Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

foarte misto a iesit. la iarna scaune incalzite, aer incalzit...ce-ti mai trebuie

ce reprezinta HE pe climatronic?

Link către comentariu

Felicitari pentru munca depusa! Masinuta ta e ca un idol, la care toti aspiram:rolleyes:
Capacele extra dau foarte bine :) 
P.S.: deci se pot umple toate spatiile libere de la relee
Sunt curios si putin critic, deasta te si intreb: Crezi ca ar fi posibila montarea DRL-urilor si in semnalizari? Ca sa aiba o continuitate pana la aripa DRL-ul. La audi parca asa este :)

Link către comentariu

Multumesc baieti. Nu ma pot abtine sa n-o upgradez cu cate ceva. :D

Consum mediu la mers normal/usor sportiv pe alocuri (nu m-am putut abtine de la cateva plecari suparate), dupa 80km extraurban, 30 urban. Nu e scopul urmarit, dar sunt placut impresionat.

48624678NGN.jpg

3 hours ago, Muale said:

ce reprezinta HE pe climatronic?

HE e prescurtarea de la Heating, un program special al climatronicului dedicat incalzirii auxiliare, in care aeroterma porneste pe treapta 4, 26°C  AUTO (flaps-urile directioneaza aerul spre parbriz).

Vlad, stiu ce spui, asa e la Audi. Am luat in calcul asta de la inceput, dar in semnalele de B5 nu se poate. Ar trebui decapsate, dar probabil doar bucati. Neavand posibilitatea asta, m-am multumit cu DRL-urile doar in far. E senzatie oricum. :)

Link către comentariu
octavia 4ever

Cosmin, ala e consum de 1,6 TDI :)) vad ca tot nu te saturi de bibilit ceva la masina :D

Link către comentariu

Nu nu... e boala incurabila... :D

Catalin... sa nu spui la nimeni. :winter:

Impresia mea e ca poti merge cu ea ca si cu o masina normala insa cu un consum mult sub cel "oem", dar poti merge si nebuneste cu un consum pe masura (si cateva fiole de adrenalina in vene :D). N-am avut inca ambitia sa vad care e maximul, dar cred ca il poti dubla lejer.

Link către comentariu
On 05.06.2016 at 0:29 AM, C o s m i n said:

Probabil unic pe Passat B5, suportul e cu amortizor de vibratii de BMW E60. E un model rar de amortizor (exista exclusiv pe E60), o sa revin cu poza.

Webasto practic pluteste in bucsa de cauciuc, nu are niciun contact metalic cu suportul.

48633835Jex.jpg

48633836qAk.jpg

On 05.06.2016 at 8:58 AM, C o s m i n said:

Pe de alta parte, cu atatea automatizari, in rack-ul de relee de sub bord mai am un singur slot liber. Restul s-au umplut. :D

Aglomeratie mare. :P

48633834soS.jpg

Link către comentariu

Cum?! N-ai gasit nici un folos pentru releul 434, inca? :) Locasul ala gol pe asta il asteapta. Sunt absolut sigur.

Cine ti-a optimizat softul, ca l-as vizita si eu.

 

Modificat de super
Link către comentariu

Releul 434? :huh:

Cu softul n-ai sanse sa-l vizitezi ca nu-i in tara, dar rezolvam daca esti hotarat.

Link către comentariu

Latching relay 1C0 941 597 de pe RHD New Beetle. Folosit cu un buton cu contact temporar, ramane aclansat la prima apasare si se reseteaza la a doua apasare. De asemenea are o borna pentru contact si daca se ia contactul, releul se reseteaza. E cam 150ron. Eu l-am folosit la a ma asigura ca incalzirea banchetei din spate nu ramane "uitata" activa dupa repunerea contactului, avand in vedere ca butoanele nu sunt in campul meu vizual.

90% am fost tot timpul hotarat, cu cei 10% in a lua actiunile necesare nu am fost nici odata hotarat. Mai tot timpul mi-am gasit o scuza. Ba ca aia de la TCM turbo sunt prea departe si nu m-as duce tocmai pana in Bucuresti, Ba ca aia de la REVO Oradea nu au in "palmares" mototrizarea mea. Ba ca aia de la LVBpowerengineering din Cluj nu au Dyno pentru 4WD permanent. Etc... Cand zici ca "rezolvam", ai tu vreo solutie la indemana pentru mine?

Link către comentariu

Imi spui cand vrei sa vii, iau legatura cu tunerul sa fie pregatit, iti citim mapa, o trimit, face modificarile necesare, trimite inapoi, scriem, logam/masuram, impresii etc iar daca nu esti multumit, modifica pana iese cum vrei tu.

Sunt si eu prea departe? :D

M-ai innebunit cu releul ala. Am si eu unul acasa si cat pe ce sa-l dezmembrez ca mi s-a parut a avea comportamentul ala ciudat... nu i-am gasit utilitate. :D

Link către comentariu
On 6/5/2016 at 11:23 PM, C o s m i n said:

Pentru mine calitatea sunetului e mai importanta decat navigatia. Dar sunt curios ce-ti va iesi. :)

Softul nu merge pus pur si simplu la tine. Trebuie facut unul pentru masina ta. Dar rezolvam. Discutam pe PM.

Poti sa iti pui un player 2din de firma, nu chinezării dedicate și atunci nu pierzi din calitate.  Si schimba mult aspectul.  Parca e singurul lucru ce lipsește din interior.. În rest e super! 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Deci.

Crom cenusiu? 48855530Jxr.jpg

Sau negru? 48855389rGD.jpg

Azi merg sa le vad. 

Un prieten imi spunea ca alea cenusii se cojesc dupa un timp si arata nasol.

Link către comentariu

As zice crom cenusiu. Daaar, s-ar putea sa mai vrei apoi si alte elemente in nuanta asta.

Link către comentariu

Am deja. Cam aceeasi nuanta sunt trim-urile de pe manere si consola.

Link către comentariu

Cenusiu all the way. Nu se vor decoji daca nu sunt frecate, zgariate, etc. Cum stergi numai praful probabil vor tine mult si bine. So go for it.

Link către comentariu

Daca mai asa elemente in masina - atunci e clar, cenusiu.

Link către comentariu

Ma mananca potcoavele pana ajung azi sa le iau. :D

Link către comentariu

Da, le stiu. Prea rromales.

Oricum le-am luat, am ales altele care inca erau pe masina, cu tot cu buton. Absolut tzipla totul. :D

Au aterizat direct pe masa de operatie. Desfacut bucati, curatate toate lamele din fata si interiorul tunelului, inlocuit ledurile...

Interiorul Reginei s-a schimbat complet. :wub:

Firele pentru butonul de avarie n-au trebuit prelungite. Inca sunt si prea lungi pentru noua locatie.

In locul vechiului buton de avarie o sa montez butonul ala de incalzire luneta, modificat fara retinere pentru pornirea Webasto-ului.

Si niste poze... mai nereusite.

48863570siq.jpg

48863397zSS.jpg

48863398DKK.jpg

Pacat de cele vechi, ca sunt ca noi...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!