Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Arata super oglinda. Nu mai zic de plasticul ala de la motor. Cel de vr5 . Îl caut de ceva vreme pe la dezmembrari. 

Link către comentariu
în urmă cu 1 oră, C o s m i n a scris:

 

 

49929151uXN.jpg

 

Sicer, nu-mi place cum  arata semnalizarea. E prea patratoasa si nu pica bine deloc cu forma oglinnzii. In schimb, se vede ca ai finete in lucru. - imi place cum lucrezi. Finisajul e super. 

Eu caut sa fac ceva de genul acesta. Stiu, e putin mai complicat, dar sigur merge si ar arata chiar mai spre OEM.

49929151uXN.jpg

Modificat de Emy D
Link către comentariu

As putea oricand schimba forma. Dar ar insemna iar cateva zile de lucru si nu mai am rabdarea de alta data.

Acolo unde vrei tu n-o s-o poti face niciodata pe tipul asta de oglinda. Te incurca prinderile si forma mult prea rotunjita a acelui plastic. Tot ideea ta am avut-o si eu la inceput, dar nu-i asa cum visam.

Cat despre oem... nu exista un standard. De-a lungul timpului s-a tot schimbat forma si pozitia semnalizarii din oglinda. La B7 e tot pe mijloc. Doar ca pe oglinda de B5 n-o poti duce pana in capat fiindca slabesti prea mult rezistenta carcasei. Trebuie gasit un compromis in toata modificarea asta.

The+Passat_Electric+folding+exterior+mir

Link către comentariu

A... si am mutat si claxoanele in sfarsit. Unul stanga, unul dreapta ca pe B5.5.

Dupa montarea proiectoarelor au inceput sa intre oarecum in rezonanta si nu sunau bine.

Link către comentariu

Eu n-am ce sa-ti bag de vina, oricum sunt cu gura cascata ca inca mai poti si vrei sa mai faci cate ceva. O repet a nu stiu cata oara. Ti-ai gresit cariera :D 

Link către comentariu

Eu astept sa o dezmembrezi sa mai cumpar cateceva :) Glumesc. Am finalizat interfata pt tableta. E in ton cu volanul. Astept sa iti fac si tie cu 200+(sau 215 cati ai acum)

dashboard passat_final.jpg

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
6 minutes ago, ursachicatalin said:

Eu astept sa o dezmembrezi sa mai cumpar cateceva

Stiu. Mai ales capacul de VR5. :D

PS: frumoasa interfata.

Link către comentariu
55 minute în urmă, ursachicatalin a scris:

Eu astept sa o dezmembrezi sa mai cumpar cateceva :) Glumesc. Am finalizat interfata pt tableta. E in ton cu volanul. Astept sa iti fac si tie cu 200+(sau 215 cati ai acum)

dashboard passat_final.jpg

Bv. Tare. Hai ca-ti dau un PM sa te intreb ceva ca te vad bagat in problema.

Link către comentariu

In capatul din spate al pragului nu mi-a placut deloc ce-am gasit. E un bug de proiectare. Au facut un jgheab ce aduna praful de pe langa carenaj si implicit rugina. Problema a mai fost dezbatuta aici.

Momentan am curatat cu toate instrumentele posibile si chiar cu mini freza, am decupat partea de jos a jgheabului (inutila, oricum), am izolat si urmeaza ceara, inlocuit dopurile de plastic si sa speram ca nu vor fi probleme cativa ani.

Insa pe interior, pragurile sunt impecabile, au si acum acel grund albicios, vizibil daca scoti un capac.

Si asta se intampla mai mult sau mai putin la toate B5/B5.5-urile. Doar ca nu pe multi intereseaza. Nu toti tin masina o viata. :D

Link către comentariu

Like,
Si la Golf 4 intre aparatorile de plastic si pragul din fata se aduna mizerii, se infunda, apoi nu mai curge apa si ramane ud, dupa vine cu rugina.  Am curatat si eu odata acolo de am facut 2 musuroaie langa masina :)) La Skoda se pare ca nu se aduna inca :D .

Link către comentariu

S-a rezolvat si cu pragurile. Daca decupam jgheabul acum 10 ani, era mult mai bine. Dar... nici acum nu-i tarziu.

Pare uratel asa, dar e mastic pensulabil, grunduit si ceruit. :D

50091805fSu.jpg

50091794KfF.jpg

Am trecut carenajul PESTE prag in ambele capete. Timpul va spune daca a fost o decizie buna sau rea.

50091796nHc.jpg

50091795tBb.jpg

Am fost la ITP, unde... m-au respins ca farurile "nu-s omologate". Asa ca am mers in alta parte, unde s-a putut. Fara spaga, fara milogeli. Doar prezenta bunului simt.

Saptamana asta teoretic schimb ambreiajul si lichidul de frana. La test mi-a iesit deja 4% apa acumulata in el. Nu l-am schimbat de vreo 6-7 ani.

Link către comentariu

Comunisti. Imi aratau lipsa nu stiu carei pictograme de pe geamul farului. Nu pricepeau ca-s geamuri AM, nu au pictograme.

Cu toata rigoarea, pe sosele INCA e plin de csenoane pe faruri fara lupa. Alea nu le vede nimeni.

Link către comentariu

Te-am inteles. Dar la pretentiile lor, daca schimbi geamul farului original cu unul no-name (si sunt destule cazuri cand se impune), nu-ti mai face inspectia.

E clar ca nu-s toti asa, dar is destui cu gogosi in loc de creier.

Link către comentariu

Inca e bine la noi. Aici degeaba am avut E1 ca n-am avut spalator de faruri si chiar daca aveam nu am avut senzor de nivel.... deci se poate si mai rau :D .

Link către comentariu

Dar aici nu aia-i problema. Ci faptul ca mai sunt multe de curatat in trafic pana sa ajungi la pretentia asta.

Eu am facut eforturi sa fie totul cat mai perfect, lupe NOI cu un cutoff mult peste lupele originale ce le am pe bmw, le-am reglat incat chiar si ridicate maxim nu bat la altii-n frunte. Dar in trafic 3-4 masini din 10 au farurile dereglate (chiar si cele clasice, cu oglinda si halogen), unul din 10 nu vede nici ziua fara proiectoarele pornite iar o alta mica parte INCA se plimba nestingheriti cu xenon pe far fara lupa.

Circul destul de mult noaptea si vad multe pe care autoritatile nu le vad.

Link către comentariu

Duminica ma intorceam pe autostrada A3 spre Buc, din spate a venit un bmw cu farurile luminate in 10 culori, se schimba culoarea la interval de 1 secunda (probabil ceva benzi led improvizate) zici ca era brad de craciun. Am cerut informatii prin statia CB daca exista politie pe autostrada, iar la km 27 era un echipaj si l-a oprit. I-am urat doar de bine.

Link către comentariu

Am schimbat in sfarsit ambreiajul si tampoanele motor.

Tampoanele le-am montat astea doua. Chiar daca unul de Audi, m-a atras ideea ca-s generatie mai noua decat aveam eu:

49994707JQl.jpg

Ale mele erau asa:

1473953008391-368317953.jpg

Apoi am reglat stabilizatorul din fata si vibratiile au disparut complet. Dupa atatia ani... :)

Ambreiajul de asemenea se comporta perfect. Nu smuceste la schimbarea treptelor si nici la plecare de pe loc, iar pedala e mai moale decat inainte. Volant-ul vechi cred ca are arcurile rupte. Are joc mare si nu amortizeaza nimic. Cloncane direct cand ajunge la capat de cursa.

Doar ca... prinde cam sus. Undeva pe la 60-70% din cursa. Nu patineaza deocamdata, dar imi pare rau ca n-am lasat discul meu. Nu stiu ce autoreglaj au placile astea, ca nu vad efectul. Diferenta intre discuri era cam de 0.2mm. N-ar trebui sa conteze asa mult.

Link către comentariu

Cred ca si volant mea face figuri. Discul inca nu patineaza, dar mi-e groaza de costurile inlocuirii, mai ales ca trebuie sa schimb si cei 3 suporti de motor...pe care-i gasesc destul de scump...

Discul acela cu autoreglaj, nu se poate pune altfel sa prinda de mai jos?

Modificat de Emy D
Link către comentariu

Eu nu stiu de asa ceva... Chiar m-ar interesa daca poate face asta placa de presiune. Altfel nu vad ce rost mai are autoreglajul ala...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!