Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Gata, am strans toate suruburile. N-a ramas nimic in plus. :D

Am mutat si proiectorul pasager. Acum e ce trebuie.

Link către comentariu

sau de Logan 3... :winter:

 

de ce ai pune IC de Ford... pe un Passat ....? 

Link către comentariu

Pentru ca e frontal si intra fara alte modificari. Asta daca nu vrei sa investesti in unul custom

Link către comentariu

dupa gusturi... dar mie nu-mi pare mai frumos - pune link, poate nu vb de aceelasi lucru...

Link către comentariu

post-90679-0-97007100-1452674676_thumb.j

Eu zic ca il poate inlocui cu brio pe cel oem care e deja obturat partial la Cosmin

Link către comentariu

bine ca ai pus poza.. :lol: .. IC - intercooler.... IC - instrument cluster.... eu la asta ma gandeam, la ceasuri... si nu se potrivea imaginea si scopul, in mintea mea,...

 

Cosminu - scuze de off topic - ne poti sterge posturile, daca deranjeaza.

 

sa aveti o zi deosebita, dragi colegi !

Link către comentariu

ARL-ul mi s-a parut si mie un motor foarte silentios. "Rontaie" la ralanti, nu trancane cum fac cele PD mai "mici", ca sa nu mai zic de cele cu pompa rotativa. Sunt multe commonrailuri de 1.9 contemporane ARL-ului mai zgomotoase...

 

Cand pornesc dimineata AXR-ul stie toata lumea cine pleaca la munca :D

Voi va plangeti de zgomot? :D Eu am uitat telefonul sus intr-o dimineata, am apucat sa pornesc tractorul si il auzeam de la etajul 8. Il urasc.  :screwy:

Link către comentariu

Da... eu despre intercooler vorbeam de la inceput. :D

Catalin. foarte utila informatia. Is curios pe la ce preturi se vand astea. Cuplajul vad ca e cu colier ca la B5. Poate si diametrul furtunului...

 

Myke, la nonPD deja e alta poveste cu zgomotul.  :winter:

Link către comentariu

Cosmin, din ce am studiat eu intercoolerul de mondeo e cel mai usor de instalat. Are diametrul la tubulatura f apropiata de cea a passatului. 62mm parca. Il gasesti la 150-200 lei sh

Link către comentariu

Super tare!

O sa ma ocup dupa ce ma mai eliberez de munca.

Link către comentariu

bine ca ai pus poza.. :lol: .. IC - intercooler.... IC - instrument cluster.... eu la asta ma gandeam, la ceasuri... si nu se potrivea imaginea si scopul, in mintea mea,...

Si eu am crezut ca am imbatranit asa de mult incat nu mai inteleg nimic :)). Tot la Instrument Cluster ma gandeam si eu si nu intelegeam de ce.

Link către comentariu

Ceva... gen... :D

S-a intamplat sa fiu iesit cu Andreisss in probe cu masina lui intr-o dupa-amiaza si in timp ce citeam logurile la iesire din oras, vedem o masina ce venea domol din sens opus... aparent cu faruri pe LED. De departe nu se vedea ce masina e. Apropiindu-se, tocmai ii spuneam lui Andrei: "fii atent ce misto arata generatiile astea noi de faruri pe LED". si pe cand sa spun "parca nu-i o silueta de masina scumpa"... surpriza: era tata cu Passat-ul.  :lol:

Ne uitam unul la altul ca fraierii.

 

Deci cam asta e senzatia cand o vezi de departe.

 

Gogule, nu s-a montat FMIC pentru ca pe vremea aia doar supersport-urile aveau asa ceva. Masinile de zi cu zi aveau un amarat de IC.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
On 11.01.2016 at 9:21 PM, ursachicatalin said:

Cred ca ar merge si ic de pe ford mondeo 2.0 tdci

Tocmai am facut rost de unul. :)

Tubulatura parca are 55mm diametru. Lungime totala 690mm, suprafata activa... 430 x 100mm, 80mm adancime. Nu e cine stie ce, dar precis va fi ceva mai sanatos decat amaraciunea aia oem.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut,

Nu am intrat de foarte multa vreme pe forum, iar acum cand am intrat am ramas foarte incantat sa vad ca inca mai sunt oameni care au timpul necesar sa se ocupe de pasiuni. Am spicuit cateva pagini si imagini si trebuie sa te felicit si eu. Apropo, cum ai facut corneringul la proiectoare? Apreciez efortul pentru montarea DRL-ul din oglinzi. Eu as fi folosit DRL-uri cu cu doua culori yellow+white monobloc. Cele pe alb le-as fi legat pe pozitie inseriate cu o rezistenta pentru a le scadea intensitatea, iar in momentul semnalizarii sa se stinga de tot, pentru a face "loc" galbenului.

Acum ca ti-ai montat maxidot, poate vrei sa arunci un ochi si pe siteul: http://www.fis-control.de/index_en.html si sa-ti faci masina "smart" cu vreo 330euro.

Am cochetat si eu cu intercoolerul de la Mondeo pentru a face un "trio" de intercoolere SMIC+FMIC+SMIC insa ziua nu are decat 24 de ore, si nu am reusit niciodata sa duc proiectul mai departe de stadiul de imaginat. Cred ca si intercoolerul de BMW X1 ar fi un candidat bun.

S-auzim numai de bine!

Link către comentariu

Din pacate si la mine ziua parca intra tot mai tare la apa, dar pasiunea pentru masini isi cere drepturile.

In oglinzi am doar semnalizari si lumini ambientale.

DRL-urile sunt in faruri si acum lucreaza pe acelasi principiu: Intensitate maxima pe DRL, redusa pe pozitie (se pot si opri complet pe semnalizare daca se doreste). Dar rezistenta inseriata pentru reducerea puterii e o metoda demult apusa si ineficienta. La puterile astea ai putea praji oua pe ele. Totul se rezolva cu niste drivere dedicate, care comuta in ambele stari. N-am vrut si semnalizarea acolo pentru ca mi se pare o tehnologie mult prea noua pentru B5 si deja o dadeam in cocalarism. 

Cornering-ul l-am facut cu un modul aftermarket. Mai greu a fost cu integrarea proiectoarelor in bara. Insa nu imposibil, dupa cum se si vede.

Recunosc ca interfata aia pe CAN pentru maxidot e fitza, dar pretul e si mai fitza. La o valoare a masinii de 7-8-10.000E mai inchizi ochii. Dar sa dai 10% din valoarea masinii doar pe jucaria aia... neah.

In alegerea intercooler-ului a inclinat balanta si pretul. Asta de mondeo a costat 150lei cu tot cu furtune si coturi. Le-a luat o cunostinta la pachet de 2 (sa-i montez si lui).

Adaptarile n-ar trebui sa dea mari batai de cap. Timp sa fie...

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cosmine, m-ai omorat cu farurile alea. Cu munca depusa pt DRL-uri. Ma inclin in fata ta. Si vb lui Calin, am imbatranit frate, dar asta nu este un motiv sa nu avem grija si sa inovam la masinile noastre. Bravo inca o data pt munca si pasiune. App. Vezi ca B5 de USA are bandoul fata dintr-o bucata. Are Patrascu pe al lui Passat. Sa-ti arate el cum da.

Mi-am montat si eu proiectoare pe masina, nu aveam, dar la mine a fost simplu. Doar le-am cumparat si le-am pus sus. Am facut cablajul si acum ii gata. Eu mi-am pus xenoane de 3000K (lumina galbena ca la bartana DACIA) tocmai ca sa ma bucur de ele pe ceata. Am in plan sa fac si eu cornering pe ea. Si ce mai am eu in plus pt faruri, am un modul de lumini AUTO. Este in mare fel si isi face treaba foarte bine. 

http://fr.aliexpress.com/item/VW-AUTO-HEADLIGHT-SENSOR-AND-SWITCH-for-GOLF-4-JETTA-MK4-Polo-NEW-Bora-NEW-Sagitar/1221218886.html

Hai ca mi-am cumparat bilete pe locurile din fata ca sa urmaresc mai bine ce ii mai faci. Mai fur si eu idei de la tine. hihihihiihih Bafta!

Link către comentariu

Mersi Sorine. :)

E frumos butonul. Dar in afara de aspect, la mine nu-si prea are functionalitatea pentru ca pozitia 0 a butonului actual e folosita ca si mod AUTO. Cand pui contactul, se aprind DRL-urile. Intr-adevar, daca vreau sa stau undeva cu motorul oprit, nu pot fara lumini. Dar avand Webasto, nu are rost sa stau cu motorul pornit. :D

Dar intr-adevar, cred ca am imbatranit, n-as mai lucra atata la niste faruri.

In proiectoare nu pot pune decat bec clasic pentru ca ar disparea efectul de fading de pe cornering. Pacat doar ca proiectoarele astea nu sunt facute SI pentru cornering si nu lumineaza destul in lateral. Cele de B6 si mai noi, au o oglinda in plus pe lateral. De mare ajutor in cornering.

 

Link către comentariu

Nu man. Kit-ul ala este pt lumini AUTO. Se intuneca afara, se aprind farurile singure, sau iesi din tunel, se sting singure. Eeeeeee acum m-ai inteles? Eu am xenon pe masina mea OEM, si am schimbat butonul de reglaj al intensitatii luminioase a clusterului (aveam doar o rotita ca am autoleveling) si am pus cu doua rotite ca la farul H7 normal. Si pe butonul cu 1,2,3, l-am blocat la 1 si 0 gen ON/OFF si acolo am legat modulele auxiliare ca sa pot sa le deconectez daca vreau. hihihihihiihhi  Elegant/frumos/cat de cat...hihihihihi

Bafta!

Link către comentariu

Aaa.. inteles.

Eu nu vreau functia aia. Si la BMW o opresc ziua pentru ca uzeaza xenon-ul inutil. Sunt momente seara cand se aprinde / se stinge cand treci pe sub un copac si e la limita de comutare.

Revenind la Passat... noaptea pornesc luminile din buton iar in rest DRL-urile isi fac treaba. Dar tine de pretentii. :D

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Intercooler-ul de Mondeo nu-i bun. E prea mic. Suprafata de racire e tot cam cat a celui de Passat.

Trebuie alta varianta. Ma gandesc la ceva de Sprinter.

P1010283.JPG

P1010285.JPG

Sau un W203, 204.

225282643d455d8.jpg

OTUyZWExNjMzNWVlMTFlMDZjMmY0ZGNhMmEyOGUx

Link către comentariu

Dupa cum spuneam in alt topic, sunt in proces de curatare a instalatiei de racire. Rezultatele sunt exceptionale. :)

Tot circuitul e imaculat. Mai urmeaza vreo 2 cicluri de spalare cu apa distilata si apoi trec la antigel odata cu montarea noului Webasto.

47851649Xjs.jpg

Am desfacut toata fata sa rezolv mai multe probleme. am ramas placut surprins ce curat e totul. Ce vedeti in poze e un motor nespalat/necuratat de cativa ani. Exista doar ceva praf. Nicio scurgere de ulei sau alte lichide. :rolleyes: I-am dat doar un strat de vopsea sub carcasa distributiei, ca avea tendinte de ruginire.

S-a rezolvat si cu tampoanele de la motor. Deocamdata am adaugat vreo 6mm pe partea soferului, dar cred ca voi scadea la 3mm dupa ce montez si pe partea dreapta. Chiar si-asa, l-am pornit acum si nu mai simt nicio vibratie in caroserie. 

Radiatorul fiind cu probleme, am cautat prin dezmembrari. Niciunul in mintile lui. Mi s-a facut o oferta foarte buna pentru unul nou Valeo. Cred ca voi ramane la el.

Am inlocuit distributia cu modelul din 2004, fara amortizorul de vibratii la rola intinzatoare. Un sistem MULT mai reusit si simplu de reglat. Si cu intervalul de schimb crescut la 120.000km.

Modificarea presupune alta carcasa la distributie si role diferite de modelul ce l-am avut. Deci acum am un ARL modernizat. :D

Am pus curea Dayco teflonata, rolele INA si pompa HEPU cu paleti metalici. Sunt foarte incantat de kit.

47851651ccW.jpg

47851652iKO.jpg

47851815ndU.jpg

47851658oxz.jpg

Am scos rulmentul din suportul de la visco, urmeaza sa cumpar altul nou luni (cod 800244B). Imi huruia subtil de multi ani, ca la majoritatea Passat-urilor. Doar ca lumea nu ii da atentie, fiind  un motor diesel.

47851654jWG.jpg

Totodata schimb si rulmentul din fulia de la compresorul de clima (cod 35BD5222DUM18A) si visco-cuplajul. Parca-i tocana de bile in ele. 

47851656yvw.jpg

Cu ocazia asta am gasit si sursa zgomotului de toba sparta. Racordul flexibil e rupt complet. Luni comand altul. Am masurat 110x54 (53)mm, daca-i corect. Cine l-a mai schimbat, ce dimensiuni si marca a montat?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!