Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Daca iti trece prin cap sa schimbi intre ele elementele ambreajului ( sa pui discu primit cu placa de pe masina sau invers) trebuie sa armezi placa de presiune sa fie treaba buna (placa 100% e cu autoreglaj).

Daca montezi exact asa cum ai luat setul de ambreiaj si placa cu discul au fost si vor fi montate impreuna,nu mai trebuie facuta treaba cu armatul placii.

PS-aici eram.:biggrin:

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu

Mersi Gabi. :D

Pe-asta n-o stiam... Autoreglaj??? :scratch:

Printre altele am auzit o regula conform careia, nu ai voie sa pui kit oe pe volant AM sau invers pentru ca unul din elemente cedeaza prematur. Si asta ar fi cauzat cedarea volant-ului de pe masina.

Link către comentariu

Placa are un autoreglaj fin care se pasuieste si regleaza putin dupa ce discul incepe sa se uzeze.

Cand trimiti un set de ambreiaj la astia care bat ferodouri si reconditioneaza ambreaje (firmele serioase,nu borduristi) iti cer si placa de presiune si ti-o armeaza sa fie pe ,,0 ''.La prima pedala dupa montarea ambreajului placa de presiune se regleaza dupa discul nou.

Asemeni cand faci un pachet de ambreiaj cu componente separate (placa si disc) care nu au fost montate pereche (si ambreajul are placa cu autoreglaj) trebuie facuta treaba asta ca totul sa fie corect si corespunzator.

http://www.schaeffler.com/remotemedien/media/_shared_media/08_media_library/01_publications/automotiveaftermarket/brochure_1/downloads_5/luk_5/LuK_Technikbroschuere_SAC_070812_RO.pdf

Link către comentariu

Inteles. Ma intreb cati mecanici stiu asta.

Link către comentariu
ursachicatalin

Eu am pus kit-ul de ambreiaj si volant de pe AVF. Placa era cu autoreglare. Cea de pe atj nu era din ce imi amintesc

Link către comentariu

Insane... Cred ca de 3 zile stau si citesc pe topicul tau ...si nu fac altceva la munca. Ma plictisesc. De fapt, citind aici nu m-am plictisit deloc. O adevarata enciclopedie! Spor in continuare! 

"marked as folowed topic" ;)

Link către comentariu

:lol: Mersi Emy.

Catalin, de AVF e si asta ce l-am primit acum. Dar la mine si placa OE de pe masina e identica, am gasit poza de cand le-am montat.

DSC01465.JPG

Intr-adevar, volant-ul Luk ce e acum pe masina a venit cu un kit (tot Luk) putin mai prostut ca sa zic asa. In sensul ca discul era plin (fara arcuri) iar placa era simpla, fara limbile alea pe ea (probabil acolo se face autoreglajul). Kitul ala l-am vandut ulterior.

Proabil intregul ambreiaj era ceva marfa proasta.

Link către comentariu
ursachicatalin

La mine la kitul de AVF, pe placa era si niste arculete mici care se reglau. Ca in pozaCLUTCH_LUK_SAC.jpg

Link către comentariu

Da, pe AVF sunt 2 variante de ambreiaj, in functie de VIN.

Link către comentariu

Si eu care voiam sa imi iau tot kit-ul LUK, cu tot cu volant...M-ai pus pe ganduri Cosmin...
Momentan pe masina am kit LUK complet, volant e cu masa dubla, discul de ambreiaj are 4 arcuri in el (dubios pt ca eu stiam ca discul trebuie sa fie plin la volant cu masa dubla) si placa e ca in poza postata de Cosmin, cu "limbi".  Asa am luat masina din DE si am facut doar eu 165kkm cu ea. volant trepideaza la plecarea de pe loc si este putin zgomotoasa la relanti, dar nu patineaza absolut deloc. 

Ai montat kit-ul Cosmin? Te asteptam cu pareri :) 

 

Link către comentariu

Nu intelege gresit, Luk nu inseamna marfa proasta. Luk si Sachs sunt tot echipari OE.

Volant-ul Luk de pe masina a venit la kit cu disc plin si placa fara autoreglaj. Kitul l-am dat atunci si ma bucur. Probabil era ceva AM prost gandit (la fel si volant-ul se pare), din moment ce toate ambreiajele OE de ATJ au arcuri (4 sau 6, in functie de varianta).

Tot Luk e si ambreiajul ce urmeaza sa-l pun. Dar e cu 6 arcuri si placa autoreglabila.

Din ce mi s-a explicat si mie, varianta cu 4 arcuri e mai moale la plecare, fata de cea cu 6 arcuri care ar fi mai dura. 

Pe AJM (cel in 5 trepte) spre exemplu am montat ambreiaj cu disc plin si oarece trepidatii la plecare avea imediat dupa montare. Deci totusi, au si arcurile din disc rolul lor.

Vom vedea cum se comporta asta, inca n-am avut timp de el. Poate doar dupa ce termin cu vopsitul.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
ursachicatalin

Cosmin ce lud-uri ai folosit cand ai schimbat lumina in alb la cluster? ma refer la firma/ intensitate

Link către comentariu

Pfuuuu... Stiu ca sunt OSRAM dar le aveam cumparate de vreo 5 ani si nici nu le-am dat importanta, ca toate care le-am probat pana atunci erau prea puternice.

Intensitatea undeva pana la 500mcd.

Link către comentariu
ursachicatalin

Cam greu de găsit 500 mcd. Cel mai mic am găsit la 3.5lm care înseamnă 1100mcd la 120°

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu

Stiu.

Alternativa este cresterea valorii rezistentelor corespunzatoare de pe placa. Altfel stai cu lanterna in ochi.

Link către comentariu

Grilele de ventilatie de superb, s-au potrivit la fix, nu sunt mai lungi? Mufa la butonul de avarie e la fel ca la passat?

Link către comentariu

Grilele potrivesc la fix. Nu e nimic "ne-natural" la ele cand sunt montate in bord de Passat. Mufa butonului ramane aceeasi dar butonul e diferit, deoarece functioneaza pe invers. Apasat se afla la nivelul grilei iar luminile de avarii sunt oprite. Cand apesi pe buton, practic el se depreseaza si iese in relief, luminile de avarii fiind pornite.

Link către comentariu

La 300 nu ma încumetam sa le iau :)) Imi mai trebuit un buton de dezaburire în loc la avarie sa îl adaptez la tableta. Asta e un simplu întrerupător nu? Sau are ceva electronic de control al dezaburirii?

Link către comentariu
47 minute în urmă, C o s m i n a scris:

Ejnebun?! :huh:

Super pret. Eu am dat 300.

Eu ti-am spus ca ai dat mult pe ele.

Cataline, eu in locul butonului de avarie, am pus unul de Sharan ce dezactiveaza sunetul la senzorii de marsarier. 

IMG_20150417_172723_zpsuay289gk.jpg IMG_20150417_172249_zpscwtvjrf3.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!