOL, Husqvarna,CEPSA,etc... Nu conteaza producatorul. De preferat ar fi FASO-FD, de ultima generatie, " mai performant".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu de ceva timp MOL Dynamic 12 lei bidonul de 0.6l luat din leroy merlin are ambele norme Jaso-FC si FD parca asa scria pe spatele lui, motorul se aude mai rotund si se simte un pic mai vioi peste 2000 ture iar la porniri la - nu am observat nici o diferenta cu 2T sau fara.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,eu numai Husqvarna am folosit si sunt multumit de el 10 ron bidon 450ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inceput si eu sa pun de 2 saptamini ulei 2T, am un polo 1,6 tdi cr din 2010 .Clar am citit inainte toate forumurile posibile referitoare la subiect si din tara si din strainatate.Masina are aproximativ 50.000 km facuti cam toti aici in Franta unde sint. Uleiul pe care l-am pus este un Castrol power racing 1 pe care l-am luat cu vreo 12 euro si are norma FD.

Prima senzatie dupa ce am pus uleiul a fost diminuarea zgomotului pe frecventele inalte daca pot spune asa, nu facea nici inainte mare zgomot dar s-a simtit o scadere evidenta. In rest nu am simtit nici o modificare a comportamentului masinii nici in bine nici in rau , poate dupa mai multi km facuti.

Insa sint tare in dubii cu uleiul folosit clar il caut pe cel mai bun indiferent de pretul lui, din tot ce am citit pina acum am inteles ca norma FD nu ar fi cea ideala caci aceste uleiuri au mai multi aditivi fata de restul iar acestia ar duce la formarea de o cantitate mai mare de cenusa fata de cele cu norma FC. Dar chiar si in cazul aceleasi norme ar fi variatii ale calitatii uleiurilor referitor la cenusa lasata. Un ulei de asemeni bun despre care am citit ar fi Motul 710.

Daca ar cunoaste cineva un ulei ,, perfect ,, ash-free as dori sa il propuna si celorlalti. Ma supara ideea sa am probleme cu DPF ul si mai ales aici unde sint si unde orice reparatie te costa de 2 sau 3 ori mai mult ca la noi, daca eram in tara il scoteam dracului de mult timp il anulam si fizic si din soft pt ca intradevar face mai mult rau motorului ducind la uzura lui prin numarul de regenerari si contaminarea astfel a uleiului din motor cu motorina. Aici insa imi e frica de ITP ca au norme mai stricte.

Binenteles ca in teorie motorina de aici ar tb sa fie mai buna ca in tara dar am mai patit sa pun la unele statii si sa aud o tacaneala mai mare cred a injectoarelor dar asta inainte de a pune 2T ul .

Eu am renuntat la uleiul 2T. De cand am bagat am observat ca sunetul motorului este mai finut, dar clapeta de admisie imi facea figuri si in zilele reci motorul parca se ineca dupa pornire, pret de cateva secunde, ca mai apoi sa-si revina. Acuma am terminat un plin fara 2T si nu mai am nici una din problemele de mai sus.

Clapeta imi facea figuri la oprire, ea ramanand deschisa, motorul se oprea brusc, cu un tremurat..

Acuma nu stiu ce legatura are uleiul cu ce am zis mai sus, dar cert este ca nu mai am problemele astea de cand n-am mai pus uleiul 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu chiar nu vad la tine legatura dintre uleiul 2T si clapeta, poate a fost de vina motorina folosita si ai schimbat pe una mai buna sau poate ar fi indicat sa folosesti un ulei 2T mai de calitate cum ar fi MOTUL 710 . Eu am folosit numai motorina aditivata si ca ulei Castrol Poweracing1 si nu am avut astfel de probleme la minimele de aici aproximativ 6 grade minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

norma FD "inlocuieste" normele vechi FB respectiv FC

cu cat litera dupa F este mai spre capatul alfabetlui cu atat uleiul este mai bun

FC mai bun ca FB, FD mai bun ca FC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord dar poate numai la moto sa fie valabil , din ce am mai sapat pe net cica aditivii adugati in plus la uleiurile cu norma D si in special cei de detergenta care fac practic diferenta intre norme , ar duce la formarea unei cantitati mai mare de cenusa si fum decit la norma C ceea ce nu ii prea convine la DPF ul meu (lualar dracu).

Modificat de danvip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danvip, nu cred ca are treaba motorina, pentru ca bag de la aceleasi statii. Chestia cu uleiul am testat-o in doua dati.

Prima data cand am pus, am facut un drum de Bucuresti - Arad (unde mi s-a si aprins eroare in bord de la clapeta) si dupa Arad - Viena - Arad (terminasem a 2-a tura de 2T) si cand am revenit am bagat motorina fara 2T. Am terminat primul prin fara motorina 2T si masina deja nu mai facea figuri (ma refer la clapeta acum).

Apoi, ca sa ma conving, inainte de a reveni in Bucuresti am bagat iar 2T si pana in Buc am consumat rezervorul, asa ca am bagat inca un plin cu 2T, iar simptomele au reaparut, atat ale clapetei cat si a pornirii innecate.

Acum, sunt la al 2-lea plin de cand am renuntat la 2T si nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ti-ai dat seama ca eroarea e de la clapeta, ce martor ti s-a aprins in bord, sau ai facut diagnoza pt. ca sint tare curios imi macin mintea si nu pot sa fac legatura cum 2T ul ar avea legatura cu clapeta, poate era alta eroare semnalizata EGR sau DPF as mai intelege .

Si mie mi-a mai aparut o data(dupa ce am inceput folosirea 2T) spira aia din bord si clipea intermitent iar dupa un timp chiar beculetul cu motorul si a intrat masina in modul safe ca nu se mai tura deloc dar pun asta pe seama faptului ca am mers cam subturat si prin oras caci dupa putina forja pe autostrada au disparut toate luminitele si merge ok si am inceput sa merg cu ea mai turat si nu am mai avut probleme.

Dar macar astea ar putea fi sau nu influentate de ulei dar faza cu clapeta nu o inteleg .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vag com, si m-am uitat la eroare care zicea ceva de genu "clapeta de admisie: blocat pe deschis", iar masina se oprea brutal, ca si cand ii murea motorul.

Pe bord nu mai stiu exact ce mi s-a aprins..parca spira

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!