Jump to content

Adaugare ulei 2T in motorina


alex_pescaru
 Share

Go to solution Solved by Bogdamn,

Ce ulei adaugati?  

380 voturi

  1. 1. Ce ulei adaugati?

    • Castrol Act Evo 2T FC
      45
    • MOL Dynamic Sprint 2T verde FD
      157
    • K-Classic (bidonul galben din Kaufland) FC
      34
    • Mobil Extra 2T FD
      27
    • Ravenol Scooter 2-Takt Teilsynthetic
      15
    • Aral 2T, FC
      28
    • Hexol 2T rosu
      41
    • Liqui Moly 1052
      31
    • Wolf Synth 2T
      6
    • Shell Advance VSX 2T
      1
    • Shell Advance Ultra 2T
      2


Postare recomandată

Tatal meu are o jetta 2010 cu motor 1,6 tdi CR DPF euro 5. Sa ii bag ceva ulei 2t in rezervor sau stric ceva pe acolo? La mine nu mai concep sa alimentez fara adaos de ulei 2t, mi-am gradat un bidon de la mol cu semn la cca 280 ml, pus ulei pana la semn, cand fac tura viitoare plinul, doar adaug jumatate de litru de motorina, agit, torn in rezervor, apoi opresc pompa la primul sau al doilea click. In seara asta am pus putin peste 200 ml la plin (poate un pic peste aceasta cantitate, ca se cam terminase bidonul de la kaufland), insa o sa mai pun ceva de completare, ca sa fie doza corecta.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu e de ajuns amestecul facut de tine. Mai bine faci rost de un bidon de 10L, pui jumate motorina , pui 50 ml ulei , amesteci bine apoi il umpli cu motorina si il pui in rezervor. Si faci asa pentru fiecare 10L. Eu asa vad o omogenizare 100 %. Nu cred ca 1L de amestec motorina ulei turnat peste 50-60 L motorina se amesteca 100%. Ma rog...metoda asta e foarte lenta si se aplica daca faci treaba asta acasa unde nu sta nimeni dupa tine ca la benzinarie. Asta ar insemna sa cumperi motorina in recipiente de la peco..sa o lasi la decantat ceva vreme, asa cum e normal sa procedam toti pentru un rezervor mai curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se amesteca ok. Eu am pus 200ml de ulei in 1l de motorina, turnat incet si fara sa amestec. A ramas putin pe fund dar cum am miscat de 2ori sticla s-a omogenizat.

Fie ai o sticla de Nestea (sau ceva larg in gat) si pui 1l motorina, ulei si agiti, fie torni si alimentezi peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu are rost de ce pleaca pompa de inalte, face span si distruge injectoare si instalatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este din cauze de proiectare,materiale mai slabe ,este o boala a copilariei ,sigur i se va gasi rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, se amesteca si turnand direct cu bidonul de ulei, nediluat. In momentul in care vine jetul de motorina pe furtunul rezervorului, se amesteca de-l ia naiba. Plus virajele si franele de pana acasa (minim 27 km). Asta e un moft, o alintare, ca bag eu jumatate de litru de motorina peste ulei in bidonas si agit un pic, apoi torn in rezervor. Nu va faceti griji, am vazut ca uleiul si amesteca usor cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca jetul ajunge direct pe fundul rezervorului. Are un traseu destul de cotit pana acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-l dracu', se amesteca destul. Vad ca ai motor cu CR, deci teoretic nu pui ulei 2t. Atunci de ce te complici cu ipoteze? Eu folosesc de vreun an, nu am plin fara ulei 2t.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic o sa pun si eu.

Practic o sa pun si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa iti iei canistra de 10 l, sa torni in ea motorina cu ulei, apoi sa o golesti in rezeror. Rog filmare de la peco, in momentul actiunii, in special cand ai 3-4 masini in spatele tau. Sper ca esti atletic si macar 100 m plat ii duci la intensitate maxima, o sa cam ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am luat al doilea bidon 2t de la Kaufland.

Ieri aflu ca sefa a bagat intr-un SDI 50% ulei de floarea soarelui, masina merge normal (i-am explicat ca sunt riscuri...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu miroase a gogosi dupa ea ? :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa sefa sau dupa masina?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa iti iei canistra de 10 l, sa torni in ea motorina cu ulei, apoi sa o golesti in rezeror. Rog filmare de la peco, in momentul actiunii, in special cand ai 3-4 masini in spatele tau. Sper ca esti atletic si macar 100 m plat ii duci la intensitate maxima, o sa cam ai nevoie.

Fara suparare, chiar era nevoie de un raspuns ironic ? Vad ca esti cu vreo 13 ani mai mare ca mine. Totusi...

 

On :  Daca citeai postul meu, observai ca am precizat ca treaba asta o faci acasa daca ai timp si rabdare, nu in peco. Din peco doar sa iei motorina in ceva, ca si cum ai alimenta si sa o tai repede. Si nu ma complic cu ipoteze, chiar ma intereseaza chestia asta si nu doar pentru mine. Pentru toti care au acelasi tip de motor. Trebuie sa analizam toate posibilitatile inainte sa incercam ceva nou. Dupa cum vezi aici http://vwforum.ro/topic/90351-probleme-la-pompa-de-inalta-presiune-a-motoarelor-cr/ problema noastra e destul de costisitoare. 

Sper sa putem sa prevenim uzura prin aceasta metoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza varsta. Si eu nu stau prin peco sa pierd vremea, e locul unde nici nu vreau sa ajung prea des, insa la cca 2 plinuri pe luna, nu am de ales. Torn ulei, bag pistolul si opresc pompa la primul sau al doilea click, platesc si o tai. Sa mai stau sa torn in canistra, sa merg mai incolo si sa torn in rezervor, sa mai fac nu stiu ce manevre pe acasa... Unii aveti impresia ca altii au timp pentru orice. Poate cei mai tineri sa aiba timp, ca eu unul nu stau sa chitibusesc atat doar ca "nu s-o amesteca bine". Pe de alta parte, nu am treba cu tine, nu ma intereseaza ce masina ai si cum o intretii, e strict problema ta (sau a parintilor tai, ca presupun ca e a lor masina). La mine in familie sunt 3 masini, din care doua diesel (a a mea personala si jetta 2010 a tatei + un aveo sedan platinum pe care-l calareste sor-mea la Iasi). Tata se rezuma strict la intretinerea masinii lui si a sora-mii, de a mea ma ocup personal, e luata din banii mei (bine, a contribuit si tata la taxa vietii mamii guvernantilor). Cert este ca timpul unora e limitat, tu daca vrei sa ajungi la stiri ca ai luat-o prin peco, baga mare. Eu n-am chef sa umblu cu canistre sa fac dilutie mare, nici sa umblu acasa cu hardaul dupa mine ca sa iasa amestecul bun. Pun ulei (cel mult amestecat cu jumate de kil de motoren), torn pana se umple, platesc si plec. Unii se complica inutil de mult, insa probabil ca le place si au timp liber suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

tinand cont ca este un ulei folosit ptr amestec se dilueaza foarte repede odata turnat intr-un combustibil ca motorina sau ca benzina. in alta ordine de idei daca este turnata cantitatea de ulei in rezervor si dupaia bagi pistolu si alimentezi, acel ulei se va imprastia/amesteca/dilua foarte rapid si va ramane un amestec omogen pe toata perioada cantitatii ramase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta incerc si eu sa ii explic, insa omul are mult timp liber. Il inteleg, si eu la varsta lui ma cam plictiseam. Acum nu prea am timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, am dat un sfat . Nu te-am obligat sa faci cum am zis eu. Pe bune chiar reactionezi degeaba asa. Daca nu te interesa puteai sa treci peste si sa nu raspunzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfaturile se dau din experienta. Ori, daca tu NU ai folosit niciodata ulei 2t la masina proprie, de ce dai sfaturi cu canistre si alte minuni? Raspund ca acum randez niste poze si cat se intampla operatiunea asta ma mai uit pe raspunsurile primite pe mail (mai clar, am editat pozele, acum le export din formatul NEF in jpeg, iar operatiunea dureaza cateva minute la cateva zeci de poze randate).

 

In concluzie: hai sa dam sfaturi in cunostinta de cauza.

 

LE: totusi vorbim de cca 275 ml la un plin, e cat o cescuta de apa imprastiata pe 30 mp de iarba, nici nu se cunoaste.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfaturile se dau din experienta. Ori, daca tu NU ai folosit niciodata ulei 2t la masina proprie, de ce dai sfaturi cu canistre si alte minuni? Raspund ca acum randez niste poze si cat se intampla operatiunea asta ma mai uit pe raspunsurile primite pe mail (mai clar, am editat pozele, acum le export din formatul NEF in jpeg, iar operatiunea dureaza cateva minute la cateva zeci de poze randate).

 

In concluzie: hai sa dam sfaturi in cunostinta de cauza.

 

LE: totusi vorbim de cca 275 ml la un plin, e cat o cescuta de apa imprastiata pe 30 mp de iarba, nici nu se cunoaste.

Bun. Ca sa nu facem un chat aici, fiecare face cum doreste si cum a mai facut pana acum. Orice sfat e binevenit.

Cred ca in 60 de pagini din acest topic cei cu PD s-au lamurit ce si cum despre acest ulei. Acum cred ca e randul nostru, cei cu cr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai citit tot topicul si acum o dam pe CR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ! Eu zic ca si pe tine te intereseaza CR. Crezi ca acel jetta are alta soarta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E euro 5, are si DPF, din cate stiu motorul e adaptat motorinei cu continut redus de sulf.

 

 

LE: daca esti sincer si CHIAR ai citit tot topicul, ai crescut un pic in ochii mei. Acuma, citit inseamna si inteles, nu doar rasfoit cate 1-2 postari de pe o pagina.


De ce vrei sa pui ulei in CR? Are alt sistem de injectie, nu vei unge componentele de la PD. Preventiv poti pune, nu stiu daca afecteaza DPF, nu ar avea de ce daca este fara cenusa.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adaptat? Si eu al meu e euro 5 si ale tuturor celor care au patit-o sunt euro 5.  Si in plus, toti cu cr avem dpf (inafara de cei ca l-au anulat) . Insasi BOSCH a recunoscut uzura mult mai mare cu motorina asta euro 5. Niciunul n-am vrea o constatare de la service de genul "span in toata instalatia"

Asta inseamna ca trebuie sa ne luam singuri masuri de precautie. 

Deci ne bagam la amestec ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti, calmati-va.

 

Nu face rau nici la CR uleiul de amestec. Chiar daca e CR, in sistem piesele sunt tot metalice, etc.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!