Jump to content

Clapeta acceleratie (detaliere)


maxxgabi
 Share

Postare recomandată

Nu mai sunt alte erori decat cele de la senzorul de turatii si senzorul de la axa cu came.

Ce erori mai sunt acum pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

unui vecin cu un polo nu i se tureaza mai mult de 3500 rpm decat daca scoate mufa de la clapeta si o pune inapoi. Dupa ce opreste motorul ... pauza

L-am scanat si mi-a dat o gasca de erori:

8 Faults Found:

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-00 - -

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

P1172 - 35-10 - - - Intermittent

17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Large

P1544 - 35-10 - - - Intermittent

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-10 - - - Intermittent

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 35-10 - - - Intermittent

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

P1426 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0101

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6K9 920 806 G

Component: KOMBIINSTRUMENT TRW V08

Coding: 00141

Shop #: WSC 10001

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

El a scos clapeta, a curatat-o, eu i-am sters erorile dar de primele 2 erori nu scapa plus martorii EPC si motor stau aprinsi

Am incercat readaptarea dar ...pe canalele 001, 002, 060 (si parca mai era unul cu 9) tot aparea Error

Culmea e ca daca scoti mufa si o pui inapoi merge normal pana opresti motorul

Sa fie stricata clapeta?

Merci

probabil Carmen o sa-mi spuna sa puna un intrerupator si cu un cablu pana la clapeta dar as vrea o metoda mai ortodoxa. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o metoda mai ortodoxa: nu mai opriti motorul :lol:

http://www.ross-tech...rottlebody.html

Vecinul ala al tau i-a aratat corpului de clapeta cum trebuie sa functioneze: adica scoate mufa si o pune inapoi, iar clapeta s-a invatat cu aceasta adaptare :biggrin:, deci ia taurul de coarne si tranteste-i o adaptare asa ca la carte :blah:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu 001,002,060,098 pe Measuring Blocks si tot eroare imi dadea

pe Basic Settings cu 098 citeste dar cand ii comut pe measurin blocks ... error

Am incercat si varianta cu borna de la baterie dar ... fara succes

bn64and mi-a spus ca nu se poate adapta, in cazul asta ce se poate face? sa caute alta clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi ce cauti pe measuring blocks? Adaptarea se face pe Basic settings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu 001,002,060,098 pe Measuring Blocks si tot eroare imi dadea

pe Basic Settings cu 098 citeste dar cand ii comut pe measurin blocks ... error

Am incercat si varianta cu borna de la baterie dar ... fara succes

bn64and mi-a spus ca nu se poate adapta, in cazul asta ce se poate face? sa caute alta clapeta?

Eu ti-am zis sa intri in Measure Blocks pe 001, si dupa aia sa dai Switch To Basic Settings....apoi din Measure Blocks pe 060 si dai iarasi Switch,,,si tot asa si la 098.

In caz ca nu merge, e ceva de bai cu clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu clapeta nu-i bai, e bai cu vcds-ul lui Crish :lol: , e de generatie mai noua si nu prea merge pe orice masina, e familiarizat doar cu fabiutele. :lol:

http://youtu.be/FVEz7it48s8 ( ca idee de pornire)

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe measure blocks nu citeste nimic iar pe basic settings citeste doar pe 098 :(

Culmea e ca are tot motor AUA, tot de prin 2002 - desi arata altfel

S-a dus cu ea intr-un service dar inca nu a adus-o acasa ...probabil stau si aia si uita la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica calculatorul era de vina, i l-au schimbat, i-au facut nu stiu ce setari si acum totul e OK

intrebare: chipurile din chei nu au vreo legatura cu calculatorul?

Eu banuiesc ca doar i-a scos ECU, l-a parfumat un pic cu spray de contacte, pus la loc, readaptat clapeta si l-a taxat ca pentru un ECU nou + manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU trebuie adaptat la Immo, parca asa am citit in manualul Fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca trebuie mai multe adaptate... nu stiu dar nu cred ca pur si simplu ia alt ECU si-l pune pe masina si totul e OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. ieri am avut si eu putin timp liber asa ca am dat jos clapeta si am curatat-o bine de tot, daca tot eram negru pe maini am zis sa curat si EGR,zis si facut,toate bune si frumoase,masina trage mai bine se infige super , PROBLEMA este ca dupa curatarea clapetei am facut adaptarea fara VAG ,ralantiul sta pe la 680-700 ceea ce este perfect normal dar in bord troneaza acum un bec pe care il vedeam doar la pornire pret de 2 secunde "CHECK ENGINE"

Intrebare: pot sa fac un RESET ceva fara VAG? si daca nu........este cineva prin Buzau cu VAG care ma poate ajuta sa sterg eroerea respectiva? Va multumesc.

asa cum spune si cristiii, consumul tau e foarte mare. dar, sincer, nu vad ca solutie doar curatirea clapetei. e bine sa faci si asta, dar cu siguranta nu iti va scadea consumul. trebuie sa faci o examinare mai amanuntita (gen inspectat si eventual schimbat filtre de aer si benzina, schimbarea bujiilor, verificarea functionarii termostatului). in plus, mai cred ca si o scanare cu vag-com poate sa mai dea ceva indicii, poate ca de fapt, BC are probleme si indica eronat.

si sunt de parere sa ne oprim aici cu off-topicul (consumul are un alt topic) ca poate ne mai luam avertismente biggrin.gif.

numa'bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Va rog daca ma puteti ajuta si pe mine cu ceva sfaturi.

Acum 1 luna la prima zapada serioasa am plecat cu masina dimineata iar dupa nici 1 km mi-a murit motorul doar ca sa constat apoi ca masina nu se mai accelereaza. Apasam pedala si nimic, motorul mergea doar la relanti. Doar dupa cateva reporniri ale motorului am reusit sa o accelerez.

Am pus-o pe tester si mi-a gasit cateva erori toate legate de sistemul de admisie (clapeta,MAP) - p1142 , p1545, p1542, p1553, p1504.

M-am hotarat sa curat clapeta dupa ce am studiat putin problema pe net....dat jos, curatata, montata la loc, deconectata bateria, pus contact cateva minute, apoi pornit motor si......nimic. Cand pornesc motorul osclieaza 30 secunde pe la 500-700 rpm si trepideaza rau de tot - timp in care daca ating acceleratia motorul se accelereaza , dupa care se aseaza la 1100-1200, se opresc trepidatiile dar daca apas acceleratia nu face nimic sau doar se misca putin acul pana la 1300.

Ceva pareri, sfaturi va rog? Clapeta sa fie cauza pentru care masina nu se mai accelereaza deloc sau ar putea fi si altceva? Si daca ar fi doar clapeta o resoftare ca la carte cu VAG-Comul ar rezolva oare problema sau trebuie schimbata complet?

Masina este un Golf4 1.6 16 v BCB

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA intai adaptarea clapetei cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

desi am curatat de "smoala" aia clapeta in toamna trecuta acum iar e murdara (cred ca e ulei)

este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca din toamna trecuta nu te mai spalai pe fata, oare cum ti-ar arata fata acum? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa ne intalnim? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:nono: :icon_redface:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

glumeam,

eu intrebam daca e normal ca sa fie ulei acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu, stai linistit nu te stresa :lol: stiu ca poate esti nitel agitat fiindca nu ti-au dat inca leafa :lol:

e normal sa fie ulei acolo, bineinteles cu conditia sa mai ramana si ceva in baie altfel e bai.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt stresat de leafa ... eu ma ocup de salarii :icon_cheesygrin:

merci pt informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Acu o saptamana am fost la service la skoda militari pt. o diagnoza. Imi aparea check engine-ul aprins, cateodata EPC si nu statea la relantii deloc, avea fluctuatii foarte mici dar erau enervante pt. ca se simteau trepidatii. Nu stiu exact cat ar trebui sa arate consumul instant la relantii, dar mie imi arata 0.8-0.9-1.0litri/100km. Mi-au facut diagnoa si au spus ca trebuie sa schimb termostatul ca era blocat si deaia aveam senzorii aprinsi in bord, dar pt variatia de turometru au zis ca injectoarele sunt ok si ca mai mult ca sigur e de la clapeta de acceleratie si ca trebuie curatata. Ok pana aici! Au schimbat termostatul si sau apucat de clapeta. Am asteptat 2 ore si mi-au zis ca masina e gata. Am luat cheile m-am dus la masina bucuros "'gata in sfarsit e ok masina'' si ce sa vezi au disparut senzorii dar la fel era variatia la turometru. M-am intors la nenea si le-am spus ca nu iau masina ca la fel face. Amabili au mai facut o diagnoza si au spus ca nu apare nimik si ca asa e normal pt. ca e motor ceh din 2002 ''domne este motor vechi si este normal sa faca asa, nu avem ce sa-i facem''!!! Satul de aberatiile lor am plecat si cu o gramada de bani dati si cu masina in continuare defecta. Tin sa mentionez ca in noiembrie am schimbat toate filtrele, uleiul,bujiile, sonda lambda schimbata in 2010! Masina este o fiabia din 2002 1.4 mpi tip motor AZF. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problem!!!!! Am curatat si eu azi clapeta cu pricina. Insa dupa ce am pus-o inapoi in bord mi s-a aprins EPC si ASR si nu mai dispar ,iar masina nu mai merge se tureaza apoi se subtureaza si pedala de acceleratie nu are efect..ca si cand nu apas. Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a face operatia de curatire a clapetei sa inteleg ca nu ai avut ,,problem" :lol: ?

Normal daca ai pus totul la loc p-acolo, inclusiv garnitura de sub clapeta, ai strans bine corpul sau n-ai uitat vreo carpa , furtunul care vine sub clapeta, nu ar avea voie sa-ti faca figuri.

Daca nu ai vcds sa vezi ce s-a intamplat, scoate-i borna de la baterie si vezi dupa aia cum se comporta, dupa ce pui borna inapoi.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtune nu am dat jos . Am dat odar prtea de sus cea cu clapeta, garnitura nu am scos-o. Nu am avut probleme inainte.AM incercat cu bateria dar nici o sansa..tot raman EPC si ASR si nu se tureaza din pedala.

Sta turata pe la 1200 si trepideaza.

Modificat de mousek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!