Revizii (Tiguan 5N & 5N2)
-
Similar Content
-
By Doomy
Era timpul sa fac o schimbare...... dupa 9+ ani petrecuti in compania vechiului Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4motion CFFB . Povestea lui incepe cam asa ...
Am decis in ianuarie anul acesta ca voi schimba masina , din diferite considerente : spatiu , varsta fosteia , dorinta de 4x4 , pitici pe creier,.....etc . Am zis ca de data aceasta nu vreau sa ma grabesc , cu banii in buzunar si timpul printre picaturi am inceput sa caut variante pentru masini posibile . Tiguanul deja era top in lista dar nu am ezitat sa cer oferte si sa fac test drive cu alte modele de masini noi gen Kia Sportage sau Suzuki Vitara.... . Nu vreau sa intru mult in detalii cu celalalte marci doar ca in bugetul meu la masina noua aveam toate optiunile din "lume" mai putin 4x4 daca mai faceam un mic efort ajungeam si la tiguanul AD1 nou dar fara 4x4 si cu cel mai mic motor , asa ca am ramas pe Tiguan 5N2.
Am zis din start ca nu vreau sa dau sansa masinilor din tara si ca vreau personal sa o aduc cunoscand bine piata auto de la noi si ce minuni poti sa gasesti . Am plecat cu cateva optionale care erau obligatorii pe lista de cautare dar si anumite optiuni care nu trebuiau sa fie pe lista de optionale :
Ce vroiam eu :
Model Track & Style ( 2012->2015) Xenon Volan cu comenzi Incalzire in scaune Navigatie(oricare) Interior Beige (preferabil Piele integrala dar mergea si Alcantara ) Ceasuri Color Proiectoare ceata Clima Carlig remorcare OE Kilometrii cat mai putini , targetul era pana in 80.000 km Ce NU vroiam eu :
Buton Start Suspensie DCC Trapa Panoramica Culoare neagra exterioara Lunile au trecut , am ajuns in Mai cu zeci de telefoane date si peste 12 autoturisme urmarite pentru postul de Explorator . Majoritatea care le gaseam nu aveau toate optiunile dorite , sau aveau probleme de natura "accident" , cunoscatorii/pasionatii stiu ce inseamna si cat stress implica o astfel de cautare ....
La inceputul lunii Mai am primit un telefon de la un prieten care lucreaza intr-un dealer VW din zona Buzau care stia ca eu sunt in cautare de masina ...ce masina si optiuni preferate care mi-a zis direct la telefon "Cineva a venit la noi si a incercat sa schimbe un Tiguan manual cu vreo 69.000 km cu un Tiguan automat cu 135.000 km , schimb pe schimb si noi nu l-am putut ajuta...." Am luat toate datele masinii , am facut verificarile necesare si au iesit OK , din lista mea de optiuni nu era cu Track&Style si avea Trapa dar in rest avea mult mai multe alte optiuni pe langa cele dorite de mine printre care interiorul Beige de piele. Am zis ca merita vazut .....asa ca intr-o Sambata am plecat spre Buzau sa vad masina , iar dupa 3 ore de verificari amanuntite , sub masina, VCDS , vizual si test drive iar dupa toate testele facute ....am zis in sfarsit ca asta este masina pentru mine ! Dupa ce am cunoscut si proprietarul nu mai aveam nici un dubiu , persoana in varsta pe la 65 ani care in urma unei probleme medicale nu mai putea folosi corect piciorul stang asa ca vroia sa schimbe masina cu orice pret cu una automata.
Istoricul masinii este destul de simplu :
In August 2017 a fost cumparata din Reprezentanta VW din Berlin in posesia careia a fost inca de la productie , adusa in tara pe roti de proprietar , dusa in reprezentata VW la noi in tara si efectuata revizia la 69700 k (filtre +ulei +lichid de frana ) apoi din August 2017 pana in Mai 2018 au fost facuti doar 325km , masina fiind predata catre mine cu 70.025 km in starea de mai jos
Si acum sa inceapa partea de prezentare a noului Explorator
Model Sport&Style productie 09.2012 pe carte este 2013 , 2.0 TDI 4motion cu motor CFFB cu 70.025 km .
Printre dotarile care merita mentionate sunt :
Webasto Trapa Panoramica Park Pilot si senzori de parcare Driver Alert Directie cu Servotronic Lane Assist Dynamic Light Assist Alarma de fabrica Scaun Electric Sofer Navigatie RNS 510 cu hdd 30gb Bi-Xenon Carlig Remorcare Interiorul Beige este cel care a adus punctul decisiv , eu pe germania nu am gasit nici un exemplar care sa intruneasca macar 8 din 10 puncte enumerate mai sus ,... marea mea slabiciune !! ma topesc dupa acest interior.
Lista cu modificari care vreau sa le fac este destul de lunga , unele fiind facute deja la momentul pozelor , o sa revin cu un alt post sa detaliez modificarile / accesoriile.
Enjoy!
-
By andREI
La proaspat achizitonatul Tiguan (care nu a venit cu carte service iar manualul e in germana) nu sunt sigur care este presiunea recomandata pentru anvelope.
Presupun ca presiunea depinde de dimensiunea anvelopelor si de incarcarea vehiculului. In prezent am anvelope de 235 / 55 / R17 si m-ar interesa presiunea pentru utilizare normala (nu incarcare plina).
-
By Michael
Iata ce va mai primi Tiguan ca optiune anul viitor: "Next year an electronic suspension control system will be added. Tuning will then vary situation dependently between the levels Comfort, Normal and Sport". Sunt curios in ce va consta exact acest sistem
-
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now