Jump to content

Revizii (Tiguan 5N & 5N2)


Vlad F Buc
 Share

Postare recomandată

Revizie la 91.000 km.

In mod normal trebuia sa ma duc la 95.000 dar mi-au gresit in cartea de service intervalele de service si dupa ce le-au corectat au uitat sa-mi schimbe si in computer alerta de revizie.Am uitat si eu.Asa ca m-a dus cand mi-a dat masina in bord alerta de service,cu 4000 de km mai devreme.Am cuplat revizia si cu o reparatie Casco generala dupa 4 ani de zgarieturi .

Pretul a fost 4100 ron. Sa mori din dragoste ranita !

Placute fata, bucse fata, revizie normala cu filtre etc, remediat un cablu 'senzor de radiatie solara' ros de soricei, schimbat becuri.

Costul este foarte mare, pentru vremurile pe care le traim.

Schimbat becuri de pozitie si numar - 180 ron.O nesimtire.Eu am schimbat becurile astea cu 6 luni in urma si mi-a luat cca 15 minute si m-au costa becurile 16 ron.

Schimbat bucsele pe fata a costat cu piese cu tot cca 1200 ron. Ei zic ca e mult de munca.O fi, dar tot mult mi se pare.

Remediat cablu senzor de radiatie solara - 800 ron. Mi s-a spus ca electricianul e un erou care a muncit 6 ore ca sa-mi schimbe acest cablu si ca ei mi-au tarifat doar 3 ore.Ca e o munca sisifica sa schimi cabluri din bord, ca se scoate tot bordul etc. Zici ca VW e dusmanul care face lucrurile astea imposibile.

In rest am mai schimbat lamela stergatorului pe spate si mi-au bagat pe gat diagnoze si teste de franare de cca 300-400 ron.

Ca o conlcuzie finala: preturile de manopera si preturile pieselor sunt foarte mari. E imposibili pentru un om normal sa suporte astfel de aberatii de cost.

Se mai mira de ce lumea prefera serviceurile particulare. Am prieteni cu ML care de ani de zile se duc la serviceuri normale si sint f multumiti.

Partea prosta e ca mi-au spus ca nu merge climatizarea masinii din cauza ca e defect compresorul AC. Costul este de 1300 de euro. Le-am cerut culanta. Au zis ca incearca. Acum merg cu geamurile deschise la 35 de grade si astept 14 zile un raspuns. N-as sti de ce s-a stricat compresorul si nici de ce nu am avut o alerta in bord.Fiind iarna nu am remarcat ca nu raceste, am observat abia acum o luna.

Am schimbat galeria de admisie, acum trebuie sa schimb compresorul de 1300 de euro. Nu stiu ce a fost in capul meu sa cumpar masina cu 2 ani garantie.Am prieteni care au SUV-uri cu 4 sau 7 ani garantie si acum fac misto de mine.

Masina de 33.000 de euro :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cei 2 ani sunt total de acord.

Personal, daca activitatea nu presupune ceva mai delicat, eu nu mai calcl pe la VW.

Sa fie ei sanatosi, cu tot neamul lor si cu preturile exagerate pentru piese/manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu gresala sa schimb la Touareg un bec,stergatoarele si un senzor de parcare. Cand am fost sa platesc i-am intrebat daca in banii aia imi dau si o masina, iar domnii de la Porsche foarte simpatici: "Calitata se plateste!"

S-o plati calitata,dar eu nu o vad! Poate e in alta parte ca la voi sigur nu!

Am plecat cu gandul ca scap....din pacate mi-am luat Tiguan. Sper sa nu ma imprietenesc din nou cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ford Fiesta

Schimbat bec faza 40 + manopera 30 = 70 lei ................

durata 5 minute

Nici la altii nu este mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tiguanul meu are 60000 km si nu am carte de service la ea.

Daca ma puteti ajuta cu operatiunile obligatorii pana la acesti km:

motor 2.0 TSI 170 CP

Cutie Tiptronic.

In principal m-ar interesa daca se schimba si la cati km ulei din cutia automata si cel din Haldex. De restul (filtre de toate felurile, placute frana, bujii, ulei) ma pot asigura ca sunt ok schimbandu-le.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija la placute, este posibil sa fi fost schimbate, mai bine verifici si eventual vezi despre ce marca/calitate este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform caietului de service la cutia tiptronic nu se schimba uleiul ci doar se verifica si se completeaza, in schimb se schimba la Haldex la fiecare 60000km. In rest ca la orisice masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta cu Golful si schimbarea uleiului la DSG (a fost o intreaga poveste), am inteles ca nu am ce sa mai caut in service-urile cu brand, insa marea problema este ca pentru operatiuni de tip schimb ulei Haldex sau mentenanta cutii automate nu am gasit fie sculele necesare fie cunostinte tehnice pe la service-urile pe care le stiu. Nu stiu daca e topicul corect si daca in categoria Revizii putem discuta despre service-uri alternative, insa sunt interesat de un service in Bucuresti care poate face aceste operatiuni la vedere si la preturi corecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

revize 15.000 km dupa 7 luni de la achizitie ... cost 585 RON (ulei Castrol Long Life 3 + filtru + buson baie ulei + manopera). Important pentru cei care nu stiau, nu trebuie depasiti cei 15.000 km sau anul de la ultima revizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cineva a spus mai sus ca la revizia de 60000 a schimbat uleiul la Haldex si filtrul Haldex.

In SSP 861803, VW spune ca "The oil filter is a no-maintenance fleece filter."

Intrebarea este: de ce se schimba filtrul?

Stiu ca e bine sa-l schimbi, dar de ce suntem mai catolici decat papa?

Sa nu-mi spuneti "conditiile din Romania", deoarece tot sistemul e unul etans si habar nu are pe ce strazi si in ce tara merge...

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la Mido-Vitan numai uleiul de la Haldex , nici nu au pomenit de vreun filtru...si au ramas cu aceeasi "marota" : nu se schimba uleiul de la cutie (tiptronic A6) doar se verifica ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt curios/interesat de un raspuns, sunt aproape de 60.000km si nu-mi doresc probleme.

Ce tip de ulei trebuie pt. Haldex? Trebuie sau nu schimbat si flitru? Cat costa un astfel de filtru? pt ca daca este ieftin nu-si mai are rost o astfel de discutie.

Astept cu nerabdare raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, nu stiu cat iti este de ajutor dar eu in Martie cand am ridicat masina,anticipand si cunoscand polemicile pe aceasta tema (diferential si cutie) am cerut in mod expres sa discut cu cineva care este in tema si sa imi dea o hartie care sa ateste ceea ce imi spun.

S-au adunat mai multe persoane de la mecanici pana la sefi care au cazut de acord ca la 60.000 Km se schimba doar uleiul atat la Haldex cat si la DSG.

La tiptronic se contraziceau ba ca trebuie schimbat, ba ca nu trebuie dar sincer nu m-a interesat in mod special.

Eu unul nu as vrea sa schimb nici la cutie nici la haldex, dar cica pierd garantia care oricum e inutila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Voodo ms. mult pt. informatie.

Ma poate ajuta cineva cu un cod sau cu o denumirea la niste piese?

Pe spate(posibil si pe fata), exista niste aparatoare pt. amortizoare si a crapat una dintre ele, nu prea-mi dau seama cum se numeste exact piesa.

Pe fata, in dreptul baii de ulei sunt doua bucse (mai mari) care trebuie si alea schimbate, iar nu-mi dau seama cum se numesc(cei de la service au zis bucse de bascula posterioare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu postez tardiv.

Iata 2 scheme ale suspensiei, in cea din stanga apare amortizorul spate iar in cea din dreapta, suspensia fata.

suspensietiguan.jpg

Imi spui tu care sunt piesele care te intereseaza si iti comunic si codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reteaua Porsche ro se pare ca nu mai accepta la revizie in garantie uleiul clientului.

Pentru revizia de 15.000km am mers la Brady si m-a costat ~460 lei (uleiul meu + filtru + manopera). Cei de acolo au fost foarte amabili si desi nu aveam programare facuta m-au rezolvat in 2 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms. mult Boogie este vb. de piesa nr.2 in ambele poze.

La amortizor codul cred ca este 1T0611359 la bucse nu stiu inca. Ultimul mecanic mi-a zis ca nu trebuie neaparat schimbate bucsele, pana cand nu incep sa bata, sunt putin uzate dar nu trebuie sa-mi fac griji.

Si mecanicii astia sunt precum doctorii, te duci la 3 doctori si ai 3 diagnostice diferite :)

BTW si fara nici o legatura cu topicul, o sa postez curand povestea unei sticle de 1l de suc natural varsate in dreapta spate. Ca si indicii, de 4 zile merg fara antifonaj si mocheta(sunt la uscat). Sa va fereasca sfintii de asa patanie, de mirosuri, si tot ce inseamna ca munca.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru intarziere!

nr. 2 din schema 1 = 1T0 511 359 = minim 18 eur/bucata

nr. 2 din schema 2 = 1K0 407 182 - minim 15 eur/bucata

Banuiesc ca este 4 motion fiind echipare Track & Field.

Pentru protectia de amortizor exista si codul 5N0 511 359 B, valabil doar daca printre codurile PR de pe cartea masinii ai codul 1JK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare dragilor si posesori de Tiguan!

Sunt un nou posesor de Tiguan si vreau sa fiu scurt.

Pentru masina din semnatura, care e din 2011 vreau sa ii schimb uleiul la Haldex,si nici un program de piese auto nu imi gaseste filtru ulei pt cuplajul haldex.

Intrebarea mea este sa ii schimb doar uleiul sau sa ma mai interesez?Observ de la unii sau altii ca se schimba si nu acel prapastios filtru.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o intrebare.

Voi la citi Km ati facut prima revizie?

Ati schimbat si uleiul cu aceasta ocazie?

 

La mine pe bord indicatorul spune ca la 15.000 Km trebuie sa merg la revizie.......dar reprezentanta sustine ca la 30.000 se va schimba si uleiul pt ca este LONG LIFE.!

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania, revizia (care implica si schimbarea uleiului) se face la 15.000 de km, dar nu mai tarziu de 1 an. Schimbarea de ulei este solicitata de reprezentanta la fiecare revizie pentru pastrarea garantiei. Motivul este ca aici conditiile de trafic sunt diferite fata de vestul Europei, ceea ce face necesar schimbul de ulei la 15,000 km, chiar daca uleiul folosit este Longlife, la fel ca si masinile din afara. Unii fac revizia chiar mai des, erau unele observatii in acest topic vis-a-vis de cum arata un filtru de aer dupa cateva mii de kilometri facuti prin Bucuresti...

 

Eu personal am facut reviziile la fiecare 15,000 km (prima la 14.800) care au coincis in general si cu perioada de 1 an (diferenta de 2-3 saptamani). La fiecare revizie a fost schimbat si uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici in Belgia nu au vrut sa schimbe .....................

Si am intrebat la mai multe garaje

Acelasi raspuns

Pt 30.000 Km trebuie sa ai un cod QG1 in numarul de identificare al masinii...si eu am

Daca ai altceva QG 0 QG 2 QG3 ......probabil la 15.000Km

Eu unul ma indoiesc ca este acelasi ulei pt RO si west EU

 

Mi-au facut doar resetare indicator revizie ......din ce se vede

Plus  ca au pus o gramada de lichid de racire peste max.

Nu mi-au scris nimic in carnet!

Cica este doar verificare si masina este OK

 

O sa o vad la drum in curind .......ca o asteapta un very long way to Romania...........

 

Pina acum se comporta ireprosabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Uite ca am ajuns la 26.000 Km

Ma pregatesc de prima revizie la 30.000 Km

Stie cineva ce se schimba si cit costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa 400 euro

Nu schimba decit filtrul de ulei si uleiul .................

Ieftin nu-i asa ?

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!