Jump to content

Revizii (Tiguan 5N & 5N2)


Vlad F Buc
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

Azi am  avut programare pentru revizia de 15.000 KM.

La jumatatea lui ianuarie mi-a aparut in bord - service in 19 days

Pe la inceputul lunii februarie m-am dus la reprezentanta - ADA MOTORS GALATI si le-am spus ca am mesaj in bord ptr service ( 1 an )  dar nu am nr de km !!

Foarte amabili mi-au spus  - Ne vedem cind faceti 15.000 KM.

Azi am fost la ei si .... curios !!!!

In cartea service , la 1,4 TSI 4M , este un cod QI6 care recomanda schimbarea uleiului la 30.000 si service 2 ani !!

Asadar , ne vedem in ianuarie 2015 cind fac 2 ani indiferent de km .

Deci, ptr DEXIM, sa te uiti in catrea service unde este lipita o eticheta  si vezi ce corespunde in tabelui informativ !!


Sigur trebuia la 15.000 !??

in cartea service nu ai codul QI6 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pret revizie 444 euro la 150000 km. In pretul acesta a intrat si schimbarea lichidului de frana. Revizia a fost facuta in germania la reprezentanta Vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna, am cautat prin forum dar nu am gasit o informatie clara.

O intrebare pentru modelul Tiguan 2008, cutie automata, 4M, TDI 2.0, 140CP, 165.000km.

Cand se schimba uleiul la cutie?

Se schimba?

Unde recomandati schimbul?

Am auzit opinii diferite, dar n-am ajuns la o concluzie.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am cautat prin forum dar nu am gasit o informatie clara.

O intrebare pentru modelul Tiguan 2008, cutie automata, 4M, TDI 2.0, 140CP, 165.000km.

Cand se schimba uleiul la cutie?

Se schimba?

Unde recomandati schimbul?

Am auzit opinii diferite, dar n-am ajuns la o concluzie.

Multumesc.

Este o problema rezolvata pe forum.

Informatia este foarte clara  si provine din materialele VW pt. ciclul de intretinere prezentate de mine in forum.

Raspunsul este DA la fiecare 60.000 Km.

Mi se pare mie sau masina este ocazie?

Daca nu stii ce a fost inainte SCHIMBA uleiul urgent.

Unde nu stiu pt. ca nu locuiesc in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se schimba la reprezentanta, este o procedura mai speciala pentru automate, plus ca trebuie ulei de origine.Se schimba la 60k.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am cautat prin forum dar nu am gasit o informatie clara.

O intrebare pentru modelul Tiguan 2008, cutie automata, 4M, TDI 2.0, 140CP, 165.000km.

Cand se schimba uleiul la cutie?

Se schimba?

Unde recomandati schimbul?

Am auzit opinii diferite, dar n-am ajuns la o concluzie.

Multumesc.

Este o problema rezolvata pe forum.

Informatia este foarte clara si provine din materialele VW pt. ciclul de intretinere prezentate de mine in forum.

Raspunsul este DA la fiecare 60.000 Km.

Mi se pare mie sau masina este ocazie?

Daca nu stii ce a fost inainte SCHIMBA uleiul urgent.

Unde nu stiu pt. ca nu locuiesc in Romania.

Multumesc pentru raspuns!

Voi anula programarea la service PBN.

Pentru ca am citit (din limba franceza) ca recomandarea este pentru DSG la 60.000km.

Lucru confirmat de un posesor de Scirocco cu DSG. Eu nu am DSG. Mai mult, pdf-ul este de la un service autorizat VW, nu este direct de la VW. E o mica mare diferenta. (Ca si cum ar spune PBN ca ei "recomanda schimbul, desi VW nu a trecut asta in manualul de intretinere").

Pentru ca am primit raspuns pe email ca la tipul meu de cutie nu se schimba uleiul. Si deci n-am primit nici o cotatie de schimb+manopera in service VW.

Pana la urma imi asum si acest risc, daca va fi. Iar stilul meu de condus nu este sportiv, ci dimpotriva, degajat si constant. (In limita "civilizatului" trafic din Bucuresti)

Am rugat o amica din DE sa imi traduca un text pe care sa il trimit si la nemti, sa vedem ce zic ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cutie automata, e DSG. Si e foarte sensibila la calitatea uleiului si la starea filtrului. Iar reparatiile, daca nu ai ulei curat - my god, un mechatronic defect e 8000 de lei nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul a spus ca masina e din 2008 ceea ce inseamna ca acest model de Tiguan are cutie tiptronic si nu DSG, mai mult ca sigur....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pentru ca am luat Tiguanul cu 160000 km si este din 06/2011, avand DSG am decis sa-i schimb uleiul la cutie. Cei din Iasi de la COSO-Garage mi-au facut devizul la 1000 lei. Mi se pare rezonabil, ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-au trecut in deviz? Ar trebui sa fie 6 litri de ulei. filtru si manopera. Pe mine anul trecut pe vremea asta m-a costat cam 800 lei.

Ar fi bine sa schimbi si la Haldex daca nu ai un istoric in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca am luat Tiguanul cu 160000 km si este din 06/2011, avand DSG am decis sa-i schimb uleiul la cutie. Cei din Iasi de la COSO-Garage mi-au facut devizul la 1000 lei. Mi se pare rezonabil, ce spuneti?

Sandra service ce pret ti-au dat? Ma astept sa fie tot pe acolo, insa ei sunt service autorizat si dau garantie. Si nu prea se compara garantia de la un garaj cu cea de la service-ul de reprezentanta. Si la Coso, care au un site unde la rubricile "preturi" "testimoniale" si "despre noi" e un mare gol, mi-ar fi frica sa las masina. Si sa mai stii ceva "ihr vw spezialist" cum scriu ei pe site inseamna "specialistul ei vw". Poate te mai gandesti si te duci in reprez unde vei avea si istoric in toata baza de date a Vw. Parerea mea. Nu te zgarci la bani la cutie. Este esentiala pt masina. Si uleiul de schimba in conditii de vid, cu echipamente speciale. Iar mai mult decat atat, din cate stiu, uleiul de cutie original DSG e disponibil doar in reprezentanta. E masina ta si tu iei decizia. Eu pt masina mea fac distributia si uleiul de cutie (desi la a mea nu e cazul) doar la reprez. In rest, filtre, faruri, aer, si orice alte piese le poti face in alta parte, desigur.

Si vezi ce a zis colegul vdragos mai sus cu 3 posturi. Nu te zgarci la cutie cu fitru si ulei original.

Eu fac foarte curand un an de cand am masina, model 2008, am facut vreo 25.000 peste cei 155.000 pe care ii avea si masina merge absolut impecabil. Am 10.4 l/100km in oras. N-am mai iesit din oras 3 luni si jumatate.

Modificat de melody
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt sfaturi,dar deocamdata e doar o estimare a lor, miercuri la 9,00am sunt programat acolo si conf. istoricului de interventii facut de ei asupra masinii, imi dau seama ca e o estimare aprox. De ce? Am facut anterior o programare tot la ei caci in cartea de service originala, verificata si testata prima data la cumparare la Midocar-Vitan, mi s-a atras atentia ca trebuie sa ma decid sa schimb distributia. Asadar la COSO mi s-au cerut 2100 lei pentru asta-kit distr.,pompa apa, schimb la termen ulei+filtru, filtrele de aer,polen si motorina. In timpul inspectiei mi-au aratat si starea curelei de transmisie(6PK1070),cat si a bucselor spate, brat inferior(LMI34559), care au fost schimbate, finalmente, factura finala ridicandu-se la 2149,99 lei.Deci, cred ca 1000 de lei e o valoare estimata si va cuprinde si uleiul din Haldex, logic. Draga Melody, n-am apelat la Sandra, dat fiind istoricul negativ de feedback al lor. Sa fii sigur ca m-am documentat foarte bine, pana am ajuns la ei-COSO. E drept ca atunci când am ajuns la sediul lor imi venea sa fug, dar când am vazut cum am fost tratat si eu si masina, m-am mai relaxat, plus ca anul acesta, ei incep reamenajarea si modernizarea sediului,un proiect interesant, sunt ing. constructor cu 35 de ani de sant. prin tara si lume. Masina merge foarte bine, nu am nici un fel de probleme sau zgomote-greierasi (sunt constient,INCA !) si deja am facut in tara 11000 de km. Tot ce fac sunt reviziile si schimburile acestea la termen pe care le studiez cu atentie, ca sa le pot respecta. Sa fii sigur ca imi respect masina si voi pune pe ea doar piese si accesorii de calitate, caci imi place sa umblu prin tara si strainatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu det.finale, schimbul de ulei si filtru la DSG,600 lei, dupa o sapt.,pentru ca nu au avut pe moment uleiul G o55175A2,au schimbat si uleiul la Haldex,e gen.noua si e fara filtru,a mai costat 310 lei. In total 910 lei, sub estimarea initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tiguan 2009/3 2.0tdi 103kw,140 cp,4x4, 149.300km reali fără discuție,motor cbab.

la acest model am văzut că se schimbă distribuția prima dată la 180.000 km,atat cei de la skoda cat şi cei de la vw, mi au confirmat că nu a fost schimbată niciodată.la fel şi pe cartea originală a maşinii nu apare nimic bifat la distribuție.(la haldex s a schimbat uleiul şi la 60 şi la 120)

Ce spune ți să schimb sau nu distribuția,avand în vedere că sunt 6 ani şi jumătate ?.

dacă da,ce recomandați calitate premium la kit plus pompă ?mulțumiri

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km astia plus 6,5 ani merita schimbata sa nu stai cu stresul ei tot timpul, cu frica sa nu o fortezi. Eu am schimbat-o la 63k si 7,5 ani din aceleasi motive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea, e bine sa schimbi curelele de la distr. si serva.Asa am facut la toate masinile cumparate la SH. Uleiurile de la DSG si Haldex-fara filtru caci e din 06/2011,le-am schimbat desi aveam istoricul de service al masinii, dar prefer sa-i scriu istoria eu, caci cine iti da garantie la uleiuri dupa 3-4 ani. Si spre surprinderea mea, atat la DSG si Haldex au fost curate, dar anii....Cu cateva mii de lei, ai vazut mai sus, salvezi cateva mii de euro, deci merita. Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am linistit cu uleiul la cutie. Atata timp cat nu e trecut in carnetul de service, nu e cerut de producator, de ce l-as schimba?

Initial aveam aceeasi intrebare. Intre timp am mai vorbit cu alte service-uri si posesori de Tiguan. Nici unul, nici macar ca o masura de siguranta, nu a recomandat sau insistat pe schimbarea uleiului la Tiptronic. Plus ca ce a facut neamtul, la el acasa, imi inspira mult mai multa incredere decat orice alta lucrare de la noi.

Acum cateva zile pun o intrebare cu privire la starea placutelor. La PBN. Pentru ca la pornirea foarte usoara de pe loc, aud un zgomot de frecare, fix in momentul in care incepe miscarea. Recomandarea PBN? Usor de ghicit. Schimb placute fata-spate plus discuri pe spate. Intreb ce grosime au placutele, daca imi recomanda schimbarea? Raspuns, nu stiu, dar minim e 2mm. Bun, de acord, dar ce grosime au acum? Nu stiu, ca nu a notat tehnicianul. Dar la discuri, ce problema e? Pai sunt ruginite. Unde, intreb? Pe suprafata de rulare? Zice nu, dar asa, ati mai stationat si au rugina. Pai nu le puteti curata? Un wd40 sfant? Pai noi recomandam sa le schimbati. Pai si daca las masina apoi 2-3 saptamani si apare ceva rugina, le aduc iar la schimbat? Huse de discuri nu gasim? Sigur ca bagasem ironia cand am tot auzit astfel de lucruri. Era o vreme cand desfaceam singur un motor, o cutie, niste discuri... Dar nu mai am timpul si locul sa le fac si nici nu mai sunt la curent cu tot ce e construit azi... Dar lucrurile elementare inca le tin minte...

Am schimbat discuri de ambreiaj, cabluri de ambreiaj, am segmentat, am reglat aprinderi... Nu erau calculatoarele de azi, n-am lucrat cu injectoare, dar am bibilit carburatoare, camere de admisie si evacuare, etc...

Cand vad smecheria imi cam vine greata...

Bunul simt ma impiedica sa ii iau la misto chiar pe fata pe cvasi-amatorii care au rol de "consultantul dumneavoastra" la porsche bucuresti nord, dar o reclamatie in scris in nemtia s-ar putea sa fac. Depinde de toane.

Modificat de melody
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ,ai perfectă dreptate.am uitat complet de schimbul de ulei din cutie,acest ulei la acest tip de cutie este life time.

trebuie să fii extrem de atent şi bine informat în ce priveşte întreținerea ,altfel ai okazia să bagi mii de euro din prostia altora.

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , as vrea sa va intreb daca la un Tiguan din germania cu reviziile la zi este mult 150k km ? 

Este vorba despre Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DPF 4Motion din 2010 si din ce am citit pe internet la desfasuratorul reviziilor, cureaua de distributie ar trebui schimbata la 140k.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa verifici km sa fie reali si dupa sa ai ganduri de distributie, vandut masina  etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca nu vreau sa o vand mai departe, o vreau pt mine si sa o folosesc cat mai mult de acum incolo.

Dar daca ar fi reali, teoretic pt un motor diesel nu ar trebui sa fie o problema. M-ar interesa daca cineva de aici are aprox 150k si cum se comporta masina, cat costa serivice-ul in romania, mai ales ca la un moment dat presupun ca si filtrul de particule va trebui schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150.000 sunt f.ok ca km pentru o maşină sh de 5 ani .

Un schimb complet de ulei plus filtre de calitate te duce în 400-450 lei .la 180.000 km trebuie schimbată cureaua la distribuție,uleiul la haldex,şi la dsg dacă e cu dsg,mai adăugăm şi lichidul de frană care se schimbă prima dată la 3 ani şi după aia din 2 în doi ani.aşa zice cartea,aşa trebuie făcut.

filtrul dpf ar trebui să fie ok la km ăştia dar nu ar strica o scanare să i vezi nivelul de încărcare.

a mea (2009) am luat o cu 148.000,actual 154.000 dar în urma a două scanări pe cutie ,cu două testere diferite,s au descoperit 181.000 ,deci vreo 28.000 în plus.

să ai spor şi să te bucuri de ea.sfatul meu e să o iei negreşit.de curiozitate ,ce bani ?

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc  vik71 pt raspuns.

Pretul este 12900 de la Handler pt Sport and Style

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă şi mai negociază nişte sute.eu zic că e preț bun la an şi km.să te bucuri de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!