Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Din cele 3 suruburi de 8 ii reglezi oala sa nu atinga deloc in tampon. Are rol doar de stabilizare la accelerare/decelerare si nu trebuie sa intervina in functionarea la ralanti.

Revenind la ambreiaj, cred ca doar un disc nou ar salva situatia. Nicaieri n-am gasit informatia despre grosimea unuia nou...

Link către comentariu

A si vremea primei spalari. Inca n-am vazut-o intreaga si curata :D

50179167bGo.jpg

Mai trebuie polish la toata masina, ca-i prea lucios botul si bara spate.

Link către comentariu

Cosmin, la tine butonul de avarie de la superb a mers asa plug&play? Mufa are 5 pini. Butonul are 6. Il conectez cu pinul 4 neconectat( nu are in mufa) si nu se lumineaza si functioneza si ciudat, cu intarziere. Daca il conectez invers imi arde siguranta. Are butonul ceva?

Link către comentariu

Nop. Nu e plug&play. Tocmai ce a scris si sorin cand l-am luat, ca trebuie si mufa de Superb + relocarea papucilor de pe Passat. 

Link către comentariu

Nasol. Uite ca nu am cerut și mufa de superb. Am pus butonul original cu capacului de superb. Dar funcționează când e apăsat... nu ca la superb

Link către comentariu

Haha. De aceeasi problema m-am lovit si eu. Doar ca dupa ce m-am trezit fara mufa, am modificat-o aia de la Passat si am mutat pinii. Dar e munca de chinez.

Intre timp am mai gasit un defect: amaraciunea aia de stabilizator din fata motorului 8D0 199 339 M.

s-l300.jpg

Desi l-am mai schimbat acum cativa ani, cred ca iar e praf. De foarte mult timp aud ca scartaie ceva la plecare. Am urmarit cu capota ridicata si se ridica motorul mult in momentul ala. Deci... e cam terminat.

Atunci am pus Lemfoerder si vad ca nu-i prea stralucit. Vreo idee care ar fi alternativele mai dure? Eventual Febi sau ceva poliuretanic?

Link către comentariu

Cum trebuie modificați pini? Ca mănânc un castron cu orez și fac și munca de chinez. Nu se găseste la stabilizatorul ala ceva gen Power Flex? 

Link către comentariu

Nu stiu, asta intreb si eu... Sorin (Borisake) parca era cu ciudateniile alea de bucse.

Cu pinii... nu mai stiu. Sorinu, ai tu la indemana pinout-ul?

Link către comentariu

Hmmmm. Eu am avut fire si mufa de Superb si de la un buton de avarie de Passat stricat, am luat partea inferioara, adica am taiat jumatatea de jos, cea cu pinii tata si am lipit firele fix cum sunt pe mufa OEM de la Passat. Sper sa ma fi facut inteles. Adica eu intre mufa OEM de Passat si butonul de Superb am facut un fel de prelungitor cu mufe. Capul spre bord cu pini tata (jumatatea din releul de Passat) si celalalt cap cu mufa mama OEM Superb. 

La bucse, Power Flex nu face bucsa aia. Incercati cu un Meyle HD. Sunt mai dure.

Link către comentariu

La magazine doar Lemfoerder. Insa eu vreau ceva mai dur decat spuma aia.

Sfatul a fost sa imi fac undeva la comanda, din cauciuc. Idei?

Link către comentariu

Cosmin, cand gasesti o solutie la bucsa respectiva, sa imi spui si mie. La masina mea e praf, aproape ca atinge motorul in capota cand plec de pe loc :))

Link către comentariu

Pe-acolo ma invart si eu...

E 25 de lei o bucsa Lemfoerder. E mai scumpa munca decat marfa. Poate iau totusi una de-asta, iar cea veche o voi folosi de sablon pentru ceva custom.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Stiu pe cineva care, disperat de calitatea proasta a suportilor motor si-a facut ceva ca in filmul de mai sus - pe carcasele oriiginale, insa cu silicon de termopane (ala negru de se lipesc geamurile de baghete) in loc de poliuretan. Erau aproape la fel de elastice ca si cele de cauciuc OE, insa tineau mult mai mult.

Masina era non-VAG si benzinara.

Link către comentariu

La benzinar e altceva. Diesel-ul le face franjuri. Si oricum siliconul de termopane nu e foarte rezistent. Si coroziv pe deasupra.

Insa in cazul de fata, la suportul din fata, doar cu poliurethan turnat in matrita corespunzatoare vad problema rezolvata.

Link către comentariu

Salut,

Materialul este poliuretan, se gaseste la noi, daca imi dati un PM va scriu sa nu fie reclama. Dezavantajul e ca nu e foarte rezistent la temperatura. Daca se incalzeste tare in zona respectiva, se degradeaza repede.

Link către comentariu

Atunci nu este nicio smecherie. Dar ce poliuretan este ala de se inmoaie la caldura? Eu am bucse din poliuretan si nu isi schimba duritatea la caldura.

Link către comentariu

Din specificatii nu reiese ca e slab la temperatura.

 liquid poliurethane.jpg

Cred ca merita incercat. Se livreaza in ambalaje de 1 kg. 1 Kg de baza si 1 KG de intaritor = 2 kg de Polietilena la pret de 100 ron. Hmmm, ieftin. As incerca cu asa ceva sa imi fac tamponul antibalans... 

Ramane intrebarea: cine incearca primul sa lase feedback? :)

 

Link către comentariu

La un tampon iti trebuie 100-200gr. 

Nu scrie nimic de temperatura de lucru.

Link către comentariu

Dar duritatea conteaza. Eu am avut pe fostul Passat bucse de la Powerflex, tata lor. (Imi pare rau ca am dat masina echipata cu ele) Dupa nu mi-am mai permis alte Powerflex si mi-am luat Strongflex. Nu-s rele, dar nu se compara cu Pow. La Powerflex duritatile sunt asa: slabe- galbene, medii-mov si dure-negre iar la Strongflex au doar doua categorii. Slab/mediu-rosii si dure-galbene.

Deci poliuretanul asta ce duritate va avea?

Link către comentariu

Duritate: conform standardului DIN 53505, are duritate Shore D = 75. E destul de tare avand in vedere ca minim e 0- cel mai moale, unde in adrul testului penetrarea se face usor si 100 e maxim, unde penetrarea nu se face deloc. Pe o scara de la 0 la 100, asta e cam 75% dur... 

Si daca ne uitam si la DIN 53454 (Rezistenta la rupere) este foarte rezistent. Rezista pana la maxim 23N/mmp. 

Pare genial de bine :) Eu as incerca cu suportul dogbone :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!