Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Am mai parcurs ceva distanţă cu 2T(Mobil, Jaso FC) şi sunt foarte mulţumit, maşina trage bine, fum nu scoate deloc nici la accelerări bruşte (înainte scotea puţin când schimbam vitezele prin 3000 rpm), m-am uitat şi nu mai văd nimic în farurile celor din spate, zgomotul s-a redus considerabil atât în ture mari cât şi la ralanti (când apăs ambreiajul să schimb vitezele am senzaţia că s-a oprit motorul :icon_bounce: )

Azi am pus PS de la Metro , bidon alb, 41 lei, dar atenţie la o fază: bidonul conţinea cam cu aproape 100ml mai puţin. Am observat după ce l-am desigilat şi nu m-am mai dus cu el înapoi, dar m-am dus să văd care este situaţia cu celelalte din raft şi surpriză, cele la bidon alb erau toate cu cantitate mai mică. L-am chemat pe un nene şi i-am arătat prin comparaţie cu cele gri, s-a holbat ăla puţin la ele şi a ajuns la concluzia că ceva nu este în regulă şi că o să dea un mail la firmă.

Impresii după vreo 15 km: cam ca la 2T, poate zgomotul chiar mai redus. Despre pornire săptămâna viitoare după ce o să stea 2 zile nepornită

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la 2 benzinarii Mol si nu am gasit 2t cu norma JASO FC, doar JASO FD gasesc :( Alte ponturi prin Bucuresti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kaufland, Husqvarna, alta benzinarie MOL.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine si la Kaufland :) La Mol voi ati gasit cu norma JASO FC ? Eu am gasit doua, dar cu JASO FD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mergi colegu la orice magazin de piese auto/moto si gasesti sigur,dc trebuie sa alergi la supermarket?Chiar nu inteleg....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am gasit si eu uleiul la kaufland si am pus cam 250 ml la 60 litri..acuma sa vedem cum o sa se comporte micutul 1.6 CR cu el, mai ales ca il asteapta doua drumuri lungi (1500-2000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@qwk de ce ai pus norma FC? Eu stiu ca pentru filtru dpf trebuie FD adica fara cenusa.

Fiind ieri prin Metro mi-a sarit in ochi aditivul PS si am zis sa pun,mai ales ca am ceva drumuri de facut si nu am chef de surprize cu motorina.Pret 41lei.Dupa cum zicea un coleg mai sus si mie mi s-a parut cam gol bidonasul.Inca o chestie aiurea pe care nu o inteleg la multi producatori este de ce naiba nu pun un gat ce se lungeste la bidonase sa il poti pune usor in rezervor.

Calculasem ca trebuie ~155ml la cei 50l pe care estimam ca ii am in rezervor dar cred ca am pus mai mult deoarece l am aruncat in rezervor neavand seringa.Am facut ieri cam 100km dar n-am remarcat vreo diferenta in functionare.O sa mai revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

akon, eu din ce am inteles FC este mai bun decat FD si ce am luat eu e sintetic..acuma o sa vedem. Regenerarile se fac in mod normal intre 450-550 km. Acuma are cam 500 km de la ultima regenerare, asa ca urmeaza sa verific cum si le face, mai des sau mai rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte adaugarea PS: porniri mai usoare, aici nu vreau sa exagerez( poate mi se pare) dar parca se incalzeste mai repede masina, motorul e mai silentios si parca parca un plus de putere ( aici sigur se simte si de la motorina de 55 de la Rompetrol), cand alimentez de la petrom e puturoasa si face se scutura motorul mereu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil statia e "cu probleme", noi alimentam Fabia SDI din familie de la Petrom de cand o avem, numa motorina aceea mai aditivata, si nu a scuturat niciodata.

PS-ul aduce spor de vlaga in mod cert, ce nu eram edificat dar am constatat in ultimele 2 dimineti la aprox -5/-6C este ca intr-adevar pornirile la rece sunt mai bune. Urmeaza doua dumineti cu -10C in mod cert, voi verifica si pe ger si revin cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa fie,ceva legat de ulei 2T ?

incearca sa postezi in alta parte,unde se discuta despre problema ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa -12C motorul o pornit indecent de bine, fara nici un fel de fum.

Confirm deja ca PS face ceea ce pretinde :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dimineata, la -13*c cu 1 l gaz lampant la 1 plin, motorul a pornit la sfert, fara trancanit de injectoare si alte zgomote suspecte. Sa vad cum se comporta la -20*c. Deocamdata super multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam putin 1 l la un plin.

Din cate imi aduc aminte, se baga ceva in jur de 10-15 % caz in motorina.

Intreaba si tu un sofer mai batran care a lucrat inainte de `89 pe camion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e putin, avand in vedere ca se simte o inbunatatire considerabila, fata de motorina simpla. Iarna trecuta am folosit power service si efectul este cam acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Innainte puneam gaz lampant cu motorina sa iasa bine noxele la ITP. 10 l gaz si 5 l motorina(o legenda cu motor de 2000 si mergea si cu ulei de mancare). Nu cred ca la o astfel de combinatie mai pornesc pd-urile de azi. La mine, pun ulei de amestec pentru drujba din cel mai ieftin sortiment. 8lei/bidon. Se omogenizeaza instant la atingerea cu motorina sau benzina. Am folosit si uleiuri mai pretentioase dar efectul sonor este acelasi. Pe vcds valorile injectoarelor se apropie toate de 0 desi un injector avea tendinta sa ajunga spre 1 innainte de folosirea uleiului. Zilele trecute am bagat si eu 1l de gaz si deja simteam mirosul. Parerea mea este sa se foloseasca in motorina doar uleiul 2t. Cati bani dati pe bidoane chiar nu mai conteaza. Daca cineva merge cu un plin la luna, poate sa puna ulei si de 100lei. Cine face multi km, chiar vrea ceva economic. Si bun. Drumuri bune sa aveti colegii '

Modificat de Laudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati oameni buni motorina aia in pace. Aveti majoritatea efectul placebo. Astia cu pompe clasice mai suntem cum mai suntem , dar cei cu CR si PD uri simple, lasati motorina aia in pace,aveti masini noi, bune, in afara de revizie nu-i mai faceti nimic. Uleiul ala e risipa de bani, nici bine nu-i face dar nici rau(aici depinde)

Ca porneste usor iarna, nu e de la ulei, ci ca e motorul bun, sau avansul pe + , sau aveti noroc sa alimentati de la o statie peco buna. Circuit etans, curat etc.

Nu sta pornirea in 100 ml de 2T , sau cu atat mai mult nu e mai sprinten motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, merg de aprox. 1500 kM cu combinatia motorina+ulei 2T (Dynamic 2T de la Mol norma JASO FD), eu unul ma declar multumit de efectele lui, bineinteles ca nu face minuni, dar efectele lui sunt vizibile, clar sa fie un lucru nu voi mai renunta sa-l folosesc. In rest fiecare cu parerile lui, eu am incercat tot felul de aditivi dar nu am observat diferete de functionare a motorului, la adaugarea uleiului 2T am vazut diferenta, poate e placebo, nu stiu dar imi place cum se comporta motorul si il voi folosii in continuare, restul de pareri contra nu ma intereseaza.

Numai bine.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e putin, avand in vedere ca se simte o inbunatatire considerabila, fata de motorina simpla. Iarna trecuta am folosit power service si efectul este cam acelasi.

Ceea ce spui tu lamureste o problema importanta, in opinia mea.

Cert este ca PS nu aduce prejudicii, ceea ce despre uleiul 2T am mai citit, in sensul in care unii s-au declarat nemultumiti de rezultatele folosirii lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sta pornirea in 100 ml de 2T , sau cu atat mai mult nu e mai sprinten motorul.

De acord;am 243k km,injectoare cu valori spre 0,baterie buna,bujii noi,ai arat cheia si porneste :)

Sunt aditivi pt motorina care intr-adevar isi fac treaba,dar nu se gasesc la noi din pacate,de aia asi fi pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca ar trebui sa aflam exact daca motorina "contemporana" are proprietati de ungere mai scazute decat cea "de pe vremuri" si, la fel de important, daca motoarele sunt sau nu la fel ca acum 15-20 de ani. este posibil ca intr-adevar motorina sa fie mai "uscata", dar poate si motoarele sunt facute sa reziste. sunt de parere ca uleiul in motorina nu va scadea niciodata cantitatea de fum scoasa pe tobe. chiar daca uleiul respectiv arde in proportie de 100%, fumul va fi acelasi. teoria se inclina insa in fata practicii, deci daca intr-adevar scoate mai putin fum, inseamna ca asa este. cred insa ca, datorita faptului ca multi credeti ca va si "trage" mai bine, o turati un pic mai mult in prima faza (dupa adaugarea uleiului), se curata (aviz celor obsedati de consum, ca si mine) si evident scoate mai putin fum.

uleiul respectiv nu va creste niciodata puterea motorului. aditivii insa...este foarte posibil, nu se stie insa cu ce "costuri", si aici nu ma refer la bani - combustibili "mai de fuga" sunt pe toate drumurile. motoarele insa sunt calculate sa aiba o anumita fiabilitate la anumiti parametrii, incepand de la timpul de ardere, temperatura de ardere, raportul aer/combustibil si pana la pozitia intercooler-ului sub capota, (de ex.) . Modificarea oricaruia dintre acesti parametrii este foarte probabil sa atraga modificarea a multi altii...sau nu...asteptam un inginer sa ne lamureasca

un injector nu cred ca bate pentru ca nu este "uns"...dupa care, ii punem ulei in motorina si brusc, nu mai bate. poate cineva sa ne spuna si noua ce cauzeaza o bataie de injector? parerea mea este ca vinovatul este un joc (nu dati cu pietre, logica mea asa imi spune, un zgomot de acel gen nu poate fi cauzat decat de un joc). daca am dreptate, cum ar putea disparea acel joc, daca ungem mai bine injectorul? jocul, odata facut, nu se mai "drege" decat poate cu metabond, duralube, etc, care pretind ca depun diverse chestii prin diverse locuri....

a pune niste ulei in motorina si a te declara multumit dupa cateva sute de km, denota faptul ca nu ti-au placut tehnica sau logica niciodata (oricine ai fi, nu sariti). beneficiile (care inclin sa cred ca nu exista) unei motorine mai "grase" nu cred ca se resimt imediat. probelemele care pot aparea insa, clar nu se vor observa imediat - ma refer la depuneri in camera, in injector, catalizator.

zgomotul unui injector mai degraba sunt de parere ca vine de la niste depuneri care nu il mai lasa sa functioneze corect, depuneri care clar nu se elimina cu ulei. poate doar cu niste aditivi care au ca scop declarat exact eliminarea depunerilor - posibil sa existe aditivi speciali pentru diverse feluri de depuneri (ca la pietrele de la rinichi :))) )

din pacate, cele scrise mai sus de mine nu reprezinta o parere avizata si atentionez deci pentru a fi tratate ca atare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este primul post al topicului:

Pe topicul cu Duralube s-a mentionat o singura data, succint si in graba, despre adaugarea uleiului de amestec (2T - 2-stroke) in motorina.

Subiectul este totusi destul de dezbatut pe alte forumuri, de exemplu http://briskoda.net/...-diesel/141513/

Proportia de aditivare este destul de mica, 1:200, adica 100ml la 20l de motorina.

Haideti sa discutam despre aceste lucruri aici. Eu am inceput de ieri sa aplic 'tratamentul', mai este vreun coleg ce adauga ulei 2T?

Din câte îmi dau seama iniţiatorul topicului l-a deschis pentru a-şi da cu părerea cei dispuşi să experimenteze acest amestec sau cine îşi dă cu părerea să prezinte şi argumente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "bembasound"

1. Eu folosesc ulei 2T in amestec cu motorina de peste 1 an si jumatate!

2.Fumul scos pe toba de esapament= 0

3.Nu stiu cine a pomenit de bataie la injector. Eu vorbesc de masini cu motor ok din punct de vedere tehnic.

4.Cat de "grasa"poate face motorina un amarat de 100ml la 20L ? Eu am verificat, iar pe toba finala am foarte putina depunere de funingine, in comparatie cu perioada in care nu adaugam ulei 2T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers si eu 2 plinuri cu uleiul 2T de la Kaufland.

Ce am observat:

- Motorul mai silentios

- Consumul este acelasi

- Motorul este mai puturos, dar isi revine dupa cateva minute de mers sportiv, dar parca nu la aceiasi putere.

- DPF-ul si-a facut curatirea cam la 550 km, dar asta nu cred ca are treaba cu uleiul, pt ca aceste 2 plinuri au fost facute afara, ceea ce a influentat mai mult.

Am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca cel ce l-am luat de la Kaufland nu ar fi asa bun pentru masini, pentru ca nu este de turatie, si ar trebui sa pun de la Stihl. Zilele astea o sa-l incerc si pe acela, dupa revin cu ce am observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt deja la al 3-lea plin cu adaos de 2T din Kaufland.

Ce am observat pana acum:

-motor rece mai silentios

-motor cald... parca fara modificari

-fara fum (inainte mai iesea cate putin fum de ex. cand intram cu spatele in curte, acum nu am mai observat)

-consumul nu s-a modificat

Voi continua sa folosesc combinatia. Am facut inainte un test la injectoare, o sa-i mai fac un test dupa al 4-lea plin cu adaos de 2T, desi e cam repede si nu cred ca e concludent, si o sa-l postez si pe acela.

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!