Jump to content

Mi se tot blocheaza pistonasele..


stealth
 Share

Postare recomandată

Salut . Am montat cilindrii de frana (pe spate) absolut noi,sigilati si dupa o vreme, verificandu-i asa intr-o duminica am observat la ambele roti cate un pistonas total blocat, numai cu ciocane grele (cu dorn de aluminiu) si mult WD 40 am putut sa ii dau afara.

Erau urme roscate pe pistonase, parea ceva rugina de la corpul cilindrului din fonta probabil.

Burdufurile de cauciuc sunt putin ciupite dar toata zona aia e in stare perfecta de e curatenie caci am schimbat si sabotii si cablul,rulemntii si am revopsit totul pe-acolo.

Dupa treaba asta, la vreo 2 luni ma uit si ii gasesc iar blocati, cu aceleasi urme roscate!

Cum sa rezolv treaba asta? cu masina circul cam la 2-3 zile maxim cate 20 de km,deci cam putin ,totusi.. Exista o vaselina speciala cu care sa ung bine pistonasele dar care sa nu atace garniturile si burdufurile? Sunt sigur ca peste vreo luna iar se intepenesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

goleste instalatia, spala bine cu alcool tehnic, sufla cu un compresor aer apoi pune lichid de frana proaspat. Intr-un cuvant, schimba lichidul de frana, ai mizerie multa in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

goleste instalatia, spala bine cu alcool tehnic, sufla cu un compresor aer apoi pune lichid de frana proaspat. Intr-un cuvant, schimba lichidul de frana, ai mizerie multa in el.

Yep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E curat ca lacrima ! am dat la final o aerisire lunga, cuy mult lichid scos si e absolut curat .

nu as vrea sa ajung la manevra asta ca e bataie de cap mare.

Am vaga idee ca parca exista o vaselina speciala pentru pistoane de etrieri si cilindri de frana. Multumesc de sfat oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba este lichidul curat daca este prost.....pune un lichid nou si mai bun calitativ, nici nu costa mult si nici nu se schimba greu...si verifica si pistonasele alea sa nu fie f feste, chiar daca s noi, nu toti producatorii sunt buni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel pateam si eu, tot timpul trebuia sa reglez saboti din cauza ca se blocau pistonasele, pana am bagat un lichid dot 4 de la o reprezentanta auto si de 5-6 ani am uitat de capitolul frane. E important sa nu fie un lichid ieftin, pt. ca desi poate parea costisitor, te salveaza de multa cheltuiala si munca irosita pe viitor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si verifica si sa nu ramana presiune remanenta in instalatie. Adica tija aia de la pedala sa fie reglata ok altfel la revenire ea nu se duce de tot in spate si nu se elibereaza presiunea din instalatie si la fiecare frana se tot "aduna" presiune in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu teoria spune ca lichidul de frana se schimba complet cam la 2-3 ani deoarece este higroscopic si atrage apa....nici eu nu l-am schimbat cam de 5 ani....ar cam trebui sa fac asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca postez aici, dar regulamentul nu imi permite sa fac un topic nou.

Unde gasesc bidonasul de lichid de frina la bus? Am schimbat garniturile la pistonase si nu se mai intampla nimic, probabil ar trebui aerisite frinele si completat lichid, dar nu stiu unde este bidonasul. Am citit pe undeva ca ar fi in spatele scaunului, ei bine acolo eu nu am gasit nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca postez aici, dar regulamentul nu imi permite sa fac un topic nou.

Unde gasesc bidonasul de lichid de frina la bus? Am schimbat garniturile la pistonase si nu se mai intampla nimic, probabil ar trebui aerisite frinele si completat lichid, dar nu stiu unde este bidonasul. Am citit pe undeva ca ar fi in spatele scaunului, ei bine acolo eu nu am gasit nimic!

il gasesti sub scaunul de la sofer... sau cel putin acolo ar trebui sa fie la tine (in spatele scaunului este la T2a). daca nu este acolo vezi sub masina de unde se alimenteaza pompa de frana in cazul in care s-au facut ceva modificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ce sa mai zic... vorba americanului ; I'm buffled . speram sa nu ajung aici, e greu de facut asta.

Cate chile de lichid sa iau pentru a-l schimba in intregime si de care tip? Masina mea e din '78 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si alcool tehnic de unde se ia si cam cat trebuie ca sa speli bine? a inceput sa ma intereseze si pe mine subiectul cu spalarea intregii instalatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate chile de lichid sa iau pentru a-l schimba in intregime si de care tip? Masina mea e din '78 .

Bine bine, dar ce masina? M-am uitat la profil si nu m-am prins.

Daca cumva ai broasca, eu asa tin minte ca mi-am luat 2 bidonase de 250g si mi-au ajuns.

In ce priveste tipul, numai DOT 3! Nu DOT 4. Cifra mai mare nu inseamna calitate mai buna, ci structura diferita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil
Bine bine, dar ce masina? M-am uitat la profil si nu m-am prins.

Daca cumva ai broasca, eu asa tin minte ca mi-am luat 2 bidonase de 250g si mi-au ajuns.

In ce priveste tipul, numai DOT 3! Nu DOT 4. Cifra mai mare nu inseamna calitate mai buna, ci structura diferita.

mai dimpotriva DOt -4 trebuie la buburuze tocmai ca alta structura trebuie la ale noastre

mia fost greu sa ma prind si eu de treaba asta pana nu mi sa explicat..

e decand folosesc dot-4 nam nici o problema cu franele.

Modificat de elkan peter emil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate stiu dot 4 este la astea mai moderne dupa 1990, si in nici un caz dot 5 nu se poate amesteca cu dot 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOT 5 nici nu incape in discutie. Ala e pe baza de silicon.

Io nu stiu cind s-a inventat DOT 4, dar sigur nu era pe vremea cind s-a proiectat broasca.

Din cite stiu, e tot higroscopic ca si DOT3, doar ca atrage ceva mai putina apa. In schimb, nu face bine la garnituri.

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca daca pui si garnituri noi sau le speli bine cu alcool tehnic inainte de schimbare poti trece la dot 4, asa o fi????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si alcool tehnic de unde se ia si cam cat trebuie ca sa speli bine? a inceput sa ma intereseze si pe mine subiectul cu spalarea intregii instalatii.

deci...si alcool tehnic de unde se ia si cam cat trebuie ca sa speli bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alcool tehnic de 70 80 90 de grade gasesti la magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

magazin.

ce magazin? macar categoria de magazine daca nu si numele...please

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in benzinarii gasesti. Eu am luat acu 2 ani de la un Rompetrol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vazut la un magazin de instalatii saptamana asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit si eu azi la un magazin de piese de dacia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!