Jump to content

Passat B5 ARL cu faruri custom bixenon cu DRL si stopuri LED


C o s m i n

Postare recomandată

salut

foarte frumoasa ai facut masina

am o intrebagare cum faci alarma cu pageru?

ca ma bate gandu ca tot mi'o buseste lumea in parcare sa apuc sa vad care e

ms o zi frumoasa

Link către comentariu

Si care ar fi intrebarea?

E o alarma normala cu pager. Pager-ul are un display pe care vezi orice activitate a alarmei. In plus vibreaza si emite semnale sonore in functie de activitate.

Pentru a sesiza si activitatea exterioara masinii, trebuie sa-i atasezi si senzor de perimetru (se achizitioneaza separat).

Si... cam atat. Daca doresti, poate ne intalnim intr-o vineri dupa masa prin Dej si o vezi live. :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare cosmine sunt invidios pe tine la cea ce ai facut la masina nota 10 cu+ so stapinesti sanatos cu multi km in fata si fara incidente in trafic.

Am o intrebare spuneai ca ai dat jos powerbox-ul nu vrei sa faci un bine unui coleg de forum? :D te intreb daca il vinzi as vrea si eu sai du cativa caluti in plus :rolleyes: .

Si mai am o intrebare pentru Redfighter acele lupe de care spuneai ca au ramas la tine le mai ai, nu le vinzi :icon_cheesygrin: :vwrullz: .

Link către comentariu

Scuze pentru off-topic cosmin ai putea sa ma ajuti cu o schema a modulului MIRROR DOWN

si cum se monteaza, daca trebuie activac cu vag-com sau nu si de unda se alimenteaza si unde se coneteaza modulul. :vwrullz: .

Sa te bucuri da masina succes.

Link către comentariu

Powerbox-ul nu l-am dat jos inca. Ma mai joc cu el cateodata (il mai pornesc din switch :lol: ).

Schema mirror down-ului nu te ajuta la nimic, pentru ca e nevoie de procesor si soft. Si asta nu mai am.

Link către comentariu

hey , cat teo costat pana la urma toate astea ? sa ajungi la 200 hp ? :D ma intereseaza si pe mine ! pm me pls

Link către comentariu

Nu, nu. L-a costat moca, ca la cat ii ramane dupa ce vinde tot...sa fie el sanatos.

Link către comentariu

Bueeey, raule. :P

Acum... partea materiala fiecare o rezolva cum poate, in functiile de oportunitati.

Problema cea mai spinoasa e CE si CUM ai de modificat ca sa obtii ce iti doresti si sa eviti alte belele.

Dar... dupa mult studiu, experimente si timp pierdut, a iesit ce se vede. :)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

banuiesc ca se refera la rezultatul final al masinii nu la vreo poza anume :)

Link către comentariu

Nu se vede nimic!

Schimba lentilele. :blah:

LE: Cel mai mult ma bucur de consum. Inca n-am trecut de 5.5-5.7 oricat de nebuneste as merge (pe drumurile nationale). Nu depasesc 120km/h, dar depasesc cam orice. Si accelerarile cam cresc consumul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi am fost foarte ispitit sa dau Passatul + inca 5000 de euro (nu radeti :D ) pentru un A6 2.0 tdi 2006. Masina are 170.000 km, inmatriculata in tara din noiembrie 2010, insa cu dotari destul de modeste (AC, incalzire in scaune, volan multifunctional in piele, insertii de Al, senzori de ploaie,lumina si parcare, navigatie, bluetooth, magazie cd-uri, geamuri/oglinzi eletrice, jante aliaj OEM 16", aceeasi culoare cu a lui Red, iar interiorul gri deschis precum interiorul din A4 al lui Turbocip), Proprietarul mi-e oarecum cunoscut, deci nu-mi fac probleme de corectitudinea cartii tehnice a masinii (oricum totul ar fi verificat la sange daca m-as hotari).

Pretul pentru A6 ar fi12.500 euro. Am condus masina, totul e absolut impecabil in ea.

Oferta e inca valabila dar... nu prea ma incanta. Parca nu e tocmai ce-mi doresc. Motorasul de 140CP mi se pare putin prea mic pentru ditamai cotetul, chiar daca nu-mi doresc un motor mai mare de 2 litri.

In plus, vreau sa las Passatul in familie. Are o valoare sentimentala mult prea mare pentru a o vinde unui strain.

Mai vedem... :)

Link către comentariu

Nu am cuvinte de lauda pentru toata munca, efortul si, mai ales, pasiunea depuse la rezultatul bine vazut !

...insa vrem sa il vedem mai bine :) ... si eu, te rog, si in numele colegilor, sa faci niste clipuri cu performante .... un 0-100, niste 80-120, 60-100, top speed daca vrei :D

Sper sa te mai vad prin Bistrita ! :vaidecapulmeu:

Drumuri bune ! :Driver:

Link către comentariu

Chiar in weekend pe drumul Zalau-Cluj-Bistrita m-am jucat cu un Touareg V10TDI. :lol:

Avantajul a fost de partea mea (probabil multora nu le-ar veni sa creada). Pe o distanta de vreo 30 km am avut timp sa ne "jucam", inclusiv pe serpentine.

Si asta cred ca datorita raportului kg/cp mai bun in cazul meu. El avea motorul de 5000cmc 315CP si 2500kg (~7.9kg/cp) iar eu 200CP si cei 1380kg (~6.9kg/cp)

Andrei... ne puteam intalni sa vezi masina mai de aproape. :)

Referitor la A6... cred ca spun pas. Tintesc mai sus.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
  • Administrator
Avantajul a fost de partea mea (probabil multora nu le-ar veni sa creada). Pe o distanta de vreo 30 km am avut timp sa ne "jucam", inclusiv pe serpentine.

Nu te cred. :))

Ce-ati jucat? Tabinet sau septica? :P

Link către comentariu

De-a v-ati ascunselea (unul in spatele celuilalt). :blah_:

Link către comentariu

Am citit in mare parte topicul, insa am vazut pozele, si cele initiale, si cele in care se vedea operatia de transplant de inima.

Ce pot sa spun, foarte multa pasiune, timp si bani investiti in proiect. Insa ce a iesit cred ca a merit fiecare secunda si leu investit.

E foarte frumos ca ramane in familie.

Iar despre viitoarea masina, oricare va fi ea, desi stiu in mare cam ce va fi, sa fie una pe masura asteptarilor si s-o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Sigur e de spus pas A6-lui ăla...

Nu cred că te-ai simți la fel de bine ca

Link către comentariu

Salutare,

Am avut ocazia acum o saptamana jumate sa ma intalnesc cu con-oraseanul meu Cosmin. Din povesti in povesti am ajuns sa ne prezentam ... "amantele" :blah_: . Dupa primele priviri asupra amantelor :blah: Cosmin mi-a si remarcat diferitele probleme la masina mea, unele le staim altele nu. "Aproape" ca i-a placut lui Cosmin ce a vazut la B5.5-ul meu.

La un moment dat am ajuns sa ii vad si eu masina lui "siliconata", sa nu zic tunata, botoxata, samd. Ce sa zic, la varsta ei, a masinii lui Cosmin arata foarte bine atat la exterior cat si la interior. Din momentul in care mi-am facut cont pe acest forum am observat cam toate modificarile exterioare si interioare prezentate de el pe forum. Mi-am facut o idee cam cum ar trebui sa arate modificarile la care m-am gandit si eu sa le aplic pe Passatul meu.

Si uite asa dintr-o discutie in alta mi-a propus sa ii conduc masina... fara sa ii fac vreo aluzie la a ma lasa sa conduc masina. Si uite asa m-am trezit la volanul B5-ului.

Singurul Bulevard din Zalau a fost al nostru...

Prima impresie?!?!?!... UUUUAAAAAUUUU!!!!!

Pedala la podea si masina a facut un balon negru in spatele nostru de fum,a urmat al doilea balonas de fum si al treilea bineinteles, si masina aproape ca s-a teleportat la 110km/h :D. Motor de 1.9 TDI al lui??? si eu am 2.5 TDI???... Fara nici o exagerare, masina lui ZBOARA!!! Sincer, cu un motor asa de mare al meu 150 CP, fata de al lui Cosmin, care zice ca sare de 200 CP...senzatia e superba. Ai mei 150 CP parca ar fi undeva la 50 CP nu 150 CP, in comparatie cu 1.9-le lui Cosmin. N-am termen de comparatie. Am mai condus eu masini cu peste 200 CP... dar e foarte mare diferenta.

Pe bune, sincer, mie mi-ar placea sa am un 1.9 sau macar 2.5-ul meu asa de agresiv. Cuplu constant la 1.9, putere constanta pe toata plaja de turatii si in toate treptele de viteza pe care le-am folosit, adica doar a 5-a. E o senzatie superba sa conduc masina lui Cosmin. Intr-adevar modificarile facute la 1.9 sunt parca pregatite pt raliu, nicidecum pt strada, pt oras sau drum normal. Masinuta mea o simt de parca ar fi un fel de melc pe langa cea a lui Cosmin. :banghead:

Felicitari pt rabdarea care ai avut-o pt a-ti face modificarile, au iesit EXCELENTE!!! Iti multumesc ca m-ai lasat sa-ti conduc masina. Am ramas cu un zambet ce nu prea am cum sa-l sterg usor de pe fata mea. Totul merge super, ca unsa, ca noua, perfect! No comment! :censur:

Link către comentariu
Cosmin mi-a si remarcat diferitele probleme la masina mea, unele le staim altele nu. "Aproape" ca i-a placut lui Cosmin ce a vazut la B5.5-ul meu.

Vrei sa spui ca ti-am admirat V6-le. :D

Chiar ai o masina super frumoasa. Acum... ca s-o intretii intr-o conditie de top, iti trebuie timp, bani si rabdare. Depinde de fiecare cat investeste.

Dar ma bucur ca ti-a placut si "1.9-le".

ghapciu, e frumos si A6-le respectiv, dar ca dotari e subtirel pe langa ce-mi doresc. Iar de motor si suspensie... o combinatie foarte proasta pe A6.

iulian, intr-adevar a meritat. Iar diferenta o vad mai ales in comparatia cu alt B5. Ca de departe toate par identice...

Sambata mi-am schimbat in sfarsit mecanismul de la stergatoare ca aveau joc axele ce tin bratele. Acum totul e nou dar si modificat. :D

La Passat exista doar un singur oring in partea de sus a axelor. La Audi exista si sus si jos. In acest fel, vaselina e conservata cat tin oring-urile (practic cel putin 10 ani) iar axele si bucsele "nu au moarte". Asadar... le-am modificat corespunzator si cele noi.

Acum... diferenta e enorma. Cand misti de stergator oricat de putin, se misca doar cu tot cu mecanism si bratul celalalt.

Multumesc tuturor pentru aprecieri ! :)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Felicitari pentru masina si mai ales pentru transplantul de motor,te-as ruga daca ai timp sa faci 1-2 filmulete sa vedem cum trage masinuta, ceva gen 0-100km/h si ceva peste sa vedem daca si la viteze mari accelereaza la fel de bine.

Felicitari si pentru titlul topicului :blah:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
C o s m i n
Publicat (modificat)

Auras, am incercat eu sa fac un filmulet dar nu prea mi-a iesit mare lucru, pentru ca:

- soselele noastre nu prea permit astfel de actiuni

- nu sunt artist la "liniute".

Acceleratia am evitat s-o calc 100% pentru ca pierdea aderenta pana in treapta 4. Am plecat din ralanti in treapta 1, sa protejez ambreiajul.

Noaptea cred ca ar fi ideal un astfel de test. Cu prima ocazie am sa fac altul mai corect. unde probabil ar iesi un timp cu cel putin 1s mai bun.

Dar iti poti face o idee despre cum trage. Comparativ, am condus zilele trecute un A4 cu motorul stock de 115CP (pe care evident l-am filmat), ca si cel ce-l aveam eu inainte pe Passat.

De A4 pedala era la podea, parca nu-mi venea a crede ca nu mai are rezerve de putere.

PS: fa abstractie de rulmentul de la o roata ce provoaca acel zgomot infernal. :D

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!