Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

de unde am plecat si unde am ajuns!

PS ca lubrifiere este sub uleiul 2t, este adevarat doar cu catziva microni

plus: 2-etilhexil nitrat care vine, e derivat din benzen

naftalinaaaaa.............

pai dc ii bag 100ml ulei 2t+50mlbenzina+10ml parafina la 10l motorina= racheta unsa, nu?!

Serios? din benzen, macar stii cum e reprezenat benzenul, dar naftalina? 2-etilhexil nitrat este folosit tocmai pt a creste cifra cetanica, nimic altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am bagat 1/2 flacon Power diesel la 47 litri motorina. sa vedem cum se comporta.

Ai bagat cam mult si nici macar nu e ger afara...

Rau nu are ce sa-i faca, decat poate un pic asa la buzunar :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde am plecat si unde am ajuns!

PS ca lubrifiere este sub uleiul 2t, este adevarat doar cu catziva microni

plus: 2-etilhexil nitrat care vine, e derivat din benzen

naftalinaaaaa.............

pai dc ii bag 100ml ulei 2t+50mlbenzina+10ml parafina la 10l motorina= racheta unsa, nu?!

Serios? din benzen, macar stii cum e reprezenat benzenul, dar naftalina? 2-etilhexil nitrat este folosit tocmai pt a creste cifra cetanica, nimic altceva

da

dc cifra cetanica creste mai mult de 51, ce se intampla maestre? asta pt ca sa vedem ca te pricepi.....

http://ro.wikipedia.org/wiki/Cifr%C4%83_cetanic%C4%83

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caracteristici fizice, chimice 2-etilhexil nitrat :

stare: lichidă, maroniu

miros: specific produsului

Punct de solidificare: -32
o
C DIN ISO 3016

Punct de fierbere: peste 160-280
o
C

Punct de aprindere: cca.220oC

Densitate la 15oC: 0,99 g/cm3 DIN 51757

Punct de inflamabilitate: 71oC PMCC

Viscozitate (40 oC): 14 mPaS DIN 51562

Conţinut de solvennt(s%): 20-24

Grad de dizolvare în apă: indizolvabil

Limită minima de explozie: cca. 0,61volum%

Limita superioară de expl.: cca. 6,7volum%

Punct de cristalizare: nu există date nr.-ASTM

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara faptului ca contine mai mult hexadecan decat alfa-metil naftalen nu stiu, porneste mai usor motorul?

oricum ar fi, nitratul de mai sus nu e derivat din ce zici tu.

Recomandarea ar fi daca mergeti la ITP sa nu folositi aditivul.

LE:@shahhhan17

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara faptului ca contine mai mult hexadecan decat alfa-metil naftalen nu stiu, porneste mai usor motorul?

oricum ar fi, nitratul de mai sus nu e derivat din ce zici tu.

Recomandarea ar fi daca mergeti la ITP sa nu folositi aditivul.

LE:@shahhhan17

mda.......

era un link mai jos.....

nevermind

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea ar fi daca mergeti la ITP sa nu folositi aditivul.

Te referi la PS ? De ce ?

Am facut ITP atat la diesel cat si la otto ambele folosind Metabond Megasel / Megalene si nu or fost probleme de nici un fel pt emisii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va mai faceti probleme unde nu e cazul..A mea a trecut bine merci de ITP cu PS in rezervor...Totul in parametrii normali...

Din contra, este chiar recomandat sa ai aditiv in motorina cand mergi la ITP. In primu rand cantitatea de fum la accelerare e mult redusa cand exista aditiv...arderea este completa, de aici si noxele sunt altele..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand amestec cu ulei 2T, nu mai scoate fum...Cu celalalt aditiv se comporta la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai bine, a mea nu mai scoate deloc fum, in conditiile in care fara, vad o oarecare ceata in urma mea in lumina farurilor celorlalti, cu PS nu, deocamdata, mai vedem.

Adevarul e ca e prima daca cand bag PS si am si 2T in motorina.

citisem aici: http://pubs.acs.org/doi/abs/10.1021/ef900408e ca aditivul se descompune rezultand oxizii de azot.

Alt studiu http://pics2.tdiclub.com/members/BKmetz/2EHN.pdf zice ca reduce NOx-ele, pe cine sa mai crezi? daca ai trecut ITP-ul foarte bine, ori e fals primul articol, ori e bun catalizatorul, ori nu era facut pe bune ITP-ul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am trecut ai ITP-ul...dar tampitul ala nu a vrut sa faca testul de opacitate, l-a manarit el, cred ca i-a fost sila sa faca pe bune treaba, nu-mi pot da seama. Eu chiar eram curios daca trece "pe bune" cu ulei in motorina. Peste 2 ani incerc din nou :))

Fara sa fac reclama va recomand celor din zona sa faceti ITP-ul aici, costa dor 60 lei. Eu nu am dat nicio atentie, chiar daca nu a facut "pe bune". Mai multe detalii pe PM, pentru cei interesati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gazul lampant, la incercat cineva in amestec cu motorina pe timp de iarna? Am auzit la pe la soferii de tir ca ar avea proprietati antigeluire foarte bune in conditii de ger, si in acelasi timp inbunatateste si ungerea. Eu am achizitionat deja un litru de gaz, si cand da gerul, o sa amestec un litru la un plin (63 l). Va tin la curent cu efectele, pozitive sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se folosea inainte de `89, dar nu mai stiu procentul pt.amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EL este solutia minune care se amesteca cu motorina si se vinde la pompa pe timp de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur?

foarte sigur, daca citeai paginile anterioare vedeai de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am trecut ai ITP-ul...dar tampitul ala nu a vrut sa faca testul de opacitate, l-a manarit el, cred ca i-a fost sila sa faca pe bune treaba, nu-mi pot da seama. Eu chiar eram curios daca trece "pe bune" cu ulei in motorina. Peste 2 ani incerc din nou :))

Fara sa fac reclama va recomand celor din zona sa faceti ITP-ul aici, costa dor 60 lei. Eu nu am dat nicio atentie, chiar daca nu a facut "pe bune". Mai multe detalii pe PM, pentru cei interesati

am mai auzit asa ceva si explicatia ar fi ca in sezonul rece e mai sensibil filtrul aparatului din cauza umiditatii si ar fi nevoie sal schimbe mai des...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit ca vara e bun uleiul 2T iar iarna ar ajuta PS. Am cautat si am gasit bidonul de 0.473 l cu 52 lei. Am vazut pe internet ca este si bidon mai mare, 0,900 si ceva. sau chiar 3.80 litrii. In plus pe unele siteuri e 5$ bidonul de 0,473.. cati ati incercat acest aditiv? cum se comporta masina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu. Dar doar la un plin. Ce am vazut pana acum e ca nu mai scoate fum la talpa.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva PS in bidon argintiu?zice ca ar fi pt curatat injectoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se fololseste vara...iarna treci la bidon alb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde cumparati aditivii astia? Se gasesc si in hypermarketuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sunt in Carrefour, Real.. in benzinariile Petrom.. aici am vazut eu la pret 50 si ceva de lei. pana in 54. difera de la un magazin la altul aprox 1 leu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi! o sa incerc si eu cu Power Service Fuel Diesel Suplement :) Mi se pare mai indicat decat 2T

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!