Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

La injectoare da, e diferit. In rest nu mai retin. A trecut ceva timp de cand am luat la studiat codurile tuturor pieselor din motoare.

Daca e longitudinal ai mai putine componente de inlocuit.

Link către comentariu

ce SUV, baftosule ...norocosule...chiparosule....  :winter:

 

B5-ul - un exemplu de masina..... respect pentru munca depusa.

 

in afara de tine, mai am un exemplu... cineva cu ub B5,5 - 2001....a dat pe masina 5000 euro... pana acum a contorizat ce a bagat in ea - 6500 euro....bagati. Masina e nebunie acum, i-am pus tot ce se poate pe ea.... de la cele mai mici retrofit-uri, pana la instalatia cu bixenon OEM, leveling si instalatie spalare faruri.

 

Mai pune si tu ceva poze cu B5-ul.... 

Link către comentariu

Sa dublezi valoarea masinii prin retrofituri si modificari e curata nebunie (desi cred ca nici eu nu mai am mult :lol:).

Curata pasiune, unde nu conteaza banii ci doar satisfactia.

 

Mai pune si tu ceva poze cu B5-ul.... 

O sa fac cumva. Acum ca in sfarsit i-am pus alte huse, din imitatie de piele gri, in ton cu interiorul... A schimbat masina total.  :rolleyes:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Nu mai vb in nestiinta de cauza :P... cum sa fie nebunie dublarea valorii? :D. Nebunia e dupa ce ai terminat tot de pus pe ea, mii de ore investite sa nu mai zic de bani, urmatorul lucru e sa o vinzi la jumate din pretul achizitiei. Adica o cumperi cu 6000, mai bagi in ea 6000 sa-ti faci mofturile si apoi o vinzi cu 3000 ca asa e piata.... asta e nebunie :)

Oricum Cosmine... cu poza aia cu butoanele la frana de mana e tare. Nu stiu ce-i ala TCS ca e prima masina cu butonul ala de o vad.

Link către comentariu

TCS = traction control system.

probabil are alta functie la el.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
C o s m i n

Aaa, poza aia e luata de pe net. :)

Eu am interior gri. Si oricum nu gauream cotiera pentru nimic.

Link către comentariu
  • 1 month later...
ursachicatalin

Cosmin. Mi-am luat si eu prin cineva o oglinda dreapta mare in sua. Am vrut una oem sh, dar omul din prea mult zel mi-a adus una noua aftermarket. Care e o mizerie...e toata din plastic...tot subansamblul e din plastic. Imi tremura la relanti...in ture, tot timpul. Deja ma enerveaza. Intrebarea e daca iau una de anglia si ii pun motorasul de pe asta de sua...o sa vina sticla cum trebuie sau o sa iasa in afara?

Link către comentariu

pui oglinda de anglia (sticla, motor, carcasa) pe bratul de europa

Link către comentariu
ursachicatalin

Pai si ce afacere am facut? Ca o sa imi iasa sticla afara

Link către comentariu

iti iese daca dai reglajul maxim.

cu bratul de europa carcasa sta mai spre masina si vezi mai bine in spate.

Link către comentariu

Pe bratul de Europa nu poti prinde carcasa lunga de SUA. Difera sasiul oglinzilor.

Iar inlocuind motorasul nu rezolvi nimic. Motorasele sunt aceleasi.

 

Ca un compromis pana iti cumperi o oglinda buna de SUA, poti folosi oglinda de Anglia reglata la maxim. Capatul sticlei va fi iesit putin mai in afara decat ar trebui, dar macar nu e mustiucul ala de oglinda europeana.

Link către comentariu
  • 1 month later...

In 8 ani schimb a 3-a oara un nenorocit de burduf la planetara stanga. Pe dreapta e cel cu care a venit masina din germania si nici o problema dupa atatia ani si km... Marfa de Galati  :8:

 

Si ieri, odata cu schimbul de ulei am constatat o singura problema: nu exista gram de ulei pe sau pe sub motor. Doar praf.  :lol:

Link către comentariu

GKN... (in ambalaj de SPIDAN). Dracu mai stie ce combinatii fac si producatorii astia...

Ulterior am vazut ca inca mai am burduful original, care l-am schimbat odata cu capul de planetara. E acelasi GKN dar material mai moale. Daca mai cedeaza si asta, il pun pe ala vechi. A fost mai rezistent decat pocnitorile noi.

Link către comentariu

da, trebuie sa fie ok.... si la B5-ul meu, am avut problema cu ele..... 

Link către comentariu
  • 2 months later...

N-am mai facut demult nimic pe la masina, dar sunt pe punctul de a-i monta un sirocou.  :D

Sa vad daca se materializeaza afacerea. Avand si sistemul cu bujii in antigel (CGP), ar trebui sa fie traznet.

 

La bmw e mai mare placerea cu sirocou, dar de cate ori iau Passatul dimineata, imi clantane dintii pana se incalzeste apa.

Link către comentariu

Si eu la Bora am sistemul cu bujii in antigel - si nu am simtit nevoia de mai mult. Vezi sa nu fie imbacsite sau sa nu mearga cum trebuie...

Link către comentariu

Asa ziceam si eu pana circulam doar cu Passatul. Dar acum cu bmw-ul, cand urc in masina e bine cald si geamurile curate.

Diferenta am simtit-o trecand iar la passat din cand in cand,

Bujiile sunt bune, se incalzeste la fel cum stiam dintotdeauna. Cam in 7-8km e la 80 apa. Pentru mine e prea mult, fac cam 20km pana la munca.

Link către comentariu

Am primit sirocoul, e tot un Eberspacher de 5kW (kit complet). Insa are pompa de recirculare apa defecta. Trebuie sa gasesc una buna...

Fara ea, nu porneste sirocoul.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!