Jump to content

Revizii (Tiguan 5N & 5N2)


Vlad F Buc

Recommended Posts

La cererea lui snakebyte deschid acest nou topic.

Cei deja patiti ne pot oferi ceva detalii legate de pret, piese, durata si alte patanii intampinate.

Poate la revizie "genialii" mecanici au descoperit "probleme" noi, poate au incarcat factura cu chestii inutile ...etc.

Pe scurt; cum a decurs prima revizie? Cam cat cost, timp si stres implica.....

Eu pot sa va zic pe scut cam cat a costat o reparatie cu tot cu manopera pt bara fata + scut fata aprox 1.200 lei la Midocar Vitan, a durat aprox 2 zile.

Revizie curand am aprox 11.000 km pana acum, iar problemele intampinate le gasiti la topicul de probleme.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad F Buc

    28

  • dexim

    20

  • Andy_B

    12

  • Danmarc

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lichidul de frana se schimba prima data la 3 ani iar ulterior la fiecare 2 ani, pt servo nu este specificat interval de schimb

Posted Images

Tiguan 2.0 TDI 2008 - ~ 40.000km:

REVIZIA 15.000 ~ 900RON

REVIZIA 30.000 ~ 1100RON

_______________________

Cardinal Motors Ploiesti

Nu au existat probleme la revizii sau intre acestea.

Masina merge excelent, fara niciun fel de problema.

Modalitatea de condus: AGRESIVA

Masina este a tatalui meu si nu va pot da mai multe detalii, pentru ca nu le stiu.

Ps: are o actiune de service (nu stiu codul) de vreo cateva luni, dar nu are timp/chef sa se duca in service pentru rezolvare.

Bafta!

Link to post
Share on other sites

cred ca titlul mai potrivit era "De la cei patiti"! :lol:

Edited by puricele
Link to post
Share on other sites

Am fost azi dimineata la PBN.

Revizia de 15000km-Schimb de ulei(Castrol SLX Longlife3), filtru de ulei - 530 lei.

Tipul cu care am vorbit mi-a spus ca e posibil sa fie nevoie de schimbarea filtrului de polen peste cateva luni.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Revizia 15.000 km la D&C Oradea

Schimbat filtru de ulei si polen, ulei Castrol Long Life - 689 lei

Au bagat si schimb buson ulei - explicatia a fost ca au constatat ei ca uneori se intepeneste si este mai bine asa, decit sa schimbe baia.

Link to post
Share on other sites
Vlad F Buc

Revizie 15.000 km la Midocar Vitan 440 lei TVA inclus.

Ciudat de ieftin pt ca un litru de ulei la ei costa in jur de 86-87lei parca.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Poate ar trebui un topic de "service" uri, sa ne dam cu parerea cum trateaza mecanicul roman o mashina germana nu numai la revizii, dar nu am unde sa postez asa ca pun aici..

Am avut si eu o prima impresie "buna" de Midocar Vitan dar acum imi vine sa-i injur de mama focului.

Am fost in ianuarie sa repar o aripa stanga gasita infundata in parcare. Bun. De abia acum am descoperit (odata cu venirea caldurii) ca rama de plastic de pe margine falfaie... am ramas masca... se vede clar ca dupa ce au smuls-o cu forta inainte de a schimba aripa rupandu-i un piciorus de plastic (nu stiu cum ii zice , se prinde prin apasare) , ulterior au "lipit" rama cu un fel de silicon care a stat bine mersi pana mai ieri... Innebunesc, abia astept sa ma intorc din concediu sa le fac scandal...

Link to post
Share on other sites

Te cred ca esti suparat dar sa stii ca rama de plastic chiar asa se fixeaza, prin lipire. Daca tragi putin de cealalta si te uiti atent vei vedea ca in anumite locuri intre rama si aripa e o banda de burete dublu adeziv. Problema e ca in loc sa foloseasca acel material, au folosit ce au gasit si ei... sa zicem silicon sanitar.

Link to post
Share on other sites

Da, se pare ca e un burete adeziv (asa pare la a doua vedere) de vreo 3 cm. Cert este ca rama a fost fortata si s-a rupt unul din pinii de prindere. Treaba a fost de mantuiala la montaj, cu toate ca nu neg, aripa infundata a fost schimbata (pe deviz este schimbata si vopsita) iar capota zgariata si revopsita ambele aratand impecabil (culoarea fiind negrul cel pretentios...).

Link to post
Share on other sites

2.0 TDI 140, revizie un an: 480 lei, schimb ulei si filtru ulei - Serpico Craiova.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Revizia de 15000 km pentru 1.4 TSI 150CP a costat 575 RON la TESS Brasov si a durat aproximativ doua ore.

Au schimbat filtrul de ulei, uleiul, filtrul de aer si filtrul de polen si au completat antigelul.

Link to post
Share on other sites

Ahoy posesorilor de Tigu an... :) ... Tiguan 2.0 TDI 140hp, Track&Field (normal ;) )revizie 14.976 km (almost 15.000) - 715,77ron(15,77ron spalat masina ca eram dupa o tura in da wild).

Reprezentanta : ROMBAT Bistrita.

Au schimbat filtrul de ulei, uleiul(au refuzat LONG LIFE), filtrul de aer si filtrul de polen. In rest totul se prezenta in mare forma(mai putin bateria, cica nu incarca la capacitate maxima???)

Timp de asteptare : de la ora 9 am pana la 15.15 (dar stiam ce ma asteapta caci ma anuntasera cand am facut programarea).

Edited by adi13
Link to post
Share on other sites

WTF? Mie nu mi-au schimbat filtrul de aer, cica nu e nevoie la prima revizie. Ce bulangii.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

revizia de 15000 la midocar otopeni

375 lei

s-a schimbat numai uleiul si filtrul de ulei

asa e in planul service

ieftineaua....nu mi-a venit sa cred

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Poate ar trebui un topic de "service" uri, sa ne dam cu parerea cum trateaza mecanicul roman o mashina germana nu numai la revizii, dar nu am unde sa postez asa ca pun aici..

Am avut si eu o prima impresie "buna" de Midocar Vitan dar acum imi vine sa-i injur de mama focului.

Am fost in ianuarie sa repar o aripa stanga gasita infundata in parcare. Bun. De abia acum am descoperit (odata cu venirea caldurii) ca rama de plastic de pe margine falfaie... am ramas masca... se vede clar ca dupa ce au smuls-o cu forta inainte de a schimba aripa rupandu-i un piciorus de plastic (nu stiu cum ii zice , se prinde prin apasare) , ulterior au "lipit" rama cu un fel de silicon care a stat bine mersi pana mai ieri... Innebunesc, abia astept sa ma intorc din concediu sa le fac scandal...

Nu am mai scris de ceva timp dar revin cu amanunte. Am ajuns la revizia de 1 an (doar 14k km) 450 lei, Midocar Vitan. Programare inainte cu cateva zile, a luat cam o ora. Oricum nu aveau decat sa schimbe uleiul, filtrele si sa reseteze pop-up de la computer. Nu am inteles ce ulei au pus dar sigur e norma 507 pe factura. Avand trapa imi aparusera ceva greierasi dar bineinteles ca au disparut pana am ajuns in service. In rest masina merge beton si nu s-a stricat nimica. Doar cauciucurile Bridgestone s-au tocit un pic :vaidecapulmeu:

In alta ordine de idei, cu rama de plastic (500 ron pret de catalog)... Nici mecanicul care a schimbat aripa nici agentul care mi-a luat-o in primire nu mai lucrau acolo (lol, oare de ce?), anyway, am venit sa le fac scandal chiar daca a trecut asa mult timp, garantia lucrarii fiind 1 an si se vedea clar ca a fost rupta prin smulgere si pus un "abtibild" acolo dar nu excludea faptul ca as fi putut rupe eu ornamentul atata timp cat am semnat receptia. Buuun, nu m-am inteles de loc cu baietii de la tinichigerie (feriti-va de omul de la biroul din stanga - acum sunt trei birouri in linie- nu stiu cum il cheama dar e chiar un nesuferit). Bineinteles ca se uitau toti ca la urs. Am cerut sa vorbesc cu un sef de pe acolo.

Partea interesanta este ca printre toti ... (nici nu stiu cum sa-i numesc dar imi vin tot felul de cuvinte ireproductibile aici), am dat cu ochii de seful de service, d-nul Baran. Un om deosebit de respectabil care doar i-am explicat despre ce este vorba , a vazut masina si m-a invitat a doua zi sa mi-o faca cam in 1-2 ore. Mi-a placut felul in care "matura" cu angajatii pe acolo cand isi facea aparitia. Chiar punea oamenii la treaba. Cat mi-am pierdut vremea pe acolo chiar a mai rezolvat doi clienti pe loc care nu'sh ce probleme aveau pe la motor si erau plimbati cu fofarlica.

Ornamentul este prins acum f bine si vreau sa-i multumesc inca o data pe aceasta cale fiindca rar intalnesti oameni profesionisti ca el. Mai ales in service-uri.

In plus mi-a spalat si masina brici. Free.

Iertati-mi telegrafia dar sunt cam tot timpul pe fuga.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Poveste scurta.

Eroare AFS bord ------ >service Midorcar ----- > cost final 89 Lei manopera + bec H7.

Becul a costat cam 40 si ceva de lei, nu stiu acum daca este mult sau ieftin, am arucat un ochi pe net la cat costa un bec H7 Philips aprox 50 RON.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ieri am fost la prima revizie, de 15.000 KM la ABS-CENTER Miercurea Ciuc, am platit 450 de lei.

Pe factura apare filtru aer demo si montat, Pachet C, Filtru, Filtru ulei, Antigel roz, si ulei Castrol synt s 5w40, norma 502 00. In carte masinii pt motorul 2.0 TSI recomanda 504 00, dar calculatorul de la service mi-a dat 502 00 dupa seria sasiu. Stiti cumva daca e difereanta, in ce consta?

Pretul mi s-a parut foarte OK, fata de 800-1000 lei, cat plateam pt Skoda Fabia 1.9 SDI, 60 CP :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pretul e super OK. Eu azi am facut revizia de 30,000 km la PBV, si am platit 1,120 RON, in conditiile in care nu am avut absolut nici o observatie de facut pentru verificari supleimentare fata de procedurile normale de revizie periodica. Numai uleiul Castrol SLX Longlife 3 a fost 360 RON, filtrele (ulei, motorina, aer si polen au fost in total 330 RON) iar restul sunt consumabile de mica valoare si manopera. La fel am platit si data trecuta pentru revizia de 15,000 (1,196 RON), si tot acolo. Toate preturile mentionate sunt cu TVA inclus.

Link to post
Share on other sites

practic, cu cat consuma mai mult motorul TSI, cu atat platesti mai mult la revizie cu motorul TDI. tot acolo esti.

Link to post
Share on other sites
practic, cu cat consuma mai mult motorul TSI, cu atat platesti mai mult la revizie cu motorul TDI. tot acolo esti.

Incearca sa eviti subiectul si discutia asta cu benzina vs motorina, este un subiect foarte "delicat".

A mai fost abordat subiectul intr-un topic si am fost atentionat ca nu e locul si momentul potrivit, pentru discutii de genul.

Toate cele bune si ai mare grija pt ca "sefii" sunt cu ochii pe noi.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Poate ar trebui un topic de "service" uri, sa ne dam cu parerea cum trateaza mecanicul roman o mashina germana nu numai la revizii, dar nu am unde sa postez asa ca pun aici..

Am avut si eu o prima impresie "buna" de Midocar Vitan dar acum imi vine sa-i injur de mama focului.

Am fost in ianuarie sa repar o aripa stanga gasita infundata in parcare. Bun. De abia acum am descoperit (odata cu venirea caldurii) ca rama de plastic de pe margine falfaie... am ramas masca... se vede clar ca dupa ce au smuls-o cu forta inainte de a schimba aripa rupandu-i un piciorus de plastic (nu stiu cum ii zice , se prinde prin apasare) , ulterior au "lipit" rama cu un fel de silicon care a stat bine mersi pana mai ieri... Innebunesc, abia astept sa ma intorc din concediu sa le fac scandal...

cat te-a costat reparatia aripii?

si ce au mai facut?

Link to post
Share on other sites
  • Andrei_72 unpinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Doomy
      By Doomy
      Era timpul sa fac o schimbare......   dupa 9+  ani petrecuti in compania vechiului  Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB   .  Povestea lui incepe cam asa ... 
      Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc .  Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi  am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi  gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua  aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4  daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2. 
      Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc  cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti .   Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare  dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale : 
      Ce vroiam eu :  
      Model Track & Style ( 2012->2015)  Xenon   Volan cu comenzi  Incalzire in scaune  Navigatie(oricare)  Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara )  Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km   Ce NU vroiam eu :
      Buton Start  Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra  exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite  pentru postul de Explorator    .   Majoritatea care le gaseam nu aveau  toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare ....
      La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate  care mi-a zis direct la telefon  "Cineva a venit la noi si a incercat  sa schimbe un Tiguan manual  cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km  , schimb pe schimb  si noi nu l-am putut ajuta...."     Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style  si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele.   Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina,  VCDS , vizual si test drive  iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine !  Dupa ce am cunoscut si proprietarul  nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang  asa ca  vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata.  
      Istoricul masinii este destul de simplu  : 
      In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie  , adusa in tara pe roti  de proprietar  , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana )  apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km   , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos  

      Si acum sa inceapa partea de prezentare  a noului  Explorator 
      Model Sport&Style  productie 09.2012 pe carte este 2013  , 2.0  TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km .  
      Printre dotarile care merita mentionate sunt : 
      Webasto  Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert  Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care  a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior. 

       
      Lista cu modificari care vreau sa le fac  este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile.  
      Enjoy!

       
       
    • andREI
      By andREI
      La proaspat achizitonatul Tiguan (care nu a venit cu carte service iar manualul e in germana) nu sunt sigur care este presiunea recomandata pentru anvelope.
      Presupun ca presiunea depinde de dimensiunea anvelopelor si de incarcarea vehiculului. In prezent am anvelope de 235 / 55 / R17 si m-ar interesa presiunea pentru utilizare normala (nu incarcare plina).
    • Michael
      By Michael
      Iata ce va mai primi Tiguan ca optiune anul viitor: "Next year an electronic suspension control system will be added. Tuning will then vary situation dependently between the levels Comfort, Normal and Sport". Sunt curios in ce va consta exact acest sistem
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept