Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

cat ar costa o investitie de genul?

mi se pare foarte utila la diesel-urile mai vechi (motor mare, se incalzeste greu).

sa pui un sticker pe masina, cand porneste si iese fum de sub ea sa nu vina pompierii sa o desfaca precum conserva :)

Link către comentariu

E gandita treaba. Stickerul e deja in parbriz. Si e luminos. :)

La fel am facut si la bmw.

 

Legat de costuri, am explicat si pe pagina anterioara. Un sirocou sh e in jur de 200E, instalarea in functie de complexitate (telecomanda, timer, pornire ventilatie) 100-150E.

Posibil sa mai trebuiasca furtune, tub de alimentare, teava de evacuare (100-150ron/m), coliere, etc. Toate sunt repere speciale si costa pe masura.

 

Utilitatea se pastreaza si la dieselurile mai noi. Orice diesel ar fi, fara incalzire auxiliara tot greu se incalzeste.

Link către comentariu

corect....  :winter:

 

gasesti si pe la 250 euro unul complet... depinde de cine-l vinde, in ce stare este..... etc.

Link către comentariu

depinde de cine-l vinde, in ce stare este...

Bine zis!

Eu astuia i-am schimbat toate garniturile, instalatia electrica interna, senzori, pompa recirculare, etc. Surpriza placuta a venit constatand ca i s-a schimbat turbina si bujia, I-au pus turbina model nou si bujie ceramica (teoretic asta nu are moarte daca nu isi baga vreun roman degetele). Doar ECU si carcasa a ramas din cel vechi.

Asa stiu ca muuuulti ani de acum inainte nu am probleme cu el.

 

Cand il cumperi si nu e facuta revizia, poate ceda intr-o saptamana sau in 5 ani. Dupa noroc.

Link către comentariu

Tadaaaaaa: :D

 

 

 

 

Erau 2 grade afara. Vad ca in ~7 minute, sirocoul a trecut in treapta 2 (semn ca apa a ajuns la 75 de grade). Deci mi-a papat vreo 70-80ml de motorina. :P

5kW pentru 1.9tdi e destul de mult, incalzeste foarte repede circuitul. Comparativ, la bmw in aceleasi conditii, acelasi tip de incalzitor... trece in treapta 2 abia dupa 17 minute.

Link către comentariu

Dupa cateva zile de proba... revin cu feedback. Nu mai spun de caldura, ca problema e clara.

Dar mai e un bonus: motorul porneste ca vara. :)

 

Fara sirocou maraie de cateva ori pana porneste, specific sezonului.

Dupa cele cateva minute de functionare a sirocoului, demarorul invarte ca vara si motorul porneste instant. Evident, fara bujii.

Link către comentariu

Parca cam repede in 7 minute sa ajunga la temperatura aia... cel putin la Thermo Top E-ul meu dureaza cam 15 minute dimineata la aceeasi temperatura; sirocou-ul l-ai legat pe furtunul de iesiere din chiulasa? iti porneste si climatronicul concomitent cu sirocoul? 

 

Ca fapt divers: un sirocou care functioneaza in parametrii nu scoate deloc abur/fum vizibil, asa ca nici o grija  :D

Modificat de FROST
Link către comentariu

Ce sa mai zic, doar felicitări pentru investitie si munca depusă! Imi surâde si mie ideea de un sirocou, acum rămâne să-l gasesc la un pret decent si bineînțeles sa il montezi :). Is curios la temperaturi mult mai scăzute daca motorul porneste la fix sau o ia un pic mai greu.

Link către comentariu

Da, acum nu scoate gram de fum. :)
Precis deja s-au curatat toate internele si toba. Dar nu stii niciodata... asa ca stickerul e binevenit.

Nici eu nu-mi dau seama cum se incalzeste asa rapid. Le pornesc la ambele masini deodata si la passat trece in low destul de repede iar la bmw mai merge inca vreo 10 minute pana ajunge in aceeasi stare.
Daca nu era asa greu, faceam rocada intre ele ca prea rapid e la passat. :D
Climatronicul inca nu l-am legat.

Iesirea din chiulasa intra in sirocou, iesirea din sirocou intra in calorifer. Circuitul e cat se poate de scurt. Pe dus-intors am adaugat cam 1m de furtun.

Link către comentariu

Ciudat... si sirocourile sunt ambele acelasi model? nu difera vreo litera, cifra ceva?

 

Intrebare capcana: dupa ce cupleaza trepata a doua sirocoul si pui contactul, ce temperatura iti indica pe bord ?

 

Sa fie oare, proportionala durata de incalzire a antigelului cu durata de functionare a ventilatorului? :sly:  

Link către comentariu

Sunt ambele D5WS. Atat ca pe bmw e D5 facelift nou (si aparent mai lenes :d), pe passat e modelul vechi. Dar asta nu ar trebui sa conteze. In plus, am ascultat pompele de dozaj la ambele. Ticaie cu exact aceeasi frecventa.

Dupa ce a trecut in treapta 2 si pun contactul, indica undeva peste 70 grade. Daca pornesc motorul, scade intre 50-60 grade dar sirocoul trece iar in treapta 1 si in 1-2 minute temperatura revine la peste 70 grade.

Fenomenul asta e identic la ambele sirocouri ale mele si banuiesc ca si la tine.

Ventilatia nu e legata nici la bmw nici la passat. Deci doar isi fac ambele incalzirea, fara ventilatie cu motorul oprit.

Poate webasto e putin mai lenes, nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu

Poate difera lungimea circuitului de apa de la BMW la Passat... oricum important pana la urma e faptul ca face caldura, acum ca o face un pic mai greu e alta poveste...

 

Oricum dimineata privirile invidioase ale vecinilor sunt nepretuite  :D ... mai ales cand trebuie sa curete geamurile...

Link către comentariu

Hihi... cunosc.  :lol:

Si eu ma gandesc cu groaza cand le vad geamurile bocna dimineata. Dar si noi eram ca ei pana ne-a prins virusul sirocoului. :P

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa ce am tot montat module de follow me home pe masinile altora, n-am putut ramane indiferent. :P

Asa ca am instalat pe Passat confort turn signal, cornering lights si follow me home. Multumesc Cristi (Al Bundy) pentru ajutor cu schemele.

La cornering mai am de ajustat senzorii de la volan, dar functia deja e activa cand semnalizezi.

 

Categoric aceste 3 optiuni sunt printre cele mai faine si utile unei masini. 

 

Cineva ma intreba zilele trecute de ce mai investesc in Passat.

Raspuns: pentru ca si el e al meu.  :)

Link către comentariu

Niste filme, poze ceva sa vada si ochiul nostru lucrările facute Passat-ului :). Nu te zgarci cu pozele :))

Link către comentariu

Ei si tu. Vino sa vezi. Dar nu chiar acum, ca nu-i gata. :D

O sa fac niste filmulete cu functiile.

Prietenul tau Ionel vine maine pe la mine, el o sa vada live. :P

Link către comentariu

Pai o sa vin clar, momentan nu prea am timp din pacate  :( .Cu proxima ocazie ivita o sa fiu la tine  :lol: , pana atunci ma delectez  cu filmuletele ce o sa le pui!

Link către comentariu

Salut! Am tot urmarit topicul tau. Felicitari pentru realizari, e nevoie de pricepere si pasiune ca sa reusesti. Voiam sa te intreb si eu, ce fel de unitate de comanda are webasto al tau?  Am vazut ca ai o telecomanda aftermarket, m-ar interesa si pe mine una. Am aceasta unitate de comanda: post-35954-0-59853700-1419888415_thumb.j

Multumesc si spor la viitoarele proiecte. 

Link către comentariu

Colegu , imi montezi si mie modulul de follow me home ? [emoji1]

Daca insisti... :D Dar mai pe cand da caldura, ca acum ingheata degetele.

 

Alynho, unitate de comanda nu am inca. Si nici nu voi avea una oem pentru ca doar ultimele modele au memorie pe o saptamana si sunt incompatibile cu ECU acestui sirocou.

Lucrez la un programator ce ramane setat pana il resetez eu. Stie sa porneasca automat de 7 ori pe zi, 7 zile pe saptamana, nu e nevoie sa-l tot activez zilnic.

Unitatea de telecomanda e una universala, dar i-am modificat etajul de receptie sa ajunga macar la 200m (standard ele nu bat mai mult de 20-30m) si i-am adaugat un timer, sa opreasca sirocoul dupa un timp prestabilit (setabil intre 10-60min).

 

Toate astea sunt in lucru momentan. Cand or fi gata, o sa iasa ceva deosebit.

Link către comentariu

Hai Andrei, spala ochiu'  :D

In prima parte a filmului se activeaza la viraj, in a doua parte se activeaza la semnalizare.

 

 

Cred ca ma lasa frei-ul de la alternator. Pana se incalzeste ti-e rusine sa stai langa masina.

Link către comentariu

La tine merge corneringul din faza lunga, sau sunt farurile de ceata alea? Ca nu inteleg cum functioneaza corneringul cu faza lunga (cel putin asa o vad eu) :)

Link către comentariu

Nu.

La B5 ceata e in faruri. In lampa aia sunt becuri H4 (faza scurta a becului e proiector, faza lunga e... faza lunga a masinii).

Daca aveam B5.5 vedeai schema asta pe proiectoarele din bara. :)

Si la bmw, cornering-ul il am tot in far.

Link către comentariu

Si eu vreau :(( Super tare, se vede unde pui mana ce lucru iasa!!!!! LA MULTI ANI!!!!! Si multi km cu masinutele(cu toate :)) )

Modificat de andreisss
Link către comentariu

Mersi, mersi. Ma straduiesc.

La Multi Ani si tie! :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!