Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

Fenomenal pot sa spun.Cred ca e cel mai dotat B5/B5.5 de pe forum si nu numai.

Link către comentariu

Ai facut-o si pe asta...:))

Din cate observ...la tine nu se pune problema cum iti iese...ci...ce urmeaza?:))

Link către comentariu

Ba tocmai. Cel mai important e CUM IESE. :D

Daca nu e cel putin ca din fabrica, stricam si facem din nou. 

 

Ce urmeaza... inca nu stiu. Deocamdata is prea incantat de noul bot.  :D

Link către comentariu

Exact la asta m-am referit...ca nu exista nici un dubiu ca ce faci...iese cat mai aproape de fabrica... :icon_thumright:

Link către comentariu

Sunt foarte incantat de modificarea asta. E de efect. Nu regret niciun leu. :)

Link către comentariu

Foarte frumos Cosmin. Mi ar placea o poza ziua cu botul masinii sa vad cu arata. Intrebare: nu iti afecteaza flow-ul catre intercooler? Sau ai montat fmic?

Link către comentariu

Felicitari,arata uimitor,abia astept sa fac si eu operatia asta dar sa se mai incalzeasca

Link către comentariu

Foarte frumos Cosmin. Mi ar placea o poza ziua cu botul masinii sa vad cu arata. Intrebare: nu iti afecteaza flow-ul catre intercooler? Sau ai montat fmic?

O sa vina si poza cand va fi gata totul.

Referitor la flow... e cam cu cantec. Clar ca nu mai e acelasi. Dar am largit ghidul ala de aer cu suflanta si poate culege mai mult din lateral. Vedem cum se comporta. Nu stiu daca la B5.5 e mai mare sau care-i secretul. Ca alea au nativ proiectoarele in bara.

Link către comentariu

Eu as adapta ideea unui al doilea intercooler ca la 2.5 tdi. In locul radiatorului ce raceste apa pt filtrul de motorina. Se poate elimina si pus filtru de b5.5 fara racitor. Si cu dual intercooler cred ca ar fi suficienta racirea admisiei celor 200 de caluti ai tai.

Link către comentariu

E si asta o idee, insa nici acolo nu face mare branza. A trebuit relocat si un claxon, ca era in calea proiectorului si a devenit si mai mare aglomeratia.

Cel mai bun ar fi un FMIC ceva mai slim, ca nu vreau sa tai din bara sau din alte elemente. Strict cat sa incapa intre radiatorul de clima si bara.

Si ca sa nu ma plictisesc, cred ca tre sa schimb iar G62-ul. Imi variaza turatia in ralanti dupa ce ajunge apa la 90°. Oem schimbat de vreo 4 ani, a cedat iar. Inca n-am avut timp sa verific temperatura cu vcds-ul, dar cel mai probabil el e vinovatul.

Link către comentariu

Fmic e ideal dar mai dificil de gasit o dimensiune care sa iti permita instalarea fara sa tai din bara sau sa faci tiganeli cum se mai practica :) La vara faci niste masuratori la temperatura din admisie sa vezi cat te afecteaza. Oricum frumoase modificari. Esti o inspiratie si un bun exemplu de profesionalism si bun gust. Keep up the good work!

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri!

Cand mai visez cate ceva, apar noi postari aici. :P

Link către comentariu

Stiti  ce e cel mai important?

:icon_geek:Raspund tot eu: Tot ce face/modifica e cat mai aproape (99%) de original,de aspectul OEM.Asta imi place cel mai mult !!!

Link către comentariu

Desi maine la lucru, nu m-am putut abtine sa nu iti citesc tot topicul! Ce sa zic, superb :) O gramada de upgrades de bun gust pe toate planurile, imi place. Mi-am trecut si eu upgrade-ul la turbo pe wishlistul masinii mele.. (si ala tot creste pe masura ce citesc tot mai multe topic-uri  :rules: ) O sa vorbesc cu Luci despre asta, tot el mi-a facut si remapul.. 

 

Bafta in continuare cu 'tiuningu' ! :))

Link către comentariu
  • Administrator

Cum mă să pui proHectoare de Haudi pe Passat??? Huo ...

Link către comentariu

Aaaa, citisi bre si tu p-acilea?

Mersi inca o data, baieti!

Am uitat sa mentionez ca nu m-am putut abtine de la o proba pe drum. Luminile is ceva de vis. Faza scurta e foarte precisa, lunga... extraordinara. Iar cornering-ul la viraje... e exact ce trebuie. Daca n-ar fi PD-ul, ai uita ca te afli intr-o masinuta de 16 ani. :).

Link către comentariu

Cosmin, cum antifonam si noi tractorasul asta sa se mai auda asa tare in exterior?

Link către comentariu

Intre PD-uri, al meu e printre cele mai silentioase. Conteaza mult tipul de motor si probabil starea lui.

De cand am pus ARL-ul, s-a schimbat enorm zgomotul. Inainte era chiar tractor. Acum e foarte decent, are doar un brum specific motoarelor de pe Audi.

Insa ma refeream la faptul ca nu il poti compara cu un motor de generatie noua (CR de exemplu).

 

Mai mult nu ai cum sa-l antifonezi. Tot botul e plastic. Chiar nu ai ce sa-i faci, decat sa pastrezi toate scuturile si capacele la locul lor.

Link către comentariu

antifonarea se face ca sa nu se auda in exterior?!

mi se pare important sa fie liniste in masina , in primul rand.

Link către comentariu

In interior nu se aude atat de pronuntat. Chiar e destul de bine antifonat passatul. In exterior se aude ca un tractoraj. Cel putin Ajm/Atj

Link către comentariu

ARL-ul mi s-a parut si mie un motor foarte silentios. "Rontaie" la ralanti, nu trancane cum fac cele PD mai "mici", ca sa nu mai zic de cele cu pompa rotativa. Sunt multe commonrailuri de 1.9 contemporane ARL-ului mai zgomotoase...

 

Cand pornesc dimineata AXR-ul stie toata lumea cine pleaca la munca :D

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Asa era si ATJ-ul meu, o rasnita. Si mai avea si o troncaneala ce ulterior s-a dovedit a fi de la 3 supape crapate.

Asta de-acum e foarte silentios in interior. Doar zgomotul ala de fond il aud. 

Pe de alta parte, cum zice pisoiul, multe CR-uri stau mai prost. Ca exemplu, avem niste Focus-uri 2013 1.8tdci (sau cum le-or zice) la munca... in interior le auzi ca PD-urile. Dupa 50km, ti se face rau.

 

Legat de IC... cred ca varianta cea mai buna ar fi adaptarea unula sh de pe alt tip de masina. Gen... E39 2.5d.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!