Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

C o s m i n

Muale, fac una cand ajung acasa.

Catalin... da, e fara fum, dar consuma foarte mult. Actualul soft fara fum consuma ~6.5 mediu si e loc de mai bine si la putere. Cel vechi cu tot cu fum era mai mereu sub 5 REAL.

Link către comentariu
ursachicatalin

Ia si optimizeaza-l f bine. Când o să mă apuc si eu de modificat o să îl cumpăr de la tine. Merge pus pe Ecu original? Sau ai pus de avf ceva ?

Link către comentariu
C o s m i n

Nu merge, totul trebuie facut custom. ARL-ul e IMMO3, ECU si restul masinii e IMMO2. Deci trebuie cumva facuta o copie la indigo a hartii de IMMO3 ARL pe IMMO2 si apoi pornit la modificat.

Link către comentariu
C o s m i n
7 hours ago, Muale said:

ce becuri ai pus pe marsarier?

48133706uIo.jpg

Link către comentariu
C o s m i n

Putin contrast si eleganta. :)

48228862TAb.jpg

48228863qQf.jpg

Link către comentariu

Detalii te rog, ca si la Golf sunt acelas soi de grile de difuzoare ;)

Link către comentariu
C o s m i n

Luat grile negre, duse la vopsitor pentru vopsit buza... et voila. :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

In sfarsit am finalizat si proiectul Webasto. Probabil unic pe Passat B5, suportul e cu amortizor de vibratii de BMW E60. E un model rar de amortizor (exista exclusiv pe E60), o sa revin cu poza.

Am montat si pompa de recirculare alimentata pe contact, a iesit totul exact dupa pretentiile mele. Pompa de dozaj am montat-o neconventional pe suportul scutului de sub axa spate, in primul rand pentru zgomot (acum nu se aude nici in liniste totala) si protectie la intemperii.

Firul de diagnoza e conectat in OBD-ul masinii. Diagnoza acum o voi face cu testerul Webasto conectat in OBD, fara alte complicatii. :) 

Dintr-un aerisitor pentru instalatia de racire la BMW am facut robinet de golire in cel mai jos punct din circuitul mic al incalzirii (nu apare in poze).

81744307535.jpg

Fara el, cand vrei sa golesti circuitul mic, trebuie sa scoti fortunul racitorului de ulei si sa speri ca poti recupera ceva din antigel. Acum nu mai am problema asta. Doar pun un vas sub el, desfac aerisitorul si astept.

48599086vLi.jpg

48599088TON.jpg

48599089rlE.jpg

48599091mvR.jpg

48599092thH.jpg

48599093szi.jpg

Si bonus, confirmarea pornirii/opririi incalzitorului prin avarii. :) Murdara masina, dar ieri aici a plouat torential.

Deci avem asa:

- adaugat pompa de recirculare pe circuitul de incalzire

- adaugat si pornire aeroterma la incalzirea auxiliara, de data asta

- pompa de dozaj foarte silentioasa si montata central -> zgomot zero

- suport Webasto cu amortizor de vibratii

- diagnoza Webasto in mufa OBD a masinii

- adaugat robinet golire circuit de incalzire

- confirmare pornire/oprire Webasto prin avariile masinii

:)

Link către comentariu

Mama, mama... sunt tare invidios pe timpul pe care il aloci masinii. Mor de ciuda... :)

Link către comentariu

Multumesc! :)

Chiar nu aloc mult timp. In trecut era muuuult mai mult. Acum doar pentru fineturi.

Pe de alta parte, cu atatea automatizari, in rack-ul de relee de sub bord mai am un singur slot liber. Restul s-au umplut. :D

Link către comentariu
ursachicatalin

Super treaba cu webasto. La iarna dormi în mașină :) Cu softul ai ajuns la o soluție optima?

Link către comentariu

Cu softul merge foarte greu ca n-am timp de loguri... Dar avansam. Cu fiecare pas, o simt tot mai aproape de adevar. Oricum e departe de orice 1.9tdi fabricat vreodata.

Log-urile le fac doar in treapta 5 ca treptele inferioare sunt prea scurte si se citesc putine valori intre 1500 si 4000 rot/min. Iar pentru asta trebuie sosea libera.

Link către comentariu
ursachicatalin

Merge rescris softul prin obd? Sau scoți mereu Ecu?

Link către comentariu

Merge prin OBD. Si la tine.

Link către comentariu

Congrats pentru lucrare! :)

Întrebare.  Plasticul din poza de unde îl ai?  

48599093szi-1.jpg

La mine și la alte B5.5-uri am văzut ca e asa

20160531_175756.jpg

Arata mult mai bine cu al tău.  Si eu vreau! :)  

Link către comentariu

Da, e senzatie trim-ul ala. Toata lumea ma intreaba de el cand ridic capota. :)

E descris undeva in topic, chiar si codul. Mi l-au adus pe comanda la reprezentanta. Se pare ca nu mai cumparase nimeni din Romania, nu aveau un precedent la codul asta. :)

Link către comentariu

Azi am avut timp si am primit/testat vreo 10 variante de soft si facut mult mai multe log-uri.

Ma opresc aici. Acum masina are undeva la 215CP si se simte grozav. E... Doamne pazeste! Clar PESTE ce am avut initial si ce mi-as putea dori de la o asemenea jucarie. :)

Link către comentariu
ursachicatalin

Felicitări Cosmin. Tine varianta asta de soft bine ca o sa o cumpăr de la tine :) Îți mai trebuie o navigație pe mașină. Finalizez zilele astea un diy dintr-o tableta integrata in bord. Sunt curios cum o să ți se pară.

Link către comentariu

Pentru mine calitatea sunetului e mai importanta decat navigatia. Dar sunt curios ce-ti va iesi. :)

Softul nu merge pus pur si simplu la tine. Trebuie facut unul pentru masina ta. Dar rezolvam. Discutam pe PM.

Link către comentariu

felicitari pentru proiectele realizate !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!