Jump to content

Revizii (Tiguan 5N & 5N2)


Vlad F Buc
 Share

Postare recomandată

cu siguranta uleiul respectiv este agreeat de vw, dar la tsi se pune ulei de anumita norma (504/507) si poate ca nu e bine sa pui altceva, doar pentru ca asta are pe stoc dealerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu de VW mi-e teama ci de romanasii nostri inventivi :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu am surprize !!!

 

Dupa revizie va dau detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor posesorilor de Tiguan si nu numai, nu stiu daca postez unde trebuie, dar cu scuzele de rigoare am sa postez aici deoarece mi se pare ca acesta e topicul cel mai apropiat de ce urmeaza sa spun: de curand mi-am cumparat Tiguan nou, am parcurs doar 150km cu el, sunt foarte multumit de masina, chiar fericit, si as dori sa stiu cum se face rodajul, cu ce viteza maxima se poate circula? la ce turatie maxima?, si cam la cati km parcursi se considera un rodaj complet facut? si daca consuma sau nu ulei in timpul rodajului. multumesc 

 

o zi placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu iti conduci masina dupa ce citesti pe forum?? Cand ai cumparat-o cei de la dealer nu ti-au spus nimic despre modul de conducere? Iar daca raspunsul este nu, sa stii ca lucrul asta scrie si in manual. E drept, ca e cam stufos, e destul de mult de citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu iti conduci masina dupa ce citesti pe forum?? Cand ai cumparat-o cei de la dealer nu ti-au spus nimic despre modul de conducere? Iar daca raspunsul este nu, sa stii ca lucrul asta scrie si in manual. E drept, ca e cam stufos, e destul de mult de citit.

Te invit frumos sa citesti tu cartea masinii, iar daca o sa reusesti, sa-mi spui si mie, da? pentru ca toata e tradusa in limba norvegiana, deoarece locuiesc in Norvegia, iar dealerul de la vanzari mi-a spus el multe in engleza evident dar cum se face rodajul uite ca nu mi-a spus altfel nu va mai deranjam stimati forumisti.

 

Parerea mea e ca daca nu putem da un raspuns unor intrebari de preferat e sa nu scriem nimic, 

 

Forumul din acest motiv cred ca s-a infiintat tocmai pentru intrebari , raspunsuri, si diverse discutii referitoare la masinile noastre. 

 

o zi placuta tuturor  :icon_thumleft:

Modificat de vladd72
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iti raspund...sau nu...mai bine iti raspund scurt.

Schimba macar orasul in profil, iar daca locuiesti in alta tara eu cred ca trebuie sa stii limba respectiva, dar ma rog este alta discutie.

Personal consider, ca raspunsurile pe forum vin la intrebari la care nu gasesti raspuns in documentatia masinii sau la probleme la care aparent nu exista rezolvare.

Dar pot sa iti spun ca  rodajul unui motor modern oscileaza intre 2000-3000km. In timpul rodajului motorul se accelereaza progresiv, in special in primii 500km. Ulei, de obicei acest motor diesel, nu ar trebuie sa consume, decat ff putin (comparativ cu benzinarul 1.8tsi).

 

PS Am citit toate cartile din mapa de bord... e drept ca in romana...nu stiu engleza :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic: parerea personala a fiecaruia vis-a-vis de ceea ce ar trebui sa se scrie pe forum este PERSONALA. Va rog sa raspundeti doar in cazul in care sunteti convinsi ca ceea ce scrieti raspunde unei intrebari sau aduce o valoare unei conversatii. Remarcile malitioase sau tendentioase (legate, de exemplu, de capacitatea semenilor de a procesa/citi o cantitate mare de informatie, in genul cartii tehnice a automobilului) nu se incadreaza in spiritul Regulamentului:

 

"7. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective (...).
8. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cat mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus."

 

On topic: in primii 3,000 km parcursi cu Tiguanul nu am accelerat mai sus de 3,500 turatii. Chiar si in prezent, nu turez motorul mai mult de 2,500 - 2,800 turatii daca apa nu s-a incalzit la 90 grade. Motorul nu a consumat nici un gram de ulei in plus fata de ceea ce s-a introdus la reviziile efectuate.

Primele saptamani dupa ce am primit masina am mers fara "zgomot de fond" (radio/CD) pentru a ma obisnui cu zgomotele din habitaclu. In general, dupa un drum lung, la temperaturi mari (vara, nu neaparat in Norvegia :D ), nu opresc motorul brusc, o mai las cateva minute pentru a permite racirea turbinei.

Cam astea sunt lucrurile la care ma pot gandi acum.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsul promt si la subiect, o sa tin cont de cele spuse.

 

O zi faina  :na:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La VW nu stiu daca am citit in carte, dar la Renault (care, stiu, nu e VW, asa ca nu sariti pe mine), scrie clar, pe prima pagina a manualului: "in prima mie de km se recomanda sa nu depasiti 3000 de ture (decat la nevoie) si sa va asteptati ca performantele "full" sa apara abia dupa 3000 de km".

In rest, toate chestiile alea pe care le-a enumerat deja Andy mi se par de mult bun simt, si nu doar pentru rodaj ci chiar si dupa ce masina are ceva km la bord.

Si ca o parere personala, indiferent de ce se spune prin folclor ca motoarele moderne sunt rodate pe banc, etc, etc, la toate masinile pe care le-am avut pana acum am simtit ca si-au dat drumul abia dupa vreo 15000-20000 de km. Dupa km astia am simtit de obicei ca masina se intinde altfel "la drum".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Îmi poate spune cineva va rog, cat costă distributia la un tiguan din 2010 motorizare diesel 140 cai ? La ce nr de km se face distributia ? La 210.000 km ??? Este posibil ??? 

Dar schimbare ulei in haldex ? 

Stiti pe cineva in Cluj-Napoca sa faca aceasta operatiune la preturi decente si cu materiale de calitate ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Doua materiale interesante privind revizii si preturi la zi in Franta pt toate modelele VW

 

http://www.volkswagen-entretien.fr/uploads/brochure/VW_01000328_5_BD_1_S1.pdf

 

 

http://www.volkswagen-entretien.fr/cycles-entretien

 

Sper sa va foloseasca

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cunoscatori....se schimba uleiul la DSG7 la 60.000km sau nu? E vb de un Tiguan facelift din 2011. Am cerut un deviz la Midocar si apare schimbul. Cei de la Porsche spun ca la varianta cu 7 viteze nu se schimba. de asemenea, se schimba si uleiul la Haldex?

Ma pot uita undeva la operatiile de service la diferite intervale de timp/km pentru acest model de masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cu ambreiaje umede, se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, da, e cu ambreiaje umede. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viata motorului si a cutiei DSG TIGU este uleiul

DA ,,,,LA 60.000 SE SCHIMBA ULEIUL LA DSG, motor si haldex

Multe cutii cad dupa aceasta perioada din aceasta cauza.

Daca stii ceva franceza o sa vezi in materialele trimise de mine ca este INDICAT dar nu....... ESTE PRINS IN PLANUL DE REVIZII.

 

 

Mai mult, am discutat cu un specialist/reparator  cutii automate si mi-a confirmat acest lucru.


O intrebare pentru cunoscatori....se schimba uleiul la DSG7 la 60.000km sau nu? E vb de un Tiguan facelift din 2011. Am cerut un deviz la Midocar si apare schimbul. Cei de la Porsche spun ca la varianta cu 7 viteze nu se schimba. de asemenea, se schimba si uleiul la Haldex?

Ma pot uita undeva la operatiile de service la diferite intervale de timp/km pentru acest model de masina?

Raspunsul era aici dar nu l-ai observat

 

Doua materiale interesante privind revizii si preturi la zi in Franta pt toate modelele VW

 

http://www.volkswage...8_5_BD_1_S1.pdf

 

pagina 8 ziice asa:

Les boîtes de vitesses automatiques (DSG) doivent être vidangées tous 

les 60 000 km selon les modèles. opération non comprise dans le Service 
Entretien 60 000 km. Parlez-en à votre Conseiller Client."

 

http://www.volkswage...ycles-entretien

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa ma uit pe materialele de la tine dar limba franceza pe care nu o cunosc m-a facut sa renunt.

Intre timp s-au razgandit si cei de la Porsche, am primit un deviz in care apare si schimbul de ulei la cutie si haldex. Nici mai mult nici mai putin decat 3000 lei.  :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa este si pe aici prin Vest............

Nu mi s-a parut ca sint mari diferente de pret EST-Vest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Drept e ca intra 8 litri de ulei, dar suma tot ramane dubla.

 

WTF? 8 litri? si-a facut si mecanicul schimbul impreuna cu tine?

 

4,2 - 4,5 maxim intra la un schimb de 1,4 TSI, ulei turnat cu mana mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata intra la dieselul renault de 2 litri si 175 de cai :).

Nu e vrajeala, scrie si in cartea tehnica si am stat langa mecanic, desi nu era nevoie ca mi-e prieten.

Revenind la topic, maine ma duc la revizia de un an cu tiguanu. Sa vedem scorul.

Am facut ieri si azi un Cta-Iasi si retur si a mers brici. Consum 7,2/100, masina goala, doar sofer. Nu am tras de ea, media a fost de aprox 6 ore de drum.

La pompa bagat 66 litri.

In weekend mai da un extemporal: un tur de forta Cta-Salonic si retur in 3 zile.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut revizia de un an (14700km).

Schimbat ulei si filtru ulei. Din factura reiese ca au pus Castrol 5W30.

Cost decent: 482 lei.

 

Fata de 1200 cat a fost prima revizie la Renault acum 3 ani si 7 milioane la Fiesta (acum nu mai stiu cati ani), pretul e excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facut revizia de un an (14700km).

Schimbat ulei si filtru ulei. Din factura reiese ca au pus Castrol 5W30.

Cost decent: 482 lei.

 

Fata de 1200 cat a fost prima revizie la Renault acum 3 ani si 7 milioane la Fiesta (acum nu mai stiu cati ani), pretul e excelent.

Pai sa stii ca e un pret bun dar.......nu ai intretinere  tip long life ( la 30.000 Km)

Pina la urma daca le aduni iesi tot acolo ....nu o sa  ii pacalim noi niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e; daca mai apareau filtrele de aer si polen, pretul se ducea mult in sus.

Pe cel de aer parca l-as schimba totusi. Nu e exagerat de scump si, la drumurile noastre, nu i-ar strica nici motorului.

Mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e; daca mai apareau filtrele de aer si polen, pretul se ducea mult in sus.

Pe cel de aer parca l-as schimba totusi. Nu e exagerat de scump si, la drumurile noastre, nu i-ar strica nici motorului.

Mai vedem.

Si pe mine ma bate gindul sa il schimb pe cel de aer pe socoteala mea la 34000 cit am acum

Sau sa il suflu cu niste aer comprimat in contracurent

Mi s-a parut ciudat ca VW zice sa il schimb la 60000 ............

As avea o intrebare; In Romania exista programul de intretinere LONG LIFE cu revizii la 30000 Km? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!