Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

  • Administrator

... Nu fac curse, nici liniute, nici nu vreau sa scot sufletul din motor. ...

Naspa atunci! :lol:

Link către comentariu

Azi am facut un log in trapta a 3-a sperand sa pot masura un cuplu aproximativ. Insa nefiind actualizat softul pentru noul motor, imi da total eronat atat consumul (undeva sub 4) cat si masuratorile de cuplu.

Insa mi-a atras atentia diferenta de timp in care masina ajunge de la 1500 rot/min la 4200 rot/min. Cu vechiul motor aveam ceva peste 12 secunde, iar acum 8 secunde. :icon_cheesygrin:

M-am hotarat si la turbina. Va fi VNT20. Ajunge saptamana viitoare.

post-8441-0-10408100-1289064159_thumb.pn

post-8441-0-97227600-1289064167_thumb.pn

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

O privire asupra noului turbocompresor... inainte de montare.

post-8441-0-00437100-1289385265_thumb.jp

Link către comentariu

La ora asta motorul are o noua turbina care functioneaza dupa asteptari. In ciuda faptului ca este un VNT20, incarca foarte frumos de la turatii joase, precum vechiul VNT15.

Ii multumesc colegului Cipos pentru turbina si pentru ajutor. L-am stresat cu multe intrebari, dar s-a lasat cu rezultate uimitoare.

Am intarit tubulatura din cauciuc cu banda de bumbac pentru a rezista presiunii marite. Urmeaza un MAP pentru 3 bar si un nou soft.

PS: cred ca deja am o obsesie pentru timpul necesar urcarii de la 1500 la 4200 de rot/min (in jur de 7 secunde). :lol:

post-8441-0-70033100-1289412581_thumb.pn

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am schimbat si softul. S-a inceput de la un ARL stock, modificat destul de intens. Am cerut cuplu constant in toata plaja de turatii pana pe la 5000 de rot/min.

Inca nu e terminat 100% (am doar 1.8 bar in turbina). A durat destul de mult adaptarea softului de ARL, fiind complet diferit de ATJ sau AVF, alt comportament al EGR, preinjectia si multe altele.

Mersul motorului si implicit sunetul lui s-a schimbat radical. Este mult mai silentios, toarce mult mai frumos si in ralanti. Cu ocazia asta am scos si powerbox-ul.

In sarcina nu se mai aude arhicunoscutul huruit de diesel fortat, ci un zumzet foarte fin ce imi aminteste de motoarele benzinare aspirate, cu esapament nou.

Fumul nu exista nici macar in sarcina. Exista un singur mic nor in momentul cand apas pedala, apoi nimic.

A fost foarte aglomerat pe sosea si n-am putut face un log bun, o sa revin cu unul facut bine.

Insa din ce-am reusit sa scot in treapta 3, se pare ca am ajuns la 4200 rot/min undeva sub 6 secunde, iar pe la 8 secunde eram deja la 5000, cu 3 persoane in masina, rezervorul plin si portbagajul plin de bagaje (asta apropo de observatia lui Redfighter :lol:).

Raspunde extraordinar de promt la pedala. Efectiv nu-mi vine sa cred ca am un diesel sub capota.

Practic am ramas fara cuvinte dupa ce am ajuns cu el pe sosea. Senzatia e extraordinara. Estimativ am trecut bine de 200CP (ajutat si de aerul rece de afara fiindca nu am FMIC inca).

Mai urmeaza mici finisaje dupa ce o vreme il voi observa cum se comporta. Apoi urmeaza un Dyno.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Din mai multe motive:

1. Acest VNT20 stiam ca incarca frumos, fara lag.

2. Daca voi reusi sa scot din ea tot ce poate, cred ca e absolut destul. O turbina mai mare inseamna putere mai mare, ambreiajul stock s-ar putea sa nu mai reziste, planetarele la fel, tubulaturile, etc, etc...

3. E totusi un 1.9. Spusesem si mai sus ca nu vreau sa scot sufletul din el.

Aerofan, sa stii ca pe timp nefavorabil e chiar dificil cu herghelia. Desi inca nu e foarte frig si nici zapada, trebuie sa montez neaparat cauciucurile de iarna.

LE: Saptamana trecuta au venit si butoanele (noi) de incalzire in scaunele spate.

Am inlocuit si butonul dezaburire luneta cu unul automat (cel cu indicativul D), montat cu precadere pe Passaturile >2004

La fel si butonul de avarie nou (cu pictograma neatinsa).

Acum sunt in curs de inlocuire a tuturor LED-urilor de iluminare a butoanelor, deoarece la ultimele serii de B5.5 au inceput sa se monteze mai clare si mai luminoase. Mai am putin si sunt toate gata.

post-8441-0-82975900-1291102490_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Aerofan, sa stii ca pe timp nefavorabil e chiar dificil cu herghelia. Desi inca nu e foarte frig si nici zapada, trebuie sa montez neaparat cauciucurile de iarna.

Si cand ziceai ca pui 4motion-ul? :D.

Mai am putin si sunt toate gata.

Si dupa aia o vinzi si cumperi alta... mai stiu eu pe unu... Luci.... n-are ce lucra la masina... o vinde si cumpara alta si iar se apuca de treaba :)

Link către comentariu

Stai calm ca n-o vinde. ;)

Mai are el pitici, dar e constient de prostia ce ar face-o. Mai ales acum ca ne-au venit lupele bixenon. :D

Link către comentariu

ne-au venit lupele bixenon. :D

Schimbi farul sau numai sticla?

Si off-topic (sa ma laud umpic) mi-au venit si mie. Sper sa-mi fac timp sa le montez in farurile mele. O sa fac si un Diy.

post-22869-0-49653600-1291146116_thumb.j

post-22869-0-25404200-1291146134_thumb.j

Modificat de Calin78
Link către comentariu

Deci NE-AU venit lupele. :lol:

Chiar te rog sa faci un DIY. Vreau sa schimb doar geamurile. Sper sa gasesc undeva clare.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Lupele sunt Hella E55?

Bat mult mai bine cu niste lupe clare daca ai de unde sa iei.

La Passat-ul asta ar trebui sa fie usor de montat in locul lupei existente.

Asteptam poze :D

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Respectele mele pentru upgrade-uri,topicul tau e ca si cum as citi o carte.Fiecare pagina te face sa o citesti pe urmatoarea :icon_thumright: Spor la modificari!

Link către comentariu

Frumos spus Adrian.

Multumesc.

Lupele nu le-am mai luat. M-am oprit cu upgrade-urile pentru ca am alte intentii pe viitor. :)

Dar am pus mult suflet in masina si mi-e foarte draga.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

sunt curios cu ce "inventii de primavara" apari! :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu

Respectele mele pentru upgrade-uri,topicul tau e ca si cum as citi o carte.Fiecare pagina te face sa o citesti pe urmatoarea :icon_thumright: Spor la modificari!

da,total de acord, dar in utima vreme Cosmine ne tii in suspans, mi-e teama ca te-ai hotarat sa dai curs vocii rationale si lasi totul balta la masinuta asta :( , sper sa nu fie asta...

Modificat de cristibt
Link către comentariu

Spionaj industrial... :blah:

E prea devreme sa ma pronunt (si inca nu stiu nimic sigur). Chiar daca o voi schimba, cred ca va ramane in familie. Ar fi pacat sa ajunga la cineva care nu i-ar aprecia adevarata valoare.

Deocamdata ma multumesc sa savurez din plin toate "copitele" de sub caruta.

Motorul e... ceva de vis.

Am muncit mult la masina dar mi-a depasit cu brio asteptarile. Nu e zi sa nu raman cu un zambet larg... :D

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Hehe...ar fi multe de zis despre SJ05ACN . Am avut si eu B5 , resoftat .

Voi puncta doar cateva imprestii :

Masina este f agresiva , comparat cu un motor AVF dus in 180 de cai de Voinea pe care l-am testat pe masina fratelui meu pot spune ca ARL-ul cu steroizi al lui Cosmin este peste .

Raspunsul la pedala este uimitor , din pacate era alunecos pe jos si nu am putut sa scot untul din ea.

In rest .. masina are optionalele pe care vi le-a descris mai sus Cosmin si pot spune ca este facut cu multa atentie la detalii .

Asteptam la urmatorarea achizitie sa vedem daca ramane tot in familie :)

Link către comentariu

Cosmine, nu pui si tu un log cu un cuplu si presiunea in turbo sa avem si noi la ce visa, 03-11-20

Modificat de cristibt
Link către comentariu

Deocamdata am probleme cu citirea presiunii. Urmeaza sa schimb ECU (al meu se pare ca are o limitare, fiind de 115CP).

Apoi o sa fac si un log ok.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!