Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Utilizatorii de camioane mai au obiceiul sa adauge ulei 15w40 mineral (de 4 timpi) in motorina, si nu ulei de 2 timpi.

De adaugat il adauga cu rezervoru gol inainte sa ii faca plinu. Apoi bagand combustil fortat la pompa , se realizeaza amestecu. Daca nu procedeaza asa risca sa nu se omogenizeze cum trebuie uleiul in diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga 15W40 pt ca se gaseste pe toate drumurile si e mai ieftin...

Cel 2T nu are probleme cu omogenizarea sint facute sa se amestece cu combustibilul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2T o fi facut sa se amestece cu benzina, dar chiar si acolo utilizatorii de Trabant umblau cu un mestecau de lemn dupa ei .. :))

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hristash-- la mine da sunt PD injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare am si eu: va supara ceva la masinile voastre,de cautati sa puteti un aditiv?

adica,mie mi se pare ca motoru merge corect,nu papa ulei peste limita admisa,etc.

la ce as avea nevoie sa experimentez asa ceva? :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai baietii sint mai mult decit realisti...nu pun bot la iesirea din criza...si vor sa tina masinile cu minim de cheltuieli pina ies la pensie :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma supara ca "ciocane" c-am tare cand e rece,iar motorina ULSD se pare ca este "uscata" si reduce enorm viata sistemului de injectie; in plus se pare ca adaugarea acestui ulei creste cifra cetanica,rezulta o mica scadere a consumului si o ardere mai completa - deci cu mai putina cenusa care se intoarce in galeria de admisie prin EGR,mai ales la mersul predominant prin oras pe distante scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inceput sa pun citind despre "efectele de curatare" si despre cantitatea mai mica de depuneri pe DPF.

Am facut vreo 250-300 km de cand am inceput sa-l folosesc. Poate e placebo dar motorul pare mai silentios decat inainte. In rest nu am observat nici o schimbare la putere sau la consum.

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la scuter bagam ulei in 2T de la Husqvarna. Sincer nu am stat sa citesc pe site-ul ala ce si cum, insa eu stiu ca uleiul asta se amesteca si arde si lubrifiaza in combinatie cu benzina la scutere, drujbe, etc. cu motoare in 2T, unde baia de ulei nu exista, dar toate motoarele au in comun faptul ca au bujii cu scanteie, nu bujii incandescente ca la diesel. Probabil ca o face ceva, dar pe termen lung nu pot sa-mi dau seama cu ce ajuta...La ce? Sa tina segmentii mai mult? Oricum tin peste 500.000 de km in conditii de exploatare normala. Sunt oameni care nu conduc atata toata viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Sh-urile care le cumperi la "198.00km" dar real al de sus cu mila, pot duce linistit la 400-450k ...deci mai ramin 50-100k ce trebuie sa te tina cit mai mult :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna observatie! :) Apropo, daca tot vreti sa prelungiti viata motoarelor, exista niste aditivi pe la benzinarii. Care macar sunt certificati, sunt omologati si cum or mai fi ei ca sa faca treaba asta. Asa cu uleiul in 2T bagat in motorina e ca Miorita, transmis prin viu grai de la om la om. Cel mai bun ulei in 2T de care am dat, era un Motul full-sintetic, am dat vreo 60-65 de lei pe litru acum 4 ani. Si chiar a fost mai bun si decat cel de la Husqvarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu prea inghit aditivii "noname" de prin benzinarii...am mai incercat de la 2+2 produsele...pe linga Gum cutter, curatat curelele, spaalt geamuri... si cel de curatat injectoarele...culmea este ca si-a fact datoria la fost masina...

Un ulei bun chiar daca e 40-60RON/l zic ca merita sa cresti pretul putin ...60-70RON max la 1-2tone de motorina merge...

Macar stii ca e numai ulei nu tot felul de abureli...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeati topicul de la inceputul postului observati ca beneficiul nu era ungerea suplimentara a segmentilor ci lubrefierea pieselor care intra in contact direct cu motorina (EURO 4 si EURO 5 sunt fara sulf - si-au pierdut propietatile de lubrefiere si scade durata de viata a pompei de injectie si a injectoarelor; in plus uleiul de 2T adaugat in motorina ajuta la o ardere mai completa a acesteia,din care rezulta mai putina cenusa.

Un beneficiu suplimentar ar fi se pare un motor mai silentios,in special cand este rece.

Iar masinile care au 5-6 sute de miii de KM au facut majoritatea kilometrilor inainte de 2007,adica cu motorina cu sulf.

Cat despre aditivii din benzinariii......nu toti sunt de calitate si au efectul opus uleiului,adica nu lubrefiaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt interesat de subiectul acesta,e cineva care a folosit un timp mai indelungat ( sau mai multe zeci de mii de km) ulei de 2T in motorina la motor PD?

Am vazut ca la restul tipurilor de motor nu sunt decat avantaje,singurul lucru care ma ingrijoreza este presiunea mare de lucru a sistemului de injectie la PD care este dubla sau chiar tripla fata de restul motoarelor....

Intreb pentru ca parca nu as vrea sa stric ceva la motorul meu (BXE),are doar 36000 KM....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca mai este un topic ce are activitate recenta :)

Ar trebui unite cele doua topic-uri...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor mai silentios, in special cand este rece? Dar al meu nu face galagie cand e rece....

Aaa, dar stai ca eu am motor pe benzina si al meu abia il aud si daca tin muzica oprita cand e la relanti.

Eu mi-am exprimat parerea in special vis-a-vis de uleiuri pentru ca am avut scuter 3 ani, si il mai am si-acum si am si drujba si mai stiu care e cat de cat bun.

Cel de la Husqvarna e 25-30 de lei litrul si cel de la Motul e probabil tot 60 de lei litrul, insa e foarte bun. Cu asta de la Motul desi n-aveam nici inainte mult fum in spate, acum nu mai aveam de loc cu Motul-ul. Setul de 49,2 cmc la scuter, m-a tinut si pe mine 3000 de km, nu 1800-2000 cat tinea cu celelalte. Desi par niste scarbe ale tehnicii, motoarele in 2T sunt foarte pretentioase la ulei, probabil ca in mare parte asta se datoreaza cilindreei mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In topicul de pe forumul Rover de afara se specifica inutilitatea folosirii unui ulei de 2T full sintetic-in consecinta si foarte scump.....este foarte bun uleiul mineral dar care sa indeplineasca minim normele JASO FC (arde cu continut redus de cenusa).

Baietii de acolo spuneau ca poti pune si ulei sintetic de 2T,dar arunci banii pe ....esapament :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci sa cumparam biodiesel , unde gasim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la un pret de 30-35 lei/litru recomandati folosirea ulei 2T de la Husqvarna, in fata altor uleiuri la pret similar?

Modificat de hristash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit teste facute de americani:

http://www.dieselplace.com/forum/showthread.php?t=177728

Astazi mi-am achizitinat ulei 2T de la MOL-Sprint Dynamic 2T, bidonul verde ( au si auriu,ala e sintetic si costa aproape dublu),costa 16 ROn 1 litru si respecta normele JASO-FC.

A,am un prieten bun care e mecanic si care a fost la un curs de mecanica pentru motoare diesel acum 1 an,ghici ce le-a spus profesorul de la curs: "daca aveti masini diesel si tineti la sistemul de injectie adaugati ulei de 2T in motorina,totusi nu sfatuiti si clientii sa procedeze la fel ca ramaneti someri :grrrrrr: "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

Tot la bidon verde am luat si eu. Cred ca si asta e sintetic (desi nu scrie nimic pe ambalaj).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja 100 Km parcursi in Bucuresti cu mix-ul minune ( ulei 2T+motorina Petrom + aditiv curatat injectoare Power Service Diesel Kleen).

Concluzia: motorul trage mai bine-cred ca e din cauza aditivului de la Power Service care mareste cifra cetanica ( am inteles ca si uleiul mareste cifra cetanica)

In schimb nu mi se pare mai silentios,din contra pare mai galagios cand se incalzeste decat era inainte,poate mi se pare.

A ,mi-a crescut turatia de ralanti cu 100 rot/min.

Astept sa termin motorina cu aditiv sa-i pun doar cu ulei de 2T ,sa vedem daca se comporta la fel.

Si nu mai am codita de fum la acceleratiile puternice. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

Eu am vreo 400 km cu ulei 2T in motorina si inca nu a explodat nimic. :)

Mie unul mi se pare mai silentios motorul decat inainte (mai ales la pornire). Alte imbunatatiri n-am vazut. E adevarat ca nu a mai intrat in regenerare DPF-ul dar n-am facut mai mult de 150 km in oras de cand am inceput "tratamentul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grija mare cu biodiesel ptr ca ataca garniturile instalatiei de alimentare! Ulei 2 T am folosit si voi folosi in continuare, remarc mereu cand uit sa pun ca motorul e putin mai galagios si mai putin elastic in acceleratie. La aceasta tema sunt multe pareri pro si contra, cel mai bine este sa incerci si apoi sa decizi daca vei continua sau nu.

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat si eu un l de ulei 2T de la mol, bidon verde si am citit prospectul in limba romana, unde scrie printre altele, ca este interzis a se folosi ca combustibil in amestec cu motorina, banuiesc ca se refera la cantitati mai mari de amestec, din ratiuni ecologice. Am pus si eu la un plin de 60 l, 250 g ulei 2T. Ca prima impresie motorul pare mai silentios, dar poate e placebo si a disparut dara de fum negru, la acceleratii cu pedala la fund. Am luat fisa tehnica de pe net si compozitia acestui ulei e urmatoarea:

ulei mineral 50%

ulei sintetic 30%

naphtha 18%

polymer 2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!